پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 فروردین 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۴    
محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مواد پلیمری جدیدی تولید کردند که امکان ساخت مجموعه ای از میکروالکترودهای جدید را به منظور ثبت فعالیتهای عمیق مغزی با بالاترین دقت ممکن فراهم می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم گفت: نمی دانم احمدی نژاد چرا این رفتارها را از خود نشان می دهد، نه با او ارتباط دارم و نه دقت کردم که چه می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۰    
مطالعات جدید نشان می دهد قرارگرفتن در معرض ذرات آلودگی هوا، حتی به میزان کم نیز باعث ایجاد عفونت های تنفسی حاد در کودکان می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۰    
خواننده انقلابی با اشاره به انگیزه های خود برای تولید آثار انقلابی از کم توجهی برخی از نهادها به ایده ها و طرح های هنرمندان فعال این حوزه انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۸    
لازم نیست بعد از خوردن سیر و پیاز نگران بوی بد دهان خود باشید؛ اینبار می توانید بدون خجالت و به راحتی با دیگران صحبت کنید، حتی اگر سیر و پیاز خورده باشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۳    
استفن لندمن معتقد است که حمله آمریکا و متحدانش به سوریه هیچ ارتباطی با حادثه دوما نداشته و در راستای اهداف امپریالیستی امریکا بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: تولید کالای با کیفیت که دارای قدرت رقابت با کالاهای مشابه خارجی باشد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۳    
مار یکی از مفیدترین حیوانات این کره خاکی برای تولید انواع داروها و سرم ها و واکسن ها است و جالب اینکه این داروها یا همان زهر مارها تهیه می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۰    
بامداد شنبه بیست و پنجم فروردین، رئیس جمهوری آمریکا فرمان تجاوز نظامی به سوریه را صادر کرد، حمله ای که یک هفته پس از آن صورت گرفت که گروه های تروریستی فعال در شهر دوما واقع در غوطه شرقی دمشق مدعی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۹    
بحث های گسترده در فضای مجازی طی چند هفته گذشته درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی و در صدر آن ها تلگرام، باعث شد تا بالاخره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره توضیحاتی ارائه دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۸    
آیت الله اراکی نوشت: جنایت آمریکای مستکبر با همراهی دولت های خبیث انگلیس و فرانسه به خوبی نشان داد که مجامع بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل هیچ قدرت و نظارتی بر اوضاع جاری ندارد و تنها ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۰    
متخصصان هوش مصنوعی، طی نامه ای به پارلمان اروپا با اعطای حقوق قانونی به ربات ها مخالفت کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
چهارمین هفته هنر انقلاب اسلامی با معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در سال 96 فردا-یکشنبه 26 فروردین- به کار خود پایان می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه جمعیت کشور رو به مسن شدن است و از سویی بیماری های غیرواگیر شیوع زیادی دارد، بر لزوم مشارکت خیرین در حوزه سلامت تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۹    
اپل در یادداشتی به کارمندان خود هشدار داده است فاش کنندگان اطلاعات داخلی شرکت را دستگیر می کند. درهمین راستا 12 نفر از فاش کنندگان اطلاعات این شرکت بازداشت شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۷    
معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: ظرفیت های پژوهشی کشور اتریش به علت ارتباط با کشورهای اتحادیه اروپا مناسب است و می توان زمینه تحقیقات مشترک با این کشور را دنبال کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۸    
حملات نظامی روز شنبه آمریکا، انگلیس و فرانسه به حدود 10 نقطه در دو استان دمشق و حمص بیش از آنکه اقدام مؤثر خوانده شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۲    
تهاجم موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به اهدافی در خاک سوریه توجه تحلیلگران و دنبال کنندگان تحولات بین المللی و راهبردی را به خود معطوف کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: وقوع گردباد در سه راهی دشتک واقع در مسیر زابل به زاهدان باعث سقوط تعدادی از تیرهای برق و قطع جریان انتقال آب چاه نیمه به زاهدان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۵۴    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جنایتکاران نه تنها از حمله به سوریه نخواهند برد، بلکه ملت و دولت سوریه را در مقابل تهاجم دشمنان خارجی و داخلی خود متحد و منسجم تر خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۵۴    
