شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 1 مرداد 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۶:۱۵    
وزارت دفاع رژیم صهیونیستی از تولید تانک های هوشمند مرکاوا به نام Merkava Mk 4 خبر داده است که از هوش مصنوعی بالایی برای شناسایی اهداف دشمن و مقابله با آنها برخوردارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۴:۲۷    
می گویند حجاب مساله مهمی نیست و مسائل اقتصادی مهمتر است! اگر براستی چنین است، پس چرا همه هجمه رسانه ای دنیای کفر علیه حجاب است؟ چرا این همه هجمه برای مثال علیه اقتصاد اسلامی نیست؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۴۸    
علی رغم ناکامی در بحث فروش، مرسدس بنز کلاس R طول عمر قابل توجهی داشت. این خودرو از سال 2005 تا 2013 در بازار حضور داشت و مرسدس با پایان تولید آن روی تولید شاسی بلند های مد روز تمرکز کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۶    
آزمون عملی و طراحی 9 رشته تحصیلی کنکور سراسری سال 97 از 11 مرداد آغاز می شود و داوطلبانی که در زمان ثبت نام این علاقه مندی را اعلام کرده اند، می توانند در این آزمون ها شرکت کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۱:۳۳    
نفخ شکم به دلیل تغذیه نامناسب ایجاد می شوداما می توان با انجام ورزش های خاصی آن را کاهش داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۵    
عضو شورای پول و اعتبار گفت: خوشایند حکومت این است که تا زمانی که سیستم بتواند ارز مسافرتی را تأمین کند این ارز تامین شود و بر مردم سخت گرفته نشود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۸    
کارشناس حوزه رسانه با بیان اینکه فضای مجازی آمده است که انقلاب اسلامی را نجات دهد، گفت: آزادی و نظارت کنونی را به برکت فضای مجازی در اختیار داریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۵    
تلویزیون ایران اینترنشنال بعد از پوشش زنده اجلاس منافقین، این بار آنتن را در اختیار گروهک پژاک قرار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۵۲    
قوانین ضدانحصار ممکن است منتج به تغییرات اساسی در مدل کسب و کار سیستم عامل مشهور اندروید شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۹    
شناخت بدن و نحوه کارش نه تنها برای بقا، بلکه برای زندگی طولانی تر نیز حیاتی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: خبرکذب منتشرشده در شبکه های اجتماعی مبنی بر تلف شدن هشت ببر در باغ وحش مشهد به هیچ وجه صحت ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۲    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان رویکرد جدید گروه های جهادی دانشگاه کردستان را رفع مشکل آب و انجام طرح های آبرسانی جهت رونق کار کشاورزی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰    
اگر به دنبال تقویت حافظه خود هستید و می خواهید از 100 درصد مغزتان استفاده کنید یا می خواهید هوش خود را تقویت کنید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از برگزاری نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولیدی مددجویان توانمند شده سازمان بهزیستی در کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه مشهد گفت: من به هنر هفتم اعتقاد دارم و امیدوارم در توسعه دین و در جریان ابزار تبلیغی دین، این هنر به فریاد جامعه برسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۷    
سرنوشت هاتگرام و طلاگرام، دو نسخه موقت غیررسمی و فارسی تلگرام در ایران با ادامه بلاتکلیفی ها به کلاف سردرگمی تبدیل شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۱    
دانشگاه تهران برای برقراری ارتباط و پیوند بین رشته ای و ایجاد بسترهای تعامل و همفکری میان استادان، اندیشمندان و دانشجویان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۵    
اداره فعالیت های دینی و قرآنی معاونت فرهنگی وزارت علوم، منابع مرحله سراسری دومین جشنواره قرآن و عترت استادان را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۷    
معاون قضایی در امور توسعه و مدیریت منابع دیوان عدالت اداری با اشاره به قانون بودجه سال 97، گفت: تفاوت تطبیق حقوق و فوق العاده ویژه که جزو مبانی کسور بازنشستگی کارمندان دولت است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۸    
کارت ورود به جلسه پانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس قرار می گیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۷    
ایران خودرو با انتشار بخشنامه ای به نمایندگان خود در سراسر کشور، محصول جایگزین برای خودروی تندر 90 را مشخص کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۷    
متخصصان علوم پزشکی در مطالعه ای دریافتند که مصرف ماهی موجب افزایش طول عمر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۱    
دیوان بین المللی دادگستری در جلسه خود شکایت قطر را از امارات بررسی کرد و به دست برداشتن امارات از اقدامات یک جانبه خود علیه قطری ها رای داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۷    
مردم بحرین شب گذشته در کمپین دعا برای رهبر معنوی شیعیان بحرین دست به دعا برداشتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۱    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه برای شرکت در نشستی در چارچوب نشست های ضمانت کنندگان مذاکرات آستانه راهی سوچی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته با وزیر امور خارجه روسیه دیدار و درباره ایران گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۱۵    
