جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۹:۵۱Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر آشخانه 10 تیر 1397 - ashkhane.com

شهر آشخانه 17 بهمن 1394 شهر آشخانه 1 فروردین 1395 شهر آشخانه 29 اسفند 1396 شهر آشخانه 2 فروردین 1397 شهر آشخانه 31 اردیبهشت 1397 شهر آشخانه 31 خرداد 1397 شهر آشخانه 29 مرداد 1397 شهر آشخانه 21 شهریور 1397 شهر آشخانه 29 مهر 1397 شهر آشخانه 1 تیر 1397 شهر آشخانه 2 تیر 1397 شهر آشخانه 3 تیر 1397 شهر آشخانه 4 تیر 1397 شهر آشخانه 5 تیر 1397 شهر آشخانه 6 تیر 1397 شهر آشخانه 7 تیر 1397 شهر آشخانه 9 تیر 1397 شهر آشخانه 10 تیر 1397 شهر آشخانه 11 تیر 1397 شهر آشخانه 12 تیر 1397 شهر آشخانه 13 تیر 1397 شهر آشخانه 14 تیر 1397 شهر آشخانه 15 تیر 1397 شهر آشخانه 16 تیر 1397 شهر آشخانه 17 تیر 1397 شهر آشخانه 18 تیر 1397 شهر آشخانه 19 تیر 1397 شهر آشخانه 21 تیر 1397 شهر آشخانه 22 تیر 1397 شهر آشخانه 23 تیر 1397 شهر آشخانه 24 تیر 1397 شهر آشخانه 25 تیر 1397 شهر آشخانه 26 تیر 1397 شهر آشخانه 27 تیر 1397 شهر آشخانه 28 تیر 1397 شهر آشخانه 29 تیر 1397 شهر آشخانه 30 تیر 1397 شهر آشخانه 31 تیر 1397 
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۰    
سننندج- مدیر عامل گاز کردستان گفت: تهدیدهای این شرکت را می توان با کمک دانش وتوانایی اساتید دانشگاه به فرصت تبدیل کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۸    
محمدرضا کلاهی عامل انفجار 7 تیر مجازات شد اما آنچه باید پیگیری می شد، حمایت دولت هلند از یکی از بزرگ ترین تروریست های قرن و پناهندگی به او بوده است ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۴    
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان تهران گفت: بر اساس آمار سالانه باید بین 1 تا 1.5 میلیون مسکن تولید شود تا نیاز متقاضیان مسکن تامین شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۰    
برخی از آژانس های مسافرتی، به شرط تحویل حواله ارزی به آژانس، مسافران ایرانی را به رایگان به کشورهای تفریحی مانند تایلند اعزام می کنند و اقامت می دهند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۹    
اطلاعات سایت رسمی مسابقات اتحادیه جهانی کشتی نشان می دهد 8 کشتی گیر رژیم اشغالگر قدس قطعا در رقابت های نوجوانان جهان در کرواسی شرکت می کنند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۷    
پایتخت فرانسه روز گذشته میزبان نشست گروهک تروریستی منافقین بود؛ نشستی که با هزینه های هنگفت محلی برای کسب درآمد مقامات از رده خارج کشورهای غربی شده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۲    
سرپرست مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی پایان یافته است یا خیر افزود: هنوز رسیدگی به تعدادی از این پرونده ها باقی مانده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۷    
امکان عرضه حواله های پیش فروش سکه که قرار بود از امروز در بورس فراهم شود، اجرایی نشد .
