پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 آبان 1396 خبرگزاری آنا 2 آبان 1396 خبرگزاری آنا 3 آبان 1396 خبرگزاری آنا 4 آبان 1396 خبرگزاری آنا 5 آبان 1396 خبرگزاری آنا 6 آبان 1396 خبرگزاری آنا 7 آبان 1396 خبرگزاری آنا 8 آبان 1396 خبرگزاری آنا 9 آبان 1396 خبرگزاری آنا 10 آبان 1396 خبرگزاری آنا 11 آبان 1396 خبرگزاری آنا 12 آبان 1396 خبرگزاری آنا 13 آبان 1396 خبرگزاری آنا 14 آبان 1396 خبرگزاری آنا 15 آبان 1396 خبرگزاری آنا 16 آبان 1396 خبرگزاری آنا 17 آبان 1396 خبرگزاری آنا 18 آبان 1396 خبرگزاری آنا 19 آبان 1396 خبرگزاری آنا 20 آبان 1396 خبرگزاری آنا 21 آبان 1396 خبرگزاری آنا 22 آبان 1396 خبرگزاری آنا 23 آبان 1396 خبرگزاری آنا 24 آبان 1396 خبرگزاری آنا 25 آبان 1396 خبرگزاری آنا 26 آبان 1396 خبرگزاری آنا 27 آبان 1396 خبرگزاری آنا 28 آبان 1396 خبرگزاری آنا 29 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۴    
همایش شکوه هجرت به منظور تجلیل از فعالان حرکت های جهادی استان اردبیل با حضور روسای دانشگاه ها و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۱    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه انتظارات مردم از این نوع مدارس افزایش یافته است، تاکید کرد: باید متوجه تغییرات انتظارات مسئولان ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۷    
جوازهای تأسیس و پروانه های بهره برداری صنعتی صادر شده در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال 95 از لحاظ تعدادی به ترتیب افزایش 10.6 درصدی و 7.1 درصدی داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۳    
نتایج یک بررسی نشان داد افراد دارای گروه خونی A ،B یا AB در مقایسه با گروه خونی O بیشتر در معرض حمله قلبی در اثر آلودگی هوا هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۴    
زمین لرزه سان فرانسیسکو در سال 1906 بزرگترین زمین لرزه در تاریخ آمریکا است که 80 درصد این شهر را ویران کرد و لرزش های آن از اورگون تا لس آنجلس و حتی مرکز نوادا احساس شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مزیت استفاده از پیام رسان های داخلی این است که اگر در فعالیت نرم افزار های خارجی به هر دلیلی محدودیتی اعمال شد، در فعالیت آن ها اختلال ایجاد نشود .
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۹    
هر روز به نظر می رسد که زندگی ما به تدریج ناملموس تر می شود؛ داریم به عکس ها، موسیقی و فیلم هایی عادت می کنیم که فقط به شکل دیجیتال وجود دارند و در واقع به سمت دنیای مجازی پیش می رویم ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۸    
با انتشار فراخوان دریافت آثار، هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران رسما از امروز کلید می خورد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۳    
وحید شمسایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در صدد حفظ رکورد آقای گلی جهان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس اداره اوقاف دماوند اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان اوقاف، حمایت از اقتصاد دانش بنیان است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۸    
یک شرکت ژاپنی قصد دارد در 2019 میلادی نخستین بارش شهاب سنگ مصنوعی را آزمایش کند. همچنین این شرکت ادعا می کند برحسب درخواست مشتری ستاره دنباله دار در آسمان برای آنها می سازد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۳    
سلام و درود خدا بر مجاهدان راه حق؛ سلام خدا بر شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام و حریم انقلاب اسلامی؛ سلام خدا بر مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس پلیس راهور ناجا از صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از امروز در سراسر کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران از امکان ثبت اطلاعات کالاهای ایرانی در بزرگترین پایگاه اطلاعات معتبر و مطمئن محصولات در دنیا (GS1 Cloud) خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۷    
سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی آزمون اختصاصی دانشجویان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به همراه جزئیات ثبت نام معرفی شدگان را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۲    
نشست خبری هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با حضور حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، و محمد حاجی میرزایی، دبیر جشنواره، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۳    
کمیته مسابقات زمان سه بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۷    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان سیزدهمین هفته مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۷    
با فراگیرشدن استفاده از هدست های واقعیت مجازی، طراحی لوازم و ابزار جانبی برای افزایش امکانات این هدست ها و تعاملی تر شدن آنها بیشتر شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
با صدور ویزای کیانوش رستمی ترکیب تیم ملی وزنة برداری کامل تر از گذشته شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۵    
طی این چند سال هزاران نفر از رزمندگان مقاومت با ملیت های گوناگون ایرانی، عراقی، سوری، لبنانی، افغانستانی، پاکستانی و .. ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۲    
