پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 16 مرداد 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 2 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 3 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 4 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 5 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 6 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 7 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 8 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 9 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 10 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 11 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 12 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 13 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 14 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 15 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 16 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 17 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 18 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 19 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 20 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 21 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 22 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 23 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 24 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 25 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 26 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 27 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 28 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 29 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 30 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۱    
محمدرضا خانزاده مدافع ایرانی به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه های شفاف می توانند در شکل گیری و انتقال آرمان ها به شهروندان نقش عمده ایفا کنند و کانال ها و رسانه های غیر شفاف و بدون هویت نمی توانند نقش ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس شورا های حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: بزرگان و معتمدان افرادی هستند که نقش مهمی در نهادینه سازی و فرهنگ سازی آموزه های دینی در جامعه دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۱    
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در راستای تقویت اردوهای راهیان نور قدردانی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تکذیب خبری مبنی بر اینکه 30 نفر از مدیران و کارکنان استانداری کرمان عضو شبکه قاچاق بودند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۸    
مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید محسن حججی در گلزار شهدای شهرستان نجف آباد اصفهان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۵:۲۴    
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس شورای اسلامی دلایل مسکوت ماندن طرح اجرای اصل 27 قانون اساسی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۵:۱۲    
نمایش ریچارد سوم اجرا نمی شود توانست در مردادماه امسال، لقب یکی از پرمخاطب ترین نمایش های اجراشده در تئاتر شهر را به خود اختصاص دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۳:۴۳    
مشاوران رئیس جمهور آمریکا از وی خواستند تا هیچ توئیتی درباره ملاقات پسرش با وکیل روسی منتشر نکند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۲:۱۰    
رئیس پلیس پایتخت از تشکیل واحد رسیدگی به اعتراضات به ویژه برای خودروها و موتورسیکلت های با جرایم بالا خبر داد و گفت: در دهه ولایت با یک سری تعهدات و تقسیط جرایم ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۱:۲۹    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به دادستان ها اعلام کرده ایم برای کسانی که ارزهای دولتی را در جای خودش هزینه نکرده باشند، پرونده کیفری تشکیل دهند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۱:۰۴    
کتاب زندگینامه مستند داستانی شهید مدافع حرم محسن حججی توسط انتشارات شهید کاظمی به زودی منتشر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
استاد انصاریان در سخنانی به حکایت شیرینی با محوریت مولا علی بن ابیطالب و شعر فارسی که حضرت گفتند، پرداختند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۵    
عینک های آفتابی آینه ای یکی از مد های امروزی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است، اما این عینک ها خطراتی به دنبال دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۵    
کلاهبرداری که با تهیه اسناد غیر اصیل، خود را مالک زمین های کرمان معرفی و سپس اقدام به فروش آن ها کرده و از این طریق میلیاردها ریال ثروت نامشروع به دست آورده بود، دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در مورد آخرین وضعیت پرونده اختلاس در اداره مسکن و شهرسازی شهرستان چابهار گفت: دو نفر دیگر از عواملی که در جریان این پرونده نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۴    
