جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۲۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 15 مرداد 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۵    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 154 کیلو و 860 گرم تریاک در عملیات مأموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۴    
معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس استان گیلان از رونمایی دو جلد کتاب با عنوان زینبی سیرتان و نسیم ایثار در هفته دفاع مقدس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۵    
استاد ارتباطات گفت: رسانه های ما تشکیلات فساد را زیر سؤال نمی برند، درصورتیکه اگر رسانه ها به موقع افشاگری کنند، هشدار دهنده باشند و راهکار نشان دهند مطمئناً کشور دچار بحران نخواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۵۷    
فعالان فضای مجازی از پهلو گرفتن کشتی غول پیکر ولیعهد عربستان سعودی در سواحل شهر جدید نیوم عربستان خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۲:۴۸    
رئیس کلانتری 210 پایانه شرق تهران با اشاره به دستگیری یک سارق در این محدوده، گفت: این متهم در حال سرقت آهن آلات این پایانه شناسایی و دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۵۴    
یک هکر توانست به سایت آشنایی به اسرار نیروی هوایی بریتانیا نفوذ کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۷    
وزارت دفاع آمریکا استفاده از برخی برنامه های کاربردی را برای نظامیانش ممنوع کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۹    
هرچند بخش کشاورزی نقش حیاتی در اقتصاد ملی کشور دارد اما از آن به عنوان پر مصرف ترین مصرف کننده منابع آبی نام برده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۵    
آمریکا به لحاظ سیاسی، از برجام خارج شده اما هنوز از لحاظ فنی از برجام خارج نشده است و اگر 15 مرداد تحریم ها را برگرداند، از لحاظ فنی هم از برجام خارج می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
عده ای که کم ترین بهره از عقلانیت سیاسی ندارند همچنان دولت را تشویق به مذاکره می کنند. باید از این بلاهت عبور کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۷    
برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۳۹    
قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اولین اقدام ضروری دولت را تغییر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور دانست و گفت: فرمانده ای که در جنگ چند بار شکست خورده نمی تواند فرمانده خوبی باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۵    
تلاش برای وصول مطالبات صندوق ذخیره کارکنان و تسویه دیون سپرده گذاران و بازنشستگان با پیگیری شهرداری تهران آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۰    
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: همه دستگاه های مختلف مکلفند نسبت به رفع مشکلات تأمین مسکن ایثارگران وارد عمل شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از 320 هزار تبعه خارجی از 54 کشور در این استان سکونت دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۱    
مصرف دارو های چربی سوز عوارض هولناکی دارد و تهدیدکننده جان افراد است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۲    
مهدی مهدوی کیا با رکورد 255 بازی در بوندس لیگا بی رقیب در صدر رده بندی بازیکنان برتر تاریخ فوتبال ایران از حیث حضور در لیگ های برتر اروپایی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۳    
بسیاری از اعمال بچه ها ناشی از عملکرد والدین است. کودکان رفتارهای پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و بسته به نزدیکی ارتباط رفتار دایی، عمو، خاله و عمه خود را به طور ناخودآگاه درونی می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۵    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت باشگاه خونه به خونه بابل بیانیه صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: موسسات کنکوری به دلیل گردش مالی خوبی که دارند، نمی گذارند قانون حذف کنکور اجرا شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۱۴    
نویسنده مجموعه قصه های مجید در جمع استادان زبان فارسی خارجی گفت: بر اساس تجربه دریافته ام، انتخاب داستان کوتاه برای فارسی آموزان مناسب تر است و اثرگذاری بیشتری دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۸    
رئیس دانشگاه پیام نور در حکمی علیرضا محدثی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه هشت دانشگاه پیام نور کشور را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۷    
رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی کشور گفت: تمام دانشگاه های غیرانتفاعی براساس ابلاغیه وزارت علوم موظف هستند که شهریه دوره های خود را برروی سایت دانشگاه قرار دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی یک هزار و 887 زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر 193 میلیارد تومان در سه ماهه اول امسال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کانادا گفت کشورش به شدت نگران اقدام عربستان سعودی در قطع روابط تجاری است هرچند هنوز به مواضع حقوق بشری خود پایبند است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۷:۵۷    
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در مقابل استقلال خوزستان به میدان می روند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۶:۱۴    
محققان دانشگاه تگزاس اِی اَند اِم و موسسه فناوری استیونز مواد جدیدی را تولید کرده اند که می توانند زخم های جدی را درمان کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۵:۲۷    
مدیر علمی پروژه تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران ضمن اظهار امیدواری از اجرایی بودن مفاد برنامه پنج ساله سوم شهرداری ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۴:۵۱    
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسب سالروز حمله شیمیایی آمریکا به شهر هیروشیما نوشت: در سال 1945، آمریکا به نخستین و تنها کشوری در جهان تبدیل شد که از بمب هسته ای استفاده کرد آن هم علیه مناطق مسکونی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۴:۴۸    
مهندسان چینی قصد دارند با اجرای یک طرح بی سابقه در جهان یک خط آهن را به طول 135 کیلومتر در زیر آب های اقیانوس احداث کنند و از این طریق این کشور را به تایوان متصل کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۴:۴۵    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متهمان باند حرفه ای فروش مال غیر در فضای مجازی و کلاهبرداری 800 میلیارد تومانی در مشهد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۳:۱۹    
گروهی از دانشجویان دانشگاه تگزاس ای اند ام موفق به توسعه یک عصای سفید هوشمند شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۱:۵۴    
فضاپیمای جونو ناسا تصویری از سیاره مشتری به ثبت رسانده است که جریان های جتی این سیاره را به تصویر کشیده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۴۸    
سازمان غذا و دارو لیست تامین 44 قلم داروی مورد نیاز فوریتی و خارج از فرایند را به شرکت های دارویی اعلام و در عین حال نحوه توزیع محموله های وارداتی دارو را به منظور تسهیل دسترسی مردم به شرکت های ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۲۵    
نمونه آزمایشی هواپیمای مسافربری سریع السیر به گنجایش 19 نفر تا اواسط نوامبر (اواخر آبان) ساخته خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۲:۱۰    
جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی را درباره شیوه عملکرد پس از تصادف های خسارتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۱:۳۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک زمین خوار بزرگ و بازگرداندن بیش از 46 هزار متر زمین به اراضی ملی به ارزش 257 میلیارد و 829 میلیون ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۱:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد دولت منتظر دریافت بسته پیشنهادی اروپایی ها نیست و برای جلوگیری از غافلگیری کشورمان بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های داخلی برنامه ریزی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش از ورود 3 هزار داوطلب طرح شایسته سالاری به مدیریت مدارس کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۰:۳۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرداختی از جیب مردم در حوزه سلامت 40 درصد است که 22 درصد آن مربوط به هزینه های دندانپزشکی است، که این امر، رقم بسیار بالایی محسوب می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۲    
مجید تخت روانچی گفت: صریح بگویم که مذاکره در این شرایط عملا فایده ای ندارد، بعضی جا ها حتی ممکن است مضر هم باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۴۲    
به گفته متخصصان، آب و هوای داغ تابستان منجر به خارش پوست می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۶    
برخی کپک ها موادی به نام مایکوتوکسین یا سموم قارچی از خود ترشح می کنند و این سموم هیچ طعم و مزه و بویی ندارند که اگر به صورت مستمر از چنین غذا هایی استفاده کنید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۳    
احساس خشم، طبیعی و نشانه سلامت است. هر کودک سالمی در برخی مواقع خشمگین می شود و فرصتی برای یادگیری نحوه ابراز خشم به صورت سازنده و مخرب پیدا می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۷    
بعد از آنکه اعلام شد آلمان (مهم ترین عضو اتحادیه اروپا) از انتقال 400 میلیون دلار از پول ایران جلوگیری می کند، به جای وعده هواپیما های غول پیکر ایرباس و بوئینگ ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۷    
به گفته محققان، خیار تنها باعث خنکی بدن نمی شود، بلکه برای حفظ شادابی پوست و سلامت استخوان ها هم مفید است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۹    
