چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 24 آبان 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آبان 1395 خبرگزاری آنا 2 آبان 1395 خبرگزاری آنا 3 آبان 1395 خبرگزاری آنا 4 آبان 1395 خبرگزاری آنا 5 آبان 1395 خبرگزاری آنا 6 آبان 1395 خبرگزاری آنا 7 آبان 1395 خبرگزاری آنا 8 آبان 1395 خبرگزاری آنا 9 آبان 1395 خبرگزاری آنا 10 آبان 1395 خبرگزاری آنا 11 آبان 1395 خبرگزاری آنا 12 آبان 1395 خبرگزاری آنا 13 آبان 1395 خبرگزاری آنا 14 آبان 1395 خبرگزاری آنا 15 آبان 1395 خبرگزاری آنا 16 آبان 1395 خبرگزاری آنا 17 آبان 1395 خبرگزاری آنا 18 آبان 1395 خبرگزاری آنا 19 آبان 1395 خبرگزاری آنا 20 آبان 1395 خبرگزاری آنا 21 آبان 1395 خبرگزاری آنا 22 آبان 1395 خبرگزاری آنا 23 آبان 1395 خبرگزاری آنا 24 آبان 1395 خبرگزاری آنا 25 آبان 1395 خبرگزاری آنا 26 آبان 1395 خبرگزاری آنا 27 آبان 1395 خبرگزاری آنا 28 آبان 1395 خبرگزاری آنا 29 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۴۳    
سامانه ارتباط مردم و دولت "سامد" از صبح سه شنبه، پذیرای درخواستهای مردمی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۷    
مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میزان سرقت از صندوق های صدقات کمتر از پنج درصد است. وی همچنین گفت: 163 میلیارد تومان صدقه در 6 ماه جمع شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۸    
عضو هیئت موسس جبهه یکتا گفت: اعضای این جبهه با در نظر داشتن تجاربی که در دوره های مختلف ریاست جمهوری به دست آورده اند درپی آن هستند که با بررسی گزینه های مختلف جبهه یکتا و دیگر شخصیت های ارزشی و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه انفجارهای انجام شده امروز(سه شنبه) در 80 کیلومتری شهر کربلا بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۲۲    
خبردرخواست جدایی هیلاری کلینتون از همسرش بیل کلینتون،حعلی و کذب است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۹    
شهردار مهران گفت: 50 هزار خودرو در پارکینگ های شهر مهران پارک شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۳    
افزایش آمار طلاق در ایران منجر شده است رسانه های خارجی هم به این مسئله واکنش نشان بدهند، روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در این رابطه به قلم دو خبرنگارش در ایران گزارشی از شرایط زنان مجرد در ایران و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۲:۱۰    
بازیکن سابق پرسپولیس همه کاره تمرینات تیم فوتبال سوریه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۲۲    
شورای روابط عمومی استان کرمان با حضور دکتر بابک آل طه دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنا برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۱:۱۳    
رییس جمهوری ایران، روسیه را از دوستان و همسایگان مهم ایران در منطقه دانست و با بیان اینکه دو کشور دارای منافع مشترکی در منطقه و جهان هستند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۵۸    
در جلسه کرسی آزاداندیشی با عنوان گفتمان اسلام و دموکراسی در واحد بندرعباس بر این نکته تاکید شد که طرح و اندیشه امام خمینی (ره) در باب مردم سالاری دینی، گفتمان غالب از سوی مقام معظم رهبری است .