معاون قضایی دادستان کل کشور از ریزش شدید مخاطب 20 هزار کانال پُرکاربر تلگرام خبر داد و گفت: میانگین بازدید از این کانال ها در سه ماه قبل از فیلتر تعداد 2 میلیارد و 319 میلیون و 862 هزار و 155 بازدید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۲    
فیلم سینمایی کاتیوشا ساخته علی عطشانی در دومین هفته فروش در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی فیلم های سینمایی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: سه هزار و 700 شرکت دانش بنیان در نقاط مختلف کشور فعالیت می کنند و هر روز به شمار این واحدها بویژه در استان های بزرگ اضافه می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۴    
لاله اسکندری یک شروع خوب و غافلگیرکننده در تلویزیون داشت و با بازی در سریال خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، نگاه مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: یکی دیگر از عاملان شهادت علی خواجویی محیط بان راوری دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۷    
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در چند سال اخیر بر ضربه واردکردن بر اقتصاد تمرکز کرده و باید با نگاه انقلابی و استفاده از طرفیت درونی مشکلات برطرف شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۶    
استاد زبان فارسی آلبانیایی: جالب است بدانید که بیش از 700 کلمه فارسی در آلبانی وجود دارد. که اکثر آنها را ما امروزه نیز تکلم می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۹    
سخنگوی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد خواهان شفافیت در مورد بازداشت مدافعان حقوق بشر در عربستان سعودی است اما تمایلی به دخالت در جدال دیپلماتیک میان ریاض و اتاوا ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۵۴    
همسر رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار پستی در اینستاگرام تولد همسرش را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۵۰    
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق با تأکید بر اینکه به دنبال تقویت روابط با بغداد است گفت: هرکس گمان کند ما از حق خود برای دستیابی به استقلال کوتاه آمده ایم دچار توهم شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۶:۱۵    
یک شرکت ایتالیایی، نوعی دست رباتیک چاپ سه بعدی ابداع کرده است که می تواند از حرکات انسان تقلید کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۵:۳۹    
سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ترکیب تیمش را برای رقابت های غرب آسیا مشخص کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۴:۴۹    
با وجود استفاده گسترده از سیستم های تشخیص چهره هنوز انتقاداتی در مورد آنها وجود دارد که بیشتر متوجه موضوع تبعیض نژادی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۴:۰۶    
دبیر فدراسیون والیبال گفت: در والیبال ساحلی باید جایگاه خودمان را ارتقا دهیم و به سمت پیشرفت در این رشته ورزشی گام برداریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۳:۲۱    
پنتاگون اعلام کرد کارکنان این وزارتخانه به دلایل امنیتی از این پس حق ندارند از برنامه هایی استفاده کنند که موجب افشای موقعیت مکانی آنها می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۲:۰۹    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با حضور در برنامه پرانتز باز از برنامه های نظام وظیفه برای ارتقای مهارت های زندگی سربازان سخن گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۲:۰۳    
بیست و ششمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی استان آذربایجان شرقی با رقابت 400 دانشجو برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۵۷    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای به مناسبت روز خبرنگار, خبرنگاران را خط مقدم دیپلماسی رسانه ای ایران نامید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۵۴    
محققان چینی با کمک یک ابزار اصلاح ژنتیک، ژنوم نوعی عنکبوت را با ژنوم کرم ابریشم جابه جا کردند تا تار عنکبوتی قدرتمندتر و قابل استفاده تولید کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۱:۳۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو باجناق 20 ساله که در منطقه جنوب شرق تهران با قمه از شهروندان زورگیری می کردند، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:در حالی که دانشگاه ها با کمبود بودجه رو به رو هستند بودجه بخش پژوهش و فناوری با وجود دستگاه های مختلف پراکنده شده است به همین دلیل تحول ساختاری و ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۶    
نورپردازی و سیستم روشنایی در پایگاه جهانی بیابان لوت از محل اعتبارات ملی اجرا شد که شامل نورپردازی محوطه، اتاق ها و نمای بیرونی پایگاه جهانی بیابان لوت می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا با تبریک روز خبرنگار گفت: بی شک خبرنگاران پویایی، بالندگی، و نشاط که محرک حضور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است را به مردم جامعه اهدا می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، محترم شمردن حقوق دانشجو را ضروری دانست و بر رعایت اصول آموزشی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۲    
37 کلان شهر در جهان وجود دارد که هر کدام جمعیتی بالغ بر 10 میلیون نفر دارند و با این حال هنوز هم مهاجرت به آنها به دلیل فرصت های شغلی بیشتر و کیفیت بهتر زندگی ادامه دارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۳    
