جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۵:۲۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 9 دی 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 1 دی 1396 آناج 2 دی 1396 آناج 3 دی 1396 آناج 4 دی 1396 آناج 5 دی 1396 آناج 6 دی 1396 آناج 7 دی 1396 آناج 8 دی 1396 آناج 9 دی 1396 آناج 10 دی 1396 آناج 11 دی 1396 آناج 12 دی 1396 آناج 13 دی 1396 آناج 14 دی 1396 آناج 15 دی 1396 آناج 16 دی 1396 آناج 17 دی 1396 آناج 18 دی 1396 آناج 19 دی 1396 آناج 20 دی 1396 آناج 21 دی 1396 آناج 22 دی 1396 آناج 23 دی 1396 آناج 24 دی 1396 آناج 25 دی 1396 آناج 26 دی 1396 آناج 27 دی 1396 آناج 28 دی 1396 آناج 29 دی 1396 آناج 30 دی 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۳۴    
همزمان با آغاز سال 2018 ، نخستین مسافران فرهنگی شهر تبریز شامل گروهی 70 نفره از هنرمندان فیلمساز مستند کشور وارد تبریز شدند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۲    
مدیر عامل پتروشیمی تبریز گفت: در 9 ماه گذشته این مجتمع 162 هزار تن از محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر کرده که در مقایسه با سال قبل 29 درصد افزایش نشان می دهد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۵    
فرمانده نیروهای ویژه مدافعان حرم عراق گفت: راهنمایی های رهبر ایران همواره برای مسلمانان راهگشا بوده و نشان می دهند که چگونه می توان در راه شهدا حرکت کرد همین رهبری ها همواره پشتیبان نیروهای مقاومت در ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۵    
روح الله رشیدی گفت: جشنواره عمار از دل نابرابری رسانه ای و در غربت متولد شد و محلی برای بروز و ظهور انکارشدگان و فراموش شدگان است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
تراکتورسازی در دیداری دوستانه با بازیکنان ذخیره خود همشهری دسته اولی اش را با 2 گل شکست داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۰    
دستیاران عباس آقایی در کادر فنی تیم فوتبال ماشین سازی معرفی شدند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۰    
کمانداران ریکرو آذربایجان شرقی در مسابقات انتخابی تیم ملی خوش درخشیده و در بین نفرات برتر قرار گرفتند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۵    
جدیری گفت: در برخی شهرها که مردم نسبت به وضع گرانی معترض بودند دشمن طمع فتنه کرده بود و منافقین و صدای آمریکا مدام در حال دعوت بودند ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۵    
هافبک سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی به دیدار این تیم با استقلال تهران نمی رسد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست در بازی دیروز تمامی برتری های آمار خود در جدال های لیگ برتری مقابل پرسپولیس را از دست داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۵    
حسن نژاد گفت: آیا عده ای قصد دارند با به راه انداختن دعوای ترک و فارس، تراکتور و پرسپولیس، بحث فساد در فوتبال را به ورطه فراموشی ببرند؟
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
مردم شهرستان های آذربایجان شرقی با برگزاری مراسم هایی متنوع آرمان های انقلاب و نظام را خط قرمز خود عنوان و از فتنه گران اعلام برائت کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه عاشورا به مناسبت 9 دی بیانیه ای را صادر کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۵    
مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با حضور پرشور مردم سراب در مسجد امیرالمومنین علیه السلام این شهرستان برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۰    
آیین بزرگداشت حماسه نه دی با حضور پرشور آحاد مردم و مسؤولان مختلف در مسجد جامع شهرستان عجب شیر برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۰    
رئیس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات استانی پیرامید بانوان برای نخستین بار در سطح آذربایجان شرقی برگزار می شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۵    
مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه در نیم فصل و در آستانه دیدار با استقلال تهران را تشریح کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه ای شدیداللحن به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار برخورد قاطع با متخلفین و مرتکبین بی اخلاقی های روز گذشته ورزشگاه آزادی شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی گفت: تهمت نزنید، نقد دلسوزانه و منصفانه بکنید نه اینکه خود نیز به دام خناسان بیافتید ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۰    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از میزان کمک خیران مراکز نیکوکاری به نیازمندان ارائه داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال به اتفاقات دیدار روز گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی و علی الخصوص فحاشی هواداران تیم ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر تبریز از طرح راه اندازی فراکسیون کارگری برای نخستین بار در شورای شهر تبریز خبر داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۰    
شهردار تبریز با اشاره به بار سنگینی که در بخش های مختلف خدمت رسانی بر دوش کلان شهرها گذاشته شده است، اظهار داشت: به تناسب این وظایف و انتظارات ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۵    
آنچه در یادداشت پیش رو می خوانید مطلبی حول شخصیت بی نظیر شهید چنگیز مصطفی اف خبرنگار آذربایجانی است که طی چند قسمت ضمن پوشش اجمالی بخشی از رویدادهای جنگ قره باغ و پرداختن به جزئیات کشتار “خوجالی” ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۵    
پورمحمدی گفت: در نهم دی ماه 88 همه مردم آمدند و این ظلم است که این روز را برای یک گروه خاص مصادره کنیم و یک گروه را مقابل این روز بدانیم.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۵    
یحیی گل محمدی با شکستی که دیروز متحمل شد، تبدیل به بدترین مربی تراکتورسازی در برابر پرسپولیس شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم همدان گفت: باید مبارزه با فساد جدی شود و زیاده خواهانی که به زور سوار قطار انقلاب شده اند و نارضایتی مردم را رقم زده اند، پیاده شوند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۵    
شهردار تبریز گفت: در رابطه با بودجه تبریز 2018 با اینکه مباحث و مبالغی با حضور سازمان میراث فرهنگی توافق شده ولی هیچ مبلغی تاکنون اختصاص نیافته است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آذرشهر گفت: 9 کوره زغال گیری سنتی به دلیل آلودگی های زیست محیطی در این شهرستان تخریب شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فتنه گران خواه یا ناخواه در پازل طراحی شده توسط دشمنان بازی کردند که از پیامدهای آن توهین به مقدسات و تشدید تحریم ها و مطالبات هسته ای بود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
بازگشت صدور روادید آمریکا به شهروندان ترکیه به حالت عادی و هشدار طرف ترک قبرس به طرف یونانی در ارتباط با بهره برداری از منابع گازی مدیترانه سرتیتر اخبار مهم روزنامه های ترکیه در 30 دسامبر بوده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
فرمانده قرارگاه حضرت زینب کبری(س) گفت:فتنه 88 با حمایت آمریکا و اسرائیل هدفگذاری شده و جلسات مختلفی قبل از انتخابات برای براندازی نظام تشکیل داده و آمده بودند که کار را تمام کنند که حضور مردم در صحنه ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۵    
شعبده باز جمهوری آذربایجانی می گوید تردستی سخت ترین نوع شعبده بازی است چراکه در آن حرکات بدن و دست بسیار مهم می باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۰    
در شهرستان های استان آذربایجان شرقی و در این میان شهرستان اهر به خاطر نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی، بخش عمده محصولات کشاورزی و دامی این مناطق به صورت ضایعات و فسادپذیری از بین می رود و باعث کاهش رونق ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
تبریز 2018 نزدیک است و دیدن و شنیدن خاطرات کسانی که میزبان گردشگران خارجی هستند دلگرمی را برای افزایش تعداد مسافران خارجی و رضایت آنها از میزبانی تبریزی ها افزایش می دهد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
دادگاه جرایم سنگین باکو ، روحانیون و متهمین بازداشت شده در پرونده نارداران را به زندان های طولانی مدت محکوم کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
از منظر حقوقدانان سران فتنه تمامی ارکان لازم را برای صدور حکم اعدام در پرونده شان دارند.