سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۹Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 27 فروردین 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 فروردین 1397 عصر امروز 2 فروردین 1397 عصر امروز 3 فروردین 1397 عصر امروز 4 فروردین 1397 عصر امروز 5 فروردین 1397 عصر امروز 6 فروردین 1397 عصر امروز 7 فروردین 1397 عصر امروز 8 فروردین 1397 عصر امروز 9 فروردین 1397 عصر امروز 10 فروردین 1397 عصر امروز 11 فروردین 1397 عصر امروز 12 فروردین 1397 عصر امروز 13 فروردین 1397 عصر امروز 14 فروردین 1397 عصر امروز 15 فروردین 1397 عصر امروز 16 فروردین 1397 عصر امروز 17 فروردین 1397 عصر امروز 18 فروردین 1397 عصر امروز 19 فروردین 1397 عصر امروز 20 فروردین 1397 عصر امروز 21 فروردین 1397 عصر امروز 22 فروردین 1397 عصر امروز 23 فروردین 1397 عصر امروز 24 فروردین 1397 عصر امروز 25 فروردین 1397 عصر امروز 26 فروردین 1397 عصر امروز 27 فروردین 1397 عصر امروز 28 فروردین 1397 عصر امروز 29 فروردین 1397 عصر امروز 30 فروردین 1397 عصر امروز 31 فروردین 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۸    
عضو فراکسیون امید می گوید داستان حصر (سران فتنه) را تمام کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
به گزارش عصر امروز روز گذشته 97/1/27 نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی با محوریت ترک اعتیاد به فضای مجازی و رفع آسیب های این حوزه توسط سازمان سراج در تهران با حضور جمعی از کارشناسان برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۳    
سه هفته دیگر به زمان برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان باقی مانده است و در جریان آن حدود 600 نامزد در چارچوب 77 فهرست و در 15 حوزه انتخاباتی برای کسب 128 کرسی رقابت خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۱    
مرکز ملی فضای مجازی صحبتهای رئیس این مرکز را شفاف سازی کرد: هر آن ممکن است اگر شرایطی پیش بیاید انسداد تلگرام حاصل شود ولی فعلا قرار بر این است که علی رغم اینکه ما قوانین ضد انحصار نداریم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۸    
نماینده روسیه در سازمان بین المللی منع تسلیحات شیمیایی می گوید گروه کلاه سفیدها که مورد حمایت سرویس اطلاعاتی انگلیس است، در ماجرای ساختگی حمله شیمیایی به غوطه شرقی دست داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۱۲    
اوضاع به هم ریخته شده شورای شهر تهران در همین چند ماه اول فعالیت خود، نگرانی اصلاح طلبان بسیاری را موجب شده که کابوس شورای شهر اول با ترکیب تماما اصلاح طلب را جلوی چشم دارند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس می گوید آمریکا و اروپا برای اصلاح (تغییر) موردی برجام توافق کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۱    
همین چند روز قبل بود که نشریه بیزینس اینسایدر در مقاله ای با عنوان: آمریکا به دنبال جنگ اقتصادی با ایران با اشاره به افزایش قیمت دلار و ناآرامی های اخیر بازار ارز ایران ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۸    
دیپلمات های آگاه در گفت وگو با روزنامه وال استریت ژورنال از افزایش حمایت ها از تحریم ایران خبر داده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۶    
به گزارش عصر امروز، وزارت دفاع روسیه که سامانه راداری مدرنی در سوریه دارد و از عملیات ضدتروریسم در این کشور حمایت می کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی ها نمی خواستند پیروز شویم اما حالا دهانشان بسته شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۱    
بارش رحمت الهی به ویژه در فصل بهار، سد کنگیر ایلام را مملو از آب کرده است و همین عامل موجب شده تا زمین های کشاورزی در استان ایلام نفس تازه ای بکشند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۷:۳۱    
نماینده روسیه در سازمان منع گسترش تسلیحات اتمی روز دوشنبه گفت این کشور عاملان ساخت ویدئوهای جعلی درباره حمله شیمیایی ادعایی در منطقه دوما در سوریه را شناسایی کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۶:۳۲    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جزئیات جلسه امروز اعضای کمیسیون با وزیر اقتصاد، از جلسه فردای این کمیسیون با رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی مسائل و بخشنامه های اخیر ارزی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۵:۵۷    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت زمان پرداخت قسط دوم هزینه های حج تمتع 97 و آخرین مهلت برای نتیجه نهایی معاینات زائران خانه خدا اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۳:۱۱    
یک نشریه معتبر اروپایی تصریح کرد حملات موشکی به سوریه، مسیر جنگ را تغییر نخواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۱:۳۵    
استقلال با برتری مقابل الهلال در صدر گروه D قرار گرفت و در انتظار ذوب آهن یا لوکوموتیو تاشکند خواهد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۱:۰۸    
به گزارش عصر امروز، وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز در بروکسل گردهم آمده بودند تا در خصوص موضع مشترک اتحادیه در قبال مسائل مختلف از جمله ایران و برجام، تصمیمی واحد بگیرند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۰:۴۴    
صفحه توئیتر فیفا صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۳    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به خبر بانک مرکزی درباره دادن بدون سقف دلار به افرادی که برای فرصت مطالعاتی به خارج می خواهند بروند، نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تنش های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم بر روی این مسئله داشته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۲۷    