بانک مرکزی فهرست خدمات 23 گانه صرافی ها از جمله ارز مسافرتی به همراه مدارک مورد نیاز مشتریان را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۰    
با موافقت وزارت صنعت، معدن وتجارت، واردات 20 هزار تن کاغذ برای تامین کسری کاغذ مطبوعات و روزنامه در دستور کار قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات ترامپ برای امنیت منطقه مضر است و رئیس جمهور آمریکا رفتار خصمانه ای را دنبال می کند که بی پاسخ نخواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۶    
برخی از بازیکنان بزرگ فوتبال برای جدایی از باشگاهشان دست به هر روشی زدند تا با تیم دیگری قرارداد امضا کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۸    
گروهی از مهندسان با الهام از ویژگی ها و قابلیت های مریخ نورد ناسا، دستورالعمل ها و نقشه هایی برای طراحی و ساخت یک مریخ نورد کوچک برای استفاده های آموزشی و تفریحی منتشر کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۵    
ترکیب نهایی تیم های مردان و بانوان سنگ نوردی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۰    
حمایت از افشاگری علیه فساد و مشارکت عمومی در مبارزه با فساد به عنوان یکی از الگوهایی که در کشورهای پیشرفته دنبال می شود از زوایای مختلفی قابل بررسی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۸    
برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز تیمش تذکرات زیادی را به بازیکنان پرسپولیس داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۳    
وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۲    
نشست خبرنگاران فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور، چهارشنبه 17 مرداد در باغ موزه نگارستان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکذیب مطالب منتسب به یکی از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: سخنان سردار شعبانی ناقص و وارونه نقل شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۰    
در پژوهشی جدید سیمانی ابداع شده که با تزریق پتاسیم قادر به ذخیره برق است. با چنین سیمانی می توان خانه هایی ساخت که به شبکه توزیع برق متصل نیستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۰    
نیروهای بادی تولید برق موجود در جهان بیشتر در سواحل دریاها و اقیانوس ساخته و مورد بهره برداری قرار می گیرند ولی متأسفانه این دانش در کشور ما به شدت نادیده گرفته شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۰    
مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی نوجوانان کشور امروز با انجام 20 دیدارآغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۶    
چهارمین روز مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان پسر با معرفی تیم های برتر در رشته های شطرنج، تکواندو، تنیس و بدمینتون به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۸    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در 6 رشته مقطع کارشناسی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
برانکو ایوانکوویچ بازیکنانی که قرار است برابر استقلال خوزستان بازی کنند را مشخص کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۰    
معاون مجموعه ورزشی انقلاب تهران علت مخالفت با ورود لیلا رجبی به این مجموعه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۷    
دستیار ویژه رئیس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه ها و جراید هندوستان گفت: دشمنان بیش از اصل تحریم، تلاش می کنند آثار روانی باور تحریم را در افکار عمومی دامن بزنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۱    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: از ابتدای عملیات حج تاکنون 52 هزار زائر ایرانی وارد سرزمین وحی شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۸    
یک تحلیلگر اقتصادی گفت: افزایش قیمت طلا به دلیل ضعف ارزش دلار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۵    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هیچ توجیهی ندارد در شرایطی که رابطه گرگ و میش کماکان در جهان برقرار است، رابطه یا مذاکره ای با آمریکا صورت بگیرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به ممنوعیت ثبت و ورود داروهای طبیعی جدید از شهریور سال گذشته ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۰    
نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع فرهنگی شی آن (غرب چین)، با حضور نمایندگان گردشگری کشورمان برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۷    
مسئولان مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران از ورود لیلا رجبی قهرمان اسبق رشته دوومیدانی زنان ایران به این مجموعه ورزشی ممانعت به عمل آوردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۴    
مراسم تودیع و معارفه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۴    
گروه خودروسازی دایملر آ گ (Daimler AG) در آلمان که یک شرکت خودروسازی چندملیتی است امروز اعلام کرد به دلیل بازگشت تحریم های آمریکایی علیه تهران همه فعالیت هایش را در ایران متوقف می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
سفیر فلسطین در تهران از جهان اسلام خواست تا همه تلاش خود را برای آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها بگذارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
