پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 24 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۴    
مشکات الزهرا صفی جواز حضور در فینال هفته دوم مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۴    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز به عنوان دبیر هیأت والیبال استان گلستان انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۶    
هاشمی رفسنجانی از دهه 70 اهتمام ویژه ای به انتشار خاطرات و محفوظات خود داشت که نکته مهم در این زمینه تأثیرات سیاسی اجتماعی اینگونه خاطرات و واگویه ها در افکار عمومی بود که تبعات متفاوتی را در پی داشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۶    
سید محمد بطحایی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی ملکی را به عنوان مشاور عالی وزیر درامور همکاری با حوزه های علمیه منصوب کرد .
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۲    
صد و بیست و چهارمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته پنجشنبه 28 دی ماه 96 برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۲    
استاد گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: بر اساس بررسیهای صورت گرفته 90 درصد دختران 12 تا 18 ساله مشهدی و همچنین 95 درصد دختران سبزواری در این گروه سنی دچار کمبود ویتامین دی هستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۶    
آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی جان باختن جمعی از دریانوردان فداکار در حادثه اخیر کشتی سان چی را به خانواده آنان تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در هشتم اسفند ماه سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۹    
وزیر بهداشت در پیامی درگذشت شهادت گونه جان باختگان حادثه نفت کش سانچی را به خانواده های داغدار این دریادلان و ملت ایران تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۶    
واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در نامه ای به علی لاریجانی، از سکوت و عدم ایفای نقش نظارتی مجلس بر دولت انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۲    
کارشناس علوم قرآنی گفت: دعای معروفی در دعای کمیل وجود دارد که به دعای استغفار معروف است و خوانده می شود. این دعا مستحب است که در قنوت نمازهای مغرب و عشا خوانده می شود و بیشتر مضمون آن استغفار است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۳    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در دوران پس از دفاع مقدس هیچگاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شومشان خدشه ای به قداست، صلابت، ولایت مداری و اقتدار ارتش وارد کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۱    
رئیس کمیته امداد از آغاز ساخت 450 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد که خانه های آنان در زلزله کرمانشاه تخریب شده، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۹    
استاد دروس عالی حوزه علمیه قم گفت: نباید جوری حرف بزنیم که مدرک به دست دشمنان بدهیم و برخورد بعضی صحابه با پیغمبر اکرم (ص) توجیه شود. در محدوده هایی که کار نکردیم وارد نشویم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
کمیته دائمی ویژه امور اقتصادی و محیط زیست اتحادیه بین المجالس اسلامی تشکیل شد و طی آن 14 قطعنامه با محوریت افزایش مبادلات اقتصادی و تجاری و رفع مسائل زیست محیطی تصویب شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنانمان در سانحه آتش سوزی نفتکش سانچی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۶    
معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در راستای رصد فعالیت های فرهنگی، مستند سازی فعالیت ها و مدیریت دانش در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۴    
فقط عمروعاص ها می توانند بگویند وقتی زخمی پیدا کنم، آن قدر می خراشم تا به خون بیفتد ! افراد باوجدان و صاحب منصبان دیندار، برای زخم و رنج مردم چاره جویی می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۲    
عصاره تحلیل مقام معظم رهبری از اغتشاشات اخیر کشور این بود که: چون زخم داریم مگس بر آن زخم می نشیند. بنابراین اگر می خواهیم دچار موارد مشابه نشویم باید زخم را درمان کنیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی حادثه جان باختن کارکنان نفتکش سانچی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان در پیامی درگذشت دریانوردان ایرانی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۴    
وزیر کشور در پیامی با اشاره به سانحه دلخراش نفتکش کشتیرانی جمهوری اسلامی این ضایعه را به عموم ملت ایران و خانواده های این دریادلان تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۵    
پرسپولیس در حالی وارد لیگ قهرمانان آسیا می شود که از وضعیت بسیار بهتری نسبت به تیم های همگروهش در این رقابت ها برخوردار است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۱۲    
شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درگذشت پرسنل زحمتکش نفتکش سانچی در پی حادثه آتش سوزی در سواحل شرقی چین را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۳    
