پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۵:۱۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 5 فروردین 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۵    
اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در ستادهای اسکان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته با رشد 50درصدی رو به رو شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۶    
پرداخت سود تکمیلی بخشی از کارکنان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی تا روزهای پایانی سال گذشته باقی مانده بود که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده در این روزها سود آن ها نیز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۳:۰۵    
محققان دانشگاه اوهایو برای اولین بار دریافتند که رنگ صورت انسان تحت تاثیر احساسات مختلف به صورت موضعی تغییر رنگ می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۵۹    
روس ها معتقدند فرمول گاز سمی که منجر به کشته شدن مامور سابق اطلاعاتی این کشور در بریتانیا شده بود در دهه 90 توسط آمریکا منتشر شده بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
مقامات تیم فوتبال چلسی درباره حضور کورتوا در دربی لندن تردید دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۶    
خوزه آبرئو بنیانگذار گروه موسیقی ال سیستما در 78 سالگی درگذشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۳    
کمپانی هایی مانند سامسونگ و هواوی از تولید گوشی های تاشدنی طی یک سال آینده خبر می دهند اما اپل قصد دارد مدلی تاشو و لوله کردنی از گوشی آیفون را تا سال 2020 عرضه کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۴    
حسین امیرعبداللهیان در مطلبی در فضای مجازی به عادل الجبیر توصیه کرد در تجاوزگری به یمن، از تاریخ درس عبرت بگیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون 44 هزار نفر به مراکز درمانی دانشگاه مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۹    
غلامرضا موسوی گفت: سینمای ایران در سال تولیدات بسیاری دارد، اما الزاما تمامی آنها رنگ پرده سینما را نخواهند دید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۱    
جان بولتون در اولین مصاحبه بعد از معرفی توسط رئیس جمهور آمریکا به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته که تصور نمی کند برجام اصلاح پذیر باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۸    
رهبر جنبش انصارالله یمن تهاجم مشترک عربستان و آمریکا به یمن را بزرگترین نبرد در صحنه بین الملل دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۰    
هیئت وزیران، در نخستین جلسه سال نو، خرید کالاهای خارجی دارای تولید مشابه داخلی را برای کلیه دستگاه های دولتی، براساس فهرستی که از این کالاها تهیه و به تأیید دولت رسیده است ممنوع اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه از آغاز عملیات نظامی این کشور در سنجار واقع در شمال عراق خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۴    
فرماندهی محور شمال در نیروهای الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که هیچ گونه تحرکی در منطقه سنجار این کشور از سوی ارتش ترکیه مشاهده نشده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۳    
وکیل بابک زنجانی با انتشار پستی در ایستاگرام ضمن رد شایعات مربوط به پرونده موکل خود، تا کید کرد: اقدامات مثبتی جهت پرداخت بدهی در حال انجام است که مراجع ذیصلاح از ان مطلع هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهور کشورمان در راستای تحکیم روابط دوجانبه و منطقه ای و به دعوت رسمی روسای جمهور ترکمنستان و آذربایجان، از روز سه شنبه 7 فروردین به این کشورها سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۴    
معاون اول رئیس جمهور در دیدار نوروزی شماری از مقامات کشوری و لشگری تاکید کرد: مردم باید عزم و اراده مسئولین برای رفع دغدغه ها و مشکلات شان را احساس کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور در نخستین روز کاری سال 1397 و در دیدار نوروزی جمعی از وزرا، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، مسئولین را به خدمت بیشتر به مردم فرا خواند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۳    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد، گفت: از 24 اسفند 96 تا 4 فروردین 97 از فرودگاه مهرآباد 3 هزار 692 پرواز ورودی و خروجی انجام گرفته است و 446 هزار و 632 مسافر به تمام نقاط کشور جابه جا شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۱    
رئیس کلانتری 176 از دستگیری سارق طلافروشی محدوده فلکه دوم دولت آباد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از فردا در استان سیستان و بلوچستان آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای تأکید کرد: منشور ملی رهنمودهای امام خامنه ای بهترین نسخه برای حل مشکلات و رسیدن به قله های شکوفایی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۶    
