پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 1 فروردین 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۳    
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: 600 گشت ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی در سطح کشور با حضور فعال در عرصه های کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییرکاربری و تخریب اراضی برخورد خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۲    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به جزییات امدادرسانی به مسافران نوروزی پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۲    
سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس تا پایان طرح سلامت نوروزی در کنار مردم است، گفت: بیش از 59 هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شمار مسافران مقیم نوروزی در استان را تا اول فروردین ماه 2242318 نفرشب اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
رئیس جمهوری ترکیه روز گذشته (سه شنبه) در پیامی به مناسبت فرا رسیدن بهار و عید نوروز، این مناسبت را به زبان فارسی و شش زبان دیگر تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور، گزارش روز دوم ثبت نام داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت کره شمالی به سرعت در حال افزایش توانمندی های هسته ای است و در سال های اخیر تاسیسات غنی سازی اورانیوم خود را تا دوبرابر افزایش داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
ایرنه بوکووا، مدیر یونسکو از حمایت از فرهنگ و تئاتر و ترویج آن در جهان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۶    
رئیس کل بانک مرکزی در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب به نظام بانکی توصیه کرد اولویت را در هدایت منابع تسهیلاتی به سمت فعالیت های مولد و اشتغالزای دارای توجیه فنی و اقتصادی قرار دهند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام بیش از 4730 پرواز داخلی و خارجی و سرویس دهی به 5450 پرواز عبوری طی روزهای 25 تا 30 اسفند ماه خبرداد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۱۲    
وزیر کشور فرانسه به دلیل استخدام دختران نوجوانش به سمت دستیاران پارلمانی خود، استعفا داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۳:۰۳    
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 1200 تن مواد غذایی فاسد وغیربهداشتی در یک ماه گذشته معدوم شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع 2 روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، تعداد 36 هزار و 917 نفر ثبت نام به عمل آوردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۴۳    
دور مقدماتی رقابتهای رشته ریکرو کاپ آسیایی تایلند در بخش بانوان با کسب جایگاه دهمی ایران به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۴۳    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پیروزی تیم ملی بیش از گلزنی ما اهمیت دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۴۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد با شکست دادن قطر راه صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 هموار شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۴۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از رسانه ها خواست به تصمیم او احترام بگذارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۴    
سنگربانان تیم ملی فوتبال کشورمان زیر نظر مربی جدیدشان مراحل آماده سازی را دنبال می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۴    
تمرینات تیم ملی فوتبال بعدازظهر امروز با حضور همه بازیکنان در زمین آکادمی قطر زیر نظر کی روش انجام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۱    
وقوع انفجاری در پایتخت سومالی به کشته شدن 10 نفر منجر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ظهر فردا (چهارشنبه) در نشست خبری پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۴    
کره شمالی به دنبال اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در منطقه شرق آسیا بر احتمال اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ، تاکید کرد که برای هر جنگی با آمریکا آماده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۴    
یک ناو هواپیمابر آمریکایی برای نخستین بار در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ وارد آب های خلیج فارس شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۴    
بریتانیا نیز همچون ایالات متحده آمریکا، برای حمل برخی لوازم الکترونیکی برای مسافران برخی کشورهای خاورمیانه محدودیت هایی در نظر گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۸    
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از تدابیر ویژه برای تامین امنیت محورهای مواصلاتی زاهدان در ایام نوروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۲    
مردم ترکمنستان جشن نوروز را با برگزاری برنامه ها و آیین های منحصر به فردی به سبک سنتی و با شکوه خاص جشن می گیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۲    
رئیس اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه سوءاستفاده از اطلاعات و تصاویر شخصی و خصوصی با هدف هتک حیثیت و اخاذی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۶    
یک روزنامه قطری در تحلیل برای پیروزی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران شعار انگلیسی را برای تیتر اصلی خود برگزید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۶    
کاپیتان آبی و اناری پوشان اعتراف کرد این باشگاه تلاش فراوانی انجام داده بود تا توانست او را به سفر به کاتالونیا متقاعد کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۰    
حسین موسویان، پژوهشگر ارشد دانشگاه پرینستون و سخنگوی پیشین تیم مذاکرات هسته ای در مقاله ای در روزنامه نیویورک دیلی نیوز ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۱    
جمعیتی بیش از دو برابر بار ظرفیت ورزشگاه محل برگزاری دیدار رفت باواریایی ها و کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اروپا، خواهان تماشای این بازی از نزدیک شده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از تردد بیش از 9 میلیون دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان ازاسفند 25 تا 30 اسفند خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۵    
20نفر شتر در برخورد قطار مشهد به طبس در مسیر نیگنان تلف شدند .
