جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۵۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 24 اسفند 1393 - asriran.com

عصر ایران 30 دی 1393 عصر ایران 30 بهمن 1393 عصر ایران 1 اسفند 1393 عصر ایران 2 اسفند 1393 عصر ایران 3 اسفند 1393 عصر ایران 4 اسفند 1393 عصر ایران 5 اسفند 1393 عصر ایران 6 اسفند 1393 عصر ایران 7 اسفند 1393 عصر ایران 10 اسفند 1393 عصر ایران 11 اسفند 1393 عصر ایران 12 اسفند 1393 عصر ایران 13 اسفند 1393 عصر ایران 14 اسفند 1393 عصر ایران 15 اسفند 1393 عصر ایران 16 اسفند 1393 عصر ایران 17 اسفند 1393 عصر ایران 18 اسفند 1393 عصر ایران 19 اسفند 1393 عصر ایران 20 اسفند 1393 عصر ایران 21 اسفند 1393 عصر ایران 22 اسفند 1393 عصر ایران 23 اسفند 1393 عصر ایران 24 اسفند 1393 عصر ایران 25 اسفند 1393 عصر ایران 26 اسفند 1393 عصر ایران 27 اسفند 1393 عصر ایران 28 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1393 
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۲    
کربن تیتانیوم مچ 2 گوشی بسیار زیبای دو طرف شیشه ای است که به قیمت 166 دلار (530 هزار تومان) راهی بازار هند شد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۹    
درحالی که به صورت سنتی روزهای پایانی اسفندماه با افزایش قیمت دلار همراه می شود ولی امسال بهای دلار در بازار کاهش یافته است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۳    
مهدی فنونی زاده، بازیکن تیم ملی طی سال های 1365 تا 1372، از جمله افرادی است که بعد از بازگشت به دوران پاکی بعد از اعتیاد همچنان با موسسه ترک اعتیاد همکاری دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
این سناتور با اشاره به اظهارات محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران که این نامه را ترفند تبلیغاتی توصیف کرده بود گفت وزیر خارجه آنها فهمی از سازو کارهای حاکمیت آمریکا ندارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
دستگیری این جوانان پس از آن صورت گرفت که سه دختر نوجوان انگلیسی ماه گذشته وارد ترکیه شدند و گفته می شود که به گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته اند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۴    
این منبع که خود یک افسر پلیس دیالی است و برای آزادی استان صلاح الدین به این استان رفته، گفت: این کودک 4 ساله، مخفی گاه تک تیرانداز داعش در یک منزل مسکونی در نزدیکی تکریت را فاش کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی گفته بود که در حال حاضر عراق نه فقط حوزه تمدنی نفوذ ماست بلکه هویت، فرهنگ ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۶    
رییس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : امضاکنندگان این بیانیه خواستار توجه به مساله لغو تمامی تحریم ها و حفظ دستاوردها و حقوق هسته ای ایران هستند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۴    
روز جمعه ویدیویی انتشار یافت که در آن این فرد به سه دختر مفقود شده انگلیسی کمک می کند تا سوار خودرویی در شهر شانلی اورفا شده و رهسپار سوریه شوند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۴    
این موضوع او را به فرد معروفی تبدیل کرده که به مدارس مختلف در هند می رود و به سوالهای دانش آموران پاسخ می گوید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۰    
درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن کروبی باعث تأسف و تألم خاطر گردید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
پوتین همچنین افزود که روسیه هیچ قوانینی را در جریان الحاق شبه جزیره کریمه به خاک این کشور نقض نکرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۸    
پیشتر گزارش شده بود یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه بازارهای جهانی، اعلام کرده عربستان سعودی در سال 2014 رتبه اول جهان در واردات تسلیحات را به خود اختصاص داده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۵    
هاشمی رفسنجانی درباره آزادی بیان که از سؤالات دانشجویان بود، گفت: آزادی بیان، نتیجه آزادی اندیشه است که کسی نمی تواند مانع اجرای این دستور رهبری در دانشگاه ها شود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۴    
به گفته وی، در صورتی که دادگاه مصر حکم خود مبنی بر تروریستی خواندن حماس و القسام را لغو کند در این صورت حماس در مسیر آغاز روابطی خوب و با ثبات با این کشور گام برخواهد داشت.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۸    
حسینیان افزود: اگر ما وکیل و حضرت عالی رئیس جمهور هستید، همه مرهون لطف الهی و رهبری های امام و شهادت و ایثار مردم بزرگوار است، پس هیچ کس حق ندارد دیگری را تازه به دوران رسیده ها خطاب کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۸    
