شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 17 آذر 1397 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 31 فروردین 1397 عصر امروز 31 اردیبهشت 1397 عصر امروز 31 خرداد 1397 عصر امروز 31 تیر 1397 عصر امروز 31 مرداد 1397 عصر امروز 31 شهریور 1397 عصر امروز 30 مهر 1397 عصر امروز 30 آبان 1397 عصر امروز 30 دی 1397 عصر امروز 30 بهمن 1397 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 1 آذر 1397 عصر امروز 2 آذر 1397 عصر امروز 3 آذر 1397 عصر امروز 4 آذر 1397 عصر امروز 5 آذر 1397 عصر امروز 6 آذر 1397 عصر امروز 7 آذر 1397 عصر امروز 8 آذر 1397 عصر امروز 9 آذر 1397 عصر امروز 10 آذر 1397 عصر امروز 11 آذر 1397 عصر امروز 12 آذر 1397 عصر امروز 13 آذر 1397 عصر امروز 14 آذر 1397 عصر امروز 15 آذر 1397 عصر امروز 16 آذر 1397 عصر امروز 17 آذر 1397 عصر امروز 18 آذر 1397 عصر امروز 19 آذر 1397 عصر امروز 20 آذر 1397 عصر امروز 21 آذر 1397 عصر امروز 22 آذر 1397 عصر امروز 23 آذر 1397 عصر امروز 24 آذر 1397 عصر امروز 25 آذر 1397 عصر امروز 26 آذر 1397 عصر امروز 27 آذر 1397 عصر امروز 28 آذر 1397 عصر امروز 29 آذر 1397 عصر امروز 30 آذر 1397 
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۶    
همزمان با بروز برخی مشکلات در جامعه و متعاقب آن شکل گیری گلایه های مردمی، برخی در داخل می کوشند، این اتفاقات را به ابزار فشاری علیه مقامات تبدیل کنند تا بتوانند بازی سازش خود را پیش ببرند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۲    
سرجوخه بازنشسته زندان قصر تهران درباره لحظه اعدام سردار ملی ایران، شهید علیمردان خان در خاطرات خود می نویسد: ساعت 5 بامداد ایشان را به سمت جوخه اعدام هدایت کردیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۷    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز حسن روحانی چندی پیش در سفری به سمنان در سخنانی به طنز به یک واژه جالب اشاره کرد بنام "زنونابین" که در زمان بیان آن همه حاضران در دیدار با روحانی به آن خندیدند اما برای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۲    
عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت:روزی که دلار جهشی بالا رفت، کالاها از قبل در صنوف موجود بود و لحظه ای قیمت کالا افزایش یافت اما حال که کاهش قیمت ارز را شاهد هستیم ولی کاهش ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۲    
محمد رضوانی فر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) منصوب و جانشین مرتضی لطفی در این سمت شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶    
محمود کریمی و محرم نویدکیا روز آینده، میهمانان ویژه اردوی طلایی پوشان خواهند بود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۶    
عامل انتحاری چابهار که باعث به شهادت رسیدن دو نفر از پرسنل شیعه و سنی فرماندهی انتظامی این شهرستان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۱    
یک عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات می گوید نامه اسحاق جهانگیری به رهبر انقلاب مربوط به حدود شش ماه قبل یعنی بعد از حوادث دی ماه بوده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۶    
یک عضو هیأت صنعاء در مذاکرات سوئد، از توافق برای تبادل اسرا با هیأت مقیم ریاض خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۱    
رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح اوکراین گفت که روسیه در حال افزایش حضور نظامی خود در مناطق مرزی است و تهدیدهای مسکو علیه کی یف به شدت افزایش یافته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۱    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی سکه های تقلبی در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: متهم با استفاده از این شگرد 2 میلیارد و 480 میلیون ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۶    
احمد ضیایی از سمت خود در فدراسیون والیبال استعفا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۱    
به گزارش عصر امروز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان به توییت محمود صادقی درخصوص عدم درخواست شورای نگهبان از وی برای ارایه مستندات اظهاراتش واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور گفت: همکاری های ایران و روسیه در زمینه حل وفصل بحران سوریه باید تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۶    
ایران و ونزوئلا هر دو به این دلیل از کاهش تولید اوپک معاف شدند که تحت تحریم هستند. لیبی هم به خاطر توقف طولانی مدت تولید نفتش از توافق کاهش تولید اوپک معاف شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۱    
