چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 15 مهر 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 مهر 1398 خبرگزاری آنا 2 مهر 1398 خبرگزاری آنا 3 مهر 1398 خبرگزاری آنا 4 مهر 1398 خبرگزاری آنا 5 مهر 1398 خبرگزاری آنا 6 مهر 1398 خبرگزاری آنا 7 مهر 1398 خبرگزاری آنا 8 مهر 1398 خبرگزاری آنا 9 مهر 1398 خبرگزاری آنا 10 مهر 1398 خبرگزاری آنا 11 مهر 1398 خبرگزاری آنا 12 مهر 1398 خبرگزاری آنا 13 مهر 1398 خبرگزاری آنا 14 مهر 1398 خبرگزاری آنا 15 مهر 1398 خبرگزاری آنا 16 مهر 1398 خبرگزاری آنا 17 مهر 1398 خبرگزاری آنا 18 مهر 1398 خبرگزاری آنا 19 مهر 1398 خبرگزاری آنا 20 مهر 1398 خبرگزاری آنا 21 مهر 1398 خبرگزاری آنا 22 مهر 1398 خبرگزاری آنا 23 مهر 1398 خبرگزاری آنا 24 مهر 1398 خبرگزاری آنا 25 مهر 1398 خبرگزاری آنا 26 مهر 1398 خبرگزاری آنا 27 مهر 1398 خبرگزاری آنا 28 مهر 1398 خبرگزاری آنا 29 مهر 1398 خبرگزاری آنا 30 مهر 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۵    
امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون تومان رسید و هر گرم طلای 18 عیار 407 هزار تومان معامله و دلار نیز 11 هزار و 300 تومان قیمت گذاری شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۲    
اقدام نظامی ترکیه علیه سوریه موجب شده تا برخی کشور های منطقه برای جبران خسارت هایی که از آنکارا خورده اند؛ دست بکار شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با مشخص شدن ترکیب نهایی هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز به عنوان عضو این هیئت انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۲۱:۱۸    
قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی گفت: برنامه ریزی اکران فیلم های کودک و نوجوان در سرگروه ها تا پایان سال 98 و آغاز تولید پروژه های جدید برای سال 99 با مشارکت طیف های مختلف تهیه و تولید ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مدیر پژوهشی این واحد دانشگاهی جایگاه رئیس کمیته فنی TC164 را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۳    
این قبیل بیماری ها اگر آموزش داده نشود، هزینه های زیادی به کشور تحمیل می کند. زیرا، باعث فرد را از کارافتاده می کند و اثرات آن بر اقتصاد کشور نمایان می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۲    
مراسم آیینی تعزیه خوانی در آستانه ایام اربعین حسینی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۰    
تازه ترین نمونه از رویکرد غیرحرفه ای رسانه دولتی انگلیس، روز دوشنبه 15 مهر در خروجی آن نمود یافت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۲    
نکته مهم و جالب در مورد موشک کروز قدس این است که تا کنون هیچ کدام از سامانه های پدافندی عربستان موفق به شکار این موشک نشده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۶    
پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۷    
نماهنگ زیبای"لبیک یا ثارالله" را به مناسبت نزدیکی ایام اربعین حسینی با صدای ابوالفضل بختیاری را مشاهده می کنید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۲    
در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائران اربعین، همراه اول و ایرانسل تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را اعلام کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۲    
امیر کویت در جریان زمین خوردگی، دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای درمان به آمریکا اعزام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه جمهوری اسلامی کانون ثبات منطقه است، گفت: آمریکایی ها با برنامه آمدند اما فریب اطلاعات غلط را خوردند و باور کردند انقلاب با تحریم جدید از بین می رود و بر این باور ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۲    
طالبان اعلام کرد سه مهندس هندی را در ازای 11 عضو این گروه که در زندانی در افغانستان، بودند آزاد کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۲    
اینفوگرافیک الگوی تغذیه افراد 15 ساله و بیشتر در سال 1396 توسط مرکز ملی آمار منتشرشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۲    
در پایان مبارزات هفته دوم لیگ برتر تکواندو مردان، تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص داد، لوازم خانگی کن در رده دوم قرار گرفت و پاس قوامین سوم شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۱    
جوزف بورل نامزد مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه پارلمان اروپا بر حفظ برجام تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 5 طرح برای قطع وابستگی در حوزه لاستیک سنگین در حال اجرا داریم که این طرح ها در 2.5 تا 3 سال آینده اجرا و تکمیل می شوند و در این حوزه هم به خودکفایی می رسیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۱    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود برابر عمان نیز به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۹    
مراسم روز جهانی کودک در پردیس های سینمایی مؤسسه تصویر شهر در جنوب شهر تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۹    
