پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 20 مهر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 مهر 1397 عصر امروز 2 مهر 1397 عصر امروز 3 مهر 1397 عصر امروز 4 مهر 1397 عصر امروز 5 مهر 1397 عصر امروز 6 مهر 1397 عصر امروز 7 مهر 1397 عصر امروز 8 مهر 1397 عصر امروز 9 مهر 1397 عصر امروز 10 مهر 1397 عصر امروز 11 مهر 1397 عصر امروز 12 مهر 1397 عصر امروز 13 مهر 1397 عصر امروز 14 مهر 1397 عصر امروز 15 مهر 1397 عصر امروز 16 مهر 1397 عصر امروز 17 مهر 1397 عصر امروز 18 مهر 1397 عصر امروز 19 مهر 1397 عصر امروز 20 مهر 1397 عصر امروز 21 مهر 1397 عصر امروز 22 مهر 1397 عصر امروز 23 مهر 1397 عصر امروز 24 مهر 1397 عصر امروز 25 مهر 1397 عصر امروز 26 مهر 1397 عصر امروز 27 مهر 1397 عصر امروز 28 مهر 1397 عصر امروز 29 مهر 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۴    
دادسرای پاریس روز جمعه، خواستار مصادره 250 میلیون یورو از دارایی های شرکت نفتی توتال در پرونده پرداخت رشوه به ایران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۴    
برخلاف ادعای توجیه کنندگان همکاری های اطلاعاتی با FATF مبنی بر کاهش تحریم ها، این همکاری ها منجر به تنگ تر شدن حلقه تحریم ها می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۱    
یکصد و سی ونهمین نشست اتحادیه های بین المجالس هفته جاری در ژنو برگزار می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب برای حل مشکلات کلیدی اقتصاد کشور گفت: شرط اساسی فائق آمدن بر مشکلات، همراهی اعضای دولت و پشتیبانی دو قوه محترم دیگر است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۱    
دولت آلمان درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی خبرنگار منتقد سعودی ابراز نگرانی کرده و از عربستان خواست تا به شکلی سریع و قابل اعتماد در این باره شفاف سازی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور برای امروز در 20 استان کشور بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۴    
جاستین ترودو 2 روز پس از ابراز پشیمانی سفیر سابق کشورش در عربستان بخاطر انتقاد از سعودی ها، گفت که موضع کانادا تغییری نکرده و هر زمان که بتواند، باز هم از نقض حقوق بشر در عربستان انتقاد می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۴    
به گزارش عصر امروز، فرهان حق سخنگوی سازمان ملل متحد در شب که شهر بندری حدیده در غرب یمن زیر بمباران بود، گزارشی از اوضاع کلی این کشور جنگ زده به خبرنگاران داد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۹    
فیسبوک روز جمعه اعلام کرد حفره های امنیتی این رسانه اجتماعی موجب شده هکرها به داده های 29 میلیون حساب کاربری دست پیدا کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۹    
به گزارش عصر امروز، سخنرانی سید حسن نصرالله ، دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت درگذشت حاجیه آمنه سلامه ، مادر شهید عماد مغنیه آغاز شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۴    
به گزارش عصر امروز عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره تغییرات در این شورا گفت: هیچ تغییری در شورای نگهبان رخ نخواهد داد و چنین خبرهایی کذب است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
ماجرای جمال خاشقجی به یک سوژه جالب تبدیل شده است. یک معترض نه چندان خطرناک و نه چندان جدی سعودی برای یک کار ساده کنسولی به نمایندگی کشورش در اسلامبول مراجعه کرد و ساعتی بعد سر به نیست شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۲    
یک رسانه غربی در گزارشی به این احتمال پرداخته است که بحران جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی باعث شود تا محمد بن سلمان ولیعهد سعودی جایگاهش را از دست بدهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۲    
وزیر بهداشت، تصریح کرد: داروی ایرانی بیماری MS به بیش از 40 کشور دنیا، صادر می شود و مورد تایید اساتید رشته نورولوژی قرار گرفته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۲    
رئیس جمهور فرانسه امروز جمعه از نگرانی خود درباره موضوع جمال خاشقجی خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۷    
بر اساس گزارش بانک مرکزی، در بهار سال جاری میزان صادرات نفت کشور روزانه 2.39 میلیون بشکه بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۷    
