جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۸:۵۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 13 مهر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مهر 1397 عصر امروز 2 مهر 1397 عصر امروز 3 مهر 1397 عصر امروز 4 مهر 1397 عصر امروز 5 مهر 1397 عصر امروز 6 مهر 1397 عصر امروز 7 مهر 1397 عصر امروز 8 مهر 1397 عصر امروز 9 مهر 1397 عصر امروز 10 مهر 1397 عصر امروز 11 مهر 1397 عصر امروز 12 مهر 1397 عصر امروز 13 مهر 1397 عصر امروز 14 مهر 1397 عصر امروز 15 مهر 1397 عصر امروز 16 مهر 1397 عصر امروز 17 مهر 1397 عصر امروز 18 مهر 1397 عصر امروز 19 مهر 1397 عصر امروز 20 مهر 1397 عصر امروز 21 مهر 1397 عصر امروز 22 مهر 1397 عصر امروز 23 مهر 1397 عصر امروز 24 مهر 1397 عصر امروز 25 مهر 1397 عصر امروز 26 مهر 1397 عصر امروز 27 مهر 1397 عصر امروز 28 مهر 1397 عصر امروز 29 مهر 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: قانون جدید مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان در پست های مدیریتی در آذربایجان شرقی فقط شامل دو نفر یعنی استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
طی هفته گذشته با کاهش قیمت دلار اظهارنظرهای مختلفی در مورد تداوم کاهش قیمت ارز به گوش می رسد و تحلیل های مختلف خبر از ادامه این روند می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
به گزارش عصر امروز، دیدار با خانواده های معظم شهدا، همیشه از ماندگارترین و زیباترین دیدارها بوده و ساعت ها این دیدارها در تن و جان پرجوش و خروش بوده و توانسته تغییرات شگرفی را در زندگی و رفتارهای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۵    
پرسپولیس موفق شد السد را در قطر شکست دهد تا یک گام به فینال لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی آسوده خاطر از سروسامان حوزه مسئولیتی خود، برای دویستمین زادروز کارل مارکس یادداشت نوشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰    
یک عضو فراکسیون امید مدعی شد منتقدان FATF حامی قاچاق و پولشویی هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای گلایه آمیز به وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم توجه به ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی و رب برای تنظیم بازار گلایه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
اوسیانو دآ کروز، مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در فوتبال ایران و جهان همه کارشناس هستند، اما در حال حاضر یک نفر است که می تواند تصمیم گیری کند و آن هم کارلوس کی روش است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۵    
به گزارش عصر امروز؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی در حاشیه مراسم آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی بیست و سه نفر در جمع خبرنگاران توضیح داد: وقتی که جنگ سی و سه روزه انجام گرفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۰    
منابع خبری رویترز ادعا کردند رئیس پلیس بین الملل یا همان اینترپل که از هفته گذشته ر و در پی سفر به چین مفقود شده، در این کشور بازداشت و در حال پاسخ دادن به سوالات بازجوها است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵    
به گزارش عصر امروز، به نقل از دفتر آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار جمعی از اساتید مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵    
منابع عراقی از نجات ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش از هلاکت در حمله موشکی اخیر ایران علیه مواضع تروریست ها در سوریه خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۰    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شیراز از سالم بودن تمامی مسافران حادثه پرواز شیراز-مسقط خبر داد و گفت: پرواز جایگزین این مسیر ساعت 23 امشب است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۰    
به گزارش عصر امروز، محمد بن سلمان وزیر دفاع و ولیعهد سعودی در گفت وگو با وبگاه شبکه خبری آمریکایی بلومبرگ از همکاری های سعودی ها و آمریکا به خصوص دولت دونالد ترامپ گفته است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۰    
بعد از هشدار کارشناسان هواشناسی طی روزهای گذشته از ظهر امروز شاهد بارش شدید باران و وقوع سیل در استان های شمالی کشور هستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۹    
طبق ادعای ستون نویس واشنگتن پست، ماکرون در جریان نشست مجمع عمومی در هفته گذشته از ترامپ پرسیده این بار چه پیامی برای روحانی دارد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۹    
سردار محمدرضا مقیمی درباره تصاویر منتشر شده از احضارنامه برخی سلبریتی هایی که اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله کرمانشاه کرده بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۹    
در روز های اخیر در حالی که به سالگرد زلزله دلخراش کرمانشاه نزدیک می شویم تعدادی از افراد مشهور دریافت کننده کمک های مردمی که مبالغ زیادی از سوی مردم به آن ها پرداخت شده به مراجع ذی صلاح دعوت شده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۹    
تولیدات و محصولات مرتبط با صنعت شکلات سازی، همواره در سطح جهان از تقاضای بالایی برخوردار است و همین ویژگی، سودآوری قابل توجهی را برای چنین عرصه ای فراهم کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۹    
خبرگزاری ایرنا روز چهارشنبه گذشته خبری را در روی خروجی خود از نشست دیده بان شفافیت و عدالت در مازندران قرار داد که سخنان احمد توکلی در این نشست را تحریف کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۹    
میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون هوای شهر تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز از 76 به 74 کاهش داشته و سالم است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۴    
