جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۲:۵۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 24 شهریور 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 1 شهریور 1396 عصر امروز 2 شهریور 1396 عصر امروز 3 شهریور 1396 عصر امروز 4 شهریور 1396 عصر امروز 5 شهریور 1396 عصر امروز 6 شهریور 1396 عصر امروز 7 شهریور 1396 عصر امروز 8 شهریور 1396 عصر امروز 9 شهریور 1396 عصر امروز 10 شهریور 1396 عصر امروز 11 شهریور 1396 عصر امروز 12 شهریور 1396 عصر امروز 13 شهریور 1396 عصر امروز 14 شهریور 1396 عصر امروز 15 شهریور 1396 عصر امروز 16 شهریور 1396 عصر امروز 17 شهریور 1396 عصر امروز 18 شهریور 1396 عصر امروز 19 شهریور 1396 عصر امروز 20 شهریور 1396 عصر امروز 21 شهریور 1396 عصر امروز 22 شهریور 1396 عصر امروز 23 شهریور 1396 عصر امروز 24 شهریور 1396 عصر امروز 25 شهریور 1396 عصر امروز 26 شهریور 1396 عصر امروز 27 شهریور 1396 عصر امروز 28 شهریور 1396 عصر امروز 29 شهریور 1396 عصر امروز 30 شهریور 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۲۲:۳۳    
مدیر یک روزنامه زنجیره ای می گوید: اصلاح طلبان از آقای روحانی و کابینه دوازدهم رضایت کامل دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۴    
آزاده نامداری برای اولین بار بعد از سفر جنجالی اش ظاهر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷    
میدان ولیعصر یکی از میدان های اصلی شهر تهران است و در نقطه برخورد خیابان ولیعصر، بلوار کشاورز و بلوار کریمخان قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۵    
بازیکنانی که روی نیمکت بودند اصلاً نمی توانستند به تیم کمک کنند بنابر این اصلا ماندن دیگری برای منصوریان وجود ندارد و خودش باید خداحافظی کند
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۶    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز جمعه شلیک یک فروند موشک بالستیک توسط کره شمالی را اقدامی تحریک آمیز خوانده و آن را محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۲    
به گزارش عصر امروز شهید نعمت الله هاشمی در پاسخ به اصرارهای پدرش برای نرفتن به جبهه و ماندن گفته بود: پدر جان اگر میلیاردها تومان هم به من بدهید دست از راه و مسیری که انتخاب کرده ام، برنمی دارم ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور به جای ادای توضیح در این باره که دولت در 4 سال گذشته برای اشتغال و ازدواج جوانان و جوانگرایی در مدیریت دولت چه اقداماتی انجام داده، از موضع طلبکاری و باید چنین و چنان بشود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۳۶    
به گزارش عصر امروز دولت آمریکا روز گذشته تعلیق تحریم های هسته ای ایران را برای 120 روز دیگر تمدید کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۲۷    
برخی از هواداران تیم فوتبال استقلال که در ورزشگاه تختی جم حضور داشتند، به سمت سرمربی تیم محبوب شان بطری پرتاب کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۰۹    
نتایج نهایی کنکور سراسری سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۰:۰۹    
به گزارش عصر امروز، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی گفت وگویی در برنامه بدون تعارف بخش خبری 20 ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۳۷    
رئیس شاخه جوانان در ستاد انتخاباتی موسوی از اینکه به رهنمودهای هشدارهای رهبر انقلاب در مذاکره با آمریکا کم توجهی شد، ابراز تأسف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۳۴    
دیدار دو تیم پارس جنوبی و استقلال از هفته ششم لیگ برتر با برتری شاگردان تارتار و با چهارمین شکست فصل استقلال به پایان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۰۲    
سازنده فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات 92 می گوید وعده فروش 200 هواپیما به ایران گویا مصرف انتخاباتی داشت و اکنون سخن از ممنوعیت فروش هواپیما به ایران می رود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۹    
چند روز قبل سخنگوی محترم دولت در گفت وگوی هفتگی با خبرنگاران، برخی آمار و ارقام را ارائه کرد که در نوع خود جالب و شنیدنی است و صد البته تعجب آور که چگونه درباره ریز ها تا این اندازه درشت نمائی می ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۳    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران گفت: برخورد 2 دستگاه پراید در جاده سیمرغ به بهنمیر یک کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشته که حال یک مصدوم وخیم اعلام شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۵۰    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه در محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین در جریان بوده و تاکنون حادثه خاصی رخ نداده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۳۲    