یک شرکت آمریکایی قصد دارد مدت سفرهای هوایی طولانی را به طرز چشمگیری بکاهد. در همین راستا هواپیمایی خواهد ساخت که با دو برابر سرعت صوت پرواز می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۶    
پیروزی مهم و شکوهمند نیروهای مقاومت بر اَبَر پروژه آمریکا در منطقه یعنی جریان وحشی و تکفیری داعش، می تواند و باید مبنای تجدیدنظر در بسیاری از روش ها، رفتارها و راهکارها باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۹    
اجتماع بزرگ دانشجویان و طلاب بسیجی تهران با عنوان همایش جوانان انقلابی به مناسبت سالروز صدور پیام تشکیل بسیج دانشجو و طلبه توسط حضرت امام، برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان الیگودرز از دستگیری دو گروه متخلف که اقدام به صید غیر مجاز ماهی با موتور برق در این شهرستان کرده بودند، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۲    
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای، میزان و نحوه تهاتر بدهی ها با مطالبات دولت و ترکیب بانک های طلبکار از دولت را، تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۹    
نخست وزیر مستعفی لبنان اعلام کرد که ما خواستار اتخاذ مواضع بی طرف لبنان در قبال درگیری های منطقه هستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که اسرائیل مدام حاکمیت لبنان را اعم از زمینی، دریایی و هوایی نقض و ما را به جنگ های جدید تهدید می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۷    
رسانه ای ترکیه ای در واکنش به سخنان یکی از مقام های ارشد نظامی آمریکا نوشت: با از کار انداختن ایستگاه راداری آمریکا در شرق ترکیه، واشنگتن و تل آویو قادر به رصد فعالیت های موشکی ایران نخواهند بود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۱    
سازمان عفو بین الملل از دولت استرالیا خواسته تا تمامی قراردادهای نظامی خود با عربستان را افشا کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
فعال توئیتری معروف عربستان سعودی که به افشای اسرار خاندان حاکمه آل سعود معروف است، در تازه ترین توئیت خود اعلام کرد که احمد بن عبدالعزیز برادر شاه سعودی در اقامت اجباری است و حساب های بانکی وی مسدود ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت تصریح کرد که هیچ اعلام نظری از توتال مبنی بر فسخ قرارداد با ایران صورت نگرفته است و این قرارداد برمبنای اصول زمان بندی شده پیش می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی به رئیس جمهور لبنان به مناسبت سالروز استقلال این کشور، بر حمایت واشنگتن از امنیت لبنان و استقلال و حاکمیت آن تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۱    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های مختلف امشب در میادین بزرگ شهر تهران به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش میان مردم گل و شیرینی پخش کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۱    
محسن مومنی شریف در بازدید از نمایشگاه و کارگاه خلق و فروش آثار هنری برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور، گفت: زمانی که مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان آسیب دیده از زلزله تنها می شوند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۱    
محسن رضایی با صدور بیانیه ای پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
بنیاد مستضعفان در راستای شفاف سازی و مسئولیت پاسخگویی خود در طول 16 سال گذشته صورت های مالی خود را از طریق سایت بنیاد در اختیار عموم قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
آیین گشایش نمایشگاه آثار خوشنویسی داود نیکنام، جمعه 3 آذر ساعت 16 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته در جبهه های مرزی و دیگر جبهه های داخلی این کشور تلفات و خسارات سنگینی به نظامیان سعودی و مزدوران آنها وارد کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۷    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن رد هر گونه قیمومیت عربی یا خارجی بر این کشور اعلام کرد: عربستان در کنار اسرائیل و آمریکا در پشت پرده بحران های منطقه است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۷    
از اول آذرماه نمایش رادیویی روایت عشق به کارگردانی حمید منوچهری از رادیو نمایش پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۱    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۸    
نخست وزیر مستعفی لبنان برای دیدار با رئیس جمهور مصر وارد قاهره شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۸    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، پیروزی جبهه مقاومت که در مسیر ایستادگی در برابر توطئه دشمنان محقق گردید و نابودی داعش را به دنبال داشت تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۵    
فراخوان جشنواره صنایع دستی فجر از سوی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز سه شنبه 30 آبان منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۲    
وزارت امور خارجه آمریکا به شهروندان این کشور برای سفر به عربستان هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون مقابله با حقوق های نجومی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۱    
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست با بیان اینکه در حال حاضر حدود 2 میلیون موتورسکیلت در حال تردد در تهران است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۲    