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۵    
مدیر محیط زیست مانه و سملقان با اشاره به وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی منطقه حفاظت شده قرخود این شهرستان گفت: آتش سوزی که صبح امروز یکشنبه آغاز شده بود، اکنون مهار شده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۲    
بخشی از صحبت های اسحاق جهانگیری در همایش روز ملی صنعت و معدن در تهران را مشاهده می کنید.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۱    
رسانه های آرژانتینی با وجود شکست تیم شان مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، قضاوت داور ایرانی را درست و خوب عنوان کردند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۶    
شیراز _ معاون درمان علوم پزشکی شیراز گفت: آرایشگاه های زنانه محلی برای انجام عمل های زیبایی نیست و مردم باید از انجام چنین کارهایی در مراکز غیر درمانی جلوگیری کنند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۱    
لیست دریافت کنندگان ارز دولتی صبح امروز در حالی از سوی بانک مرکزی منتشر شد که در این لیست از واردکنندگان خودرو وبسیاری اقلام درشت دیگرکه نقش موثری در التهابات اخیر بازار داشته اند،خبری نیست.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۰    
شهرکرد- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: سقوط یک خودرو در دره در چهارمحال و بختیاری سه کشته برجای گذاشت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۳    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد گواهی صادراتی ارز در سامانه پس از معاملات خبر داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۹    
اصفهان - رئیس بیمارستان حضرت زهرا (س) گفت: در گذشته عمل جراحی شبکیه چشم تنها در بیمارستان فیض صورت می گرفت که بدلیل افزایش لیست انتظار، امکان انجام عمل در بیمارستان حضرت زهرا (س) فراهم شد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر جهاد کشاورزی درباره علت انحصار در واردات نهاده های کشاورزی قانع نشدند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۹    
مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: مهمترین اولویت های استان در شرایط اقتصادی فعلی کشور ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۷    
ساری- معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از انعقاد تفاهم نامه با حج و زیارت برای اعزام زائران به کربلا با قیمت ارزان خبرداد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۲    
نماینده جهرم در مجلس با بیان اینکه زیبنده نظام نیست که فاصله برخی مسئولین آن با مردم تا به این حد زیاد باشد ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۷    
مدافع تیم فوتبال پیکان بعد از دو فصل بازی کردن در این تیم در نهایت فصل آینده در پیکان حاضر نخواهد بود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۳    
وزیر انرژی کویت گفت: از امروز روزانه 85 هزار بشکه بر تولید نفت این کشور می افزاید.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۱    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در جنوب سوریه تنها حدود دو کیلومتر تا مرز با اردن فاصله دارد و با آزادسازی برخی مناطق و پیوستن برخی دیگر به فرآیند آشتی با دولت، پرونده جنوب در شرف بسته شدن است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۶    
بازیکن مدنظر تیم فوتبال پرسپولیس نظر مثبت خود را برای رفتن به تیم پیکان اعلام کرده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۱    
مدیر اولین نمایشگاه هتل، رستوران، کافه و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه 16 تا 19 مردادماه امسال در سایت نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۵    
بلاروس قوی کریستالی را به عنوان فیلم منتخب خود برای بخش اسکار فیلم خارجی زبان در آکادمی نود و یکم انتخاب کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۳    
عضو هیات رئیسه مجلس طرح اصلاح موادی از قانون مدنی را اعلام وصول کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۸    
رسانه های مختلف لبنانی درباره علت تأخیر در تشکیل دولت جدید این کشور گمانه های زنی های مختلفی را مطرح کرده اند، برخی آن را مرتبط به حوادث جنوب سوریه دانستند و برخی مربوط به تسویه حسابهای داخلی.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در طرح پیشنهادی 2 فوریتی مجلس برای حل معضلات اقتصادی، نرخ ترجیحی ارز برای کالاهای اساسی، دارو و نهاده های دامی در نظر گرفته خواهد شد و بازار دوم ارزی هم در بورس تشکیل می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۱    
با ثبت رکورد جدید در مصرف برق سال 97، حرکت در محدوده قرمز پیک برق ادامه یافته و این سطح مصرف، خطر بروز خاموشی های گسترده را در صورت افزایش میزان مصرف برق بیش از پیش گوشزد می کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۸    
بیماران چاق علاوه بر تحمل مشکلات ناشی از بیماری، در مواقعی برای تشخیص بیماری شان نیز باید با سختی های دیگری دست و پنجه نرم کنند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۵    
پورابراهیمی گفت: اموال و دارایی های مازاد دولت عدد بسیار سنگینی را شامل می شود که حتی چندین برابر بودجه سنواتی و بلااستفاده است که در خصوص آن باید تصمیم گیری شود .
