سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۸Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 14 آذر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 آذر 1397 عصر امروز 2 آذر 1397 عصر امروز 3 آذر 1397 عصر امروز 4 آذر 1397 عصر امروز 5 آذر 1397 عصر امروز 6 آذر 1397 عصر امروز 7 آذر 1397 عصر امروز 8 آذر 1397 عصر امروز 9 آذر 1397 عصر امروز 10 آذر 1397 عصر امروز 11 آذر 1397 عصر امروز 12 آذر 1397 عصر امروز 13 آذر 1397 عصر امروز 14 آذر 1397 عصر امروز 15 آذر 1397 عصر امروز 16 آذر 1397 عصر امروز 17 آذر 1397 عصر امروز 18 آذر 1397 عصر امروز 19 آذر 1397 عصر امروز 20 آذر 1397 عصر امروز 21 آذر 1397 عصر امروز 22 آذر 1397 عصر امروز 23 آذر 1397 عصر امروز 24 آذر 1397 عصر امروز 25 آذر 1397 عصر امروز 26 آذر 1397 عصر امروز 27 آذر 1397 عصر امروز 28 آذر 1397 عصر امروز 29 آذر 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده ویژه انبوه سازان به 110 میلیون تومان شامل 40 میلیون وام 9 درصد و 70 میلیون وام 18 درصدی افزایش یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۶    
نمایی از یک ساختمان زیبا و بی نظیر در شهر گوانجوی چین را مشاهده خواهید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۲    
نواقص برخی از قوانین مهمی که در مجلس دهم تصویب شده است گاها آسیب هایی را در فضای سیاسی و اجتماعی کشور بوجود آورده و باعث ورود رهبر انقلاب به این موارد شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۲    
اخبار ساختگی در حال ساختن دنیای جدیدی هستند که بر مبنای نفهمیدن ها بنا نهاده شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۷    
در جامعه ما زنان مسلمان چادر را به عنوان حجابی برتر و در حال حاضر پرچم فرهنگی زنان مسلمان جمهوری اسلامی برگزیده اند و در لحظه لحظه حضورشان در اجتماع تقید خود را به آیات الهی و اطاعت کامل از فرامین ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۷    
حسن پور دادستان بوشهر پیرامون علت تخلف متهمان گفت: در این پرونده برخی متهمین پرداخت کننده رشوه برای حفظ جایگاه سازمانی خودشان به مسئولین عالی رتبه گمرک استان بوده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۳    
اکنون 8 ماه از تصمیم پولی و مالی بزرگی که منجر به ایجاد رانت 150 هزار میلیارد تومانی شد و 18 میلیارد دلار از درآمدهای ارزی کمیاب را به حلقوم مفسدان و رانت خواران ریخت، می گذرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۳    
در بیانیه فراکسیون ولایی مجلس آمده است:متاسفانه همچون گذشته فرصت بررسی وتبادل نظر مبسوط در مورد این لایحه فراهم نشد و این لایحه مهم نیز با عجله و با نقض مواد قانونی آیین نامه داخلی مجلس به تصویب رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۵۳    
کارشناس مسائل سیاسی نوشت: در این بلبشوی اروپا جماعتی به فکر این افتاده اند که برای انحراف مردم از آنچه در اروپا می گذرد، قد و قواره دموکراسی و حقوق بشر و آزادی بیان در داخل را برانداز کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۴۳    
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: در قانون بودجه، منابع مالی افزایش حقوق کارکنان دولت 20 درصد پیش بینی شده است، اما اگر این میزان قرار باشد بیشتر شود، در زمان بررسی بودجه در مجلس مشخص می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۸    
وزیر نیرو گفت: ظرفیت نیروگاه های تجدید پذیر در کشور تا پایان دولت دوازدهم با رشد چشم گیر به چهار هزار مگاوات می رسد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۳    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که انیمیشن سینمایی شاهزاده روم یکی از آنهاست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۸    
به گزارش عصر امروز، حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان فقط روماتیسم را می شناسم! در نقد اظهارات رئیس جمهور در سمنان نوشت: ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۲    
حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به دیدار کاسب خوش انصاف تبریزی رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۷    
خودروی حامل امام جمعه جلفا در جاده مرند به جلفا تصادف کرده و حجت الاسلام سنجری امام جمعه جلفا مصدوم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدم قطعا تغییری در مجلس آینده رخ می دهد و امیدوارم این تغییر در مسیر احقاق حق، رفع ظلم و استقرار عدالت باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۲    