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیاست وزارت علوم مبنی برکاهش تعداد واحدهای دانشگاهی و ارتقای سطح کیفی آموزش عالی از سال گذشته آغاز شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۲    
شورای عالی قضایی عراق خبر داد دادگاه کیفری استان بابل حکم اعدام عامل انفجار تروریستی در منطقه شوملی این استان را که به شهادت 34 زائر ایرانی و عراقی منجر شد، صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۷:۱۰    
تیم فوتبال استقلال تهران که برای دیدار مقابل پیکان با کمبود بازیکن مواجه است، یک بازیکن دیگر خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۶:۱۹    
ناوگان آزادی 4 برای شکستن محاصره دریایی نوار غزه از بندرهای جزیره سیسیل به حرکت درآمد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۶:۱۶    
تولید انواع محصولات و ابزار هوش مصنوعی در دنیای امروز پدیده جدیدی نیست، اما نسل تازه ای از این پدیده قادر به تشریح و توضیح تصمیمات خود نیز هست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۶:۱۲    
فصل تازه خواندن آثار محمود استاد محمد، هم زمان با سالروز درگذشت این هنرمند برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۵:۳۸    
قیمت بلیت های بازی های لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل جدید مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۵:۳۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در رفع عفونت های روده، تهوع، دل درد های شدید و بهبود اخلاق مؤثر دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۵:۲۹    
مذاکرات میان وزیر امور خارجه روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۵:۱۱    
شبکه تماشا از امروز، سریال های جدید خود را به روی آنتن می برد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۵۹    
عضو کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به تاکید نقشه علم و فناوری کشور بر تأمین مالی دانشگاه ها از رویه کنونی که 70 درصد اعتبارات دانشگاه ها از بودجه دولتی تامین می شود، انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۵۰    
نخستین دادگاه محکومیت شرکت ها و کشورهای فروشنده سلاح های شیمیایی به دیکتاتور معدوم عراق برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۵۰    
محمد شادکام بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از این تیم جدا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: عاملان شهادت نیروهای سپاه در مریوان مزدور و فریب خورده دشمن بودند و هیچ وجدان بیدار بشری این حادثه را تایید نمی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۴:۰۵    
اتحادیه فوتبال آلمان نسبت به اظهارات مسعوت اوزیل پس از اعلام بازنشستگی اش واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۳۸    
موفقیت های مخترعان و طراحان ایرانی در صنعت خودرو در داخل و خارج از کشور نشان دهنده پتانسیل بالای ایران جهت ایجاد صنعت خودروی ملی قابل رقابت در عرصه جهانی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۳۸    
نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ترسیم آینده سیاه برای مردم ایران کار دشمن است، گفت: سیاه نمایی مطلق گناه است، البته سفیدنمایی مطلق نیز تملُّق است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۲۰    
مرکز فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای از کشته شدن هشت فرد مسلح و دستگیری بیش از 40 نفر در عملیات ارتش در شرق این کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۲۰    
گلادیوس نام یک پهپاد قدرتمند است که ماجراجویی در زیر آب را برای علاقمندان ممکن می کند. یکی از مزایای این پهپاد شارژ چهار ساعته باتری آن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۲۰    
اگر از جمله کسانی هستید که خود را ملزم به تست های سالانه یا دوسالانه چشم می کنند، باز هم ممکن است شاهد بروز ناگهانی مشکلات عجیب چشمی بشوید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۲۰    
یک پزشک زنان و زایمان با اشاره به تعریف نازایی درباره همه راه های درمان ناباروری توضیحاتی داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۳:۱۱    
نشست تخصصی مدیریت تبلیغات رسانه ای داعش در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۲:۵۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع احکام دانشجویان بازداشتی در جلسه هیات رئیسه فراکسیون امید با رئیس جمهور مطرح شده است و امید بسیاری برای رفع اتهامات وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۲:۴۷    
امام جمعه قزوین با بیان اینکه فساد، تبعیض و فقر در جامعه را می توان از عوامل خطرناک و تهدیدی جدی برای مردم دانست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۲:۳۸    
یک روزنامه انگلیسی در تحلیلی نوشت رئیس جمهوری آمریکا نمی تواند با زورگویی مانع صلح غرب با ایران شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۲:۲۶    
بنا بر ماده ی 299 آیین دادرسی مدنی، هرگاه دادگاه تصمیمی بگیرد که به ماهیت دعوا مربوط نباشد یا قاطعِ دعوا به شمار نرود، آن تصمیم قرار نامیده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۵۶    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: وضعیت شرکتها نیز تغییر کرده و برخی که قبلا زیان ده بودند متفاوت شدند و سودده شده اند. اساس کار ما ساماندهی است و برخی شرکتها را در حال واگذاری هستیم چون اساسا کار ما نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۵۳    
