سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۰:۵۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 28 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۵    
من به خاطر دخترم می توانم پوسته زمین را بشکافم و از طرف دیگر به خاطر او آنقدر شکننده هستم که به دلیل یک زخم روی صورت او فرو می ریزم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات کمک به رفع سیل و آبگرفتگی در 11 استان گفت: طی سه روز گذشته 1340 تن از هموطنان در استان های ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی و رضوی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۲    
یک مقام مسئول با اعلام آماده باش کامل یگان های حفاظت سازمان ملی زمین در اراضی ملی و محیط زیست، از آمادگی دادسرها برای دریافت گزارش های مردمی در موضوع اراضی ملی و طبیعی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۵    
نخستین شماره روزنامه نوروزی هفت صبح منتشر شد
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۹    
قرار بود جنگ شبانه دورهمی در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش شود اما شب گذشته این اتفاق نیفتاد و به جای جنگ نوروزی، یکی از قسمت های معمول این برنامه روی آنتن رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۷    
حتی افرادی سالخورده ای که در منطقه تسیمان بولیوی زندگی می کنند به ندرت با انسداد شریان های قلب مواجه شده اند و ساکنان این منطقه سالم ترین قلب دنیا را دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تبریک سال نو نوشت: وقت نو شدن است بیاییم با طبیعت با مهربانی بیشتری رفتار کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه پایان سال 95 پایان رکود در بازار مسکن بود، افزود: در سال 96بازار مسکن وارد رونق می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۸    
فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح استقبال از بهار با سازماندهی بیش از 7هزار نیروی انتظامی در استان اجرا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۲    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال 96، ابراز امیدواری کرده است که سال جدید، رستاخیز علم را برای نخبگان و دانشگاهیان کشور به همراه داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مستمری های پرداختی در سال 1392 را 200 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با رویکرد حمایتی دولت یازدهم، این میزان 81 درصد افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۱:۳۰    
فرماندار دیر گفت : بارندگی، توفان و طغیان آب دریا در روز گذشته 390 میلیارد و 187 میلیون ریال به زیرساخت های این شهرستان خسارت وارد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۹    
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۹    
وزیر امور خارجه کشور در نخستین ساعات پس از تحویل سال ضمن حضور در مرکز شیرخوارگاه نرجس اصفهان گفت: در صورت تصمیم به پایان تعهد به برجام آماده از سرگیری فعالیت های هسته ای خود هستیم.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 16 هزار و 375 نفر در نخستین روز انتخابات شوارها در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهوری در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را به ایشان تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۶    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مسئولیت سنگینی را متوجه دولت، مردم و سایر ارکان حکومت می کند و برای افزایش تولید و اشتغال در کشور ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۰    
رامبد جوان اعلام کرد که به زودی محمد بحرانی با یک عروسک جدید به خندوانه می آید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهوری با بیان اینکه مشکلاتی در جامعه داریم و خواهیم داشت اما نباید در برابر آن تسلیم شد، گفت: این مشکلات در کوتاه مدت حل نمی شود؛ همچنین در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال اشتغال نامیده اند ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۵    
مدیر اف بی آی اعلام کرد که این نهاد احتمال ارتباط میان دولت روسیه و اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ را بررسی می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۰    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید، احسان الحال اقتصادی را تلاش در جهت کم کردن فاصله طبقاتی دانست و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۵    
مراسم تحویل سال 1396 در حرم مطهر امام(س) با حضور مردم و همچنین خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی و با سخنرانی سید حسن خمینی نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۶    
یادگار امام گفت: اگر در جامعه ای بتوانیم محبت ها را عمیق کنیم، کینه ها را از بین ببریم و دلها را به هم مهربان کنیم آن جامعه روی سعادت می بیند و امکان پیشرفت پیدا می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان در پیام نوروزی تاکید کرد: امیدواریم فعالان عرصه انتخابات به ویژه داوطلبان و هواداران آنها ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۷    