رهبر جریان صدر در اظهارنظری درباره اتحاد نخست وزیر عراق با ائتلاف فتح به ریاست دبیر کل سازمان بدر گفت: فقط از فهرست هایی که سهم خواهی را نادیده بگیرند، حمایت خواهم کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۴    
دانشجوی مخترع و پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز، دانشگاه آزاد اسلامی را مکانی برای رشد و ارتقای فعالیت های علمی و پژوهشی مخترعان و مبتکران دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران علت سفر درمانی خود به آلمان را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۳    
یگانه یونسی دختر خرمشهری که سال 90 ربوده شده بود، پس از 6 و نیم سال دوری به آغوش خانواده بازگشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۳۲    
ماهیت برخی شغل ها به گونه ای است که فرد باید ساعت ها پشت میز بنشیند و این در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی مناسب سبب چاقی و بیماری های مرگبار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۳    
نفتکش سانحه دیده سانچی سرانجام پس از اینکه به مدت بیش از یک هفته در آتش سوخت، غرق شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۷    
کره شمالی به شدت از سخنان اخیر رئیس جمهور کره جنوبی درباره نقش آمریکا در مذاکرات دو کره انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۸    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 21 قطعه عتیقه با قدمت 3000 ساله در قرچک خبر داد و گفت: 2 متهم قصد فروش این عتیقه ها را در این شهرستان داشتند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۲    
مأموران سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی موفق به دستگیری لیدرهای فعال در زمینه موسیقی زیرزمینی در مشهد شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۷    
تحریم انتخابات پارلمانی ماه مه آینده از سوی جنبش اسلامی کردستان عراق و موضع شدید اللحن رهبر جریان صدر درباره ائتلاف بندی های انتخاباتی از مهمترین اخبار سیاسی این کشور است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۴۱    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در واکنش به تشکیل نیروی مرزی جدید 30 هزار نفری در سوریه متشکل از گروه کُردهای مورد حمایت واشنگتن اعلام کرد: حق ترکیه برای اقدام علیه آن ها محفوظ است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۵    
پیش صدای مهیبی در برخی از مناطق شهر کرمانشاه شنیده شد که باعث نگرانی مردم شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۶    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با بیان اینکه تمام نقاط ایران دارای گسل است، گفت: 4 زلزله از 20 زلزله بزرگی که در جهان اتفاق افتاده، مربوط به ایران است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۱۷    
یک متخصص مغز و اعصاب با اشاره به اینکه مصرف خودسرانه مسکن ها سبب به وجود آمدن سردردهای مکرر می شود، گفت: بسیاری از سردردها به علت فشار عصبی، افسردگی، اضطراب و استرس به وجود می آیند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۸    
رزمایش مشترک نیروهای زمینی امارات و ارتش آمریکا تحت عنوان اتحاد آهنین 6 امروز در خاک امارات آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۲    
یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودک بیان کرد: برای ارزیابی سلامت کودک نه تنها دور سر که سایر ابعاد تکاملی وی مثل تکامل ذهنی، کلامی و حرکتی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۹    
مهاجم استقلال با فسخ قراردادش از آبی پوش ها جدا شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۶    
رای نهایی پرونده تعلیق احتمالی کشتی ایران با توجه به پایان تعطیلات سال نو میلادی در اروپا تا اواخر هفته جاری از سوی اتحادیه جهانی، مشخص و اعلام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۷    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ضرورت اصلاح رفتار غذایی بین افراد مختلف جامعه، گفت: طبق بررسی های انجام شده 30 درصد غذای مصرفی مردم اضافه و برای سلامتی آنها مضر است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۴۱    
زلزله ای با قدرت 7.2 ریشتر پرو را لرزاند که مرکز این زلزله عمق 10 کیلومتری سواحل جنوبی پرو بوده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۰    
اکثر مراجع تقلید امامت زن را برای زنان دیگر جایز می دانند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۷    
رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفتکش پیام تسلیتی صادر فرمودند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۴    
در اولین جلسه هیأت مدیره جدید همراه اول، اخوان بهابادی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و فرهنگ به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۸    
به گفته ی جباراللعیبی وزیر نفت عراق، میزان عرضه ی نفت توسط اوپک در حال نزدیک شدن به به مرز 5 میلیون بشکه در روز است و عراق به طور کامل به هدفی که برای مقدار تولید نفت ذیل قرارداد کاهش تولید اوپک ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۲    
