سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۰:۴۰Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آبان 1395 خبرگزاری آنا 2 آبان 1395 خبرگزاری آنا 3 آبان 1395 خبرگزاری آنا 4 آبان 1395 خبرگزاری آنا 5 آبان 1395 خبرگزاری آنا 6 آبان 1395 خبرگزاری آنا 7 آبان 1395 خبرگزاری آنا 8 آبان 1395 خبرگزاری آنا 9 آبان 1395 خبرگزاری آنا 10 آبان 1395 خبرگزاری آنا 11 آبان 1395 خبرگزاری آنا 12 آبان 1395 خبرگزاری آنا 13 آبان 1395 خبرگزاری آنا 14 آبان 1395 خبرگزاری آنا 15 آبان 1395 خبرگزاری آنا 16 آبان 1395 خبرگزاری آنا 17 آبان 1395 خبرگزاری آنا 18 آبان 1395 خبرگزاری آنا 19 آبان 1395 خبرگزاری آنا 20 آبان 1395 خبرگزاری آنا 21 آبان 1395 خبرگزاری آنا 22 آبان 1395 خبرگزاری آنا 23 آبان 1395 خبرگزاری آنا 24 آبان 1395 خبرگزاری آنا 25 آبان 1395 خبرگزاری آنا 26 آبان 1395 خبرگزاری آنا 27 آبان 1395 خبرگزاری آنا 28 آبان 1395 خبرگزاری آنا 29 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۹    
محققان به روشی دست یافته اند که قادر به تشخیص سرطان دهانه رحم، بدون نمونه برداری است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۳    
محققان دانشگاه توکیو موفق به رشد سلول های بنیادی حلزون گوش برای درمان ناشنوایی مادرزادی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۴    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری عصر امروز درجریان سفر یک روزه به نجف اشرف، پس ازشرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۸    
دفتر آیت الله احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در پی لغو سخنرانی امروز علی مطهری در این شهر بیانیه ای صادر کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
ایرنا نوشت: معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری مراسم اربعین با سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی هیچ مشکل و مساله ای از نظر سیاسی، امنیتی و اجتماعی نداشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴    
سفیر اسبق کشورمان در مراکش از تعارضات و تنش های موجود در روابط ایران و عربستان می گوید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
اینفو گرافی فوق که به مقایسه آماری تعداد زائران ایرانی در اربعین شش سال متوالی پرداخته است، نشان می دهد زائران ایرانی امسال بلحاظ تعداد افرادی که به عراق رفتند، رکورد زده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۴    
هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که با توجه به ماندگاری سامانه سرد بارش زا در استان تا پایان هفته ، دمای هوا در روزهای آینده بیشتر کاهش یافته و احتمالا در برخی مناطق به زیر صفر برود .
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
نامزد وزارت دفاع آمریکا در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، مشخص شد. او با وجود دیدگاه های به شدت خصمانه نسبت به ایران اما حامی اجرای برجام به شمار می آید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
لورا اینگرام مجری و مفسر سیاسی تندروی آمریکایی می گوید، به عنوان سخنگوی کاخ سفید در کابینه جدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا مد نظر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تغییر فرماندار مشهد ارتباطی با موضوع لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس ندارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی وزارت کشور گفت: اقدام دادستان مشهد ناسازگار با مبانی حقوقی و قانونی مربوط به اداره امور استان بالاخص تداخل در مسئولیت و ماموریت شورای تامین و نماینده عالی دولت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
پخش ویدئویی از صحنه پنالتی کیوان امرایی به مهدی رحمتی در بازی استقلال و صبا به چالشی جدید برای فوتبال ایران تبدیل شده که چه خوب است به طور کامل بررسی شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
وزیر کشور در دستوری به معاون سیاسی وزارت کشور خواستار تشکیل هیاتی به منظور بررسی علت لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۶    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگر تیم ملی را صعود کرده به جام جهانی بدانیم، مرتکب اشتباه شده ایم چون یک غفلت در دور برگشت می تواند ایران را از رقابت دور کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۹    
حجت الاسلام زائری که عازم پیاده روی اربعین شده است گفت که به نیابت از وزیر خارجه نیز زیارت و پیادروی خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای خطاب به رییس جمهور، لغو سخنرانی خود در مشهد را داعش گونه توصیف کرد و گفت که این وضعیت زیبنده دولت یازدهم نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
زمان برگزاری اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور در رقابت های انتخابی قاره آسیا، طبق نظر سرمربی این تیم با تغییر روبرو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آخرین برنامه سفر خود به کردستان با دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه کردستان دیدارو گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری با هدف شناسایی دستاوردها، چالش ها و فرصت های حوزه پژوهش، فنّاوری و نوآوری از منظر هنرمندان اولین دوره مسابقه بین المللی انیمیشن با موضوع پژوهش ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۳    