رئیس کمیته امداد با ابلاغ بخشنامه ای خرید هرگونه کالای خارجی را ممنوع اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۸    
حملات موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه، به رغم ادعای آنها، نه از لحاظ سیاسی و نه نظامی، موفقیتی به دنبال نداشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
رئیس قوه قضاییه گفت که این نهاد از هر اقدامی در جهت صیانت از ارزش پول ملی و ایجاد ثبات در بازار ارز که لازمه کار اقتصادی است، حمایت همه جانبه می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۷    
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از ارائه خدمات ویژه ارتباط برخط با شهروندان در ربات اطلاع رسانی این شرکت برای نخستین بار خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۳    
آیین نامه طرح ترافیک خبرنگاران تصویب شد و رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک تاکید کرد خبرنگاران به ساختمان ایرانشهر مراجعه نکنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۰    
کاربران فضای مجازی به کاربری که آمریکا را دارای تقوا دانسته بود واکنش نشان دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۴    
سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله کلان مواد منفجره را که قرار بود با پوشش مواد مخدر از مرزهای شرقی به کشور وارد شود، کشف و ضبط کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۱    
رسانه های آمریکایی از کشته شدن 7 نفر و زخمی شدن 17 تن بر اثر درگیری های شدید در یک زندان در ایالت کارولینای جنوبی گزارش دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۳    
رسول خادم به نمایندگی از خانواده بزرگ کشتی با ارسال نامه ای به اعضای شورای امنیت ملی از آنها درخواست کرد با ورود تیم دیپلماسی کشور مانع از محرومیت کشتی گیران و تعلیق کشتی ایران شوند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۱    
با اعلام تک نرخی کردن ارز از سوی دولت اکنون بازار رقابت برای جذب سپرده های ارزی در بانک ها داغ است اگرچه بانک مرکزی می گوید که این نرخ ها باید در چارچوب های مشخصی به مشتری ارائه شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از در ون اسلام، تکفیری ها را برای مقابله با اسلام بسیج کردند، اما باز هم شکست خوردند و این نشان از اقتدار انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۲    
به گزارش عصر امروز، محمد رضا اسکندری وزیر اسبق کشاورزی امروز در نشست خبری اظهار کرد: از اوایل پیروزی انقلاب دو تفکر ما میتوانیم و ما نمیتوانیم در کشور وجود داشته است که تفکر ما میتوانیم به ظرفیت های ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۳    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور 370 شرکت کننده از 84 کشور جهان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن خبرداد و گفت: این مسابقات متعلق به نظام است نه سازمان اوقاف.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۱    
جزییات تردد رایگان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک 97 اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
دستاوردهای جدید هوانیروز ارتش در رمپ و باند جدید هوانیروز رونمایی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۳    
حجت الاسلام قرائتی با اشاره به موضوع ولایت فقیه در آموزه های دینی گفت: ولایت فقیه در واقع حکومت فقیه است و ما افتخار می کنیم این حاکم از مجتهدان و فقهای درجه یک اسلام است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۱    
ایران در یک قدمی دستگیری مهرگان امیرخسروی برادر فراری مه آفرید خسروی متهم معدوم پرونده فساد 3 هزار میلیاردی قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۲    
مقامات ارشد نظامی و سیاسی ایران در تماس های تلفنی جداگانه با همتایان سوریه ای خود، پیام های مهمی را درباره حمله موشکی آمریکا به سوریه، به دمشق منتقل کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با حضور در برنامه ذره بین رادیو تهران درباره آخرین وضعیت پیام رسان تلگرام توضیحاتی ارائه داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مناطق آزاد در حال حاضر برای تولید داخل آسیب زا هستند، گفت: با توجه به اینکه مناطق آزاد فعلی خسارات زیادی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۸    
ما به آقای غلامی گفتیم که متاسفانه برای دکتر فرهادی این اتفاق افتاد و ما می دانیم که شما شخص قانون مداری هستید و یک پیشنهاد به عنوان برادر کوچکتر به وزیر علوم دادیم که مراقب باشید که این چنین تیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۷    
سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه اعلام کرد که فرایند فیلترینگ پیام رسان تلگرام آغاز شده و چند ساعت دیگر کامل خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۸    
در حالیکه صفحات اجتماعی و منابع غیر رسمی خبر استعفا و عدم بازگشت کاوه مدنی از آخرین ماموریت خود به خارج کشور را اعلام می کند، اما سازمان محیط زیست هنوز هیچ واکنشی در مقابل این اخبار نداشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۷    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال، توضیحاتی درباره انتشار تصویری جعلی از پیراهن تیم ملی ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۴    
به گزارش عصر امروز، سفارت روسیه در هلند روز دوشنبه (امروز) تصریح کرد که آمریکا تلاش دارد تا اقدامات این سازمان که در صدد شروع تحقیقات درباره حملات شیمیایی اخیر دوما در غوطه شرقی سوریه است را تضعیف ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۴    