آزادی برونسون گام مهمی برای حل تنش سیاسی بین واشنگتن و آنکارا تلقی می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که رئیسعلی دلواری و میرزا کوچک خان هم با تعریف FATF ترویست هستند گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه ایلام گفت: بنده سرباز رهبر و خادم مردم هستم و درب دفتر بنده به روی همه باز است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۶    
به گزارش عصر امروز، یک فعال رسانه ای در توییتر در باره طرح منع کار بازنشستگان در مورد مدیران سازمان صدا و سیما نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۶    
تعطیلی لیگ برتر به خاطر بازی دوستانه تیم ملی شاید برای هیچ تیمی به اندازه استقلال مفید نباشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۶    
فرمانده پلیس کربلای معلی در آستانه اربعین حسینی خواستار هوشیاری و آمادگی بیشتر نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت و ثبات این شهر مقدس شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۵    
به گزارش عصر امروز اخیرا اشیای تاریخی به قدمت یک هزار و 200 سال در پی کاوش های پژوهشی و باستان شناسی از روستای تاریخی سرابکلان این شهرستان کشف شده است. این اشیا شامل 94 سکه نقره و یک کوزه سفالی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۰    
تصویری از پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعدادی از همراهان را در حال خوردن ناهار در کنار جاده در سفر به استان آذربایجان شرقی و بازید از خانواده های تحت حمایت کمیته را مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: 65 درصد پروژه یک هزار و 700 کیلومتری بزرگراه کریدور خلیج فارس اجرا شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۰    
فحاشی های یکی از حاضرین در نمازجمعه امروز با اعتراض نمازگزاران و پاسخ امام جمعه موقت تهران مواجه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۰    
اسامی برخی از نمایندگانی که در مخالفت با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) رأی دادند و نمایندگان غایب در جلسه بررسی این لایحه توسط خبرگزاری فارس منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۹    
فردا در تهران رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود، همچنین در سواحل خزر بارش ها تا اواخر وقت روز آینده ادامه دارد و مجدداً از روز یکشنبه و در روزهای دوشنبه و سه شنبه ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۸    
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در جام ملت های آسیا تیم ها در وقت اضافه قادر به استفاده از قانون تعویض چهارم هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۳    
قیمت نفت امروز افزایش یافت، اما با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی از میزان افزایش ها کاسته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۳    
فروش فیلم های سینمای ایران در هفته جاری با اکران فیلم های جدید شتاب بیشتری گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۸    
به گزارش عصر امروز، عبد الباری عطوان ، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم یادداشت روز خود در این روزنامه را با این عنوان منتشر کرد که ترامپ در اظهارات تلویزیونی خود درباره جنایت ناپدید شدن خاشقچی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۲    
به گزارش عصر امروز، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه امروز اظهار داشت: نشاط و جوانی برای دنیاست ولی نباید تمرکز فقط روی دنیا باشد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۰    
به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام پناهیان در توییتر درباره کارشکنی برخی از مسئولان برای سفر اربعین نوشت:
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۵    
یک روزنامه انگلیسی به نقل از یک شاهزاده فراری سعودی فاش کرد که از زمان ناپدیدشدن روزنامه نگار منتقد عربستانی 5 شاهزاده نیز ناپدید و شماری نیز بازداشت شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۵    
سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش شدید باد در اکثر مناطق کشور طی امروز، فردا و روز یکشنبه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۵    
اطلاعات دریافتی از نفتکش ها و منابع صنعتی و کشتیرانی نشان می دهد ماه میلادی گذشته برابر با شهریور هند حدود 528هزار بشکه در روز نفت از ایران وارد کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۵    