وزیر دفاع ایران در گفتگو با همتای سوریش گفت: با موفقیت دیگری که ارتش قهرمان سوریه در مقابله با حملات موشکی متجاوزین با هدف قرار دادن اکثریت موشک ها کسب کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۵۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای، نسبت به حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۱۳    
بانک مرکزی در اطلاعیه های جداگانه درباره تعیین سیاست های جدید ارزی ، ضوابط فعالیت صرافی ها و همچنین کلیات تأمین ارز برای واردات کالا و خدمات از خارج کشور به مناطق آزاد تجاری-صنعتی و مناطق ویژه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۸    
شهردار تهران بعد از یک ماه کشمکش و تعلیق بین ماندن و رفتن، بالاخره با قبول استعفایش توسط شورای شهر، رفتنی شد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۳    
دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با محکومیت حمله غربی ها به سوریه گفت: این اقدام در تعارض با قوانین و موازین بین المللی و نقض آشکار حق حاکمیت و تمایت ارضی ملت و دولت سوریه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۷    
رئیس جریان حکمت ملی عراق در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه این تجاوز را به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۵    
مدیر مسئول کیهان گفت: بدون کمترین تردیدی هزینه حمله مشترک و جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را آل سعود پرداخته است، بنابر این تاوان آن را نیز باید عربستان و همپیمان های او بدهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
بشار اسد گفت حملات علیه سوریه تنها باعث افزایش قاطعیت ما در مبارزه با تررویسم می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
پیوند سلول های بنیادی مغز استخوان خود بیماران به آنها می تواند علائم مولتیپل اسکلروزیس یا MS را کاهش دهد و در برخی موارد بیماری را نیز معکوس کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۹    
از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، اسامی 20 بازیکن برای حضور در اردوی پیش از دیدار سرخپوشان برابر تیم السد قطر اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم وعده داد که هر بازیکنی که برای تمدید قرارداد به پای میز مذاکره بیاید، جریمه هایش را خواهد بخشید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۶    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در همه جای دنیا فوتبال یکی از پردرآمدترین رشته های ورزشی است به طوری که خرج دیگر رشته ها را هم می دهد در ایران اما این موضوع برعکس است بودجه رشته های دیگر هم خرج فوتبال می ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
شرکت سامسونگ موبایلی بدون دسترسی به اینترنت ساخته است تا به دانشجویان کمک کند دوباره در کلاس های درس تمرکز کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام نظامی و یکجانبه علیه سوریه با هدف ادعایی کاربرد سلاح شیمیایی را محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود عنوان کرد که در راستای کسب درآمدهای غیر شهریه و سرمایه گذاری دانشگاه در پروژه ها و طرح های دانش بنیان، تولید نانوپودرهای فلزی و غیر فلزی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس جمهوری کشورمان به دنبال تجاوز سه گانه آمریکا و متحدانش به سوریه با رئیس جمهوری این کشور گفت و گو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۳    
اراذل عربده کش در رستوران سنتی در کن دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
ناسا اعلام کرد که وجود چاله های خورشیدی نگران کننده نیست و توفان های خورشیدی از این مناطق ساطع می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
یک دیپلمات عراقی گفت: تجاوز آمریکا به خاک سوریه مردود و غیرقابل قبول است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی از پرداخت وام 4 میلیونی به 25 هزار نفر از بازنشستگان کشوری در هر ماه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۶    
وزارت امور خارجه عراق به حملات موشکی سه گانه شامگاه شنبه به سوریه واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۰    
اوژن فرانسیس بازیگری که در 4 فیلم بچه های سمت شرقی بازی کرده بود، در 100 سالگی درگذشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۵۰    
امیر آقایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از 15 سال دوری از صحنه تئاتر، در نمایش مالی سویینی به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی به ایفای نقش می پردازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
قهرمان دوی سرعت آسیا با هدف حضور در اردوی تدارکاتی فرانسه بامداد امروز راهی پاریس شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۴    
عضو هیات مدیره این باشگاه به همراه دکتر نوروزی برای حضور در اردوی تیم تیم عازم کویت شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۴    
دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین فردا (یکشنبه 26 فروردین) از ساعت 17:30 در سالن هندبال برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی و در حضور سرپرست باشگاه برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۹    