پروفسور جافری کارلینر معتقد است که اظهارات و اقدامات ترامپ باعث کاهش قدرت و نفوذ ایالات متحده امریکا در سطح جهانی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۲۰    
نماینده پارلمان بنگلادش با بیان اینکه ارتش میانمار عملیاتی را برای کشتار تمام مسلمانان روهینگیایی آغاز کرده گفت تمام زنانی که به بنگلادش گریخته اند، مورد تجاوز قرار گرفته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۱    
جوان ترین وزیر کابینه دوازدهم، با دعوت از تمامی وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشین، باب توسعه ICT را برای کشور باز کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۹    
سرپرست حجاج ایرانی از تحقق شعار حج مبنی بر حج، معنویت، اقتدار ملی و همبستگی اسلامی خبر داد و گفت : حجاج ما با رفتار و عملکردشان در حج ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز استقلال نیکاراگوا، ابراز امیدواری کرد که با تلاش های متقابل مسئولین ایران و نیکاراگوا، روابط صمیمانه و برادرانه دو کشور گسترش یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۳    
وزارت خارجه عربستان اظهارات دیروز دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در خصوص درخواست وساطت این کشور از ایران بین ریاض و جنبش انصارالله یمن را تکذیب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۵۰    
نخست وزیر انگلیس اعلام سطح هشدار تروریستی در این کشور را در بالاترین سطح نگاه خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۱    
علامه حلی با کمک امام زمان (عج) از کتابی که مذهب تشیع را رد کرده بود نسخه برداری می کند تا در فرصت مناسب کتابی در رد آن تالیف نماید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۹:۰۲    
عکسی از مهران غفوریان را در کنار همسرش می بینید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۰    
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۱    
تیم ملی والیبال ایتالیا در آخرین بازی روز سوم مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ بر میزبان غلبه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۲    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: کاملا مشخص بود که تیم ملی والیبال ایران تمام تلاش خود را در مسابقه برابر برزیل انجام داد، اما برزیل خیلی بی نقص بازی کرد. بچه ها تمام انرژی خود را گذاشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۲۰    
یکی از هواداران پارس جنوبی که پرچم تیم پرسپولیس را در دست داشت، با یکی از هواداران استقلال درگیر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۱    
یکی از تولیدکنندگان شمش در نامه ای به وزارت صنعت ضمن درخواست خنثی سازی جو روانی کاذبی که در خصوص عدم عرضه تولیدکنندگان شمش در بازار داخل ایجاد شده، اعلام کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۶    
ابتکار از کاهش سن بازنشستگی زنان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۳    
ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۳    
خبرگزاری یونهاپ به نقل از ارتش کره جنوبی اعلام کرد 6 دقیقه پس از پرتاب آزمایشی موشک از سوی کره شمالی، 2 موشک بالستیک هیونمو از یک پایگاه در نزدیکی مرز دو کره از جانب کره جنوبی پرتاب شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۷    
یک وبگاه عربی به راه افتادن موج بازداشت های خودسرانه در عربستان را در راستای آمادگی برای کناره گیری شاه سعودی به نفع فرزندش از قدرت دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۷    
رئیس سازمان هواپیمایی گفت:از آنجا که قراردادهای خرید هواپیماهای جدید در سطح بین المللی منعقد شده است، مصوبه اخیر کنگره آمریکا در مورد ممنوعیت فروش هواپیما به ایران تاثیری بر اجرای این قراردادها ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۶    
در سه روز آینده در برخی ساعات در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۳    
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۷    
دبیرکل حزب الله لبنان در نخستین ساعت حضور آیت الله نوری همدانی در لبنان با حضور در محل اقامت این مرجع تقلید شیعیان، با وی ملاقات کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۲۷    