اصلاح طلبان به رفتار های متناقض شهره هستند؛ این طیف از یک سو تاکید دارد که 70 درصد مشکلات از مدیران و سیاست های غلط است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۶    
همزمان با برخورد قوه قضاییه با اخلالگران بازار ارز و سکه و تعقیب مفسدان اقتصادی و بازداشت برخی مدیران ارشد دولتی، جیغ بنفش اصلاح طلبان بلند شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۳    
یک فوق تخصص گوارش در خصوص رفلاکس و روش های درمان این بیماری توضیحاتی داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۰    
کسانی که پروتئین گیاهی می خورند در مقایسه با کسانی که پروتئین حیوانی مصرف می کنند نشان می دهد معمولاً طول عمر بیشتری داشته و زندگی های سالم تری دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۷    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که میز های کار با قابلیت تغییر وضعیت "نشسته به ایستاده" می تواند طول عمر کارمندان را افزایش دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۷    
نوجوان را به حال خود رها نکنید. بزرگترین اشتباه تنها گذاشتن نوجوانان است. هر چه زمان کمتری با آن ها بگذرانید آن ها بیشتر احساس غریبگی می کنند و رفتارشان بدتر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۴    
درباره ضرورت نوشیدن آب به ویژه در روز های گرم تابستانی زیاد گفته شده، اما نوشیدن آب ولرم هنگام صبح و بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب و ناشتا چه فوایدی برای بدن دارد؟ متخصصان از تاثیر های بسیار مثبت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۱    
بر اساس بیاناتی که اخیرا از رهبرانقلاب در دیدار هیئت دولت منتشر شده، ایشان نسبت به افزایش شدید نقدینگی در کشور که نقش اصلی در تورم و گرانی دارد هشدار دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۸    
سفارت کنفدراسیون روسیه در دهلی نو روز دوشنبه ادعای احتمال دخالت کرملین در انتخابات کشورهایی مانند هند و برزیل را کاملا مردود خواند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۸    
رزمندگان یمنی حمله گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف عربی، غربی و صهیونیستی به مناطق مرکزی استان الحدیده را دفع کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۲    
رسانه های دولتی کره شمالی از ایالات متحده خواستند فورا تحریم های اعمال شده علیه این کشور را بردارند و واشنگتن را به رفتار مغایر برنامه اش برای بهبود روابط دو کشور متهم کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از بازگشت تحریم ها علیه ایران بیان کرد که ریاکاری آمریکا حد و مرز نمی شناسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۴    
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای از رئیس جمهور خواست بدون ملاحظه، با ایجاد تحول و تغییرات در بخش وسیعی از کابینه به بهبود اوضاع اقتصادی کمک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۹    
ریاست جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست مذاکره ترامپ از ایران گفت: ما این آمادگی را داریم که ببینیم آمریکا چگونه می خواهد غرامت های دخالت و توطئه علیه ایران از سال 32 ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۷    
یکی از روزنامه ةای اصلاح طلب ضمن اذعان به بازگشت دوباره تحریم ها، به بررسی نحوه و سطح اجرای آنها از سوی آمریکا پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۴    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بهترین مشوق ها برای حضور سرمایه گذاران در پس کرانه بنادر در نظر گرفته شده است، گفت: پس کرانه بنادر در قالب مکانیزم شفاف و روان واگذار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۴    
کمبود آب یکی از معضل های اصلی در جهان و به خصوص کشور ماست به همین دلیل دو جوان شیرازی به فکر ساخت دستگاه استحصال آب از هوا افتاده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۴    
یکی از جراید کشور در بیان علت حل نشدن مشکلات اقتصادی نوشت: ما برای درمان درد های اقتصادی سعی می کنیم که با یک نسخه، از سوی کسانی که خود در شکل گیری و شیوع بیماری سهم دارند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۳۴    
تحلیلگران اقتصادی می گویند، تحریم نفت ایران می تواند قیمت نفت را تا پایان سال جاری میلادی به 90 دلار در هر بشکه برساند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۲    
قرار بود یک گفتگوی کوتاه باشد به مناسبت تولدش، اما جایتان خالی بیش از چهار ساعت حرف زدیم و خندیدیم. فریدون آسرایی کارش بازی با مرزهاست ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۱    
بی ربط بودن راهکار های پانزده گانه خاتمی به مسائل فعلی کشور گویای این است که او همچنان ترجیح می دهد به عنوان طلبکار حاضر شود تا مجبور نباشد بابت خیانت ها و تَکرار کردن هایش پاسخگو باشد!