احمد توکلی با متهم کردن وزارت راه به تعلل در اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی و وارد کردن خسارت چند صد میلیاردی به بیت المال نامه ای به وزیر راه نوشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۳    
حاجی دلیگانی از پرداخت پاداش میلیاردی در بانک مرکزی خبر داد و گفت: آقای سیف، رئیس کل بانک مرکزی؛ معاون خود را بازنشسته کرد و به او یک میلیارد و 200 میلیون تومان پاداش داد و دوباره این معاون بازنشسته ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۰    
محمد اصفهانی خواننده مطرح کشورمان در اختتامیه چهارمین هفته هنر انقلاب اسلامی به اجرای موسیقی می پردازد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
نخست وزیر انگلیس گفت لندن برای جلوگیری از استفاده سوریه از سلاح شیمیایی از ابزارهای سیاسی و اقتصادی استفاده خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهور با طرح این سوال که آیا آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بویژه انگلیس و فرانسه از حوادث 17 سال گذشته در منطقه درس نگرفتند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
داوود جوکار، کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، یکی از اعضای تیم دانشگاه شیراز است که بازوی رباتیکی را ساخته اند که بدون نیاز به حسگرهای پوشیدنی حرکات دست انسان را شبیه سازی می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد تجاوز نظامی آمریکا به سوریه آثار زیانباری برای روابط بین الملل دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۹    
محسن خبیری سرمربی فصل قبل فرش آرا به عنوان سرمربی تیم فوتسال کلخی گرجستان انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو در محور چناران - مشهد، یک نفر کشته و 6 تن مجروح شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۶    
تیم بسکتبال بانوان کوشا سپهر سبلان که برای حضور در رقابت های بسکتبال بانوان غرب آسیا در اردن به سر می برد، پس از پایان این مسابقات با فردوسی پور سفیر ایران در اردن دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حمله آمریکا اقدامی نمایشی و فاقد ارزش راهبردی و نظامی بود، گفت: این ترقه بازی ها در عزم و اراده جبهه مقاومت خللی وارد نمی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۵    
شرکت اسپیس ایکس آماده است ماهواره سیاره یاب جدید ناسا را به مدار زمین ببرد. درهمین راستا یک موشک فالکون 9 این ماهواره را روز دوشنبه به مدار زمین می برد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۷    
ثبت نام چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 10 اردیبهشت 1397 ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله موشکی به سوریه برای دفاع از حیثیت از دست رفته آمریکا بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۰    
وزیر بهداشت از آمادگی ایران برای کمک های درمانی و پزشکی به سوریه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۷    
یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح استفاده از آسمان و زمین جمهوری اسلامی ایران توسط روسیه را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۴    
سخنگو و عضو حقوقدان شورای نگهبان در یادداشتی نسبت به حمله بامداد امروز آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی استان های کشور گفت: امدادرسانی در 3 استان سمنان، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بوریر احمد ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۵    
سرپرست کلانتری 152 خانی آباد تهران از دستگیری سارق دختر پسر نما خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۲    
بر اساس آمارهای منابع ثانویه اوپک، میزان تولید نفت ایران در ماه مارس با 3 هزار و 300 بشکه افزایش به 3 میلیون و 814 هزار بشکه در روز رسیده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۲    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز مبعث را تبریک گفت و همه را به پیروی از سیره پیامبر رحمت، محمد مصطفی (ص) فراخواند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۲    
فیلم های خارجی شور متحد ، نادیده و زندگی در گذشته پیش رو در بخش نمایش های ویژه: دنیای ما سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۹    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به حمله سحرگاه امروز به سوریه تصریح کردند: رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس جنایتکارند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه ای از حمله موشکی آمریکا و دو متحدش به سوریه حمایت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور برگزار شده و با قهرمانی ایران به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 56 سنت افزایش به 72 دلار و 58 سنت رسید و رشد هفتگی 5 دلار و 48 سنتی یعنی 8 درصدی را به ثبت رساند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۴    