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۶    
جوانان ایران که خود را برای حضور در جام جهانی 2017 آماده می کنند در دومین دیدار تدارکاتی اردوی آلمان به مصاف جوانان سن پائولی و مربی ایرانی اش خواهند رفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۳    
هر چند ترکاشوند نام خرید قرمزها را فاش نکرد اما گزینه های زیادی برای حضور در این لیست وجود ندارد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
مسئول اعزام مبلغ اداره کل اوقاف وامور خیریه استان تهران با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان گفت: امسال در قالب این طرح 110 روحانی و مبلغ شامل ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
رتش سوریه بار دیگر هجوم شدید تروریست ها از محورهای جوبر و قابون به شرق پایتخت را دفع کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۳۲    
معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: باید بخش خصوصی با تمام قدرت در اقتصاد ایران فعال شود و برای این امر باید فضایی را ایجاد کرد که بخش خصوصی بتواند میدان دار اقتصادی باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۲۰    
سال 1395 سالی ویژه در اقتصاد ایران بود؛ در این سال به مدد اجرای برجام و نتایج حاصل از آن که بیشتر در افزایش تولید و صادرات نفت ایران موثر بود، اقتصاد ایران با رشد جهشی ، رکورد بی سابقه ای را ثبت کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
الکساندر گروشکو به عنوان نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
خانواده ها و بازماندگان قربانیان حملات 11 سپتامبر آمریکا به صورت گروهی از عربستان سعودی به اتهام حمایت همه جانبه از گروه تروریستی القاعده شکایت کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی در جذب مسافران نوروزی کارساز بوده است و نقش رسانه ملی و همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی و معرفی پایتخت ، انکار نشدنی است .
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۹    
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نفراتش تکمیل شده است، استارت نهایی را برای غلبه بر قطر با تمرین کارهای تاکتیکی امشب آغاز خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۳    
دارنده مدال طلای پارالمپیک ریو گفت: 3 بار رکورد دنیا را زدم و 3 بار باعث خوشحالی مردم شدم اما پاداش یک مدال را به من دادند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۲    
معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر جزییات امدادرسانی های هلال احمر در مناطق سیل زده و کولاک زده کشور را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۶    
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی به قصد بازدید از مناطق عملیاتی و تجدید میثاق با آرمان شهدای هشت سال دفاع مقدس سفری یک هفته ای را با کاروان مقدس راهیان نور آغاز کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل ساتبا اعلام کرد برای ساخت نیروگاه های زباله سوز در کشور شهرداری ها و نهادهای زیست محیطی اعلام آمادگی نکرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۰    
یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی عنوان کرد: آلرژی یک بیماری شایع در فصل بهار است که علائم آن همانند سرماخوردگی است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه دستور کار مذاکرات ژنو را بیان کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۲    
علی تاجرنیا، فعال سیاسی و نماینده مشهد درمجلس ششم گفت: من به سال 96 از نظر اقتصادی نیز امیدوارترم زیرا سرمایه گذاری های خارجی که قرار بود بعد برجام در کشور انجام شود به خاطر عدم اطمینان متوقف شد که ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۱    
منابعی در دولت آمریکا اعلام کرد دختر رئیس جمهوری آمریکا در دفتر ترامپ منصب مهمی به دست آورده است و می تواند به اسناد محرمانه دسترسی داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی گفت: فضاهای آموزشی جدید و مرکز رشد واحد علوم دارویی در شش ماه اول سال 96 به بهره برداری می رسد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۰    
با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از 19طرح مخابراتی با هزینه 88میلیاردریال روز سه شنبه طی آیینی در شهرستان میبد از توابع استان یزد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بیش از یک میلیون و 50 هزارتن انواع آبزیان در سال 95 به شیوه های صید و آبزی پروری در کشور تولید شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات تصادف اتوبوس "مان" با مینی بوس حامل اتباع ترکیه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری معتقد است که بر هم زدن یک تجمع قانونی و همچنین تشکیل یک اجتماع غیرقانونی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۷    