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه خدمات درمانی همچنان ادامه دارد، گفت: تعداد 850 پزشک مقیم در بیمارستان های کشور حضور دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: حال عمومی علامه حسن زاده آملی مناسب و هوشیاری ایشان کاملا طبیعی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۵۱    
وزارت امور خارجه در آستانه آغاز چهارمین سال تجاوز نیروهای نظامی خارجی به یمن بیانیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۴    
سرمربی تیم ملی، ملی پوشان تنیس برای دیدار با تایوان را معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۴    
وزارت امور خارجه آلمان پیش از سفر وزیر امور خارجه این کشور به مقصد سرزمین های اشغالی بر اهمیت توافق هسته ای با ایران تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۴    
فرماندهی پلیس فدرال عراق از اعدام شماری از نیروهای پلیس ربوده شده از سوی تروریست های داعش در شمال این کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۴    
وکیل رهبر پیشین کاتالونیا از بازداشت او در آلمان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه 85 درصد از تصادفات در این ایام نوروز منجر به جرح و فوت شده است، گفت:وضعیت تردد در جاده ها نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۲    
واحدهای عملیاتی سکوی رشادت شرکت نفت فلات قاره ایران، پس از 36 ساعت کار طاقت فرسا موفق به مهار نشتی خط لوله انتقال نفت سکوی رشادت شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۶    
نشست کمیته وزارتی نظارت اوپک و غیر اوپک در پایان فروردین ماه در عربستان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۴    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی با قید دوفوریت برای الزام دستگاه های دولتی به منظور خرید کالاهای ایرانی در مجلس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی شدنم بهترین اتفاق سال 96 برای من بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
نرخ هر دلار آمریکا برای امروز با 3 ریال کاهش نسبت به آخرین روز کاری سال گذشته (28 اسفند 1396) 37 هزار و 687 ریال قیمت خورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: از توجه و حمایت ویژه رییس جمهور از تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی قدردانی می کنم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
فوق ستاره آرژانتینی که پیش از این اعلام شده بود به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل اسپانیا غایب است امروز در تمرینات آلبی سلسته حاضر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
بازیکن عراقی تیم پرسپولیس به احتمال فراوان بازی با سایپا را از دست خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۸    
ده ها هزار دانش آموز پس از قتل عام دبیرستان پارکلند در پایتخت آمریکا و به منظور اصلاح قوانین خرید و مالکیت اسلحه راهپیمایی کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با قبول شکست مقابل قزاقستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، نتوانست سهمیه مسابقات جهانی را به دست بیاورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
ارطغرول ساغلام امروز شاگردانش را به سالن برده، تمرینات بدنی را در برنامه کاری تیمش قرار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
تمرینات تیم ملی تکواندو زنان کشورمان به منظور حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه - 5 فروردین ماه) با حضور 25 هوگوپوش در استان البرز آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس جمهور گفت: با برنامه ریزی که داشته ایم انشاالله تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بتواند نماینده شایسته ای برای مردم و ورزش کشور باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۳    
رئیس جمهور سابق آمریکا امروز(یکشنبه )در ژاپن گفت که انزوای کره شمالی باعث می شود تا مسیر مذاکرات با این کشور دشوار شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۳    
فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور آخرین جزئیات حریق جنگل های شمالی کشور را تشریح کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته از بالگرد برای اطفاء حریق جنگل های شمالی کشور استفاده می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر پیگیری طرح هوشمندسازی بندر بوشهر از ایجاد 7 مرکز تحقیقاتی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی در سال 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۴    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه بلوف زنی های خود مدعی شد این رژیم اجازه هسته ای شدن ایران را نمی دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۱    
همزمان با یک میلیاردی شدن فیلم سینمایی به وقت شام از پوستر جدید این فیلم رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۸    
