سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 30 بهمن 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 1 بهمن 1396 عصر امروز 2 بهمن 1396 عصر امروز 3 بهمن 1396 عصر امروز 4 بهمن 1396 عصر امروز 5 بهمن 1396 عصر امروز 6 بهمن 1396 عصر امروز 7 بهمن 1396 عصر امروز 8 بهمن 1396 عصر امروز 9 بهمن 1396 عصر امروز 10 بهمن 1396 عصر امروز 11 بهمن 1396 عصر امروز 12 بهمن 1396 عصر امروز 13 بهمن 1396 عصر امروز 14 بهمن 1396 عصر امروز 15 بهمن 1396 عصر امروز 16 بهمن 1396 عصر امروز 17 بهمن 1396 عصر امروز 18 بهمن 1396 عصر امروز 19 بهمن 1396 عصر امروز 20 بهمن 1396 عصر امروز 21 بهمن 1396 عصر امروز 22 بهمن 1396 عصر امروز 23 بهمن 1396 عصر امروز 24 بهمن 1396 عصر امروز 25 بهمن 1396 عصر امروز 26 بهمن 1396 عصر امروز 27 بهمن 1396 عصر امروز 28 بهمن 1396 عصر امروز 29 بهمن 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۸    
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه اقداماتی را برای متوقف کردن برنامه موشکی بالستیک ایران انجام می دهد، گفت پاریس به دنبال گفت وگو با تهران است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت یک میلیون و 530 هزار تومان و هر دلار آمریکا را 4 هزار و 500 تومان می فروختند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۸    
در آخرین روز از ماه بهمن داعش مسلکانی که خود را درویش می نامند، منطقه پاسداران تهران را به محلی برای آشوب و اغتشاش بدل کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۹    
سرویس های دشمن که ضربه به روند قدرت یابی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را هدف گذاری کرده اند، تنها با بهره گیری از مزدوران روسیاه و بدنامی چون منافقین، گروهک تروریستی امثال ریگی و تکفیری ها ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹    
سکوت افرادی همانند سید حسن خمینی و رسانه ها و موسسه تحت مدیریت وی در قبال هتاکی به حاج سید احمد خمینی(ره) آن هم بعد از گذشت چندین روز، بسیار دردآور است ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی با بیان این که بازار ارز به وضعیت تعادل رسیده است گفت: ثبات بازار ارز در روزهای آینده بیشتر بروز پیدا می کند و می تواند زمینه ایجاد آرامش را در اقتصاد فراهم کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، اسامی محرومان هفته بیست و چهارم لیگ برتر را به این شرح اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس آخرین از سقوط هواپیمای تهران_یاسوج را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۳    
رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر مستهجن به قصد مزاحمت در یکی از شبکه های اجتماعی می کرد خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۹    
رئیس کمیته حقوق بشر قوه قضائیه گفت: مسئله عدالت از ابعاد زندگی شخصی آغاز می شود و مهم ترین بخش آن در ساختار حکومت قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۳    
وزارت کار امروز در نشست خبری بررسی عملکرد مشاغل خانگی با حضور ربیعی، برخی خبرنگاران را به دلیل نقد عملکرد این وزارتخانه به نشست دعوت نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
دیدار تیم های ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان با پیروزی نماینده کشورمان به پایان رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی فعال اواخر وقت فردا از کشورمان خارج می شود، گفت: سامانه بارشی جدیدی بلافاصله در روز چهارشنبه از طرف غرب وارد کشور می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۴    
تیم تراکتورسازی با شکست مقابل الغرافه دومین باخت متوالی خود را در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۵    
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با حسن روحانی همتای ایرانی خود، در خصوص اوضاع مناطق شمال غرب سوریه با وی مذاکره کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۲    
برخی منابع خبری روز دوشنبه مدعی شده اند در سفر چند ماه پیش رئیس جمهور آمریکا به چین، مأموران آمریکایی و چینی پس از بگو و مگو درباره چمدان هسته ای ترامپ، با یکدیگر درگیر شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۹    
سخنگوی سپاه با اشاره به فعال بودن پهپاد سپاه در منطقه سقوط هواپیمای ATR گفت: شرایط نامساعد جوی کشف محل دقیق سقوط هواپیما را برای پهپادها دشوار کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۶    
معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی از واردات روزانه 200 تن تخم مرغ و عرضه به قیمت شانه ای 12 هزار و 600 تومان برای مصرف کننده خبرداد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
هجوم دیوانه وار اتوبوس دراویش گنابادی به سمت کلانتری خیابان پاسداران منجر به شهادت 3 مامور نیروی انتظامی و تعدادی از پرسنل کلانتری پاسداران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۳    
به گزارش عصر امروز، مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۰    
به گزارش عصر امروز سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با تأیید شهادت سه نفر از مأموران ناجا در خیابان پاسداران تهران اعلام کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
نمونه گیری از خانواده مسافران سانح هوایی پرواز تهران - یاسوج در پزشکی قانونی یاسوج آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 حوالی قصر شیرین در استان کرمانشاه را لرزاند .
