سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۱Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 31 فروردین 1395 عصر امروز 31 خرداد 1395 عصر امروز 31 تیر 1395 عصر امروز 31 مرداد 1395 عصر امروز 31 شهریور 1395 عصر امروز 30 مهر 1395 عصر امروز 30 آبان 1395 عصر امروز 30 آذر 1395 عصر امروز 30 دی 1395 عصر امروز 30 بهمن 1395 عصر امروز 1 اسفند 1395 عصر امروز 1 اردیبهشت 1395 عصر امروز 2 اردیبهشت 1395 عصر امروز 3 اردیبهشت 1395 عصر امروز 4 اردیبهشت 1395 عصر امروز 5 اردیبهشت 1395 عصر امروز 6 اردیبهشت 1395 عصر امروز 7 اردیبهشت 1395 عصر امروز 8 اردیبهشت 1395 عصر امروز 9 اردیبهشت 1395 عصر امروز 10 اردیبهشت 1395 عصر امروز 11 اردیبهشت 1395 عصر امروز 12 اردیبهشت 1395 عصر امروز 13 اردیبهشت 1395 عصر امروز 14 اردیبهشت 1395 عصر امروز 15 اردیبهشت 1395 عصر امروز 16 اردیبهشت 1395 عصر امروز 17 اردیبهشت 1395 عصر امروز 18 اردیبهشت 1395 عصر امروز 19 اردیبهشت 1395 عصر امروز 20 اردیبهشت 1395 عصر امروز 21 اردیبهشت 1395 عصر امروز 22 اردیبهشت 1395 عصر امروز 23 اردیبهشت 1395 عصر امروز 24 اردیبهشت 1395 عصر امروز 25 اردیبهشت 1395 عصر امروز 26 اردیبهشت 1395 عصر امروز 27 اردیبهشت 1395 عصر امروز 28 اردیبهشت 1395 عصر امروز 29 اردیبهشت 1395 عصر امروز 30 اردیبهشت 1395 عصر امروز 31 اردیبهشت 1395 
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۶    
در سال 1388 جمهوری اسلامی ایران درگیر اغتشاشاتی شد که به ظاهر در اعتراض به نتیجه انتخابات صورت می گرفت اما در اصل ماحصل برنامه ریزی های مستمر دشمنان مردم بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۵    
شرکت دولتی روس اتم عملیات ساخت نیروگاه اتمی بوشهر 2 را تا پایان امسال آغاز خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
هرچند تکفیری ها با تکیه بر حمایت های گسترده سعودی و متحدانش و دریافت تسلیحات پیشرفته و سوء استفاده از پایبندی ارتش سوریه به آتش بس، شهرک خان طومان در حومه حلب را اشغال کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور گفت: تلاش دولت فراهم کردن شرایطی است که فعالیت بانکها بیش از پیش منطبق بر فقه اسلامی باشد و در این مسیر از مراجع معظم یاری می طلبد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۵    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده عصر امروز در نشست خبری خود با مسؤولان خبرگزاری های استان یزد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره دیدار فائزه هاشمی با فرقه ضاله بهائیت ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۶    
خبرگزاری فرانسه از ورود معترضین عراقی به منطقه سبز بغداد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۴    
به گزارش عصر امروز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید مصطفی بدرالدین ملقب به سید ذوالفقار، به ایراد سخنرانی پرداخت. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۹    
به گزارش عصر امروز، در روز دوم و پایانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی که با حضور 8 تیم برتر جهان از صبح روز گذشته (پنجشنبه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۳    
تمامی مسؤولیت مربوط به فراهم نشدن شرایط برگزاری حج متوجه دولت سعودی بوده و لذا کارشکنی سعودیها در این خصوص محکوم می گردد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۱    
یک نماینده حامی دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان این کشور که اهل ایالت مریلند است ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۹    
حسن روحانی صبح امروز جمعه در سفری یک روزه وارد استان قم شد. رئیس جمهور که با قطار وارد قم شده بود، در بدو ورود از سوی استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۷    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور از 25 ماه می پیش رو حملات مشترک هوایی با آمریکا علیه گروههای تروریستی در سوریه انجام خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۵    