گروهی مسلح در مکزیک 10 شهروند را در استان گوئررو در جنوب غربی مکزیک ربود. این در حالی است که گفته می شود همین گروه 2 سال پیش 43 دانش آموز را ربوده و سپس آن ها را قتل عام کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۳    
دبیر کانون سراسری انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی، از آغاز حمل و نقل ترکیبی بار با اروپا از طریق ارمنستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰    
به دنبال تساوی بدون گل ناامید کننده بارسلونا مقابل مالاگا در ورزشگاه نوکمپ، این تیم تا پایان هفته دوازدهم رقابت های لالیگا تنها 26 امتیاز کسب کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بهرام عظیمی که به تازگی از سفر کربلا بازگشته، معتقد است مردم عراق از وضع زندگی و معیشتی پایینی برخوردارند اما با این وجود همه زندگی خود را وقف خدمت به زائران حسینی می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
خدمات درمانی رایگان از سوی تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در اربعین حسینی به عزاداران و زائران کریمه اهل بیت (س) ارایه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهوری ترکیه گفت که ممکن است کشورش به جای پیوستن به اتحادیه اروپا، تلاش کند تا به سازمان شانگهای ملحق شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۱    
در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیأتهای دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان دلداده حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حضور رهبر معظم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۸    
کارشناس داوری گفت: رحمتی در زمان ضربه پنالتی بازیکن صبا پشتش را به این بازیکن کرد و صالحی هم طبق مقررات باید به رحمتی تذکر می داد که رویش را به سمت بازیکن برگرداند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۸    
پیشکسوت باشگاه استقلال داغدار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
حمله شورشیان به یک مدرسه باعث شد تا دست کم 7 دانش آموز در این مدرسه کشته شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲    
رئیس جهاد دانشگاه از تعریف 7 طرح ملی در حوزه علوم انسانی با همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای گسترش فعالیت های دانش بنیان در این حوزه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۲    
روابط عمومی باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا شایعه جریمه نقدی بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه را تایید کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و خواستار پاسخگویی وزیر کشور در این رابطه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۷    
زنان ترکیه در اعتراض به مفاد قانون تجاوز به دختربچه ها در شهرهای مهم این کشور راهپیمایی کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
متن زیارت اربعین را حضرت صادق علیه السلام به صفوان بن مهران آموخته است و فرموده که این زیارتنامه را هنگامی که آفتاب روز اربعین برآمد و روز بلند شد، بخواند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه زائران اربعین نگران کمبود دارویی نباشند، افزود: به اندازه نیاز اربعین، دارو در انبارها، دپو شده و نگرانی از این جهت وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی انتخاب 3 داور ایرانی را به عنوان بهترین تیم داوری سال فوتبال آسیا تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مدیر مجتمع تولیدی زندان قزلحصار از ترمیم و بازسازی 100 هزار صندوق صدقه در مرحله سوم همکاری این مجتمع با کمیته امداد استان تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
تیم های ملی موتای ایران برای حضور در جام جهانی 2016 ظهر امروز یکشنبه 30 آبان وارد روسیه شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان آذربایجان غربی در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی، مونتاژ فیوز خودرو در آمپرهای مختلف را انجام می دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تأکید کرد: تبلیغات و تعلیمات ناروا و بیان غلط تاریخ بلایی بر سر مسلمان می آورد که نماز بخواند و بعد با کشتن حسین بن علی (ع) بخواهد به بهشت برود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار نسبت به کاهش دمای هوا در برخی نقاط کشور تا منفی 10 درجه گفت: بر اثر سرما و مصرف زیاد، احتمال افت فشار گاز وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
مراسم سوگواری اربعین حسینی هیأت ایثارگران با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
سعید کاظمی نویسنده، طراح و کارگردان نمایش به خاطر پدرم در روزهای پایانی اجرای این نمایش در یادداشتی از عموم علاقه مندان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس پلیس راه استان ایلام از یکطرفه شدن مسیر مهران به سمت ایلام تا شهر سرابله از امروز خبرداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