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۴۵    
رسول الله(ص) نرم خو و مهربان بودند، در حق کسی ظلم نمی کردند، کسی را خوار نمی شمردند، نعمت را اگر چه کم بود، بزرگ می دانستند و چیزی از آن را نکوهش نمی کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۹    
بعد از مصدومیت کیمیا علیزاده، یک بانوی دیگر به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا انتخاب خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۰    
سه ماه پس از خروج از معاهده هسته ای ایران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دستورالعملی را امضا کرد که طبق آن تعداد زیادی تحریم مجددا علیه تهران اعمال خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۹    
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران طی اطلاعیه ای از نصب حدود 100 سازه تبلیغاتی برای تبریک روز خبرنگار به صورت اختصاصی و با درج لوگوی رسانه های فعال در سطح شهر تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۰    
مجید مددی پژوهشگر و مترجم آثار فلسفه درگذشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی در چندماه اخیر موجب کاهش چند برابری قدرت خرید کارگران شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۱    
بازدید از باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برای خبرنگاران در روز خبرنگار رایگان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۸    
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با اشاره به درگیری یک محیط بان با سه شکارچی متخلف در منطقه راور گفت: این محیطبان که هدف گلوله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفته و از ناحیه شکم مجروح شد بود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان از برگزاری دومین همایش ملی علوم تربیتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۲    
دانشگاه صداوسیما در اطلاعیه ای با معرفی کدرشته محل های این دانشگاه جزئیات شرایط پذیرش داوطلبان کنکور سراسری 97 را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۹    
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس شاگرد خداداد عزیزی شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: علی خواجوی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور مجروح و روانه بیمارستان شد که متاسفانه به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۷    
یک شرکت کالیفرنیایی موفق به ساخت یک نفس سنج برای تشخیص ماده محرک THC و الکل در بدن افراد شده است که می تواند با استفاده توسط پلیس، به ایمنی جاده ها و رانندگان کمک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن مراغه ارومیه به طول 183 کیلومتر شهریورماه به بهره برداری می رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۱    
سرپرست اورژانس کشور گفت: بر اثر تصادف زنجیره ای در محور اراک 6 نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۵    
مهندسان آزمایشگاه سن فرانسیسکو یک آینه هوشمند طراحی کرده اند که سراسر بدن را اسکن می کند و شرایط ظاهری بدن کاربر را ارزیابی می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۰    
سال هاست جنگ و تشکیل ائتلاقی منطقه ای علیه تهران تبدیل به آرزوی سردمداران رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی جیره خواران عربی و در راس همه آنها عربستان شده و آنها به ادعای صلح تئوری بمب در پاسخ به بمب را ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۰    
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جامعه خبری در شرایط کنونی کشور از شگردهای دشمن غفلت نکنند و برای خنثی کردن این توطئه هوشیارانه عمل مؤثر کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۱۷    
رئیس قوه قضائیه با توجه به مقابله دستگاه قضانی با مفاسد به ویژه در ایام اخیر، گفت: طی دو روز گذشته چند کیفرخواست در این زمینه صادر شد و تحقیقات در سایر پرونده ها ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۸    
موضوع افزایش رتبه های کنکور سراسری سال 97 به دلیل اعمال سهمیه، شایعه ای است که به نظر می رسد برای ایجاد تنش در جامعه مطرح شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۰۲    
تیم والیبال خاتم اردکان، نماینده ایران امروز با شکست نماینده قزاقستان قهرمان آسیا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از احراز تخلف گران فروشی 24 شرکت واردکننده گوشی تلفن همراه خبر داد و گفت: گزارش تخلف 45 میلیارد تومانی واردات گوشی به تعزیرات رفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۶    
سری جدید برنامه تلویزیونی کتاب چهار با اجرای سعید بیابانکی از روز جمعه روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۰    
با حکم رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مجید آقابابایی به سمت مدیرکل بازرسی و هماهنگی امور استان های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۴    
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اعضای جدید گروه فرهنگ و هنر این دانشگاه را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به لوایح باید نسبت به طرح ها اولویت داشته باشد و حتی باید این اختیار به هیأت رئیسه داده شود تا در برخی اولویت بندی ها ورود کند که این موضوع نیاز به اصلاح آئین نامه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح از ارائه تسهیلات برای فوتبالیست ها، والیبالیست ها و بسکتبالیست های فعال در تیم های ملی و لیگ برتر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۸    
نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد جستجوی غذا در کرم ها شامل مسائل ریاضی پیچیده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۵    
محققان پژوهشکده بوعلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به طراحی و ساخت کپسول گیاهی لیورفول 120 با خاصیت محافظ از کبد شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۹    
سخنگوی اورژانس کشور از جان باختن چهار کارگر بر اثر ریزش دیوار سیلوی گندم در شهرستان مرند خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۲۱    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: نتایج آزمون ورودی دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی فردا منتشر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۸    
سرمربی سابق مصر هدایت تیم ملی ازبکستان را بر عهده گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۸    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از توزیع 800 جلد کتاب درسی بین دانش آموزان نیازمند کرمان به ارزش 20 میلیون تومان خبر داد.