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه روز دوشنبه شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه بتوان قدردان زحمات شهدا بود، گفت: آرامش این قسمت از زمین در کره خاکی را مدیون رشادت های شهدا و مرزبانان کشور هستیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۷    
معاون حقوقی رییس جمهوری با بیان اینکه برجام سندی دو جانبه بین ایران و آمریکا نیست که تابع روابط دو کشور باشد، گفت: برجام برگشت ناپذیر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۵    
انتخاب شماره یک تیم ملی در دیدار برابر سوریه در غیاب دو دروازه بان اصلی تیم ملی یکی از سوالات مبهم برای کارلوس کی روش است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۹    
تیم ملی فوتبال ایران سال هاست که با پیراهن سفید و قرمز در رقابت های رسمی شرکت می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۱۳    
دونالد ترامپ در نهایت توانست میان شگفتی همگان رئیس جمهور آمریکا شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۹    
در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال مدعیان برابر رقبای خود برنده شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
مصر گذرگاه مرزی رفح میان مصر و نوار غزه را به طور فوق العاده از امروز دوشنبه به مدت 5 روز بازگشایی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
وزیر امور خارجه آمریکا که به عمان سفر کرده است، با همتای عمانی خود دیدار و درباره روابط دوجانبه و موضوعات منطقه گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۹    
به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابدار باسابقه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده قدردانی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۶    
فلاح نژاد فرماندار سلسله در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با توجه به روند تشکیل این ستاد در شهرستان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس اداره اسناد و کتابخانه های واحد تهران مرکزی از اختصاص بیش از پنج میلیارد ریال بودجه و خرید کتاب های تخصصی مورد نیاز گروه های آموزشی در واحد تهران مرکزی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، عصر امروز (دوشنبه) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) عیادت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۷    
دبیرهفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار اعلام کرد با تمهیداتی که در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امسال اعمال شده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۷    
تیمی از محققان موسسه فناوری جورجیا موفق به تولید یک پوست مصنوعی شدند که ربات ها را قادر می کند تا در منزل به آرامی بتوانند مواد مختلف را شناسایی و لمس کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۷    
حسن روحانی، رئیس جمهوری، لایحه موافقت نامه حمل و نقل دریایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره را برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۴    
رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتی نسبت به طولانی شدن پرونده پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا موضع گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۵    
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه نسبت به ارائه نقاط ضعف سیستم آموزشی در برگزار نکردن دوره های کاربردی پرداخت و برضرورت بازنگری در سرفصل های آموزشی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۵    
پلیس نیجریه امروز دوشنبه شیعیان این کشور را در خارج شهر کانو به گلوله بست و دست کم 10نفر از آنان را کشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۵    
مدیر مالی سمات گفت: مبلغ 15 هزار و 306 میلیارد ریال سود سهام و تسویه انواع اوراق در مهر ماه امسال به حساب سرمایه گذاران واریز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۵    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: میزان کمک خیران در حوزه صدقات روزانه یکصد ریال و در حوزه اکرام ایتام ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۲    
مستند راه بی عبور ساخته محمدرضا حافظی، در بخش مسابقه ملی دهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت روی پرده می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: نگرانی آمریکایی ها از انقلاب اسلامی به خاطر آوردن یک فرهنگ جدید بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۲    
بخش ژاپن شرکت خودروسازی آئودی، در یک اقدام منحصر به فرد، هم زمان با پخش بازی و فیلم Kingsglaive: Final Fantasy XV اقدام به ساخت یک نمونه از خودروی فوق مدرن و فروش آن کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۲    
برخی منابع در شبکه های اجتماعی از سکته و انتقال شیخ یوسف قرضاوی به بیمارستان خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۹    
هم زمان با بیست و چهارمین دوره ی هفته ی کتاب جمهوری اسلامی ایران، نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان با مخاطبان آثارشان به گفت و گو می نشینند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۹    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسلامشهر از توقف فعالیت تمام معادن شن و ماسه و کارخانه های آسفالت در این شهرستان بر اساس مصوبه کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۶    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان مقدمات همکاری های مشترک با سازمان جهانی تجارت را در توسعه آموزشی حقوق تجارت بین الملل برنامه ریزی می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۶    
سرپرست جدید معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۶    
در آستانه عزاداری در دهه آخر ماه صفر پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در بیش از 11 استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۳    
فرمانده یگان های ویژه ناجا از بازگرداندن 80 دستگاه اتوبوس حامل زائران بدون روادید و گذرنامه از پایانه مرزی مهران توسط یگان ویژه به شهرهای مبدأ خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۴۰    