ارتش و نیروهای مسلح سوریه همه بخش های شمالی محله جوبر در شرق دمشق را که تروریست های النصره به آن نفوذ کرده بودند، پاکسازی کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمهوری در حاشیه بازدید عیدانه از مرکز بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر که در نخستین ساعات پس از تحویل سال انجام شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهوری در نخستین ساعات سال 1396 هجری شمسی خط تولید جدید جامدات شرکت داروسازی رازک را افتتاح کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۰۳    
رئیس جمهوری روز دوشنبه در آغازین ساعات سال 1396 با حضور در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر، از این مجتمع بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی نخست وزیر بریتانیا از امضای ماده 50 پیمان لیسبون توسط ترزا می در روز 29 مارس ( 9 فروردین) خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۵    
زمان برگزاری مصاف تیم های شهر منچستر در لیگ برتر انگیس که به دلیل حضور شیاطین سرخ در جام اتحادیه به تعویق افتاده بود، مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۵    
رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد انتخاب سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مسئولیت خانواده بزرگ ورزش کشور را در عرصه داخلی و خارجی جهت افتخار آفرینی برای ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سال نو را به تمامی مردم کشورمان تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۲    
دختران جوان فوتبالیست در دومین دیدار دوستانه خود مقابل قزاقستان پیروز شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۴    
نیروهای پلیس پاریس درحال بازرسی دفتر دادستانی مالی در این شهر پس از تهدید به بمب گذاری این دفتر هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۶    
جانشین فرمانده ناجا از افزایش 3 درصدی ترددهای جاده ای در نوروز امسال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص نحوه صدور شناسنامه برای متولدین سی ام اسفند ماه توضیحاتی را ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیام نوروزی خود عنوان کرد: سال جدید، سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۹    
روزنامه اورشلیم پست چاپ سرزمین های اشغالی نوشته است که تل آویو از حالا رایزنی با اروپا و آمریکا برای محدود کردن برنامه موشکی ایران پس از لغو تحریم های شورای امنیت را آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: اولویت این اداره کل در نوروز 96، عرضه خدمات متفاوت به گردشگران نوروزی مطابق با شعار سال سازمان میراث فرهنگی است و در رویکرد استانی ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۳    
مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس در آستانه نوروز 96 از اجرای برنامه های شاهنامه خوانی، نقالی و ورزش های باستانی به مناسبت نوروز 96 در آرامگاه فردوسی، مرکز شاهنامه خوانی و نقالی ایران، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۳    
دولت روسیه گزارش های منتشر شده در مورد احضار سفیر اسرائیل در مسکو را برای توضیح در مورد حمله به تدمر ، تائید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۳    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی و راه اندازی شرکت دانش بنیان و مرکز رشد این دانشگاه را از مهمترین برنامه های سال 96 ذکر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۴    
وزیر ورزش و جوانان در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرد با توجه به ثبات و آرامش کشور و باز شدن گره های اقتصادی، دولت در سال 96 دستاوردهای مهم تری داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۴    
معاون اول رئیس جمهوری بر لزوم بسیج همه امکانات استان بوشهر برای یافتن مفقودین حادثه طوفان و طغیان شدید آب دریا در بندر دَیر تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۵۱    
فرماندار تهران از ثبت نام 209 نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 14 امروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۸    
رئیس جمهوری در پیامی به مناسبت آغاز سال 1396 هجری شمسی، دستاوردهای دولت در عرصه مهار تورم، رشد اقتصادی و اشتغال را در سال 95 ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۳    
دکتر محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۰    
مرکز آمار با انتشار گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور در اسفند 95، تورم آخرین ماه امسال را 6.8 درصد اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۴    
رهبر انقلاب اسلامی سال 96 را اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال نامگذاری کردند و گفتند: تمرکز و برنامه ریزی بر روی این نقاط کلیدی مطالبه رهبری و مردم از مسئولین و موجب پدید آمدن موفقیت های چشمگیر و محسوس ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۱۵    