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در موسسه هادسون، چین را متهم کرد که تلاش دارد تا موقعیت ترامپ را پیش از انتخابات میان دوره ای کنگره تضعیف کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۹    
بر اساس آخرین آمارهای ارائه شده سرانه مصرف دیتا در کشور 6گیگابایت به ازای هر نفر است و این در حالی است که متوسط سرانه مصرف دیتا در دنیا 20 گیگابایت اعلام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۴    
ساعت دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و بولیوی اعلام شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۹    
معاون وزیر ارتباطات گفت: به دلیل قطعی فیبر نوری در خارج کشور 20 درصد از ظرفیت اینترنت کشور در ساعت پیک دیشب قطع شد که این ظرفیت ظرف 4 ساعت به شبکه بازگشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۹    
تحلیلگر مشهور جهان عرب با اشاره به افول هیمنه و فرمانروایی دلار در جهان آورده است: دلار در آستانه فروپاشی کامل با توجه به افزایش رویکرد کشورهای دنیا برای کنار گذاشتن آن قرار دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۳    
به گزارش عصر امروز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر خود نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۸    
14 مهرماه مفتخر به نام روز تهران، پایتخت کهن سرزمین ایران شده است، روزی که به همت شورای شهر تهران در سال 95 به نام روز تهران انتخاب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۸    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1202 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 2.3 دلار افزایش داشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۸    
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از نداشتن آب آشامیدنی 16 میلیون یمنی به دلیل حملات پیاپی ائتلاف سعودی علیه این کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۷    
پلیس فرانسه اعلام کرد درباره مفقود شدن رئیس پلیس اینترپل تحقیق خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۲    
ژاپنی ها رسما اعلام کردند با قطع واردات نفت از ایران قیمت بنزین در ژاپن نیز بالا می رود و این کشور به شکل جدی به دنبال گرفتن معافیت از آمریکا بابت ادامه واردات نفت از ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۱    
آل اسحاق گفت: اگر اقدام بانک مرکزی برای کنترل بازار دو ماه و حتی یک هفته قبل صورت می گرفت، اوضاع اصلا به اینجا نمی رسید که دشمن شاد شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱    
به گزارش عصر امروز، سردار حسین سلامی صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان شهر اصفهان در میدان امام علی(ع) اظهار کرد: اصفهان شهر شهیدان والامقام و شهر ستاره های درخشان در سپر افتخارات اسلام است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱    
به گزارش عصر امروز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم نماز جمعه تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با بیان اینکه خدا را شاکرم در هفته نیروی انتظامی بین ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه های عبادی- سیاسی این هفته تهران درخصوص لزوم توجه به موضوعات دینی اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۴    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه به هم ریختگی در دولت را قبول ندارم، گفت:مشکل کشور وزرا نیستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۴    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تعیین شرایط سنی جدید برای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۳    
محمدرضا باهنر در گفت وگو با تسنیم جزئیاتی از جلسه روزهای اخیر برخی چهره های اصولگرا با رئیس دفتر روحانی را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۲    
قیمت جهانی نفت در معاملات امروز افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت در برابر 85 دلار و 5 سنت معامله شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس برای متعادل کردن قیمت ارز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۱    
به گزارش عصر امروز، عبدالناصر همتی در مطلبی در صفحه اجتماعی شخصی خود درباره ملاقات با رییس کل بانک مرکزی روسیه نوشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
نخست وزیر مامور تشکیل دولت در عراق بر عدم نامزد کردن هیچ یک از نمایندگان پارلمان برای تصدی پست های وزارتی تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۰    
به گزارش عصر امروز در مهرماه 1357 فشارهای دولت بعث بر امام خمینی بیشتر شد و بسیاری از فعالیت های ایشان از سوی دولت عراق ممنوع شد. این محدودیت ایشان را به فکر هجرت به دیگر کشورها انداخت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۰    
اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش های تاریخی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۰    
به گزارش عصر امروز پروفسور حسین اردکانی از بنیانگذاران هواشناسی در ایران و مدرس دانشگاه به پیش بینی ورود و فعالیت یک سامانه بارشی کشور در فصل پاییز پرداخت و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۰    
صدها نفر از کارگران و کارمندان شرکتی نفتی در شرق عربستان سعودی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود دست به تظاهرات و اعتصاب زدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون های زیر 4میلیون تومان در سطح بازار تهران است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو فروند موشک بالستیک از نوع زلزال2 را به مواضع نظامیان سعودی در جنوب عربستان شلیک کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۰    
درگیری بین شبه نظامیان دموکراتیک سوریه با عناصر گروه تروریستی داعش در محور شرقی رود فرات شدت گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۴    
به گزارش عصر امروز، روزنامه واشنگتن پست روز پنج شنبه نوشت ترامپ اخیرا در یک جمع غیرعلنی اظهارات تحقیرآمیزی را علیه سلمان پادشاه عربستان سعودی مطرح کرده است. ...