پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 22 شهریور 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 1 شهریور 1396 عصر امروز 2 شهریور 1396 عصر امروز 3 شهریور 1396 عصر امروز 4 شهریور 1396 عصر امروز 5 شهریور 1396 عصر امروز 6 شهریور 1396 عصر امروز 7 شهریور 1396 عصر امروز 8 شهریور 1396 عصر امروز 9 شهریور 1396 عصر امروز 10 شهریور 1396 عصر امروز 11 شهریور 1396 عصر امروز 12 شهریور 1396 عصر امروز 13 شهریور 1396 عصر امروز 14 شهریور 1396 عصر امروز 15 شهریور 1396 عصر امروز 16 شهریور 1396 عصر امروز 17 شهریور 1396 عصر امروز 18 شهریور 1396 عصر امروز 19 شهریور 1396 عصر امروز 20 شهریور 1396 عصر امروز 21 شهریور 1396 عصر امروز 22 شهریور 1396 عصر امروز 23 شهریور 1396 عصر امروز 24 شهریور 1396 عصر امروز 25 شهریور 1396 عصر امروز 26 شهریور 1396 عصر امروز 27 شهریور 1396 عصر امروز 28 شهریور 1396 عصر امروز 29 شهریور 1396 عصر امروز 30 شهریور 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۴    
یک باستان شناس با اشاره به شناسایی دوازده اثر تاریخی در مسیر انتقال آب خلیج فارس گفت: آثار به دست آمده شامل گورستان تاریخی، آسیاب آبی، سایت های فلزکاری باستانی و زیستگاه ها است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۱    
تلاش های فرمانده نیروی زمینی ارتش و برخی مسئولان استان کرمانشاه برای گرفتن رضایت از خانواده مقتولی که در نزاع غیر عمدبه دست سرباز نیروی زمینی به قتل رسیده بود، نتیجه داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۲    
کوتاهی که موجب شده عده ای به فکر دایر کردن بازار آنلاین خرید و فروش اعضا در کشورمان افتاده و به این تجارت غیرقانونی، صورت امروزی و به روز ببخشند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۹    
رئیس نوزدهمین همایش بین المللی تازه های قلب و عروق گفت: افراد دیابتی 2 برابر سایر افراد در معرض ابتلا بر بیماری های قلبی و عروقی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۳    
زلزله ای به بزرگی 3.9 ریشتر منطقه جالق در استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۶    
به گزارش عصر امروز به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سردار عبادالله عبداللهی در آیین تجلیل از دست اندرکاران احداث خطوط 7 و 8 مترو که در مجموعه سپاسد اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۲    
منشأ بسیاری از بیماریهای صعب العلاج الگوهای نادرست تغذیه ای است. علی کرمی، استادتمام بیوتکنولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله در یادداشتی راهکارهای علمی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۷    
با تلاش و هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب راز مفقود شدن نوجوان 11 ساله کشف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۵۸    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که کشورش با گام های استوار به سوی پیروزی در حال حرکت است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۸    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نه اعدام قرار است حذف شود و نه مواد از ناحیه دولت و مجلس توزیع شود بلکه قرار بود مجازات ها کیفی سازی شوند نه اینکه مجازات اعدام به طور کل حذف شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۰۵    
پادشاه اردن آتش بس در جنوب سوریه را فرصت مناسبی برای دست یابی به راه حل سیاسی واقعی در این کشور دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۹    
باشگاه الهلال عربستان برای تجدید خط حمله خودش پیش از دیدار با پرسپولیس هزینه ای نجومی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۶    
تصویری از هنرپیشه سرشناس تلویزیون و همسرش را مشاهده نمایید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۰    
باز هم یک پرونده بین المللی دیگر برای یکی از مهمترین باشگاههای فوتبال ایران دردسر ساز شده است. پرونده ای قدیمی و البته معروف به نام پرونده مانوئل ژوزه.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۴    
آیت الله نوری همدانی امروز باهدف سفر یک هفته ای به لبنان وارد بیروت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۱    
به گزارش عصر امروز، آقای لاوروف اظهار داشت که گفت وگوهای امروز تمام طیف روابط دوجانبه را شامل شده و ضمن تمرکز بر توافقات ماه مارس گذشته بین حسن روحانی و ولادیمیر پوتین ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۸    
مسعود بارزانی رهبر خودخوانده کردستان عراق حدود سه ماه پیش اعلام کرد، رفراندومی برای استقلال این منطقه از حکومت مرکزی عراق در سوم مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۵    
قاسمی تصریح کرد: بیانیه صادره مصداق بارز دخالت در امور داخلی دیگر کشورها است و ما ضمن تاکید بر اقدامات قانونی و مشروع در قلمرو سرزمینی خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس فراکسیون امید گفت برای حفظ انسجام جریان اصلاح طلب، در برابر برخی اظهارنظرهایی که به دنبال عبور از هویت اصلاح طلبی هستند سکوت می کنم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۴۹    
تصادف یک دستگاه سواری با کامیون در محور قم – اراک حوالی دوراهی آشتیان منجر به جان باختن 6 نفر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۴۹    