دولت سوریه به دی میستورا اجازه نمی دهد تا وارد این کشور شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۱۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 96 را سال اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال نام نهادند
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۴    
در حالی که تنها دو ماه از ریاست جمهوری دونالد ترامپ می گذرد، میزان محبوبیت وی باز هم کاهشی جدی پیدا کرد و به 37 درصد رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی از تقویت سطح حقوقی افراد و دفاتر این دانشگاه و راه اندازی کمیته های حقوقی در قالب دفاتر تخصصی امور حقوقی در 10 منطقه کشور از سوی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۵    
عضو شورای شهر تهران گفت: حرف هایی که در مورد اعضای ورزشی شوراها زده می شود به این دلیل است که دوستان سیاسی شورا فکر می کنند اعضای ورزشی شورا که از محبوبیت برخوردارند،جای آن ها را تنگ کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد: مراکز ثبت احوال کشور به منظور پاسخگویی به استعلام های ستاد انتخابات درباره داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در همه روزهای نوروز فعال هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۷    
رئیس جمهوری در پیامی به آقای الباجی قائد السبسی رییس جمهوری تونس، با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور به وی، دولت و مردم جمهوری تونس تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی عنوان کرد: سمنو منبع ویتامین E، کربوهیدارت ها، املاح و انرژی است که مصرف به اندازه و اندک آن به تمام افراد توصیه می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس کل بانک مرکزی در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، افزایش معنادار نرخ رشد اقتصادی همراه با کاهش قابل توجه نرخ تورم ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۱    
گلر سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: در اروپا هر چقدر زحمت بکشی به همان اندازه مزد می گیری در اینجا دور همه چیز را خط کشیدم و تنها به فوتبال و دروازه بانی فکر می کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۱۲    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با بیان اینکه بعید نیست در صورت تکرار تجاوزگری اسرائیل، روسیه با آن درگیر شود، پاسخ نظامی کشورش به تجاوز این رژیم را نیز تکان دهنده توصیف کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان از خدمات رسانی 155 اقامتگاه بوم گردی این استان به گردشگران نوروزی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۰    
عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: با توجه به کاهش تورم، سود بانکی نیز باید کاهش پیدا کند تا نقدینگی به سمت تولید در کشور به حرکت درآید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۲    
معاون سیاسی فرماندار تهران با تاکید بر همراه داشتن گواهی سوءپیشینه برای داوطلبان ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۶    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع استان 19 شهری دارای کرسی های 7 تا 9 نفره واجد شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیک هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۶    
مراسم افتتاحیه مسابقات تیراندازی با کمان مرحله دوم کاپ آسیایی تایلند با حضور دبیرکل فدراسیون جهانی، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون آسیایی و تعدادی از مسئولان در بانکوک برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۶    
کمیته ملی المپیک طی پیامی فرا رسیدن سال نو خورشیدی را به ملت ولایت مدار ایران، به خصوص خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفت و برای آنها در رقابت های ورزشی سال جدید آرزوی موفقیت و سر بلندی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۳    
شاگردان کارلوس کی روش در دومین روز اقامت خود در قطر، جشن سال نو را برگزار خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۳۰    
حمله ناگهانی و گسترده مخالفان مسلح به شهر دمشق، آرامش این شهر را برهم زده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به رغم برخی مشکلات و موانع تمامی شرکت های دولتی قابل واگذاری تا یکسال آینده واگذار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۶    
در اسلواکی جوانی 26 ساله موزه ای را با استفاده از کلکسیون موبایل های قدیمی به راه انداخته است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۶    
تیم ملی فوتبال ایران در لحظه تحویل سال برنامه های ویژه ای را پشت سر خواهد گذاشت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
وزیر کشور در پیام نوروزی خود گفت: اعتقاد راسخ داریم پاسداری از حق الناس در انتخابات به عنوان دستاورد عظیم انقلاب اسلامی و خواست قلبی مقام معظم رهبری و دستور صریح رئیس جمهور محترم از عمده ترین وظایف و ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