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۶    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که در صورت ورود ارتش سوریه به عفرین برای کمک به کردها هیچکس نمی تواند نیروهای ترکیه را متوقف کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
چقدر زیباست که زنان جامعۀ ما نیز نسبت به همسرانشان ویژگی رفتاری فاطمۀ زهراء(س) عمل کنند و در موضوعات مختلف از جملۀ در سخت ترین شرایط اقتصادی، از همسرشان چیزی را درخواست نکنند
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۹    
وزیر خارجه سابق آمریکا در نشستی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که کشورش در دوران ریاست جمهوری ترامپ جایگاه اخلاقی برای توافق موشکی با ایران را از دست داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از اینکه قرار است تیمش در عمان به مصاف الهلال برود، راضی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
نماینده مردم تهران در مجلس از احتمال کلید خوردن طرح سؤال نمایندگان از رئیس جمهور در سه شنبه هفته آینده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۹    
در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید با 8 هزار تومان کاهش یک میلیون و 490 هزار تومان و دلار با نزول 73 تومانی 4547 تومان به فروش رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
به گزارش عصر امروز، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز دوشنبه با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ تأکید کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۸    
درحالی که گفته شده لاشه هواپیما در منطقه ای به نام نقل و دنگزلو پیدا شده است، اما تا بازگشت بالگرد سازمان هلال احمر هنوز چیزی مشخص نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
به گزارش عصر امروز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
سردار زاهدی بیدگلی اهل آران و بیگدل و از پاسداران اعزام شده به سوریه بود که در جنگ تحمیلی به درجه جانبازی رسیده بود و دو سال پیش در سوریه هم مجددا مجروح شد و سرانجام روز گذشته در دفاع از حرم اهل بیت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۹    
عملکرد نامناسب شهرداری تهران در طی ماه های اخیر و حوادثی از جمله زلزله و همچنین بارش برف در شهر تهران و غافلگیر شدن شهرداری تهران از جمله مسائلی است که موجب انتقاد اعضای شورای شهر تهران و شهروندان ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۱    
گروه اعزامی سپاه فتح و هلال احمر برای جستجوی لاشه هواپیما ATR ، به ارتفاع نزدیک 3500متری دامنه های کوه دنا رسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
دادگاه جنایی عراق حکم حبس ابد برای 10 زن داعشی و یک حکم اعدام برای زن داعشی با تابعیت ترکیه را صادر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
تغییر چهره جالب خودروی تیبا توسط صاحبش
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۹    
رئیس دانشگاه آزاداسلامی گفت: امروز 20 هزار نفر دانشجوی دکترای بیکار و 47 هزار نفر مشغول به تحصیل در مقطع دکتری در سطح کشور داریم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی وضعیت مرغ و به ویژه تخم مرغ را آشفته دانست و مدعی شد: اگر همین روال ادامه یابد کمتر از دو هفته دیگر ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
در دومین روز طرح جدید پیش فروش سکه، 11 هزار و 900 قطعه سکه برای دوره زمانی 6 ماهه و 45 هزار و 500 قطعه سکه برای دوره زمانی یک ساله پیش فروش قطعی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۲    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: اخبار منتشر شده درباره پیدا شدن لاشه هواپیما صرفا مشاهدات یک نفر بوده و قطعی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۳    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز برنامه صدوهشتاد درجه شبکه افق که گاهی از وقتها در جابجایی مرزها تبحر کم نظیری دارد مثلا در برنامه ای با موضوع زنانه و حضور کارشناسان و مهمانان زن و مجری مرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس جمهور سوریه در پی سقوط هواپیمای مسافری خطوط هوایی آسمان، در پیامی به حسن روحانی همتای ایرانی خود، مردم ایران و خانواده قربانیان تسلیت گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
در حالی که تا پیش از این سعودی ها تمایلی به بالا بردن قیمت نفت در بازار جهانی از خود نشان نمی دادند و از قیمت کنونی نفت راضی به نظر می رسیدند وزیر نفت این کشور اخیراً از لزوم پایبندی کشورها به پایین ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
جانشین سردبیر روزنامه مطرح آمریکایی ضمن هشدار درباره مواضع ضدبرجامی رئیس جمهور این کشور نوشت: برای ایران توافق هسته ای(برجام)، فاجعه بارترین توافق است .