نماینده یهودیان ایران در مجلس گفت: عدم مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نه یک مساله سیاسی بلکه جزو چارچوب اصلی اعتقادی نظام و جزء مسائل زیربنایی است و نادیده گرفتن این موضوع درواقع باعث می شود که ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۸    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر-رویان گفت: آتش سوزی شب گذشته در جنگل خانیکان نوشهر موسوم به هَلی چال مهار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۹    
همزمان با چهارمین روز فروردین ماه 2 فیلم اکران نوروزی با اختلاف کمی به باشگاه میلیاردی ها پیوستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
سرمربی تیم پیکان گفت: برای آنکه بتوانیم در لیگ برتر قهرمان شویم به ظرفیت هایی نیاز داریم که بتواند با توان بیرونی و درونی دیگر تیم های مدعی مقابله کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بلیت نیم بهاء در سالن سینماها تا پایان تعطیلات نوروزی ارائه نمی شود و این طرح در این ایام اجرا نخواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۴    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از راه اندازی "ربات جان تهران" در نوروز 97 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۸    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تمام معاونت ها و مدیریت های این آستان مقدس دستور داد نسبت به اجرایی کردن دقیق و همه جانبه شعار حمایت از کالای ایرانی اهتمام داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فیلمنامه رکن اصلی در انتخاب مردم در سینمای ایران است که بازیگران هم براساس همان نگاه ها آثار پیشنهادی را انتخاب می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
معاون سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: تاکنون 3 هزار و 200 دانشجوی جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده و 4 هزار نفر دیگر نیز به زودی راهی این مناطق می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران گلستان از اطفاء کامل آتش سوزی در اکثر مناطق جنگلی استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۴    
مرحله هفتم اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی از تاریخ 15 فروردین ماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
منابع خبری از وقوع انفجار در غرب افغانستان خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با تیم هایی نظیر تونس و الجزایر بهترین فرصت برای کسب تجربه بازیکنانی است که باید در جام جهانی بازی در بالاترین سطح فوتبال دنیا را تجربه کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته 29 لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۱    
رئیس جمهور امروز در دیدار نوروزی با سلطانی فر و معاونین وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مقامات و مدیران اجرایی کشور گفت: امیدوارم همانطور که فوتبال ایران پنج ستاره شد، سایر بخش های کشور نیز چنین باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۸    
هنجار شکنی گردشگران در جوامع بومی تبدیل به چالشی برای گردشگری شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
شمشیرباز سابر ایران گفت: سال جدید یکی از سال های شلوغ ماست ما قبل از جاکارتا قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، گرندپری مسکو و مسابقات اسپانیا را داریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۷    
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت گزینه جدید رئیس جمهوری آمریکا برای سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید تلاش کرده بود که او را به حمله این رژیم به ایران مجاب کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۷    
کار، تولید و حمایت از کالای داخلی جزء جدا نشدنی اسامی چند سال اخیر است که مکررا رهبری به آن تاکید می کنند و به دولت ها و مردم توصیه می کند اما ظاهرا گوش شنوایی نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه کشورمان را در جریان نشست حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب کیش با تأیید مرگ مغزی یک نفر در جزیره کیش در اثر مصرف مشروبات الکلی اظهار داشت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۹    
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد دو شعبه ویژه شورای حل اختلاف در این شهر در ایام نوروز به تخلفات بهداشتی رسیدگی می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توضیحاتی پیرامون قیمت تمام شده خودروهای داخلی و خارجی ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۴    
مریم کاویانی؛ بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سینما درگیر بازیگران تکراری شده و مردم علناً از این موضوع خسته شده اند اما راهی نیست زیرا سینما کاملاً گروهی اداره شده و از دست گروهی به گروه دیگر انتقال ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۴    
قبایل عرب مصر حمایت خود را از نامزدی موسی مصطفی موسی اعلام کردند و گفته اند که در رقابت با رئیس جمهور کنونی مصر به موسی رای می دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۸    