سرمربی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان تکواندو گفت: مسابقات جهانی میدان بزرگی است و قطعا قهرمانی در آن به راحتی به دست نمی آید اما ناامید نیستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس جمهوری برکنار شده کره جنوبی به دادگاه رفت تا پاسخگوی سوالات دادستان های این کشور و قضات باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: آخرین حادثه پایتخت در سال 95 دو دقیقه مانده به تحویل سال 96 و نخستین حادثه سال 96 کمتر از یک دقیقه بعد از تحویل سال نو اتفاق افتاد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۹    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر، امروز اول فروردین تمهیدات خاص ترافیکی در هسته مرکزی شهر به اجرا درآمده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
گالچا سرمربی التعاون حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود برکنار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۳    
تمرین شب گذشته تیم ملی قطر زیرنظر خورخه فوساتی و با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده به اردو برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۷    
نام مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به شکل عجیبی در رسانه قطری مطرح شده است!
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی آتش نشانی تهران از حریق در یک کارگاه خیاطی در خیابان نوفل لوشاتو خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۵    
یک مسیحی استرالیایی در آخرین روز سال 95 و در لحظه تحویل سال، با حضور در خیمه های معرفت امامزاده صالح(ع) تهران به دین مبین اسلام تشرف یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۶    
نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور که موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری در قطاری تهران- مشهد شد، تصور آتش سوزی را تداعی کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه انتخابات شوراها در 150 شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود، تصریح کرد: بر اساس شرایط موجود سخت افزاری ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
با حذف آزادگان در ریکرو انفرادی کاپ آسیا، سه نماینده کشورمان در مرحله دوم رقابت می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از بین هشت تیم هفتم شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۷    
مسئول امور انفورماتیک هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: آیین نامه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراها تدوین شده است و امیدواریم انتخابات الکترونیک مبنایی برای هرچه بیشتر منظم برگزار کردن ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۱    
نوروز امسال با داشتن چند اپلیکیشن کاربردی روی موبایلتان می توانید به تمام اطلاعاتی که در یک سفر به آن نیاز دارید، دست پیدا کنید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۱    
فرماندهی عملیات موصل از آزادسازی مناطقی دیگر از ساحل راست (غرب موصل) خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۸    
گلر تیم فوتبال آرسنال برای نهمین مرتبه به عنوان مرد سال جمهوری چک برگزیده شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۸    
امتحان کردن و خوردن خوراک های محلی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در سفر می توان انجام داد، اما مشکل اینجاست که این خوراکی ها در بیشتر شهرهای ایران در دسترس نیستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۸    
روزنامه الشرق قطر از اولین تمرین شبانه تیم ملی فوتبال ایران در دوحه و درخواست کی روش برای تمرین ویژه روز سه شنبه در ورزشگاه السد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۸    
دولت آمریکا به چند شرکت هواپیمایی در خاورمیانه و آفریقا دستور داد حمل وسائل الکترونیکی و الکتریکی را برای مسافران خود در پروازهای ورودی و خروجی به آمریکا منع کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۵    
به مناسبت نوروز متفاوت، 32 کتیبه ای که سال ها در توس و مجموعه هارونیه پراکنده شده بودند مستند سازی و سامان دهی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۵    