رسانه های عراقی خبر از حضور دیه گو مارادونا در تیم ملی فوتبال کشورشان دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: تصویری که از صف 90 کیلومتری نماز جماعت در اربعین در سراسر جهان منتشر و منعکس می شود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس طرح ادغام وزارت بهداشت و رفاه را طرحی غیرکارشناسی عنوان کرد و گفت: دولت باید هرچه سریع تر موضوع تجمیع بیمه ها را تعیین تکلیف کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۵    
معترضان آمریکایی در شهرهایی چون نیویورک، لس آنجلس، ورچستر، ماساچوست و آیووا علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکایی بار دیگر به خیابان ها آمدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در گردهمایی دانشجویان جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تیران که با حضور رئیس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تیران و کرون در دانشگاه آزاد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مدیر دبستان مهر و ماه کرانی اوز اظهار کرد: دانش آموزان این دبستان که آینده ساز جامعه هستند به اتفاق اولیای آنان به این مکان آموزش عالی آمده اند تا اثر فرهنگ و دانش را از نزدیک مشاهده کنند و بببنند که ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در بازدید سرزده از طرح های در دست اجرا در واحد قشم و با توجه به وظایف خطیر دانشگاه ها در تحقق اقتصاد دانش بنیان گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان از افتتاح طرح بنزین سازی واحد ایزومریزاسیون و افزایش ظرفیت پالایشگاه لاوان به 2 میلیون و 800 هزار لیتر تا پایان امسال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
شناگران کشورمان نتواستند امروز رکورد جدیدی را جابه جا کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰    
حسین طیبی ستاره آسیایی تیم فوتسال غیرت قزاقستان کار خود را با گلزنی در بازی های دوستانه این تیم شروع کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
ارتش پاکستان روز شنبه اعلام کرد یک پهپاد متعلق به هند را که بدون اجازه وارد آسمان این کشور شده بود، سرنگون کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
روزنامه دی ولت آلمان نوشت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکتی مهم در تلاش های ایران برای برقراری دوباره ارتباط با اقتصاد اروپا به شمار می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
تیم ملی واترپلوی ایران در چارچوب رقابت های قهرمانی آسیا در ضربات پنالتی بازی را به حریف خود واگذار کرد و چهارم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۱    
انتصاب های جدید از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا نگرانی هایی را ایجاد کرده است. مواضع و سیاست افراد جدید مهمترین عامل در پدیداری این نگرانی ها بوده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۸    
از اعمال اصلی روز اربعین، قرائت زیارت پرمحتوای اربعین است. این زیارت را با نوای سید مهدی میرداماد می شنوید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
پس از 20 سال، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد نظارت و گزارش دهی بر وضعیت حقوق بشر در ترکیه را آغاز کرد. شورای حقوق بشر به دلیل نقض فاحش حقوق بشر، برای ترکیه گزارشگر ویژه تعیین کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
مدتی است گلایه های مختلفی در ارتباط با آنتن دهی موبایل مطرح می شود. با این وجود جدیدترین آمارهای رسمی گویای آن است که هر سه اپراتور تماس های خود را با موفقیتی بالای 90 درصد برقرار می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
سومین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی که به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۷    
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال امروز با وجود تعطیلی تمرینات زیر نظر مربی بدنساز تمرین کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: متاسفانه برای تیم های پرطرفدار مصلحت اندیشی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۷    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش از طرح تغییر تقویم نظام آموزشی استقبال می کند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۱    
عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر همراه با صدها هزار تن از شهروندان تهرانی در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۱    
وزیر نیرو در پیاده روی نجف تا کربلا شرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
یک عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان مشهد درباره لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس در مشهد گفت: این برنامه مجوزهای لازم را از مراجع ذی ربط اخذ کرده بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
آژانس بین المللی انرژی پیش بینی می کند که در صورت اجرایی شدن توافق فریز نفتی و با توجه به احتمال افت شدید عرضه نفت کشورهای غیر عضو اوپک در سال 2020 میلادی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۵    