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ایرانی باید نسبت به استفاده از کالای ایرانی تعصب داشته و فرهنگ سازی لازم در این زمینه باید از طریق دستگاه هایی، چون صدا و سیما ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۵    
عضو فراکسیون ولایی مجلس اعتقاد دارد جمنا نقش سازماندهی و دولت در سایه را اجرایی می کند از این رو از جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات آتی استفاده خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۲    
تیم ملی اسکواش زنان ایران به عنوان ششم آسیا بسنده کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۲    
سرمربی استقلال از برگزاری بازی تیمش مقابل نفت تهران در تاریخ نهم فروردین انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۹    
عضو کمیسیون قضایی مجلس معتقد است اگر وزارت فرهنگ در زمینه گسترش و بسط فرهنگ اسلامی کم کاری کند، با برخی از دیدگاه ها در جامعه دچار تناقض خواهد شد و پای علما و تفکرات مختلف وسط کشیده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۶    
همزمان با شروع هفته دوم اکران نوروزی، پوستر جدید انیمیشن سینمایی فیلشاه با طرحی از محمد روح الامین رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۳    
محققان دانشگاه MIT به تازگی موفق به شناسایی خواص تازه ای در گرافن شده اند که باعث خواهد شد این ماده در آینده جهان نقش حیاتی ایفا کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۰    
استاد یکی از دانشگاه های مالزی معتقد است آموزش الکترونیکی در ایران سیستماتیک نیست در صورتیکه این آموزش در مالزی کاملا سیستماتیک در جریان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۰    
یک جراح و متخصص زنان بایدها و نبایدهایی که زنان باردار باید در سفرها رعایت کنند را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال ایران صبح امروز برای شرکت در اجلاس کنفدراسیون والیبال آسیای مرکزی راهی مالدیو شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
سرمربی سابق تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پیشنهاد بایرن مونیخ برای هدایت این تیم را رد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
اخبار غیر رسمی منتشره در فضای مجازی حاکی است عربستان با اختصاص یکصد میلیون دلار و تشکیل اتاق بحران قصد دخالت گسترده در انتخابات پارلمانی آینده عراق دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه دو همراه خود فردا راهی سوئیس خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۴    
دبیرکل کانون دانشگاهیان با بیان اینکه باید ترمز واردات بی رویه و محصولات چینی به کشور را بکشیم، گفت: ما بسیاری از کالاهای وارداتی را می توانیم خودمان تولید کنیم و نباید اجازه دهیم عده ای اقتصاد کشور ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
هواپیماهای نیروی هوایی آمریکا به مواضع تروریست ها در بخش جنوبی لیبی حمله کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تشریح جزئیات عملیات امداد و نجات در ایام سفرهای نوروزی و نقاط متاثر از طوفان پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۶    
یک تزریق ساده یا یک عمل جراحی سنگین؛ فرقی نمی کند همه این ها در نظام سلامت کشور، دارای تعرفه و قیمت است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۶    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: همین که تن مان سلامت باشد و هواداران مان خوشحال باشند برای ما بهترین عیدی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۰    
نمایشگاه عکس به من نگاه کن با عکس هایی از عباس کیارستمی در موزه ملی ایران برپا است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۴    
خواننده سریال شهرزاد امسال تازه ترین اثر خود را روانه بازار موسیقی کشور می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۴    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: در تندباد دیروز 18 نفر مصدوم و یک نفر در استان جان خود را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۴    
حسن تفتیان گفت: در ذهن من هیچ سقفی وجود ندارد و آنقدر می دوم تا به آرزوهای خودم برسم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۴    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مجموعه نرخ حضور بخش خصوصی واقعی در مزایده ها از تاسیس سازمان خصوصی تا شهریور 92 در حدود 18 درصد بوده که این رقم با اقدامات صورت گرفته این رقم به 67 درصد رشد داشته ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۱    
جلسه کمیسیون مربیان اتحادیه جهانی کشتی، روزهای 3 و 4 فروردین ماه در کشور ژاپن برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۸    
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به ویندزور جان از بازدید نمایندگان AFC از امکانات زیرساختی فدراسیون فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد.
  • ۱