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۲    
در حالی که به گفته یک نماینده مجلس، تداوم واردات ریل در آینده نزدیک به خروج هزار میلیارد تومان ارز از کشور منجر خواهد شد، خریداران داخلی می گویند پای حمایت از تولید ملی ایستاده اند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۹    
تیم ملی فوتبال روسیه باید در دیداری حساس به مصاف تیم ملی اسپانیا برود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۶    
ریاض با صدور بیانیه ای علی رغم تأیید تماس تلفنی رئیس جمهوری آمریکا با شاه سعودی، درباره توافق ادعایی ترامپ با ملک سلمان برای افزایش 2 میلیون بشکه ای تولید نفت سکوت کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۶    
رمان پلیسی زنان شعبده باز فلسفی ترین رمان پی یر بوالو و توماس نارسژاک است که مفهوم الیناسیون در آن حضور پررنگی دارد و می توان آن را با آموزه های فلسفه غرب نقد کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۳    
کرمان - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت هفته قوه قضائیه و سالروز شهدای هفتم تیر ماه خبر داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۰    
به گفته علی قائم مقامی دبیر هفدهمین جشن مدیران تولید سینما، از 4 مدیر تولید سینمای ایران در این جشن تجلیل می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۴    
همدان - نماینده سازمانهای مردم نهاد حوزه آسیب های اجتماعی استان همدان گفت: 29 سمن در حوزه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در استان همدان فعال است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۴    
بوشهر - مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری چهار هزار و 300 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان بوشهر ایجاد می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۱    
زهرا محمودوند مدیر حراج ملی با اعلام اینکه این حراج مردادماه برگزار می شود درباره دلیل تعویق حراج و همچنین اصالت آثار و فروش قرآن طلا توضیح داد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۸    
بین الملل دیپلماسی - سیدعلی خرم دیپلمات سابق در روزنامه شرق نوشت:ماه گذشته با وجود ابراز همکاری و حمایت اروپایی ها دیپلماسی ما به شرق گرایش پیدا کرد ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۸    
جامعه حوادث - ایران نوشت:یک محکوم به مرگ که سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم قصاص پای چوبه دار رفته بود در آخرین لحظات با دریافت مهلت یک ماهه از خانواده مقتول به زندگی برگشت.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۵    
امسال زائران خانه خدا در برخی استان ها مدینه قبل و برخی دیگر مدینه بعد هستند، همچنین زائران پنج ایستگاه پروازی با توجه به حجم جمعیت مدینه قبل و مدینه بعد تقسیم بندی شده اند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۲    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران با اشاره به صدور احکام برای دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه گفت: در این رابطه جلسه ای با مسئولان قوه قضائیه داشتیم و حتی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها هم به این ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه پروانه رایگان عنوان شده در قانون صید و شکار در موارد خاص صادر می شود گفت ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۹    
خداوند در آیه 153 سوره مبارکه بقره دو کمک بزرگش به انسان را در برابر سختی ها و مشکلات معرفی و خود را همراه بندگان اجابت کننده بیان می کند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۶    
نشست علنی صبح امروز نمایندگان مجلس در حالی از دقایقی قبل آغاز شد که 68 نفر از وکلای ملت در صحن علنی حضور ندارند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۶    
رئیس مجلس در نشست غیررسمی صبح امروز خانه ملت، درباره نشست روز گذشته کمیته اقتصادی سه قوه که روز گذشته برگزار شد،
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۳    
دبیر انجمن جراحان ارتوپدی ایران دلایل آرتروز و نیاز بیمار به جراحی تعویض مفصل زانو را تشریح کرد و گفت: سالانه حدود 30هزار جراحی تعویض مفصل زانو در کشور انجام گیرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی (اداره کتاب) گفت: تاکنون 6000 توکن در کل کشور توزیع شده است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۷    
شاگردان اسکار تابارس با غلبه بر پرتغال راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه شدند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۴    
اصلاح طلبان که می گویند ریاست جمهوری روحانی مدیون حمایت آنهاست، بعد از گلایه و انتقاد و تخریب و نامه نگاری علیه رئیس جمهور ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۲    
هرکس می تواند به روحانی کمک کند؛ هرکس جز جهادی ها!