سخنان نسنجیده و غلط رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، تعجب اندیشکده آمریکایی را هم موجب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۸    
کارت مربی گری علی کریمی صادر شد و او در بازی با گسترش فولاد روی نیمکت نفت طلاییه می نشیند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۸    
سرمربی استقلال یک بازیکن تستی که از یونان به تمرین این تیم آمده بود را در تست فنی رد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۲    
نگاه سطحی و ساده انگارانه به موقعیت و شیوه آکادمی اسکار باعث شد تا خانه سینما به جای ماه، نوک انگشت را ببیند و خروجی تمام تلاشش بشود کاربن گذاشتن روی جوایز غربی و ارائه یک کپی ناقص از آنها.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۹    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که امیر قطر اواخر هفته جاری برای دیدار با مقامات ترکیه به این کشور سفر خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۳    
وزیر امور خارجه ایران که به سوچی سفر کرده دقایقی قبل با پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۳    
با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد در جلسه امروز محسن رضایی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۴۷    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تحرکات اخیر آمریکا را در تضاد با برجام خواند و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۸    
مدیرکل شورای امور بین الملل روسیه تأکید کرد که ایران یک بازیگر مهم منطقه ای است که بدون حضور آن ثبات در خاورمیانه محقق نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۵    
چند شرکت آمریکایی نمایندگان خود را به ایران اعزام کرده اند تا پتانسیل بازار ایران را از نظر صنعت شیرینی و شکلات مورد بررسی قرار دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار یک عکس در صفحه اجتماعی خود، تذکری به مخابرات ایران داد و گفت: شاید در ظاهر با مشکلات مالی مواجه باشید اما همواره حفظ کرامت انسانی بر ما واجب است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۳    
در آستانه برگزاری همه پرسی جدایی منطقه کردستان عراق، نظامیان آمریکایی نزدیک اربیل مستقر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۷    
شهردار تهران گفت: بیش از 3 هزار زن سرپرست خانوار در مجموعه های توانمندسازی شهرداری مشغول به کار شده اند و باید این روند ادامه داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۴    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: شیر را چه محلی و چه پاستوریزه ناشتا نخورید زیرا تولید سردی می کند و مخصوصاً اول صبح برای کودکان تهوع آور است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۱    
تهدید بمب گذاری در سراسر مسکو باعث تخلیه بیش از ده هزار نفر از مراکز خرید، ایستگاه های راه آهن و دانشگاه ها در این شهر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۱    
ناصرالدین شاه روزی که کشته شد 85 زن داشت. هر یک از زنان بزرگ یک دستگاه عمارت و حیاط در اختیار داشتند. زنهای دیگر به تفاوت از یک تا سه اطاق داشتند ناصرالدین شاه را بر رویهم 27 فرزند بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۱    
به تازگی نانوایی های سنگکی با زدن یک تابلوی سادۀ "در این نانوایی نان با نرخ آرد آزاد عرضه می شود" بر بالای مغازه خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۱    
شماری از نمایندگان عراقی در حال جمع آوری امضاء برای سلب رای اعتماد از رئیس جمهور به دلیل سکوتش در قبال همه پرسی جدایی منطقه کردستان از عراق هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۲۷    
رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه سهم جاده ها در تصادفات بسیار بالاست، عنوان کرد: شهریور پرتردد و پرتصادف ترین ماه سال است و و در نظر داریم برنامه هایی را برای کاهش تصادفات در این ماه در دستور کار ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۹    
در پی اعمال فشار برخی مسئولان دولتی برای جلوگیری از برگزاری مراسم جشن چهار سالگی طنز دکتر سلام در استادیوم 12 هزار نفری آزادی، هشتگ دکتر سلام ترند توییتر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور از حضور رئیس جمهور کشورمان در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۳    
دبیر کل سازمان ملل متحد با بیان اینکه دنیا نمی تواند منازعه میان آمریکا و روسیه را تاب بیاورد خواستار گفت وگوی میان دو کشور برای کاستن از اختلافات شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۰    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف علیه داعش، با همسر جلال طالبانی و از مقامات حزب اتحاد میهنی کردستان دیدار و درباره برگزاری همه پرسی جدایی کردستان از عراق گفت و گو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۰    
به گزارش عصر امروز، احمد وحیدی رئیس دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد. بر پایه این خبر ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۷    
سکه طرح جدید با 4 هزار تومان افزایش یک میلیون و 266 هزار تومان و دلار با رشد 6 تومانی 3920 تومان امروز در بازار تهران فروخته شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۵۴    