رضا شکاری در شرایطی برای تراکتور بازی نکرده است که بیم آن می رود فسخ یک طرفه قرارداد او با ذوب آهن برای باشگاه تبریزی ایجاد دردسر کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهور، استانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی را به تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر در راستای حل مشکلات و کمبودها در بخش های مختلف به ویژه درزمینهٔ معیشت مردم و رفع موانع در مسیر اشتغال زایی برای ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۱    
رئیس حوزه علمیه مشکات گفت: ماهیت اربعین تمرین بیعت کردن با امام زمان(عج) بوده و باید خود را برای عصر ظهور آماده کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۹    
نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۰    
تعدادی از خانواده های شهدای مدافعان حرم در شب های گذشته میهمان نمایش خاتون به کارگردانی حسین عالم بخش شدند. مسعود فروتن درباره این نمایش گفت: این کار قابلیت اجرا پس از ماه های محرم و صفر را نیز دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۰    
گزارش ماهانه تولیدات صنعتی شرکت های بورسی که بیش از نیمی از تولید صنعتی کشور را در اختیار دارند، حکایت از این دارد که رشد تولید صنعتی در شهریورماه نسبت به مردادماه 1.2 درصد مثبت بوده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به مصوبه گستاخانه اخیر کنگره آمریکا در مورد هنگ کنگ آن را مصداق روشن دخالت در امور داخلی کشورها تلقی و محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۹    
دبیر کل سازمان ملل که در جلسه شورای امنیت در ارتباط با صلح و امنیت در قاره آفریقا حضور داشت، نسبت به تشدید بحران در لیبی هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۹    
71.6 درصد مردم کشور اخبار و برنامه های سیاسی را از سیمای جمهوری اسلامی ایران یا سایر رسانه ها و بیش از 42 درصد مردم، اخبار و برنامه های سیاسی را فقط از سیمای جمهوری اسلامی پیگیری می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در آیین افتتاحیه اردوهای توجیهی گفت: تحصیل در محیط مقدس دانشگاه عبادت محسوب می شود لذا انتظار داریم دانشجویان با پوشش مناسب اسلامی و در شأن دانشگاه در کلاسها حاضر ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۸    
رئیس اداره مراقبت بیماری های وزارت بهداشت گفت: زائران آب و املاح بدنشان را به موقع تأمین کنند تا دچار گرمازدگی و کم آبی بدن نشوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی با یادآوری اقدامات فنی انجام گرفته در گام های کاهش تعهدات برجام به رونمایی از زنجیره 30 تایی IR6 ظرف دو یا سه هفته آینده اشاره کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۸    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بر لزوم آشنایی با زیبایی های ایثاردر سفر اربعین تأکید کرد
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۹    
عصر امروز انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون زنان مجلس برگزار شد و اولاد قباد همچنان رئیس این فراکسیون باقی ماند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۹    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در حالی شفافیت آراء را منجر به محافظه کار شدن نمایندگان نمی داند، بلکه معتقد است عدم شفاف شدن آراء به دورویی و نفاق منجر می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۷    
با پایان اولین فصل از اجرای طرح کاهش و استخراج و تحلیل داده های مربوط به آلاینده های مربوط به خودرو، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خبر از تأثیر قابل توجه اجرای این طرح بر کیفیت هوای تهران داده و جزئیات ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۷    
منابع عراقی از جلسه ویژه پارلمان عراق با هدف بررسی اعتراضات در این کشور و خواسته های معترضان فردا خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۹    
علی حدادی عکاس خبرگزاری آنا در گفت و گو با برنامه صبحی دیگر، درباره لحظه ثبت عکس جنجالی اش از دادگاه گروه عظام توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۹    
انفجار یک بمب در شهر جلال آباد افغانستان، دست کم 10 کشته و 27 زخمی بر جای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۷    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۸    
دادگاه عالی ورزش سرانجام رأی خود را در مورد دیدار سوپرجام فوتبال ایران اعلام کرد و طبق این رأی تیم پرسپولیس با شکست 3 بر صفر استقلال قهرمان سوپرجام ایران در سال 97 شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۷    
سردار غلامرضا جلالی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در یادداشتی نوشت: ناجا در متن زندگی مردم ایفای نقش می کند و هرگونه اقدام مثبت و یا منفی آن، تاثیر مستقیمی بر کیفیت زیست مردم دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان برنامه وبودجه گفت: سه منبع برای جایگزینی فروش نفت و منابع حاصل از واگذاری دارایی سرمایه ای تعیین کردیم ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۷    
رئیس هیئت مدیره رجا گفت: پیش بینی می شود که میزان صندلی ناوگان ریلی در اربعین امسال نسبت به سال گذشته 40 تا 50 درصد افزایش پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۸    
یک پژوهشگر در یادداشتی بهترین استراتژی ها در مورد دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای نامناسب را ارائه جایگزین به کودکان و نوجوانان می داند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۶    