استراتژیست سابق کاخ سفید اعلام کرد که وکیل ترامپ به 100 زن برای افشا نکردن روابط نامشروع با آنها حق السکوت پرداخت کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۶    
نماینده مردم اصفهان در تذکر کتبی به وزیر نفت نسبت به تعلل شرکت توتال فرانسه و معطلی 6 ماهه کشور در قرارداد اخیر انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۰    
این نگرانی زمانی بیشتر خواهد شد که پیمان فتح بتواند آرای قابل توجهی را در انتخابات پارلمانی اردیبهشت کسب کند. موضوعی که به هیچ وجه دور از انتظار نیست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۱    
در طول ماه های زمستان بدن شما برای مبارزه با بیماری های ناشی از آب و هوای سرد نیاز به تامین ویتامین ها و مواد معدنی اضافه دارد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۵    
چندی پیش باستان شناسان فضای بزرگ خالی به طول 30 متر در هرم جیزه کشف کرده بودند و حالا گمان می کنند که تختی از جنس سنگ آسمانی درون این فضا خالی وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۹    
محافظ شخصی سابق رهبر کره شمالی که در حال حاضر در کانادا به سر می برد، اطلاعات جالبی درباره کودکی او فاش کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۳    
بی پرده و صریح گلایه می کند از روحانیونی که خود را به انقلاب چسباندند تا به پست و مقام برسند و بعد هم با رفتارهای خود جایگاه روحانیت را خدشه دار کردند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۳    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درتشریح نشست کمیسیون متبوع خود، گفت: دراین نشست بررسی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم از دستورکار خارج شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۷    
محققان داروی ضد چاقی جدیدی ابداع کرده اند که می تواند به کاهش شیوع چاقی در بیش از 160 میلیون آمریکایی کمک کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۱    
اتحادیه پرتاب فضایی آمریکا(ULA) یک ماهواره جاسوسی دیگر را با موشک "دلتا 4" با موفقیت به فضا پرتاب کرد و ماهواره را در مدار قرار داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۲    
هفته گذشته، یک کشتی حامل یک میلیون بشکه میعانات گازی ایران در آب های چین آتش گرفت. به بهانه این حادثه تلخ، در گزارش زیر به نحوه صادرات نفت پرداخته شده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۲    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن موضع گیری درباره شبهات مطرح شده در ارتباط با معصومین (علیهم السلام) اعلام کرد: برخی مسؤولان از ورود به مسائل اعتقادی و تخصصی فکری ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۶    
دمنوش افسنتین کم خونی را رفع و خون را تصفیه می کند و برای افرادی که غلبه سودا دارند، مناسب است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۰    
پزشکان در مطالعه ای تازه کوشیدند به این سوال پاسخ دهند که چگونه استرس می تواند فردی را بیمار کند؟ آنها گیرنده ای را شناسایی کردند که با پاسخ به این سوال مرتبط است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۰    
هیأت دولت، در پی بروز حادثه تاسف بار برای نفت کش ایرانی سانچی و جان باختن دریانوردان دریادل کشورمان، ا صدور بیانیه ای ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با جعل مهر و مدارک پزشکی تحت عنوان دندانپزشک در کرج فعالیت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۲    
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه هفته جاری جلسه استماع مشترکی را با موضوع به اصطلاح سلاح های بیولوژیکی و شیمیائی کره شمالی برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۲    
مصطفی دنیزلی و الکساندر نوری به عنوان گزینه های نهایی هدایت تیم تراکتورسازی تبریز در جلسه هیات مدیره امروز این باشگاه مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۳    
تحقیقی جدید نشان می دهد خشکی بدن هنگام صبح ممکن است علامت اولیه ای از بروز بیماری آرتروز روماتوئید در فرد باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به دلیل ایجاد اختلاف نظر در پزشکان معالجم مجبور شدم برای ادامه درمان به آلمان بروم ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۷    
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات طرح جدید مجلس برای حذف یارانه اقشار پردرآمد را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جان باختن خدمه و پرسنل نفتکش ایرانی و سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۲    
پوکی استخوان، بیماری ای است که در آن استخوان ها ضعیف و شکننده می شوند. فرد مبتلا به پوکی استخوان در شرایطی عادی ممکن است بر اثر یک ضربه خفیف یا افتادن ناگهانی استخوانش بشکند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۳    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سیب و پرتقال از مهم ترین میوه های شب عید هستند که وزارت جهاد کشاورزی عملیات تامین و ذخیره سازی آن را آغاز کرده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۰    