محققان دانشگاه آلاباما با معکوس کردن فرآیند ایجاد اختلال در عملکرد اندامک میتوکندریا در موش ها توانسته اند جلوی مشکلاتی مانند ریزش موها و ایجاد چین و چروک در آنها را بگیرند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۵۰    
سخنگوی کاخ سفید در دفاع از اقدام دونالد ترامپ برای تهدید توئیتری علیه رئیس جمهو ر ایران گفت: پیام رئیس جمهور ترامپ نشان می دهد که آمریکا و شخص ترامپ ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۴۴    
مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان بیمه سلامت ایران از انجام تحقیقات تطبیقی در حوزه حقوق بیمه سلامت خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۵    
رئیس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم از دستگیری زنی که اقدام به سرقت از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی کرده بود، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۵    
یک اقتصاددان با بیان اینکه سیاست گذار باید بر اساس برنامه راهبردی از ابزار مالی استفاده کند، گفت: باید ابزارها به صورت درون زا تعریف شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۲    
ما در این مطلب راهکار هایی برای بیدار ماندن بدون کافئین و دارو برای شما پیشنهاد می کنیم. امیدواریم که این مطلب هم در زندگی روزمره شما به دردتان بخورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۲۴    
وزیر نفت هند رسما اعلام کرد که ایران با صادرات روزانه 457 هزار بشکه نفت در روز به هند توانست با پشت سر گذاشتن عربستان به دومین صادرکننده نفت به این کشور تبدیل شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۱۸    
صندوق ذخیره کارکنان بیش از 20 میلیارد تومان از 28 سازمان تابعه شهرداری مطالبه دارد که 12.5 میلیارد تومان آن مربوط به شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و بیش از 2 میلیارد تومان مربوط ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۱۵    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: خندوانه چه نیازی به این دارد که در برنامه ای با عنوان خنداننده شو فردی بیاید شوخی هایی را مطرح کند که حتی در پایان اجرایش، خانم داور به او تذکر اخلاقی دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۱:۰۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست تاکید کرد که این اقدام باعث هدررفت زمان طلایی برای اجرای برنامه های دولت در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۹    
نویسنده کتاب مربع های قرمز گفت: راهیان نور که تمام شد، پیش حاج حسین یکتا رفتم و در شلمچه به مدت چهار روز کامل صبح تا شب کتاب را دقیق خواندیم و بررسی نهایی کردیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۶    
طبق گفته محققان یکی از بهترین و موثرترین راه های پیشگیری از کبد چرب مصرف آنتی اکسیدان های طبیعی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۰    
نماینده بندرعباس، قشم و حاجی آباد در مجلس با انتقاد از بی توجهی وزارت صنعت به ساخت کشتی در داخل، گفت: مسئولین بجای ساخت کشتی در داخل، به فکر واردات هستند بطوریکه چین بازار ایران را تصرف کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۹    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک محموله 15 تنی برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال از یک دستگاه خودرو کامیون در محمدشهرکرج و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۴۲    
مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل گذشته در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۷    
هر چیزی که می خورید یا می آشامید اثر مستقیم بر سلامتی شما دارد لذا استفاده از یک رژیم غذائی متعادل و سالم در اولویت اول زندگی قرار دارد که متأسفانه بسیاری از مردان این کار را انجام نمی دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۴    
لیزیک چشم عملی است که این روز ها تب آن بالا گرفته و افراد بسیاری متقاضی انجام آن هستند، اما نظرات متعدد و متفاوتی که از سوی پزشکان در مورد مفید یا مضر بودن این عمل مطرح شده است متقاضیان را دچار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۱    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود نمایندگان مجلس به جای تحقیق و تفحص از شهرداری موضوع 10 هزار حقوق نجومی بگیر را دنبال کنند که حق ملت را تصاحب کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۲۱    
رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت: مشکلات تمام کامیونداران کل کشور چک و بررسی شده و خوشبختانه مشکلات عمده آنها برطرف شده است و قرار نیست تجمع دیگری داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۵    
دومین جشنواره فیلم ایثار با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ابهام و اختلاف نظر میان سازمان سنجش آموزش کشور و مجلس درباره نحوه اجرای قانون حذف کنکور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۱    