دکتر سیدعلی ابطحی گفت: با حضور دکتر میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تحول بسیار بزرگی در این دانشگاه رخ داد و افزایش و ارتقای سطح کیفیت آموزشی و توسعه رشته های بین رشته ای در دستور کار قرار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر اینکه همکاری دو کشور ایران و عراق بسیار کارساز است ، گفت: این نکته را دشمنان اسلام و شیعیان متوجه شدند و هر کاری می کنند تا ید واحده نشویم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۴    
معاون اول رئیس جمهوری به منظور بازدید و بهره برداری از چند طرح مهم صنعتی و اقتصادی، ساعتی پیش وارد استان کرمان شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۱    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از رد کلیات لایحه جامع وکالت در جلسه عصر امروز (دوشنبه) کمیسیون خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۱    
رئیس مرکزمدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از افزایش موارد عفونت های تنفسی درکشور به ویژه در سه استان تهران، اصفهان و کرمان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۱    
پژوهشگاه فناور های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا مدعی تولید واکسن سرطان با تائیده وزارت بهداشت شده است این در حالی است که مسئولان این وزارتخانه این خبر را تکذیب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز دوشنبه 24 آبان ماه به منظور حضور در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا (COP22) به مراکش سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۳۱    
مریم نقیبی مدیر بخش بین الملل و بازرگانی سازمان سینمایی حوزه هنری از حضور این سازمان در 18 جشنواره بین المللی در سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۸    
صبح امروز اجرای طرح غربالگری دیابت برای دانشجویان، استادان و کارکنان در دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی با هدف تشخیص زودرس دیابت آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
وزیر رفاه با بیان اینکه نیازمند هستیم جامعه را پر از شادی و نشاط کنیم، گفت: جامعه نیاز به سلامت و امنیت روانی، اخلاقی و اجتماعی دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۵    
رئیس واحد رودهن اظهار کرد: جایگاه و نقش زنان از صدر اسلام دارای ارزش ویژه ای است. زنان فرهیخته ما در بعضی عرصه ها پیشروتر از مردان حرکت می کنند و در مبارزات علیه طاغوت در قبل از انقلاب اسلامی و در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۲    
باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مالیات مهاجم هندوراسی شکایت می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان کرد: با راه اندازی مرکز ملی غربالگری بیماری های متابولیک نوزادان امکان تشخیص 34 نوع اختلال متابولیکی در نوزادان با یک قطره خون امکانپذیر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس قوه قضاییه راهپیمایی عظیم اربعین را مظهر و نماد اقتدار شیعیان در جهان امروز دانست و گفت: این حماسه بزرگ از ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و فردی قابل تحلیل و ارزیابی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۹    
معاون دادستان تهران گفت: صبح امروز به دستور شورای تأمین و با حکم مرجع قضایی، بخشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک زیتون تخریب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه آلودگی هوا تا سه روز آینده خبر داد و گفت: انتظار می رود غلظت آلاینده ها از عصر پنجشنبه به بعد روند کاهشی داشته باشد و از روز جمعه به بعد شاهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۶    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: برخی از شرکت های دارویی، خط تولید نمایشی راه اندازی می کنند و روی این موضوع شعار می دهند که باید جلوی آنها را بگیریم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۶    
تیم های بدمینتون پسران واحد ساری و تنیس روی میز دانشجویان واحد قائم شهر عنوان های نخست مسابقات دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران را کسب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۳    
معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس به همراه رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به منظور احیا و ساخت مجتمع گردشگری و تفریحی از زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در این واحد دانشگاهی بازدید ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۳    
والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون روسیه که برای دیداری رسمی در کشورمان بسر می برد، بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۰    
تریبون آزاد من دانشجو؟؟؟ با محوریت دانشجو و اقتصاد مقاومتی و بیان مشکلات صنفی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی در نامه ای به مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری افشای اطلاعات مالی و بانکی اشخاص را جز به موجب قانون و یا دستور مراجع قضایی، ممنوع اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در دیدار سرزده با دانشجویان در سلف سرویس این دانشگاه اظهار کرد: رسیدگی به مسائل صنفی دانشجویان از اولویت های کاری مسئولان دانشگاه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۸    
دکتر شهرام شکوهی، قائم مقام دبیر اجرایی جشنواره ملی شتاب (شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده) از برگزاری این رویداد ملی حوزه فناوری ملی در آذر و همزمان با هفته پژوهش و فناوری خبرداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۸    
مدیر دبستان دخترانه سما شیروان اعلام کرد: نخبگان علمی، پژوهشی و فرهنگی دبستان با مجمع ائمه جمعه استان خراسان شمالی در اردویی علمی و پژوهشی در مرکز استان دیدار کردند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۵    
جنگنده های سعودی صبح امروز منطقه نِهِم در شمال غرب استان صنعا را با بمب های خوشه ای مورد هدف قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۲    
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد دولت آباد با توجه به دستور رئیس دانشگاه مبنی بر گنجاندن ساعت فرهنگی و اختصاص 120 دقیقه وقت آزاد و مفید به صورت هفتگی برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) اعلام کرد رهبر داعش در منطقه ای میان تل عفر و بعاج حضور دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۹    
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه باید عطاری های قدیمی شناسنامه دار شوند، زیرا طب سنتی شفابخش است، گفت: بنده طفولیتم را در عطاری گذراندم و باید از ورود افراد سودجو به این حرفه جلوگیری کرد و اگر این وضعیت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۹    