گروه اخوان المسلمین مصر امروز (یکشنبه) اعلام کرد با هرگونه آشتی با نظام حاکم مخالف است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۲    
رهبران دانشجویان بریتانیایی برنامه های دولت را که به دانشگاه ها اجازه می دهد شهریه ها را همراه با تورم و تغییرات اقتصادی دیگر بالا ببرند، محکوم کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۲    
اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی 5 بیمار نیازمند به عضو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۹    
سازمان انتقال خون در جوابیه ای، مباحث مطرح مبنی بر واردات خون چینی یا آمریکایی به کشور را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۹    
افشین علاء در پی ضرب وشتم بانوی دستفروش فومنی توسط مأمور شهرداری این شهر، شعری سروده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۶    
سرمربی کاتالونیایی تیم فوتبال باشگاه منچسترسیتی انگلیس از مالک باشگاه قول پیشنهاد رسمی 230 میلیون یورویی برای خرید مسی گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ورود بیش از 50 درصد از زائران به کشور، اعلام کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی خاصی پیش نیامده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷    
بیش از نیمی از آلمان ها دوست دارند آنگلا مرکل برای دور چهارم به عنوان صدراعظم آلمان باقی بماند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷    
حمله شبه نظامیان طالبان به یک مرکز حکومتی در شمال افغانستان شماری کشته و زخمی به جا گذاشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
هرچند داستان مزاحمت های تلفنی و تماس های مکرر از باجه های تلفن در گذرهای شهر این روزها رنگ باخته، اما هنوز هم کم و بیش این پدیده وجود دارد و گاهی به معضلی بزرگ برای مشترکان تلفن تبدیل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸    
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گزارش خدمات امدادی به زائرین اربعین حسینی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۵    
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۵    
مقامات قضایی کره جنوبی اعلام کردند، رئیس جمهوری این کشور در رسوایی فسادی که دولت وی را آلوده کرده دست داشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۲    
مهلت ارسال آثار برای شرکت در بخش نمایشنامه خوانی نخستین دوره جشنواره ملی تئاتر بهرام بیضایی تمدید شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۲    
مدیرفنی تیم استقلال گفت: فراموش نکنیم تیم های حریف هم دوست ندارند برابر ما به راحتی دروازه شان باز شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۹    
مسئولان باشگاه ذوب اهن اصفهان با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار این شده اند که در بازی با گسترش فولاد در جام حذفی میزبان باشند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتقاد از بازگشت فضای امنیتی به دانشگاه ها حرف مشترک تشکل های دانشجویی است، گفت: وزیر علوم مطالبه های دانشجویان را با جدیت بیشتر پیگیری کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از واژگونی کامیونت بادسان در شرق به غرب اتوبان کرج خبر داد و گفت: این حادثه جان راننده را گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
سرمربی الاهلی قطر دلیل بازی نکردن جباری از ابتدا بازی مقابل ام صلال را بیان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس دپارتمان داوری می گوید با شایعات بی اساس قداست کار داوران زیر سوال نخواهد رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین عنوان کرد: تمام کادر کمیته بهداشت و درمان اربعین برای برگزاری مراسم بزرگ اربعین آماده هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مراسم سومین روز درگذشت مرضیه حدیدچی دباغ صبح امروز (یکشنبه) در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
زمین لرزه 2.1 ریشتری پاکدشت در تهران را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
خروج یک قطار از ریل در هندوستان به کشته شدن دست کم 90 نفر و زخمی شدن 150 نفر انجامید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
به همت انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، کارگاه شکوه کاشی کاری در تزئینات معماری ایرانی در دوره اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
نماینده سابق مجلس گفت: هنوز اصولگرایان برای انتخابات سال 96 به کاندیدای مشخصی نرسیده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، جزئیات ثبت نام و زمان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
شتاب دهنده پرش از معدود شتاب دهنده های بومی ایرانی است که با حمایت حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و در مرکز رشد واحدهای فناور این واحد دانشگاهی راه اندازی شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
دکتر پژمان شعبانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور دکتر شهرام لک دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان معرفی شد.
  • ۱