شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 1 آذر 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 30 دی 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 2 آذر 1396 آناج 3 آذر 1396 آناج 4 آذر 1396 آناج 5 آذر 1396 آناج 6 آذر 1396 آناج 7 آذر 1396 آناج 8 آذر 1396 آناج 9 آذر 1396 آناج 10 آذر 1396 آناج 11 آذر 1396 آناج 12 آذر 1396 آناج 13 آذر 1396 آناج 14 آذر 1396 آناج 15 آذر 1396 آناج 16 آذر 1396 آناج 17 آذر 1396 آناج 18 آذر 1396 آناج 19 آذر 1396 آناج 20 آذر 1396 آناج 21 آذر 1396 آناج 22 آذر 1396 آناج 23 آذر 1396 آناج 24 آذر 1396 آناج 25 آذر 1396 آناج 26 آذر 1396 آناج 27 آذر 1396 آناج 28 آذر 1396 آناج 29 آذر 1396 آناج 30 آذر 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۶:۱۰    
بیشتر اقلام موجود در یک کمد عادی از کتان، ریون، پنبه و پلی استر ساخته شده اند. اما در این مطلب با 10 چیز عجیبی آشنا می شوید که در ساخت پارچه استفاده می شوند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریسم هنوز خاتمه پیدا نکرده است، گفت که ماجراهای جدیدی در راه است و لازمه مقابله با آن تقویت همکاری های امنیتی میان ایران و روسیه است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۹    
رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرای جوانان به میزبانی مراغه خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۹    
سرهنگ احمد تقی پور گفت: مقابله با ظلم که رمز حقانیت شهدا است همیشه ادامه دارد و شهدای مدافع حرم در راه مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند و رزمندگان اسلام تا خاموش شدن فتنه مبارزه خواهند کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۳    
تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار هفته هشتم لیگ سی و یکم جام شهید حججی در برابر تیم همتای تبریزی خود در خانه با شکست سنگینی مواجه شد تا بار دیگر پرونده ی این تیم در هشتمین هفته با شکست بسته شود.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۸    
شاگردان بناکار در هفته هشتم لیگ برتر والیبال در دربی آذربایجان مقابل میزبان خود شهرداری ارومیه به پیروزی 3 بر 2 دست یافته و هشتمین برد پیاپی خود را جشن گرفتند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۳    
شاگردان یحیی گل محمدی امروز در زمین مجموعه ورزشی فجر عاشورا تمرین کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۳    
نشست مسئولین آموزش شهرستان های آذربایجان شرقی با حضور نظمی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۸    
سید محمد حسینی گفت: مردم کشور همواره با ایستادگی و مقاومت خود همیشه افتخار آفرین بودند و در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۸    
کوبل داوری سید علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزان در مسابقات جام باشگاه های آسیا دیدار تیم های النجمه بحرین و باشگاه هند را قضاوت کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۳    
سیاست دوگانه کمیته انضباطی که لغو محرومیت بازیکنان سرخابی پیش از دربی پایتخت و اصرار به محروم بودن مهدی کیانی به دلیل شوخی که در تمرین تیم صورت گرفته بود ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۸    
مرحله پنجم تور دوچرخه سواری سینکارک اندونزی با نائب قهرمانی رکابزن تیم شهرداری تبریز و البته حذف ناگهانی دوچرخه سوار صاحب نام این تیم و پیشتاز مسابقات به پایان رسید.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۸    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امروز بسیج تندیس پایداری ،نماد عزت و شرف وتجلی صلابت وشهادت و بزرگترین ضرورت برای استمرار امنیت در این کشور است وشکی نیست که همین تفکر می تواند مدیریت انقلابی و ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۸    
اپلیکیشن آندرویدی "بایراق" در راستای معرفی شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی به همت دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز طراحی و ارائه شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۸    
روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه به عنوان معماران مناطق عاری از درگیری در خاک سوریه امروز(22 نوامبر) در سوچی با هم دیدار خواهند کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۳۳    
زمان آغاز بلیت فروشی دیدار تیم های تراکتورسازی و سپیدرود رشت در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۱۳    
اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۸    
وزیر خارجه عربستان در کنفرانس ریاض 2، حل بحران سوریه را در گروی توافق سوری ها دانست.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۸    
یکی از رهبران کرد فاش کرد، رایزنی هایی که نخست وزیر اقلیم کردستان و معاون وی طی دو روز گذشته پیرامون تشکیل دولت نجات ملی آغاز کرده بودند، به بن بست رسیده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۳    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که در کشور آزمایشگاهی که بتواند تشخیص دهد محصولات وارداتی تراریخته هست یا خیر، نداریم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۳    
بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز عنوان کرد تیمش در دربی آذربایجان کار سختی دارد چراکه هر دو تیم نیاز به پیروزی دارند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۳    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: شما جوانان توانستید آمریکای مستکبر را به زانو دربیاورید و شکست دهید، تمام تلاشهایی که می کردند و نقشه هایی که می کشیدند برای این بود که منطقه را از تفکر انقلاب اسلامی و ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۳    
حاج طالع باقرزاده، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان و 14 تن دیگر از محاکمه شوندگان به همراه وی، از حکم دادگاه تجدیدنظر باکو به دادگاه عالی جمهوری آذربایجان شکایت کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
دبیر علمی همایش بررسی اندیشه های علامه جعفری گفت: از اردیبهشت امسال تا به امروز 104 مقاله به دبیرخانه واصل شد که با داوری اساتید 54 مقاله پذیرفته شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: شما جوانان توانستید آمریکای مستکبر را به زانو دربیاورید و شکست دهید، تمام تلاشهایی که می کردند و نقشه هایی که می کشیدند برای این بود که منطقه را از تفکر انقلاب اسلامی و ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به امام خامنه ای از سردار سلیمانی به دلیل پایان داعش تقدیر کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با توطئه داعش بسیار خوب بود و از روز اول در مقابل این توطئه با قاطعیت ایستادند که انجام این مهم، قابل قدردانی است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۳    
نشست تخصصی کارگروه موسیقی جوان با حضور پیشکسوتان و فعالان موسیقی استان آذربایجان شرقی در محل حوزه هنری استان برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۳    
پسر شهید ذاکر حیدری گفت: داعش علی رغم حمایت تسلیحاتی و مالی از سوی کشورهایی که از آنان به عنوان ابرقدرت یاد می شود در برابر جبهه مقاومت اسلامی شکست خورد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۳    
بر اثر انفجار مین در تاسیسات نظامیان ارمنی در شمال شرقی قره باغ اشغالی سه سرباز ارمنی کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۳    
تعیین نقشه راه در ارتباط با آینده سوریه در سوچی و صعود تیم بشیکتاش ترکیه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مهمترین عناوین روزنامه های امروز ترکیه بوده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۸    
خدابخش علامه جعفری را افتخار جهان و عالم حوزه فقه دانست و گفت: نباید این فقیه را به منطقه خاصی محدود کنیم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگرچه در ظاهر علامه جعفری فردی سیاسی نبود اما نگاهی به مواضع و نگارش های ایشان نشان می دهند با تکیه بر مبانی علمی به شبهات سیاسی نیز پاسخ داده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۳    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران همایش بررسی اندیشه های فلسفی علامه محمدتقی جعفری که در تاریخ 22 آبان 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در مصلی تبریز منتشر شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۳    
نماینده بستان آباد گفت: عباس آخوندی در مناطق زلزله زده هایلایت نبود و معلوم نیست چه عملکردی داشت اما باید بعد از این اقدامات وزارت راه و شهرسازی چشمگیر باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۸    
همزمان با بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه یک کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی ...
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۸    
پایگاه اینترنتی "حقیقت" خبر داد حاکمیت جمهوری آذربایجان، حضور گسترده دینداران این کشور در راهپیمایی اربعین را با تخریب مناره های مسجد قصبه "بینه" در حومه باکو تلافی کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۳    
حسین نومی گلزار گفت: این عشق به ولایت، اهل بیت(ع) و آرمان های امام راحل بود که موجب می شد جوانان ایرانی با اطاعت از فرامین رهبری، داوطلبانه در عرصه نبرد با داعش حاضر شوند.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدیریت جهادی و انقلابی که منتظر رسیدن امکانات نه ایستاد و از قدرت های ظاهری جهان نترسید، باعث نابودی داعش شد.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۳    
رئیس شبکه موسسات ملی فرهنگی اروپایی با بیان اینکه هشت کشور اروپایی در این هفته فیلم در تبریز شرکت کرده اند، گفت: هدف دیگر از هفته فیلم اروپایی در تبریز ارسال پیغام دوستی به مردم ایران است.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۷    
اکبر فرهنگی گفت: دشمنان مدام در حال تغییر هستند و جنگ ادامه دارد اما خطری متوجه اسلام نمی شود چراکه در این راه خون های زیادی داده ایم.
آناج   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۲    
بعد از گذشت بیست سال از وعده برای خانه دار شدن فرهنگیان و تخلف در تغییر مالکیت زمین های خریداری شده همچنان صد نفر از معلمان تبریز در انتظار حکم دادگاهی هستند که به نفع آنها صادر شده است.