پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۴:۴۹Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 13 دی 1396 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 31 فروردین 1396 عصر اهواز 1 اردیبهشت 1396 عصر اهواز 31 خرداد 1396 عصر اهواز 31 تیر 1396 عصر اهواز 31 مرداد 1396 عصر اهواز 31 شهریور 1396 عصر اهواز 29 مهر 1396 عصر اهواز 30 آبان 1396 عصر اهواز 30 آذر 1396 عصر اهواز 14 بهمن 1396 عصر اهواز 1 دی 1396 عصر اهواز 2 دی 1396 عصر اهواز 3 دی 1396 عصر اهواز 4 دی 1396 عصر اهواز 5 دی 1396 عصر اهواز 6 دی 1396 عصر اهواز 7 دی 1396 عصر اهواز 8 دی 1396 عصر اهواز 9 دی 1396 عصر اهواز 10 دی 1396 عصر اهواز 11 دی 1396 عصر اهواز 12 دی 1396 عصر اهواز 13 دی 1396 عصر اهواز 14 دی 1396 عصر اهواز 15 دی 1396 عصر اهواز 16 دی 1396 عصر اهواز 17 دی 1396 عصر اهواز 18 دی 1396 عصر اهواز 23 دی 1396 عصر اهواز 24 دی 1396 عصر اهواز 25 دی 1396 عصر اهواز 26 دی 1396 عصر اهواز 27 دی 1396 عصر اهواز 28 دی 1396 عصر اهواز 29 دی 1396 عصر اهواز 30 دی 1396 
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۵:۳۷    
استاندار به معاون سیاسی و اجتماعی خود ماموریت داد تا با مسئولان دستگاه هایی که در حوزه کودکان کار و هویت یابی آنها مسئولند جلسه ای برگزار شود و تا هفته آینده گزارشی از اقدامات و تعیین تکلیف هویت این ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۰    
یکی از دلایل افزایش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماریهای مزمن غیرواگیر از جمله بیماری های تنفسی، قلبی و دیابت، به ویژه برای گروههای آسیب پذیر مانند مادران باردار و کودکان ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران با صدور پیامی قربانی شدن مرحوم غلامرضا هداوند و فرزندش شهریار هداوند را در حادثه تروریستی دورود تسلیت گفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۴۸    
وزیر خارجه سوئد در واکنش به تاکید دولت آمریکا برای پیگیری تحولات کنونی ایران در شورای امنیت سازمان ملل گفت که وظیفه این شورا پیگیری مسائل مرتبط با امنیت و صلح بین المللی است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۳۰    
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه شما مردم عزیز حق تان است که انتقاد سازنده نسبت به مسئولان داشته باشید، گفت: اغتشاش و ایجاد ناامنی حرکت دشمن است اما مطالبه گری و درخواست حقوق، کار دوستان است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از انعقاد قرارداد خرید 300 تن مرغ منجمد به ارزش 20میلیارد و 850میلیون ریال جهت ذخیره استرتژیک استان خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۲    
کنسرت گروه رستاک شنبه 23 دی ماه در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار خواهد شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۸    
موفقیت در زندگی و نیز موفقیت در کسب و کار را می توان اهدافی دانست که همه به دنبال دستیابی به آنها هستند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۴    
کمیسیون 5 نفره پزشکی قانونی نیز پس از بررسی های تخصصی، سلامت روانی پسر کبوترباز را تأیید کرد که با کشاندن پسر 11 ساله همسایه به خانه، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۳    
بنچمارک مدل 2018 نوکیا 6 (Nokia 6 2018) از طریق وب سایت Geekbench منتشر شد. گوشی جدید نوکیا با پردازنده هشت هسته ای و آخرین نسخه اندروید به دست کاربران خواهد رسید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدافع سابق تیم سیاه جامگان مشهد با عقد قراردادی به نفت مسجدسلیمان ملحق شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۰    
وزیر اقتصاد با اشاره به ثابت بودن میزان صادرات نفت در سال جاری به نسبت 95، پیش بینی تحقق رشد میانگین 7درصدی اقتصاد در سال جاری را، به لحاظ عدم تاثیر پذیری از افزایش صادرات نفت را مهم دانست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۸    
وزیر امور خارجه کره جنوبی با همتای آمریکایی خود تلفنی گفت وگو کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۶:۲۷    
وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد که صندوق فوندرز متعلق به پیتر تایل، یکی از موسسان پی پل و یکی از اولین سرمایه گذاران فیس بوک، میلیون ها دلار بیت کوین خریداری کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۶:۰۶    
محققان یک نقطه عطف مهم در ایجاد اسپرم ثبت کردند که می تواند در آینده نزدیک آنها را قادر به تکثیر اسپرم مصنوعی کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۵:۴۵    