حسن روحانی در نامه های جداگانه ای به قوه قضائیه و وزارتخانه های دادگستری و صنعت، معدن و تجارت، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۶    
رئیس پارلمان زیمبابوه روز سه شنبه از استعفای رابرت موگابه رئیس جمهور این کشور پس از فشارهای اخیر نظامیان و هم حزبی هایش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR متن پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به نامه ی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش را به ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۰    
گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان جهت ارائه به صحن مجلس به احتمال زیاد روز سه شنبه هفته آینده نهایی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۱    
متن پاسخ امام خامنه ای به نامه سردار قاسم سلیمانی تا دقایقی دیگر منتشر می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۲    
مدیرکل سیاسی پیشین وزات کشور گفت: وزارت کشور که وظیفه تبیین و اجرای سیاست های دولت را برعهده دارد، باید تمام تلاش خود را برای تحقق وعده های دولت در حوزه سیاست داخلی به کار بندد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۶    
روسای جمهور آمریکا و روسیه امروز تلفنی در مورد موضوعات بین المللی از جمله ایران، بحران سوریه و مناقشه اوکراین گفت وگو کرده اند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۴    
نخست وزیر عراق اعلام کرد پیروزی نهایی در برابر داعش پس از تکمیل عملیات پاکسازی صحرای غربی الانبار اعلام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: با توجه به اینکه مسؤولیت احداث بیمارستان هایی نظیر اسلام آباد غرب که اخیراً افتتاح شده و در زلزله کرمانشاه آسیب دید، برعهده وزارتخانه راه و شهرسازی است ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
موسسه شهرستان ادب برنامه سلام ماه را با موضوع پایان داعش برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۳    
حال چه باید کرد؟ یک نیروی ویژه از مقامات و دیپلمات های ارشد سابق ایالات متحده گرد هم آمده اند و پیشنهادهایی مبنی بر اینکه چگونه ترامپ می تواند مانع نفوذ ایران در مناطقی که از سوی سوریه آزاد شده و ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی گردان های حزب الله عراق اعلام کرد که آمادگی نیروهای مقاومت پس از پایان نبرد با داعش دوچندان شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۸    
رئیس دانشگاه مفید از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی همزمان با دوم آذرماه در مسجد اعظم قم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۹    
محققان دریافته اند بیش از 480 وب سایت پربازدید در سراسر جهان اطلاعاتی که کاربران در کیبوردشان وارد می کنند را به طور نامحسوس جمع آوری می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۳    
شورای هماهنگی کشاورزی هوشمند در راستای تصمیم گیری برای بهره مندی از فرصتها و ظرفیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه کشاورزی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۰    
مستند تلکه که به بررسی فساد اداری کشور و ارائه راه حلی برای آن می پردازد، امروز با حضور دکتر احمد توکلی در قالب برنامه به اضافه مستند از شبکه مستند سیما پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
اگر فکر می کنید پول خیلی زیادی برای دسترسی به خدمات اینترنت می پردازید در اشتباه هستید، زیرا بورکینافاسو گران فروش ترین کشور جهان در زمینه ارائه خدمات اینترنت است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی انجمن سینماداران گفت: انجمن سینماداران با حضور اکثریت اعضاء تشکیل جلسه داد و اعضای هیات مرکزی و اعضای هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۱    
جوادی تأکید کرد: حضور پرشور نویسندگان جوان و اعتباربخشی به آنان، پیوند با جهان تمدنی زبان فارسی و توسعه ادبیات در فضاهای اجتماعی و اقتصادی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۸    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر، دستگیری 5 قاچاقچی و کشف 2 تن و 635 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رئوس برنامه ها و چگونگی شرکت در بازار فیلم مستند یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۹    
بر اساس گزارش یک روزنامه چاپ کابل، قرار است تعدادی از اتباع پاکستانی در ترکیب نظامیان قطری و اماراتی در قالب نیروهای کمکی ناتو به افغانستان اعزام شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۹    
کامبیز روشن روان و فریدون شهبازیان، رییس و نایب رییس کانون آهنگسازان سینمای ایران شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۳    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس سطح شهرستان سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در این هفته یا حداکثر شنبه هفته آینده برپا می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۴    
فعالان جوان حوزه کسب وکارهای نوپای کشور معتقدند که در حال حاضر هیچ استارتاپ با ایده بِکر و بومی در کشور وجود ندارد و تماما کپی از نمونه های موفق خارجی هستند و با وجود این فضا ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، درآمدزایی پژوهشی را راهی مطمئن برای برون رفت از محیط ناپایدار اقتصاد دانشگاهی معرفی کرد و گفت: یکی از ویژگی های مهم درآمدهای پژوهشی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۸    