نخست وزیر ترکیه مجدداً از رئیس منطقه کردستان عراق خواست همه پرسی جدایی را لغو کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۰    
فعالان سعودی در صفحات توئیتر خود اعلام کردند که نیروهای امنیتی عربستان برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات امروز 15 سپتامبر، ریاض را به پادگان نظامی تبدیل کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۱    
رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که کشورهای عربستان و امارات در تیررس موشک ها قرار دارند و پهپادهای یمنی بزودی بمباران اهداف خود در عربستان را آغاز خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۲    
برخی دیپلمات های غربی مدعی شده اند که قرار است هفته آینده در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل نشستی درباره برجام میان وزیر خارجه آمریکا و وزیر خارجه ایران با حضور دیپلمات های گروه 1+5 برگزار شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۱    
گر چه به نظر می رسد سینما دولتی است ولی سینما در شکل محتوایی و موضوعی در موارد زیادی در جهت منافع نهاد نگهدارنده اش گام برنمی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۲    
این سوال مهمی است که مسعود بارزانی در به هم ریختن آرامش منطقه "دقیقا" چه نفعی دارد؟ یا نماینده منافع چه کسی است؟
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی شهادت جمعی از مردم بی گناه عراق و زوّار ایرانی را تسلیت گفت و خواستار پیگیری فوری موضوع و رسیدگی به مداوای مجروحین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۰    
صدراعظم آلمان امروز پس از دیدار با امیر قطر تأکید کرد که آلمان در بحران شورای همکاری خلیج فارس، از هیچ طرفی حمایت نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۷    
زن 50 ساله پس از سقوط از طبقه 25 برج حافظ شهرک غرب جان باخت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۸    
براساس بیانیه ششمین نشست روند آستانه ایجاد مناطق کاهش تنش و نوارهای امنیتی موقتی بوده و مدت زمان اجرای آن در آغاز 6 ماه می باشد و در صورت اجماع ضامنین به صورت خودکار تمدید خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۲    
قیمت طلا با بی اعتنایی به آخرین آزمایش موشکی کره شمالی که از حریم هوایی ژاپن عبور کرد، کاهش یافت و هر اونس 1327.66 دلار فروخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۲    
در 4 ماهه اول امسال از مجموع کل درآمدها 74 هزار و 130 میلیارد تومان به بخش جاری و 1280 میلیارد تومان به بخش عمرانی اختصاص یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۰    
هر چند قیمت نفت در معاملات امروز کاهش یافت اما همچنان بالای 55 دلار معامله می شود و در مسیر ثبت متوسط قیمت هفتگی افزایشی قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۲    
وزیر نفت با تایید گفت وگو درباره تمدید توافق اعضای اوپک تا ژوئن 2018 در مذاکره با همتای ونزوئلایی خود گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۰    
اگرچه اکنون هم قیمت کالاهایی که توسط چندین تولید کننده محدود تعیین می شود، غیرواقعی است اما چطور می توان اطمینان داشت که پس از اجرای ابلاغیه حذف درج قیمت و نرخ گذاری هزاران توزیع کننده ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۸    
رییس کل بانک مرکزی در مورد مشکل ایجادشده برای حساب های بانکی ایرانیان در چین گفت: در حال حاضر بحران برطرف شده است اما انتظار شرایط بهتری داریم به طوری که ایرانیان بتوانند با آرامش فعالیت های بانکی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۲۲    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از ساعت 15 تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 17 از آب اسک به سمت تهران یک طرفه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۹    
اعضاء شورای شهر تهران با گذشت 14 ساعت جلسه علنی طی 7 جلسه شورای شهر به تعطیلی تابستانی رفتند که این تصمیم شاید به خاطر خستگی و یا بیکاری در جلسات باشد و در آستانه مهر تصمیم آنها جای سوال دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۳    
به گزارش عصر امروز، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت با اشاره به نسل کُشی و کشتار مسلمانان میانمار توسط حکومت این کشور ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس جریان ائتلاف ملی و رهبر جریان حکمت ملی عراق اصرار بر برگزاری همه پرسی جدایی طلبی اقلیم کردستان این کشور را گامی برخلاف وحدت عراق و تهدید کننده صلح و سلامت جامعه دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۱    