به گزارش عصر امروز، سردار حسین نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران طی سخنانی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی کشور به تشریح موضوع فتنه 88 و اقدامات منتهی به تصمیم نظام برای حصر سران فتنه ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۱    
به گزارش عصر امروز، سد کرج به عنوان نخستین سد چندمنظوره ایران در سال 1340 به بهره برداری رسید. این سد که یکی از 5 سد اصلی تأمین آب شرب استان تهران است با سطح حوزه آبریزی به مساحت 764 کیلومترمربع و با ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۱    
تصاویر حضور هزاران زائر مسلمان در مسجدالحرام و طواف خانه خدا را نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۳    
تماس های تلفنی ناشناس به پلیس درخصوص بمب گذاری در مکان های مختلف روسیه به معضلی جدید در این کشور تبدیل شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۰    
تلویزیون در روزهای پایانی شهریورماه نزدیک 30 سینمایی را آماده پخش کرده است که از این بین تماشای سینمایی های شاتر آیلند و حس ششم به افرادی که به ژانر وحشت علاقه دارند می تواند جذاب باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۵    
به گزارش عصر امروز علی صدری نیا کارگردان مجموعه طنز دکتر سلام، با بیان علل تغییر محل برگزاری جشن سالگرد دکتر سلام که پیش از این قرار بود در سالن 12هزار نفری آزادی تهران برگزار شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۱    
پایگاه خبری بلومبرگ از تلاش دولت آمریکا برای متقاعد کردن طرف های اروپایی برجام برای تمدید محدودیت های این توافق خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۷    
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان برابر آمریکا قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۲۴    
به گزارش عصر امروز، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به روسیه در جمع خبرنگاران گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۲    
در جلسه امروز هیئت دولت استانداران 7 استان کشور مشخص شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۵    
سردار رحیمی درباره اجرای عملیات ضربتی پلیس کلانتری ها در 24 ساعت گذشته گفت: طرح عملیاتی رعد با هدف ارتقای هدف امنیت و آرامش در تمام نقاط تهران اجرا شد و 297 سارق و مالخر، 272 خرده فروش دستگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۹    
بسته های کمک غذایی و ارزاق که به همت جوانان مرکز عدالت برای صلح و با کمک های مردمی تهیه شده بود، در میان جمعی از خانواده های جنگ زدگان و آوارگان یمنی در مناطق حاشیه نشین صنعا توزیع شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۳    
در جلسه امروز هیئت دولت استانداران هفت استان هرمزگان، قزوین، لرستان، خراسان جنوبی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و البرز از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۵    
به گزارش عصر امروز حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری مسئولیت بسیار ظریف و خطیر مجمع در تشخیص و اِعمال مصلحت افزودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۴:۲۲    
جدیدترین گزارش اوپک نشان داد نفت ایران در ماه آگوست بشکه ای 48.70 دلار فروخته شده است و در 8 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 12.67 دلار افزایش قیمت داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۰۹    
روابط دوجانبه، اوضاع در سوریه و مسائل مهم خاورمیانه، از جمله عراق و خلیج فارس، در مرکز توجه مذاکرات وزیر امور خارجه ایران با مقامات بلندپایه روسیه قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۲    
زمان برگزاری هشتاد و پنجمین دربی پایتخت اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به بخشنامه ممنوعیت واردات برنج از اول شهریور گفت: در همین بازه زمانی 200 هزار تن برنج وارداتی در گمرک کشور انبار شده که برای ترخیص و وارد کردن آن به بازار ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه از اعزام هیأتی به ریاست معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه به همراه تیمی از هلال احمر به بنگلادش در پنجشنبه خبر داد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۱۱    
ارتش سوریه موفق شد 12 کیلومتر در عمق و 6 کیلومتر در شمال روستای منوخ در استان حمص پیشروی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۹    
قرار است بزودی شهرداران مناطق 1، 2، 3 و 22 تغییر کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۱    
عربستانی ها توقع داشتند دو تیم در نیمه نهایی داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۲    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اجازه بازدید و بازرسی از مراکز نظامی کشورمان را به هیچ کس نمی دهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۱    
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس سفیر ایران در آسیا است. الان یک کشور شاد است، مسئولان از پرسپولیس حمایت کنند تا کمی از مشکلات کاسته شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۹    
منابع خبری در عربستان از بازداشت یک مبلغ دیگر در ادامه بازداشت های چند روز گذشته روحانیون در این کشور، خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل 43 سرنشین با گاردریل خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۰    
پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور مقامات لشکری و کشوری آغاز به کار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۵    
وزیر خزانه داری آمریکا در یک سخنرانی، به چین درباره احتمال تحریم شدن این کشور در صورت عدم اجرای تحریم های مصوب شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۶    
به گزارش عصر امروز پدیده آقازادگی سالیان درازیست که گریبان جمهوری اسلامی را گرفته؛ چند روز یک بار و گاهی روزی چند بار ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر جمهوری چک از همکاری در فعالیت های صلح آمیز ایران فاصله بگیرد از فضای باز پس از برجام عقب خواهد ماند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۰    
نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که اکثریت رای دهندگان آمریکایی معتقدند زمان بازنشستگی هیلاری کلینتون فرارسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۴    
در پرتو تلاش نافرجام نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تحریک روسیه علیه ایران باید پرسید آیا بنیامین نتانیاهو در ملاقات با دونالد ترامپ برای تحریک علیه ایران شانسی خواهد داشت؟
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۸    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: برخوردی با نجومی بگیران نشد و فقط چند روزی دچار اضطراب شدند و بعد هم که خبری نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۸    
تصویری زیبا از رعد و برق در آسمان سان فرانسیسکو را مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۲۵    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روحیه بالای شاگردان برانکو ایوانکوویچ را عامل پیروزی برابر نماینده عربستان دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و گفت وگو با مقامات روسیه درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به ویژه اوضاع سوریه عازم سوچی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۹    
به گزارش عصر امروز، پس از انتصاب عیسی کلانتری به ریاست سازمان محیط زیست، و انتصابها و جهت گیریها و سخنان پرحاشیه او، مخالفتهای متخصصان و دلسوزان، ابتدا از درون سازمان حفاظت محیط زیست آغاز شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد، ایران به روح برجام پایبند نیست و آمریکا سیاست هایش را در قبال این کشور بازنگری می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۵    
منابع آگاه در اردن مدعی شدند که در جریان سفر لاوروف به اردن توافق شده است که نیروهای ارتش سوریه به سمت اردن پیشروی کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۰۲    
به گزارش عصر امروز، آنگ سان سو چی رهبر حزب حاکم میانمار سفر برای شرکت در نشست مجمع جهانی سازمان ملل را لغو می کند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۵۶    
از دقایقی قبل محاکمه متهمان پرونده قتل دختربچه 8 ماهه به نام بنیتا آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تاسیس یک دولت کُردی مستقل حمایت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۱    
برخلاف تمام تبلیغات مسئولان دولت یازدهم در زمینه خرید هواپیما، اکنون مشخص شده که خبری از فاینانس نبوده و دولت به طور نقدی و با برداشت از صندوق توسعه ملی خرید هواپیماها را انجام داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۸    
نایب رئیس بانوان یکی از انجمن های ورزشی که به خاطر انتشار یک دابسمش غیر اخلاقی و جنجالی از سمت خود عزل شده بود، بار دیگر در این انجمن ورزشی پست مدیریتی گرفته است!
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۸    
اخیراً کتابی درباره آقای کروبی در خارج از کشور چاپ شده که به موضوع انتخابات 84 و 88 پرداخته است.درگذشته نیزدر خصوص مخدوش کردن انتخابات می گفتند که ادله دارند ولی اثبات نشد و مدرک و سندی ارائه نکردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۴    
اتحادیه تعاونی های خوراک دام، طیور و آبزیان کشور با ارسال نامه هایی به معاون اول رئیس جمهور و وزرای اقتصادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۲۱    
یک فعال محیط زیست در نامه ای به عیسی کلانتری از او خواست تا از سمت خود کناره گیری گند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۸    
در این گزارش ضمن معرفی کمپین دانشجویان دکتری که از خردادماه سال جاری در تلگرام شکل گرفته است، اصلی ترین مطالبات آنها را منعکس کرده ایم و اخباری پیرامون فعالیت های اعضای این کمپین دانشجویی منتشر کرده ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک ملت به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۲    
به گزارش عصر امروز، محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و رئیس شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی روز دوشنبه گذشته در هشتاد و نهمین نشست ماهانه اعضاء مرکز جامع صادراتی ایران طی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۶    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز آثار رعایت حجاب و پیامد بی حجابی در جامعه اسلامی با یک دودوتا چهارتای ساده بدست می آید ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۸:۴۵    
فاتحه صلح نوبل را خواندند؛ بنز هم به ایران آمد؛ وحشت اروپا از بازگشت 2500داعشی چشم آبی به خانه؛ برجام در تنگنا؛ انتقام بلندقامتان از ایتالیا و صعود تاریخی با تعویض های برانکو ...