یک مقام ارشد آمریکایی به خبرگزاری فرانسه گفته دولت این کشور در حال گردآوری اطلاعات لازم برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای این کشور است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۵:۰۳    
تحلیلگران اندیشکده گروه اوراسیا در گزارشی ضمن اشاره به 10 ریسک بزرگ پیش روی جهان در سال 2018، هشدار دادند جهان ممکن است در سال میلادی جاری با یک بحران مالی چشمگیر نظیر بحران مالی یک دهه پیش روبرو شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۴:۴۲    
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت که این ائتلاف نظامی مایل نیست جنگ سرد تازه ای با روسیه به وقوع بپیوندد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۴:۲۱    
سعیدی با تاکید بر اینکه در نگاه برخی باید از دستاورد های موشکی نیز برای رسیدن به ارتباط با غرب دور شویم، اضافه کرد: شکاف طبقاتی در کشور مشکل آفرین شده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۳:۱۸    
رئیس جمهوری خودمختار چچن گفت که معتقد است مسدود شدن حساب های کاربری وی در اینستاگرام و فیس بوک به خاطر انتقادهایش از ترامپ صورت گرفته است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۲:۳۳    
محمدباقر قالیباف گفت با بیان اینکه باید با یکپارچگی ملی در برابر آشوبگری ها ایستاد، گفت: هرگونه سیاسی کاری و تسویه حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۱:۳۰    
مدیر عامل آب منطقه ای تهران گفت: بارش در تهران نسبت به زمان مشابه پارسال 70 درصد کاهش داشته و فقط 30 میلیمتر بارش از ابتدای سال آبی جاری در استان تهران ثبت شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: امروز گروهک ترویستی منافقین به منبع اطلاعاتی کشورهای غربی و کشورهای حقیر منطقه تبدیل شده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۷    
جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز به مدت سه ساعت با تعدادی از متهمان آشوب های اخیر تهران ملاقات کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۶    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که آنچه که در ایران می گذرد، نگران کننده و قابل مقایسه با حوادث و رویدادهای سال 2009 (حوادث 88) نیست.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۵    
برخی منابع اعلام کردند که در حمله با سلاح سرد در منطقه داندالک واقع در جمهوری ایرلند، یک نفر کشته و دو فرد دیگر زخمی شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای شدیداللحن به استراتژیست سابق کاخ سفید که چندی پیش اخراج شده بود، حمله کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۶    
لازم است در این جا تاکید کنم که بعد از لیسانسه ها در هر کار طنزی بازی نخواهم کرد نه این که به طور کل از ژانر کمدی و طنز فاصله بگیرم نه، اما در این زمینه مایل نیستم کلیشه شوم
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۲    
حزب مردم سالاری با صدور اطلاعیه ای درباره اعتراضات اخیر در برخی شهرهای کشور، ضمن تاکید بر حق قانونی مردم در پیگیری آزادانه مطالبات خود از طریق برگزاری تجمعات مسالمت آمیز و به دور از تنش ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از شناسایی 3 نفر در خصوص فراخوان تجمعات در این شهرستان خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه زامبیا در پی تشدید اختلافات داخلی در حزب جبهه ملی حاکم در این کشور، از سمت خود استعفا کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۹    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد که مقصر گرانی و بیکاری و مشکلات اقتصادی، کسانی هستند که اقتصاد مقاومتی را اجرا نمی کنند و واردات بی رویه را ادامه می دهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۸    
شاخصهای اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای چهار کلان شهر کشور طی 24ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
آداب شخصی در مبحث آداب دیپلماتیک به دو بخش تقسیم می شود: یکی نوع پوشش و پیام هایش و دوم نوع رفتار و پیام هایی که افراد با رفتار و برخوردها و زبان بدن شان صادر می کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در منطقه مرزی پیرانشهر خبرداد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۶    
منابع خبری رژیم صهیونیستی از شلیک 3 فروند موشک به شهرک اشکول واقع در جنوب اراضی اشغالی خبر دادند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۵    