به گزارش عصر امروز عباس کلاهدوز و سید محمد طاهری : برای رسانه ای ها همواره کاراکتر جالبی داشته؛ روزنامه نگار مقیم آمریکا که هم خوش قلم است و هم خوش بیان و در عین حال به شدت در فضای مجازی فعال است و ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۳    
به گزارش عصر امروز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در یادواره شهدای مشق عشق که در بوستان شهدای آذر برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۰    
مجموعه مردم نهاد عاشورا در راستای معرفی ویژگی های شخصیتی و هدایت کننده امام حسین (ع) به مردم اقصی نقاط جهان، کمپینی را با نام Say Ya Hussain ( بگو یا حسین ) راه اندازی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۴    
بر اساس آخرین آمارها بدهی بانک ها به بانک مرکزی در پایان تیرماه 96 به رقم 107 هزار و 870 میلیارد تومان رسیده که نشان می دهد که تنها به فاصله یک ماه اضافه برداشت بانک ها از منابع بانک مرکزی 6 هزار و ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۱    
قیمت های مناسب ایران در فروش نفت، صادرات به کره جنوبی را در ماه آگوست 40.2 درصد و در 8 ماه نخست امسال 46 ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۰    
امیر قطر پس از سفر به ترکیه، امروز برای دیدار با صدراعظم آلمان راهی برلین می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۲    
یک محفظه نامعلوم در یکی از قطارهای مترو لندن منفجر شده که منجر به جراحت چندین نفر گردید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۲    
به گزارش عصر امروز، منابعی در کاخ سفید می گویند دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ روند بازنگری سیاست های واشنگتن در قبال ایران را به پایان رسانده که احتمالا درپی آن زمینه سازی ها برای تغییر توافق ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۱    
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به تصمیم شورای شهر نرخ سرویس های مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی افزایش نمی یابد و کرایه ها بر اساس مصوبه ابتدایی شورا دریافت خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۹    
بر اساس آمارهای بانک مرکزی؛ درآمدهای نفتی کشور با رشد 147 درصدی در 4 ماهه ابتدایی امسال از 26 هزار میلیارد تومان عبور کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۷    
تیم ملی والیبال ایران در حالی ست سوم را به برزیل واگذار کرد که در 10 رالی حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۷    
رئیس کمیته المپیک عربستان پاداش نقدی برای بازیکنان تیم فوتبال الهلال در صورت حذف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۹    
عملیات ارتش سوریه در حالی در دیرالزور ادامه دارد که نیروهای مقاومت موفق شدند در جنوب شرق این شهر کنترل چند ارتفاع مهم را به دست گیرند و بدین ترتیب جاده المیادین-دیرالزور قطع شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۶    
نیروهای یمنی در ادامه حملات موشکی خود به مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی، شب گذشته 2 فروند موشک زلزال2 را به سمت منطقه فرضه نهم واقع در شرق استان صنعا شلیک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۳    
به گزارش عصر امروز ناهید خداکرمی با اشاره به اینکه شهردار تهران هنوز به وعده خود در خصوص به کارگیری 30 درصد از بانوان و جوانان در سطوح مدیریت شهرداری عمل نکرده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تامین فاینانس 500 میلیون دلاری خرید کشتی توسط بانک های خارجی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۷    
براساس آمار تجارت خارجی در 5 ماهه امسال صادرات میعانات گازی با کاهش روبه رو بوده و ورود کالا به کشورهای امارات و ترکیه افت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۷    
معاون عملیات اورژانس کشور با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه مینی بوس با اتوبوس در محور سمنان گرمسار گفت: در اثر این حادثه 61 مسافر مصدوم شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۴    
بر اساس آمارهای بانک مرکزی، میزان بدهی های خارجی کشور تا تیر ماه سال جاری از 9 میلیارد دلار عبور کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۱    
در سال 2016، 64 میلیون و 700 هزار نسخه دارویی ضد افسردگی در کشور انگلیس صادر شده که این رقم در مقایسه با 10 سال پیش با دو برابر افزایش روبه رو بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۳۲    