معاون وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه تاکید کرد مسکو در پاسخ به تحریم های جدید آمریکا از خود تعلل نشان نخواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
به گزارش عصر امروز، روزنامه الدیار چاپ بیروت در گزارشی اعلام کرد نیروهای بسیج مردمی عراق همراه با تجهیزات کامل شامل تانک، موشک های زمین به زمین و تیربارهای ضدهوایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
مرکز شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن حضرت ولیعصر(عج) تنها مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در تهران است که در دوران فعالیتش ده ها حافظ کل تربیت کرده اما اکنون به دلیل مشکلات مالی و مکانی در آستانه تعطیلی قرار ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از تدوین یک طرح دو فوریتی برای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۱    
آلودگی هوا مهم ترین عامل مرگ ومیر در شهر تهران است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
اسناد کشف شده در خانه سرکرده گروه تروریستی جیش الاسلام در شهر دوما، عملیات ساخت تسلیحات شیمیایی در این منطقه را زمانی که تحت سیطره گروه های تروریستی قرار داشت ثابت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۷    
به گزارش عصر امروز، در نخستین ساعات دوشنبه 20 فروردین ماه 97 مصادف با نهم آوریل چندین موشک به فرودگاه نظامی تیفور در استان حمص سوریه شلیک شد که سامانه پدافند هوایی سوریه آن ها را منهدم کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۵    
عضو شورای شهر در خصوص نامزد شدن سرپرست شهرداری تهران برای شهردار شدن گفت: بعید می دانم مکارم جزء گزینه ها باشد. نه شورا به این نتیجه رسیده و نه خودشان تمایل دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر انقلاب به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۶    
به گزارش عصر امروز به نقل از نیویورک تایمز، دولت آمریکا در نظر دارد روز دوشنبه تحریم های جدیدی را علیه روسیه بخاطر آنچه که حمایت مسکو از دولت سوریه در زمینه استفاده از تسلیحات شیمیایی عنوان می کند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۷    
در حالی که مربیان و ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان از حاشیه های سرمربی کره ای تیم ملی کشورمان می گویند وزارت ورزش و جوانان در قبال این ماجرا سکوت پیشه کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۸    
نخستین مرحله یارانه نقدی در سال 1397 شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۲    
به گزارش عصر امروز نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت 5 در ارتباط با علت محبوبیت این مجموعه نمایشی نزد مخاطبان تلویزیون گفت: کاراکترهای سریال پایتخت از جنس مردم است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد با تلاش نمایندگان مجلس، دولت با ساختار جدید به کار خود ادامه دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: افرادی که برای واردات کالا های اساسی برای دریافت ارز به بانک مراجعه می کنند ارز را با نرخ ابلاغیه بانک مرکزی دریافت می کنند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۵    
نمایندگان دومای روسیه بعد از ملاقات با رئیس جمهوری سوریه، یادآور شدند که "بشار اسد" در شرایط حساس کنونی، دمشق را ترک نکرده و شایعه خروج وی از سوریه، ادامه دروغ پراکنی رسانه های غربی در مورد سوریه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۲    
به گزارش عصر امروز، اواخر سال گذشته موضوع ثبت سفارشهای شائبه دار و فاقد اصالت برای نخستین بار از سوی مرکز حراست وزارت صنعت رسانه ای شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۹    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز آیت الله محمدتقی وحیدی گلپایگانی، امام جماعت مسجد انصارالحجه(عج) و نماینده ولی فقیه و مراجع معظم تقلید ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۷    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز دو روز مهم و نفس گیر وجود دارد، یک: روزی که ازدواج می کنیم و دو: روزی که دلیل ازدواج خود را درک می کنیم و هر کس به دلیلی ازدواج می کند، یکی برای آرامش ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۹    
از هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ذوب آهن اصفهان کار دشواری برابر لوکوموتیو تاشکند دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۹    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف، کولاک و سیل و آب گرفتگی در بسیاری از استان های کشور گفت: 22 دستگاه از مسیر سیلاب و 108 خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور آلمان روز یکشنبه درباره گسترش شکاف ها بین روسیه و کشورهای غربی هشدار داد و از آن ابراز نگرانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
عضو شورای اسلامی شهرتهران به جلسه شورای شهری ها با عارف اشاره کرد و گفت: در خصوص انتخاب شهردار مباحثی مطرح شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی و ورودی تهران خبر داد و گفت: معابر داخلی نیز به دلیل بارندگی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۰    
به گزارش عصر امروز، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی به تجاوز موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه که اوایل هفته گذشته رخ داد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۷    
مدارس فیروزکوه به خاطر سرما و لغزندگی جاده تعطیل شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۴    
دلار 4200 تومانی کدام خودروها را ارزان می کند؟ چرخش مثبت در عرضه مسکن؛ هوا را بمباران کردند؛ کشاورزی قربانی ویلاسازی و تقابل قهرمان با یاران ژاوی؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.