وزارت خارجه روسیه در واکنش به اتهام آمریکا درباره عدم پایبندی مسکو به پیمان INF اعلام کرد واشنگتن اسناد متقنی در این باره در اختیار آن ها نگذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۷    
رؤسای جمهوری روسیه و ونزوئلا در مسکو با یکدیگر دیدار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۲    
کمدی-تراژدی دیگر داستان این است که انسان، توهم تهدید دشمن را برای مردم، مهیب و ترسناک سازد اما به همان اندازه، حساب و کتاب قبر و برزخ و سنگینی دِین 80 میلیون نفر را بر عهده خود نپندارد
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۷    
فرمانده ای که چند سال قبل فرمان لزوم حضور خیابانی مردم را صادر کرده بود حالا زمان حمله و شیوه آن را نیز صادر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شکست های سنگین مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه های مختلف خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۷    
بیست و هفتمین اجلاسیه سراسری نماز به میزبانی دانشگاه سمنان با حضور رئیس جمهور، جمعی از اعضای هیئت دولت و مسئولان کشوری برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۷    
رئیس جمهور از مهمان نوازی مردم سمنان قدردانی کرد و گفت: در بودجه 98 کالاهای اساسی با ارز 4200 تأمین می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۷    
ترافیک معابر منتهی به میدان توحید بر اثر ترکیدگی لوله آب سنگین شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۷    
به گزارش عصر امروز، امیر دریادار حسین خانزادی ظهر امروز در تجمع عظیم انقلابیون جوان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی این شهر با اشاره به اهمیت دریا و حضور مقتدرانه در آب های آزاد اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۷    
نماینده مجلس نهم گفت: صالحی امیری مرا آدم ابلهی تصویر می کند که آنقدر ساده لوح است که با یک تلفن ناشناس آبروی فردی را می برد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای کاستن هرچه بیشتر از بهای نفت از کشورهای عضو اوپک خواسته تا تولید خود را کاهش ندهند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۷    
سقوط آزاد به زیر خط فقر با شیب تند قیمت ها!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۲    
در معاملات امروز بازار تهران سکه جدید با 70 هزار تومان افزایش 3 میلیون و 750 هزار تومان و دلار با رشد 50 تومانی 11450 تومان به فروش رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۲    
متخصصان آشنا با سیاست آمریکا می گویند عراق در بحبوحه تحریم های آمریکا علیه ایران معلق رها نمی شود و آمریکا احتمالا معافیت از تحریم های ایران را برای عراق تمدید می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۲    
گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اصلاح CFT امروز در صحن علنی مجلس بررسی شد و بخشی از این لایحه اصلاح و بخشی نیز به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۳۲    
ما به عقب باز نگردیم یا بگردیم...!!! با طنز اجتماعی برفکی هر هفته سه شنبه ها همراه ما باشید
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: جرائم در فضای مجازی امسال نسبت به سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است اما پلیس فتا توانسته است بیش از 80 درصد جرائم را کشف کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه فردا در تهران وزش باد داریم، گفت: همچنین به صورت پراکنده بارندگی خواهیم داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۷    
جلسه دادگاه تجدیدنظر اسفندیار رحیم مشایی با وجود اعلام قبلی و ابلاغ وقت، بدون حضور وی برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۲    
یک کارشناس اقتصادی، کنترل پولشویی، شفاف شدن معاملات و مبادلات مالی و مدیریت بازار دارایی ها از جمله بازار ارز را مزایای ممنوعیت خرید و فروش چک های تضمین شده دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۲    
به گزارش عصر امروز، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به اینکه به دلیل کم بودن گوش شنوا قصد نداشتم در درس امروز درباره مسائل روز سخنی بگویم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: دستورالعملی به پیمانکاران جمع آوری زباله خشک ابلاغ کرده ایم تا به زباله گردها اجازه ندهند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۲    
نمایندگان مردم اصفهان به دلیل تحقق نیافتن وعده های دولت و رئیس مجلس درباره احیای زاینده رود و حل مشکل آب این استان استعفا کردند .