ارتش سوریه یک فروند پهپاد جاسوسی اسرائیل را در شهر قنیطره هدف قرار داد و ساقط کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
اتحادیه اروپا روز گذشته( دوشنبه) چهار مقام ارتش سوریه را به اتهام استفاده از سلاح های شیمیایی علیه غیرنظامیان در فهرست تحریم ها قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
تیم ملی جوانان در اولین بازی دوستانه خود در آلمان در برابر تیم باشگاهی کولدینگ دانمارک به تساوی بدون گل دست یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
کوتاه قامت ترین ورزشکار آمریکایی حاضر در المپیک 2016 ریودوژانیرو در حالی که تنها 20 سال دارد، 19 مدال در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اخبار منتشر شده در رسانه ها را درباره سوء قصد به جان دبیرکل این جنبش در بیروت به شدت رد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
داور بین المللی فوتبال ایران گفت که اگر جام جهانی 2018 روسیه برای او خوب تمام شود داوری را کنار خواهد گذاشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۹    
یکم فروردین ماه سال روز تولد سیدعلی صالحی است، شاعری که خیلی ها او را با نامه ها و نشانی ها و صدای زنده یاد خسرو شکیبایی می شناسند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۳    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره اصول و شیوه عیدی دادن به کودکان گفت: عیدی دادن نشانه ابراز مهر و محبت به یکدیگر است و باید عیدی کودکان را متناسب با سن و جنسیت آنان در نظر گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۸    
وزیر امور خارجه آمریکا در نشست نیم سالانه وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که در ماه می (اردیبهشت) در بروکسل برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
متقاضیان شرکت در ششمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان فقط تا 24 فروردین برای ثبت نام فرصت دارند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
یک استاد دانشگاه با اشاره به انتخابات سال 96 از قطعیت دو دوره ای شدن دولت حسن روحانی سخن گفت و تأکید کرد: رئیس جمهوری در سال جدید مطالبات را جدی تر پیگیری خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
سال های سخت با محوریت نقش عشایر فارس در انقلاب از جمله سریال های جدیدی است که قرار است در سیما ساخته شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
شماره تلفن ها، سایت ها و نرم افزارهایی که از سوی سازمان هلال احمر اعلام شده است، می تواند به مسافران نوروزی کمک کند تا در مواقع ضروری به اطلاعات مراکز درمانی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، امروز 1 فروردین 1396، با صدور اطلاعیه ای، برای آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی مسافرت می کنند توصیه هایی را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
تنور تئاتر ایران بعد از سال ها خاموشی، رکود و خوش دلی به جرقه های زودگذر؛ در سال 1395 بار دیگر به واسطه محقق شدن کاشته های سه سال گذشته مسئولان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۸    
دومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و تهران آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
به رسم سال های اخیر، مراسم تحویل سال نو در جوار شهیدان گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۲    
آغاز دوران ریاست جمهوری ترامپ با صدور فرمان مهاجرتی، انتخاب دبیرکل جدید سازمان ملل متحد، کودتا در ترکیه و... تنها چند رویداد خبرساز از میان آنچه سال جاری برای جهان رقم خورد، به شمار می آیند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۶    
تهران با پیشینه و سابقه تاریخی که دارد، از جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی برخوردار است که می تواند برای گردشگران در ایام نوروز لحظات مفرحی و تاثیرگذاری را ایجاد کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
یک فوق تخصص روماتولوژی عنوان کرد: آرتریت روماتوئید یک بیماری مفصلی است که علت ابتلا به آن هنوز مشخص نیست، اما عواملی مانند ژنتیک، اضافه وزن، آلودگی های محیطی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۱    
امیر واعظ آشتیانی، مدیرعامل پیشین استقلال و کارشناس مدیریت فوتبال گفت: زمانی که تاج عهده دار فدراسیون فوتبال شد گفتم که فقط راننده عوض شده و ماشین همان ماشین است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۱    
رئیس پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال پروژه های بزرگ و ملی است.
  • ۱