چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 1 آذر 1397 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 29 اسفند 1396 آناج 30 فروردین 1397 آناج 31 اردیبهشت 1397 آناج 31 خرداد 1397 آناج 31 تیر 1397 آناج 31 مرداد 1397 آناج 31 شهریور 1397 آناج 30 مهر 1397 آناج 30 آبان 1397 آناج 30 دی 1397 آناج 30 بهمن 1397 آناج 28 اسفند 1397 آناج 1 آذر 1397 آناج 2 آذر 1397 آناج 3 آذر 1397 آناج 4 آذر 1397 آناج 5 آذر 1397 آناج 6 آذر 1397 آناج 7 آذر 1397 آناج 8 آذر 1397 آناج 9 آذر 1397 آناج 10 آذر 1397 آناج 11 آذر 1397 آناج 12 آذر 1397 آناج 13 آذر 1397 آناج 14 آذر 1397 آناج 15 آذر 1397 آناج 16 آذر 1397 آناج 17 آذر 1397 آناج 18 آذر 1397 آناج 19 آذر 1397 آناج 20 آذر 1397 آناج 21 آذر 1397 آناج 22 آذر 1397 آناج 23 آذر 1397 آناج 24 آذر 1397 آناج 25 آذر 1397 آناج 26 آذر 1397 آناج 27 آذر 1397 آناج 28 آذر 1397 آناج 29 آذر 1397 آناج 30 آذر 1397 
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۹    
پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1396 شرکتهای سرمایه پذیر، از امروز همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پر برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام جعفر صادق (ع) آغاز شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۴    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از تدوین بسته های سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرداری این کلانشهر خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۴    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از آزادی و بازگشت 5 تن از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی در میرجاوه به کشور خبر داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۹    
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی گفت: فقرزدایی و رفع مشکلات فرهنگی، مهم ترین اولویت های بسیج در کشور است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۹    
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در آذربایجان شرقی با اشاره به درخشش بسیج در تمامی عرصه های انقلاب گفت: بسیج در تمامی عرصه های انقلاب پیشرو و فاتح است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۹    
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش بینی بارش باران و برف در استان به ویژه در شهر تبریز، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۴    
معاون دفتر مقام معظم رهبری، ترجمه آثار شفاهی ایران را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: آثار و تاریخ شفاهی ایران و انقلاب با ترجمه به زبان های دیگر به گوش همه برسد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۴    
سازمان هواشناسی ازبارش باران در اکثر مناطق کشور و احتمال سیلابی شدن مسیل ها خبر داد .
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۴    
رئیس بنیاد ملی گندم کاران با بیان اینکه اعلام قیمت 1470 تومان برای خرید تضمینی هر کیلوگندم با هیچ منطقی سازگار نیست و خودکفایی گندم را تهدید می کند ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: هزینه تولید هم افزایش یافته، از طرف دیگر، با چه منطقی شورای اقتصاد 1470 تومان را بعد از دو ماه تأخیر برای گندم تعیین کرده است؟ آدم احساس می کند عمدی برای ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۴    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور، با تاکید بر اینکه در مدیریت آب باید با ادوات اندازه گیری آب داشته باشیم گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل بندر ترابزون ترکیه گفت: تحریم های آمریکا بر روابط ایران و ترکیه تاثیری ندارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۴    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در شرایط بد اقتصاد امروز کشور همه در حال نسخه پیچی و انتقادند اما عمل کننده مناسب را پیدا نمی کنیم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۹    
نماینده مردم سراب با تاکید بر اینکه دیپلماسی آب باید حتماً در وزارت امور خارجه مورد توجه قرار گیرد گفت: با دیپلماسی آب باید حق آبه های کشور را از افغانستان، ترکیه ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی سرانه مصرف آب در استان را 800 متر مکعب برای هر نفر عنوان کرد و گفت: 2 میلیارد و 850 میلیون متر مکعب ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۹    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه خط لوله انتقال آب زرینه رود به تبریز، خوردگی دارد و ممکن است بحران زا باشد گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه از مجموع اراضی زیر کشت، به صورت میانگین سالانه 5 میلیون تن محصول تولید می شود گفت: از این حجم، 3 میلیون تن محصولات زراعی ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به بحث های اخیر درباره پولشویی واکنش نشان داد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: مقابل سپاهان تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود و همه توانمان را به کار می گیریم تا برنده از میدان خارج شویم اگرچه می دانیم چقدر بازی سختی در پیش داریم.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۳    
تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می دانیم فردا بازی سخت و مقابل تیمی خواهیم داشت که خوب سازماندهی شده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۳    
سرمربی سابق تراکتورسازی معتقد است این تیم در غیاب مهاجمان خارجی خود نیز می تواند پرسپولیس را شکست دهد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۳    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حل مسئله یمن نیاز به همگرایی ملت های مسلمان و حتی ملت های غیرمسلمان دارد که بتوانند قدرت های حامی عربستان را تحت تأثیر قرار دهند و آنها را وادار ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۳    
تمرین امروز تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور ملی پوشان و مالک این باشگاه برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۳    