سفیر جدید عربستان در لبنان پس از دیدار با سعد حریری این ملاقات را مثبت توصیف کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۴    
فهرستی از لوازم و تجهیزات ضروری که می توانند پس از زلزله، سیل یا طوفان به کارتان بیایند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۴    
وزارت دفاع الجزایر اعلام کرد که ارتش ملی این کشور در سال گذشته میلادی (2017) در راستای مبارزه علیه تروریسم، 91 تروریست را به قتل رساند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۳    
پارلمان رژیم صهونیستی (کنست) قانون مجازات اعدام برای فلسطینیانی را که دست به عملیات شهادت طلبانه می زنندف با 52 رأی موافق در مقابل 42 رأی مخالف تصویب کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۲    
دو سارق مسلح ظهر چهارشنبه به یک بانک در سبزوار دستبرد زدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۱    
بالوتلی خیلی زود هنر نهفته را بروز داد و استعداد شگفت انگیز در فوتبال را به رخ اطرافیان کشید. او کارش را در باشگاه لومتزانه شروع کرد. به سرعت به تیم اصلی راه یافت و در سری C ایتالیا به میدان رفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به برخی آمار ارائه شده از مهاجرت فارغ التحصیلان از کشور، گفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۹    
مثلث آنلاین؛ با عباس سلیمی نمین گفتگویی انجام داده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۰    
تابناک در گزارشی نوشت: حمله به طرح ترافیک فعلی و تأکید بر مزیت های طرح جدید؛ این تاکتیکی ا ست که مدیران جدید شهر تهران به کار بسته اند تا به کمک آن ایده تازه خود را به اجرا نزدیک کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از مصوبه عصر امروز این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن نرخ خرید سربازی در سال 97 همانند سال جاری خواهد بود و افزایشی ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۶    
حکیم و نسخه شناس شهیر و پژوهشگر تاریخ تهران، اکنون در 94 سالگی، خاطره هایی بسیار از دگرگونی های ایران و زندگی مردمان آن در 8 دهه گذشته بدین سو دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۸    
عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر ایران در مورد افزایش نرخ ارز و سکه طی روزهای گذشته، اظهار داشت: اغتشاشات اخیر باعث شد تا برخی از مردم اقدام به خروج سپرده های خود از بانک ها و خرید دلار و سکه کنند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۵    
ما اغلب سعی داریم یکدیگر را کنترل کنیم چون هر کدام از ما فکر می کنیم که اصول و رفتارها و ارزش های خودمان درست است. هر قدر بیشتر سعی در کنترل یکدیگر داشته باشیم روابط مان بیشتر تخریب خواهد شد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: تلاش مسئولان در جهت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۷    
ترکیب موسیقی و کلام همیشه همراه ماست، خصوصا این روزهایی که ابزارها بیشتر شده اند و در هر وضعیتی می شود موسیقی را به وجودت گره زد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۷    
برنامه دورهمی چهارشنبه 13 دی یک مهمان ورزشی دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۶    
یک تولید کننده موبایل در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی از موبایلی صورتی رنگ با مشخصاتی متوسط رونمایی می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – رئیس توسعه بهبود بهره برداری صندوق مادر تخصصی کشور از تعلق 20 درصد از منابع صندوقهای غیر دولتی به بخش توسعه بازار محصولات کشاورزی خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شده محور کرج-چالوس در روز جمعه خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۲    
علی اکبر معین فر صبح روز سه شنبه، دوازدهم دی ماه درگذشت. مرد 89 ساله ای که سال ها می شد از سیاست و سیاست ورزی دور مانده بود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – مدیر جهاد کشاورزی آبادان از عضویت 314 نفر در صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان آبادان خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند تهدیدات دفاعی و امنیتی علیه ایران اسلامی دیگر جواب نمی دهد، گفت: امروز می توانیم بگوییم روز پایان فتنه 96 است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۱    