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 از افزایش مبلغ وام ازدواج به 15 میلیون تومان در سال آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۸    
امام جمعه موقت تهران خطاب به روحانی گفت: ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید؛ بهتر است فرصت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی از برگزاری دوره های ورزشی و آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار خبر داد و تاکید کرد که در قبال سلامت روحی این کودکان مسئولیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد که ایران از نظر رتبه علمی فضا در منطقه جایگاه اول و در میان کشورهای دنیا رتبه یازدهم را در اختیار دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹    
چهار شرطی که رئیس جمهور آمریکا برای ماندن کشورش در برجام برای اروپایی ها تعیین کرده در حکم محول کردن مأموریتی به آنها است که انجام آن غیرممکن به نظر می رسد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۳    
یک نماینده کُرد در پارلمان عراق از وجود 40 پایگاه نظامی ترکیه در عراق خبر داد و به بغداد اتهام زد که در اخراج نظامیان تُرک اهمال می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۰    
معاون وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب گفت: هیچ سالی کمتر از امسال نسبت به پنجاه سال اخیر کاهش بارش نداشتیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۷    
نتایج سرشماری های جدید حاکی از این است که شاهد شکل گیری الگوی دیگری از مهاجرت، به خصوص از تهران به سمت سایر شهرها تحت عنوان مهاجرت معکوس هستیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۴    
مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان رده سنی بزرگسالان 11 تا 13 بهمن ماه به میزبانی هیات خراسان رضوی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۸    
فروش دستگاه های خودپرداز به بخش خصوصی و اشخاص حقیقی از سال 1395 روند پرشتابی به خود گرفت و تاکنون نیز ادامه دارد؛ به صورتی که تعداد زیادی در صف خرید این دستگاه ها قرار دارند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۵    
محققان موفق شده اند با کمک جلبک های زنده و مهندسی ژنتیک شده، سلول خورشیدی بسازند که نیروی مورد نیاز خود را تامین می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۵    
هافبک گینه ای تیم لایپزیگ آلمان راهی تیم لیورپول خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۲    
مدرسان ایرانی نخبه آسیا در کلاس های 36 روزه فیفا در سه کشور جهان شرکت خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۲    
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: هشت تیم از ایران در تور جهانی کیش شرکت می کنند و بازیکنان تمرینات خود را از پنجم بهمن ماه در کیش آغاز می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۲    
روز سوم تورنمنت بین المللی اسکی ارمنستان پیگیری شد و ملی پوش کشورمان موفق به دریافت یک مدال نقره دیگر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۶    
سردار سیدمسعود جزایری گفت: بالاخره روزی خواهد رسید که ترامپ و سایرین متوجه می شوند جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره و معامله نمی کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۳    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: مددجویان تحت حمایت ساکن در 90 منطقه حاد محروم که بر اساس شاخص های کمیته امداد انتخاب شده اند، در اولویت خدمت رسانی این نهاد قرار گرفته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۳    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:چابک سازی سازمانی،تمرکز زدایی ،تقویت نیروی انسانی و ارتقای ظرفیت های موجود، لازمه تحقق سند تحول است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۳    
با هشت عامل خطرآفرین که برای کاهش خطر ابتلا به شرایط کشنده زوال عقل باید از آنها پرهیز کنید، آشنا شوید
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۰    
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی رتبه اول المپیاد علمی دانشجویان گروه های پرستاری کشور را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس فدراسیون ژیمناستیک، گفت: در تجمع امروز مقابل وزارت ورزش تعدادی به عنوان سیاهی لشکر حضور داشتند که هیچ کسی آنها را نمی شناسد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع تصادف مرگبار بونکر حمل سیمان با عابران پیاده در خیابان دادمان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در نخستین روز کاری خود با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۰    
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تلاش می کنیم کمیت نیروی انسانی محیط بانان را افزایش دهیم و به بهترین حالت یعنی 100 درصد برسد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۷    
تیم لوانته در هفته نوزدهم لالیگا در خانه مغلوب سلتاویگو شد.