یک روزنامه آلمانی با استناد به محافل دیپلماتیک اروپایی از توافق کشورهای آلمان وفرانسه برای تاسیس یک نهاد مالی مستقر در فرانسه به منظور تسهیل تامین مالی مبادلات تجاری با ایران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۱    
به گزارش عصر امروز، میامی هرالد روز شنبه در مقاله ای اعلام کرد که تصمیم ایران برای اعزام ناوهای نسل جدید خود به آب های ونزوئلا از نظر تحلیلگران به عنوان مادر همه اقدامات تحریک آمیز یاد می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۶    
دادستان اصفهان گفت: بر اساس گزارش های پزشکی قانونی هیچ گونه شواهدی مبنی بر آزار جنسی دانش آموزان وجود ندارد و سیر پرونده در بحث کودک آزاری و تهدید دانش آموزان مطرح است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۱    
به گزارش عصر امروز عکس نوشته های زیر با عنوان #بازی _ سازش تقدیم به شما
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۱    
پس از گذشت چند روز از اظهار نظر عجیب خانم پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در خصوص آسیب های جسمی استفاده از چادر، واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به سخنان وی همچنان ادامه دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۲:۵۱    
ایران تنها کشوری است که مسئولین آن نقش اپوزیسیون و مخالف خوانی را خودشان بر عهده می گیرند به تعبیری برای فریب مردم نقش سوپاپ اطمینان را بازی می کنند تا دهان ها را ببندند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۱    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت های جدید و کاهشی محصولات لبنی که بر پایه شیرخام هر کیلوگرم 2000 تومان تعیین شده است فردا به صنایع ابلاغ می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۱    
با اعلام فدراسیون فوتبال اردوی نهایی تیم ملی پیش از حضور در جام ملت های 2019 آسیا در کشور قطر برگزار خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سؤال "آیا این قیمت را غیر قانونی می دانید؟"، گفت: نمی شود این قیمت گذاری را غیرقانونی دانست، اما باید در این باره سازمان حمایت اعلام نظر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۶    
سعید حجاریان می گوید اصلاح طلبان هیچگاه با روحانی عقدی به معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح طلبان با او زاویه پیدا کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۱    
لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران با حضور در برنامه تلویزیونی بدون مرز از منافع مشترک ایران و روسیه و اعمال تحریم ها علیه دو کشور سخن گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 3 میلیون و 970 هزار تومان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۱    
تعداد تظاهرات کنندگانی که در جریان اعتراضات روز شنبه فرانسه بازداشت شده اند، به بیش از 1000 نفر افزایش پیدا کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۵۱    
سخنرانی نایب رئیس مجلس در تالار وحدت دانشگاه تبریز به دلیل تنش نیمه تمام ماند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۶    
مهناز افشار در کنار هنر بازیگری، آمپول نالوکسان برای اوردوز معتادان تجویز می کند!/ سال گذشته، پرونده ای در خصوص واردات شیرخشک های آلوده توسط همسر مهناز افشار جنجال آفرین شد! ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۶    
محمد کشاورززاده دستیار وزیر خارجه و مدیرکل آمریکای وزارت خارجه به عنوان سفیر جدید ایران در چین منصوب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۰    
به گزارش عصر امروز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در جلسه صبح امروز بانک مرکزی، عبدالناصر همتی از همکاری مطلوب بانک های کشور در تحقق برنامه ها و سیاست های بانک مرکزی برای سامان دهی نظام پرداخت به ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، از دستگیری 4 مظنون در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۵    
به گزارش عصر امروز؛ مهدی گیوه کی این روزها تب تحریم های غیر انسانی آمریکا علیه ایران در حالی فروکش کرده و جامعه به سمت آرامش اقتصادی می رود که برخی جریانات در داخل سخن از احتمال تشدید برخوردهای ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۵    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی با مذاکره، گرای اشتباه دادن به جامعه است ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۰    
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۵    
این قسمت از توییت گپ به بررسی سرانجام توافق هسته ای و نتیجه سازش با آمریکا می پردازد. مهمان برنامه: عباس سلیمی نمین - مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۰    