در پی رسوایی به بار آمده پس از انتشار فیلم بادیگارد ریاست جمهوری که در آن طی اعتراضات ماه مه معترضی را مورد ضرب و شتم قرار داد، امانوئل ماکرون به دفترش دستور تغییرات اساسی و اصلاحات جدی داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۲:۱۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر در داخل کشور با افزایش فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و فنی مواجه شدیم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که نظام ارجاع پزشکی در گیلان به زودی استقرار می یابد، گفت: اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک خدمات پزشکی یکی از گام های بسیار بزرگ در تامین سلامت جامعه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۲    
قرارداد همکاری اعضای کادرفنی و اجرایی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان توسط مدیرعامل این باشگاه امضاء شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه با انتشار توییتی به سخنان حسن روحانی، همتای ایرانی خود واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۳۳    
یکی از بازیگرانی که همراهی کردن یا نکردنش با تحریم های ایالات متحده علیه ایران می تواند بسیار مهم باشد، ترکیه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۷    
سرپرست مسابقات شطرنج دانشجویان دختر کشور از صدرنشینی تیم دختران دانشگاه تهران در چهارمین دور مسابقات شطرنج استاندارد المپیاد دانشجویان دختر دانشگاه های کشورخبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۲۱    
نتایج مطالعات جدید نشان می دهد که تاکنون دو بار شرایط برای وجود حیات در ماه محیا بوده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۶    
میزبانی رقابت های بسکتبال سه نفره زنان و مردان غرب آسیا به لبنان داده شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۲۰:۰۶    
شهید داریوش رضایی نژاد و دیگر شهدای هسته ای کشورمان به ما آموختند که می شود در راه پیشرفت علم و دانش با تکیه بر خودباوری و خوداتکایی ملی در مقابل دشمنان ایستاد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۷    
دو دانش آموخته دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در حادثه تروریستی بامداد شنبه در شهر مریوان به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۴    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی که با ترفند ثبت شرکت تجاری به منظور وارد کردن اقلام صنعتی به کشور اقدام به دریافت 894 میلیارد ریال ارز با نرخ دولتی کرده و متواری شده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۵۱    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت شبانه روزی پذیرای بیش از 270 نفر از میهمانان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در مجتمع اقامتی فدک است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۵    
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: کشورهای اسلامی باید برای مقابله با قانون دولت یهود راهکارهای دیپلماتیک را بررسی کنند و از هرگونه اقدامی که بتوان با این قانون مقابله کرد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۳۶    
روسیه دو فضانورد رباتیک ساخته است و قصد دارد تا آگوست 2019 آنها را به مدار زمین بفرستد، هدف از ارسال این ربات ها به فضا ساخت و استفاده از مقرهای فضایی در ماه و سیارات دیگر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا خبر منتشره در یک رسانه معتبر این کشور را درباره عصبانیت و ناامیدی اش نسبت به مذاکرات با کره شمالی رد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۲۱    
علی اصغر مونسان در خاطره ای از امام جمعه یزد به بیان واکنش یک گردشگرآلمانی به عزاداری ایام محرم پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۵    
یک معمار و مهندس ایتالیایی موفق به توسعه رباتی مبتنی بر هوش مصنوعی شده است که می تواند روی هر سطحی طرح بزند و آن را پاک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۱۲    
معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت باراک اوباما در واکنش به تهدید توئیتری ترامپ علیه رئیس جمهور ایران، گفت: اگر گذشته نمایانگر آینده باشد، ترامپ ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: افزایش قیمت آب معدنی مصداق گران فروشی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۹    
ناهید خداکرمی گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و بازدیدهای انجام شده از بعضی از مزارع جنوب شهر می توان گفت که سبزیجات آلوده در تهران کشت نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۶    
مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصوبه ای مهلت تعهد و مصرف اوراق بهادار مربوط به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی قانون بودجه سال 1396 کل کشور را تا پایان شهریور 97 تمدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۶    
لحظاتی پیش صدای مهیبی در پایتخت ترکیه شنیده شد و استانداری آنکارا علت آن را پرواز آزمایشی یک جنگنده اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۶    
درست همان اشتباهی که دولت بوش در سال 2000 انجام داد و منجر به بحران مالی 2008 شد، این بار اوباما نیز انجام داد و این قابل توجه کسانی است که گمان می کنند همه روندها در آن جا روی اصول است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۶    
مدیر مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما درباره اینکه چه زمانی تمام شبکه های تلویزیون اچ دی می شوند، توضیحاتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۹:۰۶    
سفارت امارات در بیروت به افشاگری یک روزنامه لبنانی درباره نقش منطقه ای ابوظبی واکنش نشان داد و آن را بی اساس خواند.