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۶    
امام زین العابدین علیه السلام در سخنی گران بها، ارزش و جایگاه گریه شبانه برای خدا و جهاد در راه خدا را بیان فرموده اند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۶    
داور بین المللی تیم فوتبال کشورمان گفت: در ایران زمانی که برای تیم های لیگ سوت می زدیم گاهی افراد بیکار ما را تهدید می کردند اما خبر تهدید ما در روسیه کاملاً کذب است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۳    
رئیس جمهور آمریکا قوانین این کشور را احمقانه ترین قوانین در جهان دانست.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۰    
رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به تعیین سقف ریالی برای نسخه ها و داروخانه ها و عدم عقد قرارداد با داروخانه های جدید، از سازمان بیمه سلامت خواست که صداقت و صراحت به خرج دهد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۷    
تحقیق جدید نشان می دهد نوزادانی که در طول بارداری مادر در معرض داروهای ضدافسردگی قرار می گیرند با احتمال نسبتا بالاتر ابتلا به مشکلات حرکتی روبرو هستند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۴    
صدها فلسطینی با تظاهرات در نابلس پایان دادن به محاصره و تحریم های نوار غزه را خواستار شدند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
جمعی از معلمان و خانواده ها نسبت به عملکرد برخی مدارس منطقه دو نقدهایی دارند و معتقدند به علت عدم نظارت دقیق حوزه های نظارتی در آموزش و پرورش ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
کارشناس سیاست گذاری مسکن با بیا اینکه مالیات بر عایدی مسکن با سوداگران مقابله خواهد کرد گفت: مالیات بر عایدی در کوتاه مدت هم قیمت مسکن را کاهش می دهد چرا که وقتی در دولت نهم مطرح شد قیمت مسکن را 10 ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
دولت آمریکا برای رسیدن به خواسته های ششگانه خود به دنبال استفاده از ابزارهای مختلفی است که فشار اقتصادی و جنگ رسانه ای از مهم ترین آنهاست.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
جامعه حوادث - روزنامه خراسان ، خیانت یک زت به همسرش را تشریح کرد.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
اقتصاد بازرگانی - شرق نوشت:شش نفر، پنج شرکت، 33 میلیون یورو ارز دولتی و تلفن های همراهی که کم پیداست ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اسلامی گفت: اصناف در فرآیند تولید و توزیع محصول و خدمات نقش موثر دارند که هر دوی این مولفه ها در اقتصاد کشور با اهمیت است.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
سیاست احزاب و شخصیت ها - شرق نوشت: عقب نشینی نمایندگان مخالف دولت در مجلس از طرح عدم کفایت رئیس جمهوری با چرخش کامل آنها ادامه پیدا کرده است ...
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
اراک- رئیس مرکز اصناف و بازرگانان کشور گفت: هم اکنون دو میلیون و 550 واحد صنفی دارای پروانه در کشور فعالیت دارند که بیش از 18 درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده اند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
منابع صهیونیستی از جلسه کابینه امنیتی این رژیم برای بررسی وخامت اوضاع در منطقه و آماده سازی برای تقابل نظامی خبر دادند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه میان رشتگی، اصلاً جنبه نظری و معرفتی ندارد، گفت: علم در حال پیدا کردن یک ماهیت کاملاً فنی و تکنیکی است و حوزه های کاربردی دائما گسترش پیدا می کنند.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۰    
کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری از ساعت 21 امشب (یکشنبه دهم تیرماه) منتشر می شود.
شهر آشخانه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۷:۵۳    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از تقدیم طرح ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.