بر اساس مصوبه دولت، 25قلم کالا در فهرست کالاهای مشمول دریافت ارز دولتی موسوم 4200 تومانی قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب یزد از مکاتبه با مدیرکل روابط بین الملل قوه قضائیه به منظور انتقال اجساد دانش آموزان یزدی به کشور با همکاری وزارت خارجه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۵    
معاون فنی مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روش درمانی بیماران تالاسمی باید از مصرف داروهای تزریقی به سمت مصرف داروهای خوراکی با اولویت تولید داخل ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: مهارت آموزی و تربیت دانشجوی کارآمد هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، میزان اعتقادات دینی و احساس تعلق دانشجویان به هویت انقلابی و ملی از میانگین جامعه بالاتر است که این امر نشان دهنده توفیق برنامه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس رسانه ملی گفت: دشمن می خواهد با فشار، ایران را پای میز مذاکره بیاورد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جلسه این کمیسیون با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۹    
بازیکنانی که در هفته سوم لیگ برتر محروم هستند، معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۹    
سروش صحت طی حکمی به عنوان دبیر هنری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۱    
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما به دنبال زنده کردن آرمان های دینی هستیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۸    
دانش آموزان ژاپنی با کمک واقعیت مجازی انفجار هسته ای در هیروشیما را بازسازی کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۸    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری و اجرای طرح جذب دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۵    
گسترش شبکه های مجازی امروزه فرصت را برای درآمدزایی برخی از افراد در نقاط مختلف دنیا فراهم کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۹    
خداداد عزیزی پیش از شروع تمرین سپیدرود رشت شایعات به وجود آمده مبنی بر اخراج دو بازیکن تیمش را رد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۳    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: 70 درصد دفن زباله در کلان شهر تبریز به صورت دفن سنتی و غیراصولی انجام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۳    
گسترش تعاملات علمی بین المللی دانشگاه الزهرا (س)، در دیدار رئیس دانشگاه الزهرا(س) و سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای غنا و قرقیزستان مورد بررسی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل محیط زیست استان سمنان از جراحت یک قلاده توله یوز در یک تصادف جاده ای، در محور میامی به عباس آباد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۳    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: هواداران روز جمعه نقش کلیدی در نمایش زیبای استقلال برابر تراکتورسازی دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۳    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف محموله ساعت مچی قاچاق به ارزش تقریبی 35 میلیارد ریال در فرودگاه مهرآباد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۲    
رئیس جمعیت اسلامی شانگهای با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم خواست مشترک جامعه اسلامی است گفت: دولت ایران برای ایجاد صلح و ثبات نقش مهمی ایفا کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس جذب درآمدهای غیر شهریه و پیشبرد اقتصاد دانش بنیان ارزیابی می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۸    
معاون امور استان های رسانه ملی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و آنها را صدای رسای یک ملت دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۸    
مقامات دانشگاه های اوکلاهاما نه تنها از دانشجویان جدید استقبال می کنند بلکه دانشجویان قدیمی شان را تشویق می کنند که دوباره به این دانشگاه ها برگردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل شعب ویژه در دادسرا و دادگاه های بدوی و تجدیدنظر تهران جهت رسیدگی به پرونده های جرائم اقتصادی اخیر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت از دعوت امیر کویت برای سفر به تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در آستانه روز خبرنگار، این روز را به طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و تلاشگران راه آزادی بیان و اندیشه و ارتقادهندگان فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۵    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرنگار نماینده افکار عمومی و دیده بان جامعه است و پرسشگری او از مسئولان به نمایندگی از مردمی است که در سطوح پایینی هرم قدرت در جامعه قرار دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۳    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای را به عضویت کمیسیون آموزش شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۰    
معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخشنامه ساماندهی نحوه وقت دهی و پذیرش درمانگاه های تخصصی را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۷:۱۷    
وزارت امور خارجه سوریه به اعمال مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.