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۲    
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با تلاش همکاران ما در این پلیس و اشراف اطلاعاتی موجود، 62 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید و گازوئیل در کرمانشاه از قاچاقچیان کشف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی علیرضا رشیدیان را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۲    
دادستانی استانبول برای دو نفر از نزدیکان محمد بن سلمان در دیوان پادشاهی سعودی در ارتباط با قتل جمال خاشقچی قرار بازداشت صادر کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۲    
تهیه کننده و مجری برنامه نود ضرب المثل "اندازه نگه دار که اندازه نکوست"؛ را چندان رعایت نکرد که خواسته یا ناخواسته بودن این اتفاق را باید به حساب پوشش های متوالی و حمایتی برنامه نود از کی روش دید.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۲    
بعد از گمانه زنی های فراوان سرانجام دستیار مد نظر سرمربی آلمانی برای پیوستن به کادر فنی این تیم در ادامه فصل معرفی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۲    
رسانه های غربی مدعی آزادی گرایی، در شرایطی صدای صدهاهزار معترض فرانسوی را سانسور می کنند که در واکنش به اغتشاشات چند ده نفری عده ای مزدور در کشوری مستقل، پوشش خبری همه جانبه ای را اتخاذ می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۲    
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه این هفته آغاز می شود و روز جمعه هم یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۲    
به گزارش عصر امروز، یک دیپلمات روس می گوید که غرب هیچ مدرکی مبنی بر اینکه ایران قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد را نقض کرده است، ندارد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۲    
به گزارش عصر امروز، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز، این اجلاس سالانه را نشانه ی حق گزاری در برابر فریضه نماز خواندند و درباره اهمیت نماز افزودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۷    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز آیت الله سیدهاشم حمیدی در بزرگداشت شهادت آیت الله سیدحسین مدرس با تبریک روز مجلس که به مناسبت شهادت آیت الله سیدحسن مدرس ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۲    
یک کارشناس محیط زیست اعلام کرد: راهکارهای فعلی کاهش آلودگی هوا در تضاد با کاهش گازهای گلخانه ای هستند و لذا ارتباط دادن این دو موضوع به مثابه ماهی گرفتن از آب گل آلود است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۱    
از مجموع 77.8 میلیمتر بارش ثبت شده در 72 روز ابتدایی پاییز امسال، 28.5 میلیمتر بارش در 12 روز ابتدایی آذرماه به ثبت رسیده؛ این میزان بارش ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۱    
عضو کمیسیون نیروهای مسلح سنای آمریکا هشدار داد که اگر هم اکنون ولیعهد عربستان متوقف نشود اوضاع در آینده وخیم تر خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۱    
به گزارش عصر امروز، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در حاشیه نشست وزرای خارجه این سازمان در بروکسل تصریح کرد که طالبان از طریق نظامی به پیروزی نخواهد رسید. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۶    
مهناز افشار به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر کرده است که در آن مردم را به تزریق یک آمپول مرگ آور تشویق می کند!
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۱    
دیپلمات های اروپایی با بیان اینکه موضع محکم ایران درخصوص برنامه موشکی، اروپا را مستأصل کرده است، می گویند احتمال بازگرداندن گزینه تحریم ایران به دستور کار اتحادیه اروپا وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۶    
به گزارش عصر امروز، دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل درباره نشست 13 آذر شورای امنیت بیانیه ای مطبوعاتی به شرح زیر صادر کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۱    
هشدار نفت در برابر نفت؛ توصیه رهبر انقلاب برای اصلاح قانون منع به کار گیری بازنشستگان؛ بازار ارز دیگر جذاب نیست ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۰:۲۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز، امروزه با دیدن برخی مواضع و حرف ها، دیگر مسائل تاریخی برایمان غریبه و دور از ذهن نیست ...