شکل صورت و شکل فریم: به طور کلی، فریمی که برای فرد انتخاب می شود بایستی دارای خطوطی باشد که آن دسته از سطوح صورت را که از حالت ایده آل فاصله دارد را تعدیل نماید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۳    
سقف تسهیلات انفرادی در تهران به ازای هر نفر 60 میلیون و به همراه 10 میلیون تومان جعاله است که زوجین در این حالت می توانند در مجموع 110 میلیون تومان دریافت کنند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۰    
امروزه وایکینگ ها را به عنوان مهاجمان وحشی می شناسیم که همه چیز را غارت و چپاول می کردند و می سوزاندند. اما وایکینگ ها مهندسان فوق العاده ای هم بودند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – امام جمعه آبادان گفت: افرادی که به دنبال اغتشاش و انحراف هستند، بدانند که مردم ما به شدت از آنها متنفر هستند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۹    
اندازه گیری هوش هیجانی به خاطر ماهیت غیر قابل لمسی که دارد، می تواند دشوار باشد. دانشمندان داده هایی از بیش از یک میلیون نفر که مورد آزمایش قرار گرفته بودند را بررسی کردند تا رفتارهایی را شناسایی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۹    
فرمانده کل سپاه گفت: با احداث بیش از 8 هزار و 100 کانکس توسط سپاه در مناطق زلزله زده غرب کشور، پایان ماموریت خود را در این منطقه اعلام می کنیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان تجمع و راهپیمایی مردمی در اعتراض به آشوب های اخیر در استان ها -3  Asr Ahwaz News Agency 5.0 35 Google | Google+
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز مردم اهواز و سایر شهرهای خوزستان با حضور حماسی و چشمگیر خود در راهپیمایی حماسه وحدت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۹    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 311 واحد افت کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – فرماندار آبادان گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی، باید ظرفیت پاسخگویی مسئولان نیز به این مطالبات بالاتر رود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد: مردم در سراسر ایران، راهپیمایی همبستگی و حمایت از دولت برگزار کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
جمله های زیبا، دلنوشته های دلنشین، اشعار ماندگار، پاراگراف های تاثیرگذار و بی نظیر از یک کتاب یا مقاله. همه این ها می تواند بهانه ای برای هایلایت کردن آنها در کتاب، مجله و یا ذهنتان باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: دو روز است که کرج آرام است و مشکلی نداریم؛ چرا که شبکه ها و گردانندگان حوادث اخیر شناسایی و بازداشت شدند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۶    
تماس گرفتن با مشتریان کمی شجاعت، استعداد و بله! کمی شانس می خواهد. هیچ وقت نمی دانید فردی که دارید با او تماس می گیرید، روز خوبی داشته یا اتفاقات بدی را پشت سر گذاشته است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۰    
رنگ های به کار رفته در سقف و دیوارهای خانه می توانند نشان دهنده میزان موفقیت طراح داخلی آن باشند. در اینجا با بعضی نکات روانشناختی مربوط به این رنگ ها آشنا می شوید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۰    
رویداد 24 نوشت: حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون تلفیق گفت: گرانی هایی با هدفمند کردن یارانه ها به وجود آمد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۹    
برای آن که تولید در کشور رشد بیش از پیش داشته باشد و شرایط مساعد اقتصادی حاکم شود، باید زمینه این فضا شکل گرفته و وجود داشته باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۶    
معاون رئیس جمهور عراق ضمن محکوم کردن دخالت های خارجی در امور داخلی ایران گفت که ما بر این باوریم که جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه های خارجی را شکست خواهد داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۳    
امروزه بیش از هر زمانی دسترسی به انواع مواد شیمیایی مثل سموم، داروها، مواد ضد عفونی کننده، رنگ ها، شوینده ها، کودها، حشره کش ها و .. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
در بین کشورهای عمده، تنها ژاپن، یونان، ایتالیا و پرتغال نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی بالاتری از آمریکا دارند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۲    
این پودینگ یک دسر کلاسیک و بسیار خوشمزه است که پیشنهاد میکنیم حتما امتحان کنید.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۴    