تیم ملی هندبال بانوان ایران در ادامه رقابت های آسیایی کره جنوبی مقابل تیم ملی ازبکستان شکست خورد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه می گوید که نمایندگان دولت سوریه در نشست صلح ژنو شرکت خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی در آستانه تحویل سال نو وآغاز نوروز سال 1396 به منظور بررسی چگونگی کنترل وضعیت راه های کشور از سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
از ساعت 8 صبح سی امین روز اسفندماه 1395، ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
فرماندار تهران از استقبال قابل توجه داوطلبان عضویت در شورای شهر برای ثبت نام خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۳    
حسن یزدانی، طلایی کشتی آزاد ایران در المپیک ریو و کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور ایران در ادوار المپیک به عنوان برترین ورزشکاران سال 95 ایران انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۳    
از صبح امروز (دوشنبه) تاکنون زمین لرزه در مجموع سه بار استان قزوین را لرزانده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۰    
افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال صبح پنج شنبه راهی دوحه می شود تا در زمان بازی کنار ملی پوشان باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۰    
پلیس راهور ناجا آخرین وضع جوی و ترافیکی دوشنبه 30 اسفند منتهی به ساعت 9 صبح را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۷    
عضو شورای شهر تهران به اختلافات اصلاح طلبان و کارگزاران در مورد گزینه های شهرداری تهران واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۷    
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد دوربین های ثبت تخلفات مربوط به ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک خاموش شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۴    
دیرینه شناسان دانشگاه آلبرتا نظریه جدیدی را مطرح کردند که توضیح می دهد چرا اجداد باستانی دایناسورها حرکت کردن روی چهار دست و پا را متوقف و شروع به استفاده از دوپای عقبی خود کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری، نوروز را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۲    
به گزارش گروه اقتصادی آنا، محسن جلال پور در یادداشتی تحت عنوان ریل گذاری جدید برای اقتصاد ایران، اعلام کرد: وصف حال اقتصاد ایران را با نگاه به سه نماگر مهم می توان دریافت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۲    
افشین علاء در شعری، با اشاره به اخبار بد درگذشت هنرمندان، اهالی شعر و اصحاب سیاست، با سال 95 وداع کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۶    
آیت الله هاشمی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی فقط کار می خواست و رسیدگی به مسائل حاشیه ای، پاسخ مخالفان و موضوعات بیرونی دانشگاه بر عهده ایشان بود زیرا اگر مدیران دانشگاه سرگرم مسائل حاشیه ای و.. ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۰    
نیما کرمی و مژده لواسانی ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را اجرا می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به دستور رهبر کره شمالی درباره توسعه توانمندی های موشکی این کشور، از وی انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۱    
سالی که گذشت فوتبال ایران دستخوش اتفاقات گوناگونی بود؛ فوتبال ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 موفقیت قابل قبولی داشت اما در عرصه باشگاهی فوتبال روی خوشش را نشان نداد و دو تیم استقلال و ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۶    
فیلم کوتاه پیشخدمت ساخته فرنوش عابدی برای نمایش در جشنواره بین المللی فیلم آریزونا انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در سالی که روزهای پایانی اش را سپری می کنیم هنرمندان زیادی از حوزه موسیقی کشور به دیار باقی شتافتند که نامشان همواره بر خاطره ها خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۰    
حرفه خبرنگاران حوزه کتاب ایجاب می کند مدام در ارتباط با اهالی کتاب (از مولف گرفته تا ناشر و کتاب فروش) باشند ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۴    
مقام های زلاندنو گفته اند پس از خودداری آمریکا از تعلیق مصونیت دیپلماتیک یکی از دیپلمات هایش در زلاندنو، تصمیم گرفتند وی را اخراج کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۲    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک از پیگیری و توسعه هرچه بیشتر مزرعه تحقیقاتی این دانشگاه در راستای کشت زعفران، درختان به و گیاهان دارویی در سال 96 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های سواری کرایه بین شهری از آماده باش 43 هزار دستگاه سواری بین شهری در ایام نوروز در جاده های کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۰    
رئیس جمهوری ترکیه بار دیگر ضمن مقایسه اروپا با نازی ها گفت که اروپا اگر خجالت نمی کشید اتاق های گاز خود را دوباره برپا می کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۲    
تغییر تحولات جهان، این روزها به ساعت و دقیقه متصل است. از سویی گسترش تروریسم، بحران های مختلفی در جهان آفریده و از سوی دیگر ...
  • ۱