براساس برخی ارزیابی ها، قدرت های آینده منطقه، بر بنادر مهم اقیانوسی متمرکز خواهند بود. در این زمینه، بنادری همچون گوادر پاکستان، دبی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۰    
پتروشیمی ها در مدت زمانی که کشور درگیر نوسانات عجیب ارزی بود توانستند با رانتخواری خود به سود بالایی دست پیدا کنند. پایگاه جریان شناسی دیدبان به بررسی چگونگی و جزییات این اتفاق می پردازد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر ارتباطات گفت: اپراتورهایی که سرویس قدیمی ارایه می کنند با کاهش درآمد 50 تا 90 درصدی مواجه هستند؛ درآمد سرویس پیامک به صفر رسیده و درآمد سرویس مکالمه روند کاهشی دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۵    
به گزارش عصر امروز، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در کنفرانس رؤسای مجالس ایران، افغانستان، پاکستان، ترکیه، چین و روسیه که به میزبانی کشورمان برگزار شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۰    
جزئیات لایحه بودجه 98 نشان می دهد، رقم کل بودجه 1730 هزار میلیارد تومان بوده و هزینه ها که عمده آن مربوط به حقوق و دستمزد است، با رشد 40 درصدی همراه است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به صحنه بین المللی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که جنگ های منطقه ای نشان دهنده آن است که شورای امنیت به وظایف خود عمل نمی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۵    
به گزارش عصر امروز، منابع خبری گفته اند نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشستی روز دوشنبه در بروکسل درباره اعمال تحریم های محدود علیه ایران بحث و رایزنی خواهند کرد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۵    
دیوان محاسبات کشور حکم نهایی خود را درباره بورسیه های دولت دهم صادر کرد که بر این اساس تخلفی متوجه شورای مرکزی بورس دولت دهم نیست و این شورا در حدود وظایف و اختیارات قانونی عمل کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۳۵    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نامزد نایب رئیسی AFC و شورای فیفا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۵    
عامل آتش زدن مردم در بوستان های پایتخت، مجرم سابقه داری بود که پس از دستگیری مدعی شد به خاطر تفریح و خنداندن مردم دست به این کار می زده است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سخنان عجیب و غریب پروانه سلحشوری علیه حجاب اسلامی نشان داد که جریان نفوذ چگونه در مجلس شورای اسلامی رخنه کرده است تا با عقاید اسلامی و آرمانهای والای نظام جمهوری اسلامی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۰    
مشتریان باشگاهی شبانه در ایتالیا به دلیل ترسی که منشاء آن نامشخص است، مجبور به فرار از محل می شوند که در نتیجه این اقدام 6 نفر بر اثر ازدحام کشته و 100 نفر دیگر نیز دچار جراحت شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۱    
گرفتگی لوله فاضلاب موجب بروز دردسر برای دختران بی سرپرست خوابگاه جواد الائمه این شهر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۱    
جدایی 2 بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل از این تیم قطعی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۱    
رئیس هیأت مذاکره کننده انصارالله یمن در سوئد از مخالفت این جنبش با پیشنهاد مشروط دولت مستعفی یمن برای بازگشایی فرودگاه صنعاء که کنترل آن در دست انصارالله است خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۱    
به گزارش عصر امروز، صبح امروز و در جریان بازدید دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش از نمایشگاه توانمندی های و دستاوردهای فنی و تخصصی نیروی دریایی ارتش، از طرح جدیدترین شناور ایرانی رونمایی شد. ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۶    
از مجموع 80 میلیمتر بارش ثبت شده در 75 روز ابتدایی سال آبی جاری، 30.7 میلیمتر بارش در 15 روز نخست آذرماه به ثبت رسیده و این مقدار بارندگی ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۱    
وزارت دفاع روسیه بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره حمله شیمیایی صورت گرفته در شهر حلب سوریه را تلاش برای توجیه اقدامات تروریست ها نامیده و یادآور شد که مسکو دلایل محکمی درباره استفاده تروریست ها از ...
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۱    
در یک دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ، تیم سپاهان روز یکشنبه میزبان تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۱    
به گزارش عصر امروز، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح راهور توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد. ...