زمین لرزه ای با شدت 4.5 ریشتر ساعتی پیش رودبار جنوب واقع در استان کرمان لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی دولت در مورد چرایی مخالفت دولت با 2 نرخی شدن بنزین گفت: اگر بخواهیم بنزین را 2 نرخی کنیم، مصرف کنندگان دچار سردرگمی می شوند و بنابراین ما قیمت تعادلی را مناسب تشخیص می دهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۶    
بررسی ها نشان داده ریش ریش های داخلی پوست موز یکی از مفیدترین قسمت های این میوه محسوب می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۶    
با نامه نگاری و مکاتبات باشگاه استقلال مشکل مدافع ارمنستانی برای همراهی استقلال در فینال جام حذفی حل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۹    
باشگاه استقلال نسبت به شایعات نقل و انتقالاتی واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۹    
روزنامه آمریکایی در گزارشی بر نرم بودن لحن آخرین قطعنامه سازمان ملل (2231) با موارد قبلی و استفاده ایران از این مسئله برای توجیه آزمایش های موشکی اش اشاره کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۵    
هیأت ایرانی حاضر در همایش بین المللی حقوقی در شهر سن پترزبورگ، هنگام حضور مقام قضایی رژیم غاصب صهیونیستی برای سخنرانی، سالن محل برگزاری اجلاس را ترک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
آیت الله صافی گلپایگانی در دیدتار رئیس جمهور بر لزوم رعایت قوانین شرعی و حفظ احکام اسلام در مناسبات سیاسی و اجتماعی و ادامه سیاست های منجر به ثبات، آرامش و امنیت مردم منطقه به ویژه در سوریه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور از احتمال طوفان و تندباد شدید در تهران خبر داد و گفت: هموطنان در استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: امروز گروه هایی در بیمارستان ها به نام غربالگری بدون هیچ قانونی سقط جنین را توصیه می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۵    
به گزارش عصر امروز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس جمهوری با قدردانی از تلاش های دولت یازدهم برای اعتلای ایران اسلامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۸    
به گزارش عصر امروز، آیت الله محمد امامی کاشانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران، گفت: میلاد حضرت مهدی موعود(عج) را به امت اسلام، عدالت طلبان، حق جویان، ملت ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۹    
آماده سازی های فشرده نیروهای بسیج مردمی برای مشارکت در نبرد آزادسازی فلوجه گفت، شرکت نکردن این نیرو در این عملیات دروغ حامیان داعش است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴    
قیمت نفت طی روز جاری با افزایش حدود 30 سنتی نسبت به دیروز در رقمی بیش از 49 دلار رسید و عملا در مرز ورود به کانال 50 دلاری قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۵    
بازیگر کمدی کشورمان روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۶    
پژوهشگر عرصه مهدویت گفت: ظهور دجال به عنوان اصلی ترین دشمن منجی آخرالزمان از آموزه های مشترک بین یهودیت و مسیحیت و اسلام است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۴    
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران جزئیات پیشنهاد مخابرات و یا افزایش نرخ های مخابراتی را که به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه شده است، تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
با وجود تمام بحث ها و اختلاف نظرها درباره پیشنهاد نمایندگان برای نحوه پرداخت یارانه های نقدی در سال جاری ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۷    
برخی پایگاه های خبری مصری و روسی اعلام کردند که گروه تروریستی داعش مسئولیت سرنگونی هواپیمای مصری را که 66 کشته بر جا گذاشته، بر عهده گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۱    
سمر عز الدین، یکی از مهمانداران هواپیمای مصری که دیروز سقوط کرد، ظاهرا دو سال پیش این اتفاق را با انتشار تصویری در فیس بوک پیش بینی کرده بود!