بر اساس آمار منتشر شده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در نیمه نخست امسال بیش از 230 هزار پرواز در فرودگاه های کشور انجام شده و حدود 28 میلیون مسافر به وسیله این پروازها جابجا شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۵    
با وجود افت 150هزار بشکه ای تولید نفت ایران در ماه سپتامبر، به دلیل رشد قیمت جهانی نفت درآمد نفتی ایران در این ماه نسبت به ماه قبل از آن تغییر معناداری نداشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۵    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیشب موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۰    
بررسی گزارشهای بانک مرکزی نشان میدهد، در بهار امسال 32 هزار پروانه جدید ساختمانی در مناطق شهری کشور صادر شده است که سهم شهر تهران حدود 3هزار پروانه بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۰    
براساس عملکرد 5 ماهه بودجه سال 97، با وجود این که درآمد نفتی 61 درصد رشد کرد، اما زور درآمد به هزینه ها نرسیده و کسری 102 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۵    
متوسط قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران در ماه سپتامبر شهریور 97با 4 دلار و 82 سنت افزایش در مقایسه با ماه پیش از آن به 75.28 دلار رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۵    
پرونده های مهم تعزیرات در یک هفته گذشته شامل 3 پرونده مشتقات نفتی، شرکت آلومینیوم المهدی و یک شرکت خودرویی است که بیش از 1000 میلیارد ریال جریمه در این پرونده ها صادر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۰    
به گزارش عصر امروز، سردار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه خبری المسیره، به اظهارات اخیر دونالد ترامپ که مدعی شده بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۰    
روزنامه واشنگتن پست نوشته مقام های ترکیه ای به همتایان آمریکایی خود گفته اند که از لحظات شکنجه، بازجویی و قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی فایل صوتی در اختیار دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که آمریکا به دنبال کشتن وی است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۵    
ایالات متحده و ترکیه برای آزادی کشیش جنجالی که در بازداشت خانگی به سر می برد، به توافق دست یافتند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۵    
به گزارش عصر امروز، چهارشنبه گذشته مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفته بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۵    
کمیته حقوق کودکان سازمان ملل متحد از عربستان سعودی خواست تا هرچه سریعتر به کشتار غیرنظامیان، به ویژه کودکان، در یمن پایان دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۵    
وزیر اقتصاد ژاپن در دیدار با همتای آمریکایی خود خواستار مصونیت شرکت های ژاپنی از آسیب های ناشی از تحریم ها علیه ایران شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۰    
فرمانده انتظامی بهبهان با اعلام اینکه دیشب 300 گرم طلا از یک طلافروشی در بهبهان سرقت شده است، گفت: گشت های انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۰    
به گزارش عصر امروز، برایان هوک رئیس کارگروه ایران در دولت آمریکا برای از روز گذشته سفری چند مرحله ای را برای بحث درباره ایران آغاز کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۵    
طی چند ماه گذشته برخی از کالاهای احتکار شده از طریق فروشگاه های بزرگ و با قیمت قبلی در اختیار مردم قرار گرفته است، اما دولت باید اهتمامی بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۵    
یک لابی ضد ایرانی در آمریکا در تلاش است از اختلافات در کاخ سفید در خصوص دسترسی ایران به سامانه سوئیفت کاسته و سیاستمداران را به قطع دسترسی ایران ترغیب کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۰    
به گزارش عصر امروز، میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه در یک مصاحبه کم سابقه، انتقاداتی صریح علیه سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح کرد و گفت قواعد بازی در سوریه تغییر ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۵    
دونالد ترامپ در واکنش به ناپدید شدن روزنامه نگار مقیم آمریکا که بن سلمان اکنون متهم به قتل اوست، به صراحت می گوید حاضر نیست از قراردادهای تسلیحاتی با ریاض صرف نظر کند.