آتش سوزی در انبار متروکه در بزرگراه آیت الله سعیدی مهار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۶    
فرمانده انتظامی گرمسار گفت: اگر در تعلیم و تربیت کوتاهی شود در آینده امنیتی نخواهیم داشت؛ چرا که حافظان امنیت کشور برگرفته از مدارس و دانشگاه ها هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۶    
دبیر اجرایی ششمین رویداد استپ گفت: در استپ ایران 100 مهمان خارجی و 12 رئیس دانشگاه های معتبر جهان حضور خواهند داشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۶    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر توسعه ساخت بازی های رایانه ای ایرانی، گفت: باید به سمت ساخت بازی هایی که منجر به تولید مهارت می شوند برویم تا بتوانیم متناسب با هر منطقه از کشور ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: حتماً نباید زمین ها و اراضی ملی برای احداث طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یابد، گفت: کسانی که زمین دارند به مشارکت بگذارند و در طرح اقدام ملی مشارکت داشته باشند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۷    
مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: روند انتخاب برگزیدگان دوره سوم جایزه مصطفی(ص) رو به پایان است و در حال حاضر لیست نهایی به هشت نفر رسیده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۷    
پزشک تیم فوتبال استقلال در مورد آخرین وضعیت باقری، دیاباته و کریمی صحبت کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۷    
رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، کانون های فرهنگی هنری در مساجد روستا را حافظ فرهنگ بومی دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۷    
معاون امور معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون صادرات فولاد کشور بالغ بر 5 میلیون تن بوده پیش بینی می شود این میزان صادرات تا پایان سال جاری به بیش از 15 میلیون تن ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: دانشجویان باید توجه داشته باشند که رفتارشان به عنوان یک دانشجو زیر ذره بین است و باید شأن و قدر این جایگاه را بدانند و بشناسند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا به خروج نظامیان تروریست کشورش از سوریه واکنش نشان داد و گفت: زمان آن فرارسیده سربازان به خانه بازگردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۶    
مدیران باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با برانکو برای پرداخت حق و حقوق او هستند و قرار بر این شده که این سرمربی در سه بازه زمانی حق و حقوق خود را دریافت کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۷    
وکیل برانکو ایوانکوویچ جلسه مهمی را با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از اولویت های دانشگاه برشمرد و خواستار فعالیت و همکاری همه استادان، دانشجویان و کارکنان در این باره شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام پناهیان با اشاره به ایجاد مشکلاتی در عراق گفت: هرکسی در ایران و عراق توانایی کمک به حل مشکلات در عراق را دارد، باید تلاش خود را به کار گیرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۶    
سعید جلیلی گفت: در بحث انتخابات باید مسئله انتخاب صحیح را تبیین کنی و مهم تر از آنکه بگوییم به چه کسی می خواهیم رای بدهیم آنست که بگوییم به چه چیزی باید رای داد؟
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۶    
مراسم افتتاح سیزدهمین مرحله توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهرها ظهر امروز در یکی از مهدهای کودک شهرستان ورامین برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۶    
مدیران کل روابط عمومی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسمی با حضور رئیس این واحد دانشگاهی معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۶    
هیئت ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو کمیته شورای آموزش پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیام های جداگانه از تلاش افرادی که در نگارش و انتشار کتاب پیاده روی اربعین؛ روایت مردم شناسانه و جامعه شناختی پیاده روی اربعین نقش داشتند، تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۶    
هجده قدم دورتر به کارگردانی پیمان یوسفی روی آنتن شبکه مستند می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۴    
رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستاوردهای بسیاری در زمینه تخصصی پوشاک کسب شده و برای ورود به این صنعت آمادگی کامل را داریم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با اشاره به اینکه باید از راهکارهای نوین برای جذب جوانان به قعالیت های قرآنی بهره برد، استفاده از هنر را راهی برای انتقال مفاهیم قرآنی به جوانان دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: اگر مسافران قصد سفر به کربلا و نجف را از مرز خسروی دارند حتماً لباس گرم با خود همراه داشته باشند زیرا در حال حاضر سردترین مرز ایران ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۴    
اذعان کارشناس مسائل عراق در شبکه BBC به نقش مهم آمریکا، عربستان و صهیونیست ها در ناآرامی های اخیر عراق را ببینید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۴    
جایزه نوبل 2019 در حوزه پزشکی و فیزیولوژی به صورت مشترک به سه محقق علوم سلولی رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