این نویسنده تأکید کرد: ما از اوایل دهه 80 تا به الان که خاک های نرم کوشک را به چاپ رسانده ایم، هیچ کمک دولتی و رسانه ای خاصی نداشته ایم اما چاپ بالای دویست عنوان را تجربه کرده ایم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۸    
گروه دانشگاه خبرگزاری آنا: بسیج یکی از مهم ترین ارکان نظام در تاریخ انقلاب بوده و هست و به واسطه ی همین نقش افرینی ها در عرصه های مختلف ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت قهرمان مسابقات کاراته تورنمنت2017 جهان شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
مدیر پایگاه خبری الف با اشاره به شکایت معاون دادستان کل از این پایگاه خبری گفت: شکایت از انتشار کامنتهای مردمی بود که نتیجتا با دفاعیه مبسوطی که داشتم، الف از این اتهام تبرئه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۳    
گلریز گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از جلساتی که با شاعران داشتند به ماجرای شخص مغازه داری اشاره کردند که برای فروش اجناس خود سرود بانگ آزادی را زمزمه می کرد و سپس خود حضرت آقا این سرود را خواندند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
تحلیل های رهبری از مسائل جامعه و تاریخ، مبتنی بر آیات قرآنی است که از جمله مهم ترین مسائلی که رهبری اهتمام داشتند، وعده های نصرت مؤمنین و پیروزی در برابر دشمنان اسلام بر اساس آیات قرآن کریم است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۸    
شورای اروپا نام فرماندار سواستوپول را به اتهام نقض حاکمیت اوکراین، در فهرست تحریم و ممنوعیت سفر قرار داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۹    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه پس از بررسی ها قیمت نان سنتی را اعلام می کنم، گفت: ممکن است تا 48 ساعت آینده قیمت نان را اعلام کنم.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۳    
2 برادر امیر قطر امروز در سفری غیرمنتظره وارد کویت شدند تا پیام امیر قطر را به همتای کویتی وی ابلاغ نمایند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری النشره لبنان معتقد است، نخست وزیر این کشور پس از بازگشت به بیروت اقدام به تصفیه حزب المستقبل از خائنانی خواهد کرد که حکومت سعودی را علیه او تحریک کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۸    
معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش ملزم به اجرای قانون است فرقی نمی کند رئیس فدراسیون باشد یا مدیر باشگاه، همه باید رعایت کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۴    
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مرکز داده بخش بازرگانی را با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در محل این مرکز تاسیس و سامانه های نماد اعتماد الکترونیکی و جامع تجارت را به این مرکز انتقال داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در تهدیدی آشکار گفته بود، در صورتی که بانک ها اطلاعات حساب ها را ندهند، اسامی آنها را منتشر می کند ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۸    
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در جشنواره هنر و ادبیات دینی درخشید.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد، فرهنگ کار و تلاش در دانشگاه را یک اولویت دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۵    
کمک های اهدایی دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان سما واحدرشت جمع آوری و به زلزله زدگان مناطق غرب کشور ارسال شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
به منظور تکریم خانواده شهدا و تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت هفته بیسج ، چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با دو خانواده معظم شهدای دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹    
دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: هنرمندان می توانند در ترویج و تعمیق آموزه های معنوی و اسلامی بسیار موثر باشند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۹    
فرمانده انتظامی استان غرب استان تهران از انهدام باند سارقان حرفه ای مغازه و کارگاه های صنعتی اسلامشهر با 36 فقره سرقت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۶    
معاون بهداشت و درمان(بهداد) ناجا از اعزام اکیپ های ثابت و سیار بهداشتی،امدادی و درمانی بهداد انتظامی ...
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۶    
شرکت رباتیک چینی یوبی تک اولین ربات انسان نمای جهان را تولید کرده که مجهز به دستیار صوتی هوشمند الکسا ی آمازون است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که تحت عنوان واردات خودرو، 20 میلیارد ریال از شهروندان در استان هرمزگان کلاهبرداری کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
هیأت 15 نفره ای متشکل از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اروپایی به همراه نماینده ناظر اتحادیه اروپا از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
مصطفی آجرلو با ارسال نامه ای به رییس سازمان لیگ به اشتباهات داوری که علیه تیمش رخ داده است اعتراض کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
ضبط فصل سوم کوی نشاط با بخش ها و بازیگران جدید آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سما تهران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ روسیه درخشید.