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۹    
گودبرداری های غیر اصولی، که پیش از این مسبب حوادث غمباری بوده،معضلی که در سال جاری تدابیری برای آن اندیشیده شده که گذر زمان میزان کارآمدی آن را بارز خواهد ساخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۰    
به زودی قیمت خودروهای داخلی سال 95 که تحت نظارت شورای رقابت تعیین شده ابلاغ خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۳    
رتش نیجریه، در عملیاتی امنیتی در استان بورنوی شمالی، 100 زن و دختر را از چنگ گروه تروریستی بوکوحرام نجات داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۴    
زلزله به شدت 2.3 ریشتر جواد آباد تهران را لرزاند
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۹    
تیم ملی فوتسال کشورمان حریفان خود را در رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا شناخت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۴    
نیروهای مقاومت در ادامه درگیری با عناصر تروریستی در غوطه شرقی دمشق موفق شدند 13 روستا و منطقه به مساحت بیش از 40 کیلومتر را آزاد و پاکسازی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۰    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال کد جریمه 2114 به مبلغ 50 هزار تومان برای وسایل نقلیه دارای شیشه دودی غیر مجاز خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۱    
به گزارش عصر امروز، سی و سومین شماره هفته نامه خبری تبیینی خط حزب الله با سر مقاله ای از بیانات صریح رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان درباره نحوه مواجهه با آسیب های اجتماعی منتشر شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور امروز جمعه به منظور دیدار با مراجع تقلید وارد قم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
به گزارش عصر امروز، ولی الله سیف در کنفرانس اتصال مجدد ایران به جامعه مالی جهانی در لندن، با اشاره به ظرفیت های اقتصاد ایران گفت: ایران با داشتن موقعیت استثنایی ژئوپولیتیکی، جمعیت 80میلیونی ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۹    
مایکروویو یکی از پرمصرف ترین وسایل در آشپزخانه های امروزی است. برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو استفاده کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۱    
بدنبال انجام عملیات تبادل اسرا میان ارتش سوریه و گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" در حلب، شهرهای مختلف این کشور صحنه مراسم های باشکوه استقبال از اسرا بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۶    
شماره 268 هفته نامه پنجره که اول خرداد بر روی کیوسک قرار می گیرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۹    
فعالان رسانه ای تصاویری از جدیدترین جنایت گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد منتشر کرده اند که طی آن عناصر وابسته به آن اجساد کشته شدگان داعش را با خودرو بر روی زمین می کشند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۵۱    
تیم فوتبال اسپارتاک مسکو خواهان به خدمت گرفت مهاجم تیم ملی ایران برای فصل بعد شده و 2.5 میلیون یورو نیز برای این بازیکن کنار گذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۳۰    
یک منبع لبنانی در بیروت فاش کرد که یکی از افسران ارشد مخالفان وابسته به عربستان و افسران اطلاعاتی غربی به دست نیروهای حزب الله لبنان اسیر شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۱۵    
به گزارش عصر امروز، خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد گروه تکفیری صهیونیستی داعش مسئولیت سقوط هواپیمای مصری را برعهده گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۵۴    
هواپیماهای آمریکایی ظاهراً برای جاسوسی بر فراز دریای چین جنوبی پرواز می کردند که با جنگنده های چینی مواجه می شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۰    
در یک انگاره حداقلی، امام جایگاهی همانند جایگاه دیگر حاکمان با قید عدالت دارد. این نوع تلقی علاوه بر تقصیر در تبیین جایگاه امامت با دوره غیبت امام، دچار سردرگمی در تحلیل نقش امام است.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۰۳    
پیدا شدن کرم در ظرف غذای رستوران، دانشجویان دانشگاه مطرح شمال کشور را به تحصن واداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۴:۴۶    
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۴:۰۱    
مواد شیمیایی مختلف در محصولات غذایی، داروها، لوازم آرایشی، لوازم منزل، محصولات پلاستیکی مانند بطری آب و اسباب بازی وجود دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۳:۴۰    
ارتش سوریه از فرصت درگیری های میان تروریست ها استفاده کرد و شهرک دیرالعصافیر در غوطه شرقی را از تروریست ها بازپس گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۳:۳۱    
تلویزیون به مناسبت نیمه شعبان 10 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را روی آنتن می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۳:۱۶    
گروه تروریستی تکفیری داعش 25 نفر از اهالی موصل عراق را در حوضچه ای از اسید نیتریک غرق کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۳:۰۴    
برنامه دکتر سلام جایزه فریدونِ سال را به فائزه هاشمی تقدیم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۲:۴۹    
روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی از روزنامه ایران انتقاد کرده است. در بخشی از این یادداشت آمده است: روزنامه ایران این روزها تلاش می کند وانمود نماید که دولت و رئیس جمهور برای تعیین ریاست مجلس دهم به ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۲:۳۵    
سایت رسمی وزارت ارشاد اقدام به درج مقاله ای کرده که سایت رسمی رادیو آمریکا نیز دقیقا همان مقاله را در سایت خود منعکس کرده بود.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۲:۱۶    
سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم درحالی با موفقیت به پایان رسید که خبری از حضور رییس جمهور و وزیر ارشاد نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۲:۰۴    
دولت آمریکا برای نهایی کردن قرارداد خرید 8.6 میلیون دلار آب سنگین از ایران که در برنامه هسته ای این کشور مصرف شده است، حرکت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۱:۴۷    
به گزارش عصر امروز، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم جشن سه سالگی دکتر سلام که عصر امروز پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد، ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه ...
عصر امروز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۱:۲۹    
به گزارش عصر امروز، تحریم های سخت نفتی که صادرات نفت خام ایران را کاهش داد، به این کشور کمک کرده که اقتصادش را متنوع کرده و مشکل کمبود کالا را حل و فصل کند. ...