حجت الاسلام سنجری در انتقاد از سخنان محمدجواد ظریف، از او خواست تا برای ادعاهایش در خصوص پول شویی گسترده در ایران سند ارائه کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۸    
مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: عدم حضور استوکس و اروین تاثیری در بازی مقابل پرسپولیس ندارد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۸    
شافعی گفت: در اخبار شنیدم که گمرکات کشور را گمرکات صادرات تخصصی کرده اند یعنی تبریز نمی تواند پسته صادر کند و این کار باید در کرمان صورت بگیرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۳    
مدافع ملی پوش تیم فوتبال ماشین سازی با حضور در تمرینات تیمش آماده بازی با سپاهان شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۳    
تیم های آذربایجان شرقی و اردبیل به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور راه یافتند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۸    
نجفی گفت: نباید اجازه بدهیم میلیاردها تومان سرمایه در کارخانه ها به دلیل نبود مواد اولیه خاک بخورند و کارگران بیکار شوند زیرا هرکس کاری برای تولید و معیشت مردم می تواند انجام دهد اما ندهد به کشور ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۳    
کی خواه گفت: دولت به نام حمایت از مصرف کننده نرخ خرید گندم را یک هزار و 470 تومان اعلام کرده و نمی دانم منطق این قیمت چیست.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۸    
بعداز ترکیدگی خط لوله آبرسانی زرینه رود به تبریز و قطع آب در شهر آبرسانی با تانکر در مناطقی انجام می شود.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۲۳    
آرمیش گفت: همانطور که رئیس جمهور ترکیه آقای اردوغان گفته است تحریم برای ما معنی ندارد و بندر ترابزون هم با آغوش باز منتظر تجار ایرانی است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۸    
نتایج یک بررسی جدید که توسط محققان انگلیسی صورت گرفته نشان می دهد، معلولیت ذهنی در کودکان با میزان آلودگی هوا مرتبط است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۸    
اخبار دریافتی حاکی است دو مهاجم خارجی تراکتور تمایلی برای بازگشت به تبریز ندارند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۸    
ژائله، فعال اقتصادی تبریز گفت: برای تامین کالای اساسی ارز 4200 تومانی در نظر گرفته اند اما در مرزها صف های چند کیلومتری برای خروج کالا از کشور وجود دارد آیا این صادرات است؟
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۸    
مهاجم سابق تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید عدم حضور استوکس و اروین می تواند در روند کاری این تیم خلل ایجاد کند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۸    
درفشی از کاهش صادرات محصولات پتروشیمی تبریز به عراق در سال جاری خبر داد و علت این اتفاق را تحریم ها و مسایل ارزی عنوان کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۸    
المپیاد کشوری استعدادهای برتر سپک تاکرا با حضور 12 تیم از استان های مختلف به میزبانی مراغه آغاز شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۸    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر تقویت پایه های وحدت بین شیعه و اهل سنت و انتقاد از ترسیم صحنه های غیرواقعی توسط رسانه های معاند گفت ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۳    
ماشین سازان در حالی به دیدار شاگردان قلعه نویی می روند که نتیجه این بازی برای فوتبال تبریز از اهمیت بالایی برخوردار است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۸    
امام جمعه تبریز افتتاح پزرگ ترین پروژه زیست محیطی پتروشیمی تبریز به ارزش 64 میلیارد تومان را اقدامی مثبت در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا خواند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۳    
بیست و چهارمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تبریز آغاز به کار کرد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: چند نرخی بودن ارز این وضعیت اقتصادی را به وجود آورده و دولت باید برای تک نرخی کردن آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۳    
برنامه تلویزیونی مطالبه با حضور سردار خرم با محوریت بررسی فعالیت سازمان بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی از شبکه سهند پخش خواهد شد.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج امکانات و افزایش تولید داخلی است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۳    
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان در سه سال گذشته با مدیریت دکتر سلطانی فر گام های مهم و اساسی را در ورزش برداشته که نتیجه گیری ورزشکاران کشورمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی بویژه ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۳    
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به چالش های بخش آب در کشور گفت: تامین آب مورد نیاز شهرستان تبریز و دیگر مناطق بحرانی در سطح استان از اصلی ترین دغدغه های ما در بحث آب است از این رو انتظار ...
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۳    
افت فشار آب و قطعی طولانی مدت آن از یک سو و عدم تحقق برنامه ی زمان بندی قطع آب از سوی شرکت آب و فاضلاب از سویی دیگر، شهروندان را آزرده خاطر کرده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۸    
حقیقت گفت: فردا جمعه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می شود که موج جدید بارش ها را به دنبال خواهد داشت.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۸    
حزب ندای ایرانیان حمایت خود را از پوری حسینی، واگذارکننده کارخانه ماشین سازی تبریز به قربانعلی فرخ زاد اعلام کرده است.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۳    
فرماندار بناب از کشف و ضبط 119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۸    
شاگردان بناکار در ایستگاه نهم لیگ برتر والیبال در دیداری خانگی شکست غیرمنتظره ای را متحمل شدند.
آناج   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۳    
صهیونیست ها مذاق آذری ها و همسایگانش را به خوبی درک کرده اند و با گماشتن سفیر عرب مسیحی در باکو سعی کرده اند تا کمتر به تحریک احساسات ضد صهیونیستی در جمهوری آذربایجان دامن بزنند.