عتیقی افزود: همچنین یکشنبه22شهریور و چهارشنبه19اسفند، دو خورشید گرفتگی رخ خواهد داد که در ایران قابل مشاهده نیست.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: هموطنان فقط از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت خود را خریداری کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزود: افرادی که سد معبر و آلودگی صوتی ایجاد کنند حتما خودروهای آنان تا پایان تعطیلات در پارکینک های پلیس متوقف خواهد بود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
غلامحسین محسنی اژه ای با بیان اینکه حکم صادره هنوز قطعی نشده است و برای بیان جزئیات آن معذوریت قانونی دارم، گفت: در رابطه با یک بخش از اتهامات م ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۴    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: هموطنان فقط از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیت خود را خریداری کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۱    
یکی از رهبران حماس اعلام کردکه عربستان رسما از اعضای جنبش حماس برای سفر به این کشور دعوت کرده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۵    
کری امروز(یکشنبه) گفت: ایالات متحده برای پایان دادن به بحران سوریه باید با بشار اسد مذاکره کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۹    
مدیر عامل شرکت هلی کوپتری ایران در مراسم سلو هنرآموزان خلبانی گفت: 15 نفر از هنرآموزان خلبانی از دی ماه در دوره های آموزشی آموزشکده خلبانی که برای اولین بار در کشور از سوی این شرکت برگزار شده حضور ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۹    
رییس صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا با اشاره به این که گواهینامه رانندگی ایران در این کشورها 6 ماه اعتبار دارد تصریح کرد ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نامه 112 نفر به رئیس جمهور برای شناسایی عاملان وقایع اخیر شیراز خبر داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
دادگاه برای مهدی هاشمی 15 سال زندان حکم صادر کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۴    
دادگاه برای مهدی هاشمی 15 سال زندان حکم صادر کرده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۸    
آرزو دارم که در سال 94 دنیا در برابر حرکت افراط به خودش بیاید و بفهمد که با افراط نمی شود برخورد گزینشی کرد و به این نتیجه برسد که باید با این معضل برخورد کند ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۹    
وی در پاسخ به برداشته شدن تحریم ها هم گفت: تحریم ها یکی از موضوعات جدی مذاکرات است و ما همواره تاکید کرده ایم در هیچ موردی توافق صورت نمی گیرد مگر این که در همه موضوعات به توافق برسیم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
قائم مقام سازمان ثبت احوال کشور در امور استان ها اضافه کرد: سال آینده 20 میلیون نفر در کشور صاحب کارت ملی جدید خواهند شد که اثر انگشت هر فرد در این کارت ها تعبیه شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۸    
گفته میشود استان عدن با جذب 1650 نظامی جدید، ثبات نام 3000 جوان درکمیته های مردمی و بازگشت 20 هزار نظامی جنوب که ارتش را در سال های گذشته رها کرده بودند، برای جنگ احتمالی با حوثی ها آماده می شود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۲    
روز شنبه جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری سی بی اس اعلام کرد که امکان دستیابی به توافق در ایران در روزهای آینده وجود دارد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۶    
هر ساله و در آستانه فرا رسیدن نوروز ، بخش سنگر از توابع شهرستان رشت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماهی قرمز ، ماهی سفره هفت سین را پرورش و روانه بازار می کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۰    
وی در گفت وگو با فرانس پرس با اعلام اینکه تحقیقات برای بررسی علت بروز این حادثه آغاز شده است افزود: هر چهار خلبان این هواپیما ها خوشبختانه پس از بروز حادثه با چتر جان خود را از مهلکه نجات داده و به ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۰    
ملکی ادامه داد: دود زیادی این ساختمان را فرا گرفته بود و گروهی از افراد ساکن در این ساختمان بدلیل دود گرفتگی در محل محبوس شده بودند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات اخیر در جریان سفر علی مطهری نماینده مردم تهران به شیراز برای سخنرانی در یکی از دانشگاه های این شهر، آن را یک فاجعه دانست. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۸    