شمار قربانیان حمله تروریستی داعش به مرکز استان ذی قار ، به 74 کشته از جمله 7 ایرانی و 93 زخمی رسید که 10 تن از زخمی ها نیز از زائران ایرانی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۰    
زاهدی از تذکر کتبی خود به رحمانی فضلی وزیر کشور بابت کارشکنی دولتی ها در اجرای جشن 4 سالگی دکتر سلام خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۵    
دبیر شورایعالی امنیت ملی دسترسی به اماکن نظامی را ملغی شده خواند و با تاکید بر اینکه تعهدی فراتر از برجام را نمی پذیریم،گفت:ایران فعالیت اعلام نشده هسته ای در هیچیک از نقاط جغرافیایی کشور نداشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران که در دو دیدار ابتدایی خود ایتالیا و آمریکا را با بازگشت خوب به بازی شکست داده بود، سومین دیدار در جام قهرمانان را به برزیل واگذار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۱    
بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله نام دارد. این روز از سوی مسلمانان به عنوان یکی از برجستگی های اهل بیت(ع) محسوب شده و به عنوان دلیلی برای اثبات حقانیت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) استفاده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
کارشناسان صنعت هوانوردی معتقدند مصوبه کنگره آمریکا و تحریم فروش هواپیما به ایران موضوع جدیدی در صنعت هوانوردی نیست و مدیریت یا سوء مدیریت است که آینده این صنعت را رقم خواهد زد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای پنجم شهر تهران به دنبال نقض برنامه های شورای چهارم نیست و تمام تلاش ما این است که برنامه های مدیریت شهری بدون مشکل اجرایی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۱    
شورای امنیت سازمان ملل امروز درباره آزمایش موشکی پیونگ یانگ تشکیل جلسه خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۱۵    
در 4 ماهه نخست سال جاری بدهی دولت به بخش بانکها و موسسات مالی 166هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 28درصد رشد داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۹    
معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر از مرگ 4 نفر و مجروح دن 14 نفر دیگر در تصادف دو خودرو و یک موتور سیکلت در استان فارس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا با صدور هشداری کم سابقه، از اتباع این کشور خواست که با توجه به پابرجا ماندن تهدید اقدامات تروریستی ، در سفر به همه کشورهای خارجی، جانب احتیاط را رعایت کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۴    
به گزارش عصر امروز، حال و هوای حسینی و عاشورا با حضور خادمان سیدالشهدا(ع) امسال زودتر از ماه محرم به اصفهان آمده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۵    
عربستان قصد دارد در مسیر صنعتی شدن و استفاده بیشتر از برق اتمی، مناقصه ساحت دو نیروگاه اتمی را در ماه آینده برگزار کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۹    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز در روزگاری که مردم گرفتار رکود و بیکاری و هزار و یک آسیب اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق و.. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۶    
غلامعلی خوشرو نماینده دائم ایران در سازمان ملل با تاکید براینکه هرنوع تحریم، مخالف اصل دیپلماسی و گفت وگو است و کمکی به پیشرفت امور نخواهد کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۳    
معاون وزیر اقتصاد گفت: بنا بر قانون برنامه ششم توسعه، مناطق آزاد زیرمجموعه وزارت اقتصاد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۰    
دولت آمریکا پس از آنکه تحریم های جدیدی علیه چند فرد و شرکت ایرانی اعلام کرد، تعلیق تحریم های مندرج در توافق هسته ای را به مدت چهار ماه دیگر تمدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۷    
کره شمالی در آزمایش موشکی جدید خود، باز هم موشکی به سمت آب های شرقی یعنی جایی که جزایر ژاپن قرار دارد، شلیک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۴    
به گزارش عصر امروز، روز بیست و چهارم ذی الحجه، روز مباهله پیامبر(ص) با مسیحیان نجران است که نزد مسلمانان، اهمیت ویژه ای دارد؛ چرا که گواه حقانیت و درستی دعوت پیامبر و عظمت شأن اهل بیت است ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۱    
عدم تعریف نرخ مالیات در سیستم دفاتر ثبت اسناد رسمی مانع از تغییر نام سند پژو 301 شده و همین مسئله به معضلی برای صاحبان این خودرو تبدیل شده است.