شبکه قطری الجزیره با انتشار ویدئویی از یک کلاس درس آب گرفته، از مخاطبانش خواست که این مکان را شناسایی کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
منابع خبری اعلام کردند که در آستانه آغاز عملیات نظامی ترکیه در شمال شرقی سوریه نیروهای ارتش تروریستی آمریکا از شرق فرات خارج شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
مدیر رسانه ای باشگاه استقلال جزئیات درگیری ناظر فدراسیون و مدافع این باشگاه که منجر به محرومیت بازیکن استقلال شد را بیان کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تضارب علوم و فناوری های پیشران جهان آینده و مسائل راهبردی ایران محور تعیین اولویت های پژوهشی ملی این دانشگاه است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
ششمین جشنواره عکس نورنگار آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه تأکید کرد: دانشگاه اگر بتواند بنیادهای اعتقادی دانشجو را تقویت کند، موفق عمل کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۵    
نتایج مرحله دوم انتخاب و بررسی ایده های ارسالی(تولیدات تازه) بخش دیگرگونه های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۵    
جنبش عدالتخواه دانشجویی با ارسال نامه ای به دبیر شورای نگهبان در خصوص خطر تصویب طرح وزارت بازرگانی اعلام کرد تصویب طرح وزارت بازرگانی مردم را در برابر نظام قرار می دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۵    
جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور رئیس این دانشگاه به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با حضور در اداره های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان فسا طرح های درآمدزای واحد را پیگیری کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۵    
ژیمناست ایرانی در ادامه مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی جهان در ماده دارحلقه در جایگاه نهم ایستاد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۳    
باشگاه نساجی معرفی گزینه ها برای سرمربیگری این تیم را کذب خواند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۳    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: جذب دانشجویان خارجی به جز تحصیل و علم آموزی باعث گسترش فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در دیگر کشورها خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۳    
مرز های مجاز برای تردد زائران اربعین مهران ، شلمچه و چذابه است. مرز خسروی را نیز به عنوان چهارمین پایانه خروج از کشور، می توان اضافه کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از وزارت علوم، شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه خواست دلایل حضور مشاور جورج سوروس در تهران را برای افکار عمومی بیان کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
نویسنده کتاب آپاراتچی گفت: به دلیل نبود و یا محدود بودن روایت زنانه ما از انقلاب به نسبت اهمیت حضور زنان در جریان این خیزش مردمی، روایتی که از انقلاب داریم، ناقص است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
کتاب تازه محمدعلی موحد با عنوان در کشاکش دین و دولت به کتابفروشی ها رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۴    
برای اینکه از سریال ها به جز اینکه اوقات فراغت مردم را پر کنند اهدافی فراتر از یک هدف اولیه ای که یک سریال دارد را پیگیری می کنیم ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۲    
تنها راه بازگشت مهاجم مصدوم استقلال به این تیم مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۲    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه در مراسمی با حضور مسئولان استانی دانشگاه آزاد معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بیش از 13 هزار معتاد تهرانی تحت پوشش بهزیستی هستند، گفت: معتادان 3 تا 6 ماه برای سم زدایی در مراکز درمانی نگهداری می شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۴    
تفاهم نامه همکاری واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان ملی کارآفرینی ایران عصر امروز در ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اعتبار شناسه های ملی اشخاص حقوقی در صورت عدم تکمیل اطلاعات در سامانه شناسه ملی تعلیق خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۳    
معاون دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بسیاری از آسیب هایی که در کشور وجود دارد به دلیل ناآگاهی نسبت به مسائل محیط زیستی است و باید در راستای آگاهی مردم اقدام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۳    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک برای بسترسازی حضور حداکثری جامعه دانشگاهی در میعادگاه عظیم عاشورائیان با برپایی ایستگاه صلواتی، زائران حسینی را بدرقه کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۳    
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) گفت: امیدوارم دانشگاه توضیح قابل قبولی برای میزبانی جفری ساکس ارائه دهد یا اینکه صادقانه بگوید چه کسانی دانشگاهها را مجبور کرده اند تا محل اجرای ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۱    
زمان حضور هافبک دفاعی پرسپولیس در زمین مسابقه مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی دولت نسبت به تخلف دانشگاهی حسین فریدون، برادر رئیس جمهور واکنش نشان داد.