وی افزود: پر واضح است مطالعات در این زمینه صورت گرفته و بررسی های دقیق هم انجام شده است و باید هر چه سریعتر تصمیم گرفته شود و اقدامات عملی صورت گیرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۵    
اطلاع رسانی تبلیغی
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۶    
امروز نیز همانند روز گذشته بانک صادرات با تقاضای 100 میلیونی به برترین سهم بازار تبدیل شد و شرکتهای تراکتورسازی و بانک انصار نیز بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۳    
وی ادامه داد: همه هموطنان خارج از کشور با مراجعه به نمایندگی های وزارت خارجه می توانند درخواست گذرنامه و یا برگه جایگزین برای ورود به ایران داشته باشند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۸    
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری ها از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورایاری ها خبر داد. مرتضی طلایی در گفت وگو با فارس ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۶    
نخستین رایزنی ایران و آمریکا در لوزان سوئیس را عصر یکشنبه علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا انجام خواهند داد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
چگینی همچنین گفت: زنان ایرانی که همسران خارجی دارند و می خواهند با همسر و فرزندانشان در ایام نوروز به ایران سفر کنند از این پس بدون استعلام از مرکز می توانند روادید سه ماهه یا یکساله به تناسب درخواست ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۵    
دکتر نایبی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با ابراز خوشحالی از حضور کلاس اولی ها در دفتر کارش گفت ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۰    
چنان که شنیدم برخی شبکه های ماهواره ای یا سایت های ضدانقلاب تحلیل های عجیب و غریبی هم داشته اند که مثلاً اتاق فکر رژیم برنامه ریزی کرده این شخص را جلو بفرستد ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
در این درگیری برادر بزرگتر به نام " قاسم" با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سمت منزل برادر کوچکتر به نام " امیر" اقدام کرد که در نتیجه گلوله اشتباهی به مادرشان که پشت در منزل بوده اصابت کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۸    
یادمان باشد، هستند بانوانی که بدون سرپرست و سرپناه در گوشه های خیابان عمر خود را سپری می کنند. نه سفره هفت سین دارند و نه خانواده ای که به دیدنش بروند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۵    
وی گفت: برای این منظور باید فرهنگ سازی را از مدارس و در میان کودکان آغاز کنیم، چرا که آنها قدرت یادگیری بیشتری دارند و می توانند آینده ای بدون تصادف برای کشور رقم بزنند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۶    
حق شناس رسانه ها را وجدان بیدار جامعه نامید و ادامه داد: رسانه ها باید این آزادی را داشته باشند که حوزه های تاریک را بگیرند و با اطلاع رسانی شفاف در نطفه خفه کنند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: تا این لحظه 82 نفر در رابطه با سرقت دستگیر شده اند که در این بین یک باند 13 نفره جعل، باند 7 نفره جعل عنوان تحت عنوان مامور جهت خفت گیری ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
اعضای تیم ملی زنان دوچرخه سواری افغانستان برای تمرین، دوچرخه خود را با ماشین به بیرون شهر منتقل می کنند تا به دور از نگاه های ناخوشایند، تمرین کنند ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
نفر اول برگزیدگان مبلغ 10 هزار دلار، نفر دوم مبلغ 3000 دلار و نفر سوم 1000 دلار از سوی جایزه ی فتوژورنالیسم DAYS JAPAN دریافت خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۵    
رییس اداره حفاظت محیط زیست طرقبه شاندیز با اشاره به تلف شدن 39 قطعه از این پرندگان به دلیل شرایط نامناسب و نامتعارف نگهداری ادامه داد ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
مقیمی با بیان اینکه متاسفانه بالاترین درصد سرقت خودروها در کشور مربوط به برخی از خودروهای تولید داخل است، در واکنش به اینکه اسامی این خودروها را نیز اعلام کنید ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
اطلاع رسانی تبلیغی
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۹    
اطلاع رسانی تبلیغی
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۰    
اطلاع رسانی تبلیغی
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
با تشکیل ستاد امداد نوروزی در شرکت ایساکو، طرح خدمات رسانی نوروزی ایران خودرو از 28 اسفند تا 15 فروردین 1393 توسط تیم ایساکو و امداد خودرو ایران در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