پشت به پشت تبارشان به نخست وزیری رسیده اند. پدر رفیق بود و پسر، سعد است. اولی سال ها نخست وزیر مملکت بود و تا لحظه مرگش نخست وزیر ماند اما پسر، یکباره رنگ عوض کرد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز- اقشار مختلف مردم اهواز در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران، راهپیمایی کردند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۴    
یک عضو اصلاح طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح جلسه روز دوشنبه این کمیسیون درباره حوادث اخیر پرداخت و از رفع انسداد تلگرام و اینستاگرام در روز جمعه این هفته خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۳    
روزنامه واشنگتن پست آمریکا گزارش داد در حالی که تنها 18 روز تا اولین سالگرد ریاست جمهوری ترامپ باقی مانده ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۷    
برخی از ما از آب و هوای سرد و آلوده و رانندگی سخت زمستان شکایت می کنیم. بله، درست است که زمستان می تواند خطرناک باشد، اما می تواند بسیار فریبنده و زیبا هم باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: طرح ساماندهی فروشگاه های عرضه اسباب بازی در سطح استان خوزستان تسریع می یابد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۱    
نماینده مردم لنجان در مجلس تیراندازی در این شهر را تکذیب کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵    
استخدام نیروی جدید یکی از بزرگ ترین معضلات هر شرکت و کسب وکاری است. در اختیار داشتن نیروهای پراشتیاق، مسئولیت پذیر و با روحیه همکاری بالا می تواند کمک بزرگی به مجموعه باشد.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۷    
تحلیلگران معتقدند با وام دادن نمی توان شغل ایجاد کرد؛ همان طور که در زمان احمدی نژاد به بیکارهای خانه نشین وام هایی به اندازه 5 میلیون ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۴    
امروزه مبلمان جزء وسایل تجملاتی محسوب نمی شوند و در هر خانه ای وجود یک دست مبل به یک ضرورت تبدیل شده است ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – راهپیمایی باشکوه مردم اهواز علیه اغتشاشات اخیر از میدان مولوی آغاز شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۴    
سبزیجاتی که در این سوپ بکار رفته اند دارای کالری کمی بوده و قدرت سوخت و ساز بدن را افزایش میدهند و در نتیجه باعث کاهش چربی و کاهش وزن میشوند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۴    
اپلیکیشن پیام رسان وی چت در چین به فناوری تشخیص چهره و احراز هویت کاربران مجهز می شود و به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به کارت شناسایی، کارهای موردنیاز خود را انجام دهند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۳    
آذر لطفی در روزنامه همدلی نوشت: امروزه اعتیاد یکی از آسیب های مهم اجتماعی در جوامع بشری به شمار می آید که تبعات زیانبار آن غیر قابل انکاراست ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۲    
علی مشفق در روزنامه همدلی نوشت: به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی، به نمایندگی از ملت، باید از حاشیه قانون اساسی به متن آن برگردد و مطابق با نصوص اصول قانون اساسی، بر همه ارکان نظام ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۹    
زنان ایرانی به عنوان مدیران خانواده تمایل بسیاری به داشتن حضور آگاهانه در اجتماع و در امور سیاسی و اجتماعی کشور داشته و دارند و با حضور پرشور در سه انتخابات اخیر آن را به اثبات رسانده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۱    
فرشید اسحاقی در روزنامه قانون نوشت: شهروندان نیاز دارند صدای شان توسط مسئولان شنیده و مشکلات شان پیگیری شود ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۸    
خانواده آنر با مدل های گوشی های میان رده از نظر قیمتی و مشخصات با کیفیت، چندان غریبه نیست. ولی وقتی قیمت این نوع گوشی کمی بالاتر رود، چه اتفاقی می افتد؟ در این صورت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – تا لحظاتی دیگر راهپیمایی باشکوه مردم اهواز علیه اغتشاشات اخیر آغاز می شود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۰    
حبیب ا... دهمرده نماینده زابل و استاندار دولت نهم و دهم با روزنامه قانون گفتگویی انجام داده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۷    
یکی از عناصر طبیعی که از دیدن آن لذت می بریم آتش است؛ لذا همواره شومینه به عنوان یکی از اجزای معماری داخلی در بناها مورد استفاده قرار می گیرد ...
  • ۱