دومین شب شعر داغ غزل به همت بسیج دانشجویی شهید شوشتری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۹    
آلودگی هوای تهران موجب شد تا مدیرکل میراث فرهنگی استان رسما از گردشگران خارجی و داخلی که طی این چند روز به تهران سفر می کنند عذرخواهی کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۹    
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور از چهاردهم تا بیست و یکم آبان 95 در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با راه اندازی غرفه ویژه و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از سفر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان در روز سه شنبه 25 آبان و بازدید از پایانه مرزی مهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۶    
محققان دانشگاه A&M تگزاس مفهوم جدیدی از ذخیره انرژی الکتریکی را طراحی کرده اند که یک ابرخازن جامد قابل شارژ با حرارت بدن است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۶    
باشگاه فولاد خوزستان از سازمان لیگ درخواست کرده که زمان دیدار این تیم با نفت و گاز گچساران تغییر کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۶    
مسئول انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب در واحد اردبیل خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۳    
اثر دانشجوی واحد سما بندرعباس به عنوان تنها نماینده از استان هرمزگان، در میان آثار عکاسی منتخب در نمایشگاه ملی عکاسی میراث عاشورا در قاب عکس قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۳    
اگر دوست دارید بدون آن که از جایتان تکان بخورید سری به برخی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی جهان بزنید می توانید از یک برنامه واقعیت مجازی تازه روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۳    
با وجود مخالفت گسترده فلسطینیان، اسرائیل قانون مربوط به جلوگیری از پخش اذان از مساجد قدس را تصویب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۰    
به منظور تجاری سازی ایده ها و تبدیل نوآوری ها به تکنولوژی و به همت گروه برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۰    
یک عضو حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق از خروج نیروهای پیشمرگه از مرکز بعشیقه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۰    
پدر علم مدیریت رسانه در مراسم رونمایی کتاب خود با عنوان ارتباطات غیرکلامی تصریح کرد: انجمن روابط عمومی یا ارتباطات وظیفه دارند با تربیت معلمان خبیر و بصیری در حوزه ارتباطات ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس کل بیمه مرکزی در احکام جداگانه ای 6 مدیر کل جدید این مجموعه را منصوب و یک اداره کل جدید به ساختار سازمانی اضافه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۰    
روز دوشنبه 24 آبان، ماه در وضعیت بدر به نزدیک ترین فاصله خود از زمین قرار می گیرد و در این حالت درخشانتر و بزرگتر دیده می شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۰    
پیرو انتشار مصاحبه ای از سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران درباره آثار گنجینه موزه و نگهداری آثار و بر اساس ضرورت تبیین ضوابط نگهداری آثار و اموال دولتی، شیوه نگهداری آثار گنجینه توضیح داده می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
حزب الله لبنان روز گذشته (یکشنبه) مانور نظامی بزرگی را در یکی از مناطق حومه القصیر نزدیک مرزهای لبنان برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۴    
کارگاه هنری نمایشگاه گنجینه آثار انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در کشور عراق آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۱    
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از آغاز طرح وارنیش فلوراید برای دانش آموزان مقطع ابتدایی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۱    
در حالی که نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به برتری دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه بر هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در تعداد الکترال کالج ها منجر شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۸    
وزارت نیرو با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال، 22 پروژه آبی را در سواحل مکران اجرایی می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۸    
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران از برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران در استانداری با حضور هاشمی استاندار تهران خبر داد و گفت: در پی جلسه مهدهای کودک ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۸    
رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین گفت: وزارت بهداشت و کمیته بهداشت و درمان اربعین با جدیت موضوع حفظ سلامت زائران اربعین را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۵    
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس با بیان اینکه ما باید به دنبال وحدت ملی باشیم گفت: بحث تشکیل فراکسیون های جدید آن هم قومیتی که در مجلس مطرح شده، در حال حاضر در هیات رئیسه در حال بررسی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۵    
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر در نمایشگاه فناوری نوین ربع رشیدی که از 20 الی 23 آبان جاری برگزار شد، شرکت کرد و نمونه ابداعی وی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۲    
کیوان مهرگان از جمله خبرنگارانی است که گاه بخت خود را در عرصه های هنری چون شاعری و مستندسازی امتحان کرده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۹    
کجاست جای رسیدن؟ ساخته عباس کیارستمی در دهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کلن نمایش داده می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۶    
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید از رئیس قوه قضاییه درخواست کرد تا برای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی گزارشی از عملکرد وجوه دولتی دریافتی، سود حاصله و موارد مصرف طی 5 سال گذشته را اعلام کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۶    
وزیر دفاع گفت: ارتقاء روابط و همکاری های دفاعی- نظامی بلند مدت با چین از اولویت های اصلی دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.