توکلی خاطرنشان کرد: در کنکور سراسری سال 93 تعداد یک میلیون و 31 هزار و 381 نفر در آزمون ثبت نام کرده اند که با توجه به میزان ثبت نام در کنکور 94 تعداد 150 هزار و 620 نفر کاهش داشته ایم.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۱    
نسخه اندروید نرم افزار تهران نما هم اکنون در سایت شهرداری تهران به آدرس Tehran.ir قابل دانلود است و به زودی نسخه های IOS و ویندوز فون این نرم افزار نیز منتشر خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸    
شعب کشیک در تهران و شهرستانها طی روزهای دوم و سوم فروردین ماه نیز باز بوده و خدمات بانکی مورد نیاز هم میهنان را ارائه می کند . ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸    
این کمیته در پی آن است تا جهت دست یابی به اهداف و مأموریت های بانک نسبت به طبقه بندی مشتریان ، تعیین مشتریان هدف و جامعه مخاطبان و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان اقدام نماید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۵    
پوردستان با بیان اینکه دشمن جنگ فرهنگی سختی علیه کشور ما راه انداخته تصریح کرد: هدف از این جنگ دشمن تلاش برای گرفتن هویت دینی و اسلامی جوانان است اما با بیداری و بصیرت ملت ایران دشمن همواره در رسیدن ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۵    
این اظهارات معاون اجرایی رئیس جمهور در حالیست که به گفته یک منبع مطلع، مبلغ انباشت شده در حساب ویژه ای که ستاد مدیریت سوخت باز کرده حدود 800 میلیارد تومان بوده که حدود 600 میلیارد تومان آن متعلق به ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۹    
ترک همدانی با اعلام این خبر که روز گذشته در شیراز به اتومبیل وی حمله شده، گفت: من که از روز جمعه برای پیگیری پرونده به شیراز سفر کردم ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
در این تصادف 6 سرنشین خودروی پراید شامل دو برادر اهل زاهدان و ساکن گرگان به همراه همسرانشان، یک کودک پنج ساله و نوزادی چهار ماهه به علت شدت تصادف در دم جان باختند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر را اعلام وصول کرد. به گزارش ایسنا ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۴    
حسینیان ادامه داد: مطابق اظهارات و نظریات پنهان و آشکار اصلاح طلبان جامعه را باید دو قطبی کرد تا به قول آنان قشر خاکستری به نفع اتحاد اصلاح طلبان و کارگزاران به پای صندوق های رای بیایند اما اصلاح ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۱    
فلاح تصریح کرد: جدا از اینکه مردم به لحاظ روانی و جامعه شناختی نیاز دارند تا به صورت چهره به چهره با دفاتر مسئول ارتباط داشته باشند، وجود دفاتر پیشخوان دولت می تواند در مواقع بحران مانند ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۸    
منصوری آرانی در ادامه با بیان اینکه سفر هیات پارلمانی به انگلیس پنج روز به طول انجامید، گفت که سه روز این سفر مربوط به موضوعات کاری و دو روز مربوط به گفت وگو با مسلمانان بود.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
کورنیینکو و کلی قرار است این بار، یک سال در مدار زمین بمانند تا بر تجربه های انسان در مورد اقامت طولانی در مدار بیفزایند ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
60 درصد تاخیرهای پرواز به دلایل فنی است/ رشد 5 درصدی ظرفیت مسافری راه آهن/ سفر نوروزی 8.4 میلیون نفر با 75 شناور/ اصلاح 460 محل حادثه خیز در جاده ها
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
این تهیه کننده ادامه داد: ما در طول سال تولیداتمان به جای بیش از 100 فیلم می تواند حدود 50 فیلم باشد و بهتر است بودجه سینما صرف ساخت سالن و احیای کیفیت سالن ها شود و این روند می تواند هم و غم وزارت ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
"جک کایو" مدیر مدرسه هم گفت که دانش آموزان با دیدن فیلم داعش، شوک زده شده اند به همین دلیل روانپزشکانی برای پیگیری وضعیت این دانش آموزان به کار گرفته شدند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۶    
ملک زاده در نامه ای به آیت الله شاهرودی، رئیس هیأت مؤسس دانشگاه غیرانتفاعی "عدالت" این اختراع را مدیون رهنمودهای حکیمانه وی دانسته و آیت الله هاشمی شاهرودی هم آن را از برکات اسلام و انقلاب اسلامی بر ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۳    
شعب کشیک بانک ها در ایام نوروز به ارایه خدمات می پردازند. به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به منظور رفاه حال مردم شریف کشور ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۱    