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: همه تجهیزات بابت جستجوی لاشه هواپیما ادامه دارد و هنوز لاشه هواپیما پیدا نشده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هر فردی مدارک و مستنداتی در خصوص تخلفات در فوتبال دارد، به مراجع ذی صلاح ارائه دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
مصاف تیم های استقلال و الهلال عربستان همیشه دیدنی بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
متن نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب به سیدمحمد خاتمی درباره انحلال جهاد سازندگی برای اولین بار توسط خبرگزاری تسنیم منتشر می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
جست وجوی هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت آسمان به شماره پروازی 3704 که روز گذشته از فرودگاه مهر آباد به سمت یاسوج در منطقه دناکوه سمیرم سقوط کرد همچنان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
در کنار مرقد شریف پیامبر اکرم (ص) خانه حضرت زهرا (ص) قرار دارد که بر قفل درب این خانه عبارتی خاص نوشته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که شانس مجددی به آمریکا برای بهبود روابط می دهند، در غیر این صورت روابط به کلی قطع خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۵    
شورای عالی قضایی، لاجوردی را احضار کرده و ضمن یک برخورد تند از او خواستند که استعفا بدهد ولی لاجوردی نپذیرفت گفت: من استعفا نمی دهم، من را برکنار کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به افول هژمونی آمریکا در جهان، گفت: امروز این جایگاه تنزل کرده و آمریکایی ها و صهیونیستها بیشتر به یک هنرپیشه مضحک در جامعه جهانی تبدیل شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز مصوب کردند جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی، برای کاهش آلودگی هوا و توسعه و بهره برداری حمل و نقل عمومی هزینه شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در سانحه هواپیمای آسمان در مسیر تهران-یاسوج، به همراه چند تن از معاونان خود در حوزه حمل و نقل، عازم استان کهگیلویه و بویر احمد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۹    
به گزارش عصر امروز، ساعت 8 صبح روز گذشته یک فروند هواپیمای ای تی آر 72 متعلق به هواپیمایی آسمان پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد به سمت یاسوج ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۹    
به گزارش عصر امروز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 30 بهمن و در ابتدای نشست علنی پارلمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: از ساعت 6 امروز با حرکت پهپادها، پرواز هلی کوپترها و همچنین جست وجوی 200 نفر از کوهنوردان در سه نقطه مشخص شده در منطقه ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۱۶    
کره شمالی به آمریکا نسبت به از سرگیری رزمایش مشترک نظامی با کره جنوبی، بعد از بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
به گزارش عصر امروز حضور علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال تهران در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س)؛ هیئت ریحانه الحسین (ع)
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به کلیسایی در داغستان روسیه را به شدت محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
بر اساس اعلام بازرسی اتاق اصناف در بازرسی شبانه روز قبل از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران، صدها کیلوکرم از انواع مختلف میوه قاچاق جمع آ وری و متخلفان به دستگاه ذیربط معرفی شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۳    
یادداشت زیر حاوی نکات راهبردی درخصوص تشکیل، اوج گیری، اضمحلال و روشهای احیای جهاد سازندگی است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز فضای رسانه ای برخی شخصیت های سیاسی کشور خصوصا سخنان کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی در باره جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس و مواضع محمد جواد ظریف درباره اشتباهش در ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
دو نماینده کشورمان که در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردند، در هفته دوم این مسابقات به مصاف حریفان خود می روند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به اختصاص دو پرواز برای یافتن اجساد مسافران هواپیما گفت: توده های سنگین و پرفشار در ارتفاعات باعث کاهش دید عمودی و افقی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
به گزارش عصر امروزا، شهید مدافع حرم سیداحسان میرسیار متولد سال 59 و از نیروهای صابرین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۲    
خبرنگاران و کارشناسان اقتصادی بلومبرگ معتقدند: اقدامات اخیر در افزایش سقف بدهی و چشم انداز کسری بودجه آمریکا طی سال های آینده نشان می دهد که روند تدریجی فرونشست کشتی دلار آغاز شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۶    
سال 2017 توافق کاهش تولید اوپک سبب بالا رفتن قابل توجه قیمت نفت در بازار شد، به تبع آن، قیمت نفت ایران نیز افزایش یافت، قیمت نفت سنگین و سبک ایران رقم های متفاوتی را تجربه کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۱    
دبیر کل سازمان ملل متحد و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه هایی جداگانه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج را تسلیت گفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۲    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای با شبکه خبری ان بی سی نیوز روز یکشنبه درباره مسائل مختلف بین المللی اظهارنظر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۰    
سقوط آسمان در ارتفاعات دنا؛ در زمینه عدالت عقب مانده ایم؛ سیرک در مونیخ؛ عقب نشینی تقاضا از بازار ارز و همدردی اهالی ورزش با بازماندگان سانحه سقوط؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۱    
نماینده اسبق ایران در ایکائو، ضمن تشریح جزئیات نحوه ردیابی مکان هواپیما با ماهواره تجسس و نجات از طریق سیستم ELT ...