آرش معیریان درحال حاضر در انتظار دریافت پروانه ساخت فیلمنامه جدیدش است که آن را در ژانر سینمای اکشن و تریلر نوشته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۱    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از اجرای طرح زیست محیطی جمع آوری بخار بنزین در مراحل سوختگیری جایگاه های عرضه سوخت در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۵    
حمله موشکی شبانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه با محکومیت گسترده مواجه شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۲    
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه برای حضور در این دانشگاه و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
در پایان رقابتهای کاپ آزاد ازبکستان جودوکاران نوجوان کشورمان موفق به کسب 1نشان نقره، 2برنز و 2عنوان پنجمی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۹    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه راهی ازبکستان می شود تا در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نسف قارشی برود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۶    
فدارسیون جهانی وزنه برداری سیستم انتخابی قهرمانان این رشته را برای مسابقات المپیک 2020 توکیو را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس اداره امور آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: حدود 90 درصد اعضای تیم ملی جودو و کوراش کشور دانشجویان دانشگاه آزاد هستند ولی متاسفانه از تیم اعزامی به مسابقات ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
دروازه بان ایرانی شاغل در لیگ سوئد گفت: درست است که تیم ملی ایران در گروه سختی قرار گرفته است ولی تیم بد در جام جهانی وجود ندارد. ما با کارلوس کی روش نشان دادیم که بهترین تیم در آسیا هستیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۰    
کنفدراسیون فوتبال داور سریلانکایی را برای قضاوت دیدار برگشت پرسپولیس با السد در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور با اشاره به سیاست تک نرخی شدن ارز و ایجاد محدودیت در خرید و فروش گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۷    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در تعطیلات نوروز 97 میزبان دو هزار و 478 نفر مسافر بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۸    
سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 در روز دوشنبه 27 فروردین خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۵    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بسیاری از موشکهای پرتاب شده، پیش از اصابت به هدف، از سوی سامانه های ضدموشکی سوریه هدف قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ بخشنامه جدید وزارت کشور برای افزایش رضایتمندی مردم در مراجعه به ادارات خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۶    
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ضمن معرفی و نحوه فعالیت این پارک، مهمترین ویژگی های برنامه ریزی شده در طراحی اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۶    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محور هراز و کرج - چالوس از بعد از ظهر امروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۳    
حزب الله لبنان به دنبال حمله موشکی آمریکا و دو متحد دیگرش به خاک سوریه بیانیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۰    
ابراهیم اینانلو گفت: متاسفانه کمبود مهمات و فشنگ داریم به طوری که بخش عمده تمرینات ما به صورت خشک برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۷    
جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۱    
وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای حمله موشمی شامگاهی آمریکا و دو متحد دیگرش را به خاک سوریه به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۱    
خبرهای رسیده از سوریه نشان می دهند که ارتش سوریه توانست موشک های پرتاب شده به سمت مواضع خود را رهگیری و نابود کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
هومن بخشی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی فناوری نانو از دانشگاه علم و صنعت، یکی از اعضای گروه نانیت دانشگاه فردوسی مشهد است که دستگاه تصفیه پساب کروم را طراحی کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۹    
رئیس اسبق مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه امروز امر سیاسی امر هنری است، گفت: آنجایی که تمامی استراتژِی ها و تاکتیک ها به گِل می نشینند، این زبان هنر است که ره می گشاید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۴    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد و نسبت به آثار و تبعات منطقه ای و فرامنطقه ای آن هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۶:۴۷    
صدای چند انفجار مهیب بامداد شنبه در دمشق پایتخت سوریه به گوش رسید.