کریستف کلمب با یک کشتی 24 متری پا بر قاره آمریکا گذارد. 54 سال پیش بزرگترین کشتی باربری دنیا 159 متر بود که به موزه پیوسته است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه سرقت قطعات و لوازم خودرو 30 درصد از کل سرقت های کشور را تشکیل می دهد ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
حکم پرونده مهدی هاشمی از سوی دادگاه صادر شده و وی یا وکلای مدافع اش باید برای ابلاغ حضوری حکم به دادگاه انقلاب بروند. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
عصرایران - در پی حمله به علی مطهری در شیراز، حسین فریدون به نمایندگی از طرف رئیس جمهور به منزل وی رفت و بابت حادثه اسفبار سوءقصد به او در شیراز از وی دلجویی کرد. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۶    
شعب کشیک بانک ها در ایام نوروز به ارایه خدمات می پردازند. به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به منظور رفاه حال مردم شریف کشور ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۰    
در واقع دعوای دو طرف در حال حاضر بر سر دو موضوع است؛ مساله اول به عدم پرداخت سهم ایران از پروژه خط لوله عیلات-اشکلون مربوط می شود و مبلغ آن 7 میلیارد دلار است و مساله دوم فروش نفت ایران به اسراییل و ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۸    
شهر 340 هزار نفری ووپرتال در ایالت نوردراین وستفالن آلمان، به صحنه ی تظاهرات دو گروه افراط گرا و مخالفان آن ها تبدیل شده است ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۸    
اسرائیل مایل است با انتشار این اسناد، در روند مذاکرات ، ایجاد خلل کند ، هر چند که می داند با این اقدام ، روابط واشنگتن - تل آویو تیره تر خواهد شد.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
سرزمین باستانی که امروزه عراق نامیده می شود به خاطر بسیاری از "اولین های" تاریخ شهرت دارد. بین النهرین اولین نگارش (خط)، اولین شهر ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
برای تسکین این مشکل باید فرد را به هوای آزاد ببرید و کمک کنید روی یک صندلی بنشیند و روی سمتی که سرش گیج می رود سر را خم کند، انجام این ورزش معمولا مفید است ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۸    
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: قوه قضاییه در این راستا با عاملان اقدامات خودسرانه برخورد جدی کند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۹    
با وجود کندی عملیات آزادسازی تکریت، ارتش عراق از بازپس گیری کامل تکریت حداکثر تا روز سه شنبه (17 مارس) سخن می گوید.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۳    
آمریکا خدمات کنسولی خود در سه شهر عربستان سعودی را برای روزها ی یک شنبه و دوشنبه تعطیل کرد. این تصمیم به دنبال یک تهدید امنیتی صورت گرفت که هنوز رسما از سوی مقامات آمریکایی تایید نشده است. ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۱    
شورای امنیت اقلیم کردستان اعلام کرده که در آزمایش لباس برخی از پیشمرگه های کرد و نیز خاک برخی از مناطق کردستان آثاری از گاز کلر مشاهده شده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۵    
نامزد رونالدو گفته که نسبت به بودن با ستاره رئال احساس زشتی می کند به همین دلیل جدا شدن از او را ترجیح داده است.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۵    
وی افزود: از رانندگان تقاضا داریم با حفظ آرامش و رعایت حقوق دیگران مانع از وقوع حوادث رانندگی در این مسیر که یکی از محورهای مواصلاتی مهم استان است، بشوند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
هر ساله با فرا رسیدن عید نوروز در روستاهای کوهستانی بابل با خانه تکانی و پخت شیرینی به استقبال سال جدید می روند.
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۳    
این نامه علاوه بر واکنش های داخلی در آمریکا مانند کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا از سوی شرکای 1+5 نیز مورد انتقاد قرار گرفت و روز پنجشنبه اشتاین مایر، وزیر خارجه آلمان با انتقاد از این نامه ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۱    
پس از انتشار خبر کشف گورهای دسته جمعی از سوی نوری عزیز از مدیران وزارت شهدا و مفقودین استان دهوک و بازتابهای منفی آن، مسعود بارزانی رئیس اقلیم دستور داد عملیات جستجو و نبش گورهای دسته جمعی متوقف شود ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۵    
مهناز افشار بازیگر سینما که با پسر محمد علی رامین مشاور محمود احمدی نژاد ازدواج کرده است در صفحه اینستاگرامش توضیحاتی درباره برخی شایعات مطرح شده پیرامون خود پاسخ داد و نوشت: سلام روزتون بخیر ...
عصر ایران   ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۳    
با کلیک بر روی عکس ها، می توانید آنها را در سایز واقعی مشاهده کنید.