دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۴:۲۷Aug 2018 20

خبرهای عصر ایران 29 اسفند 1393 - asriran.com

عصر ایران 30 دی 1393 عصر ایران 30 بهمن 1393 عصر ایران 1 اسفند 1393 عصر ایران 2 اسفند 1393 عصر ایران 3 اسفند 1393 عصر ایران 4 اسفند 1393 عصر ایران 5 اسفند 1393 عصر ایران 6 اسفند 1393 عصر ایران 7 اسفند 1393 عصر ایران 10 اسفند 1393 عصر ایران 11 اسفند 1393 عصر ایران 12 اسفند 1393 عصر ایران 13 اسفند 1393 عصر ایران 14 اسفند 1393 عصر ایران 15 اسفند 1393 عصر ایران 16 اسفند 1393 عصر ایران 17 اسفند 1393 عصر ایران 18 اسفند 1393 عصر ایران 19 اسفند 1393 عصر ایران 20 اسفند 1393 عصر ایران 21 اسفند 1393 عصر ایران 22 اسفند 1393 عصر ایران 23 اسفند 1393 عصر ایران 24 اسفند 1393 عصر ایران 25 اسفند 1393 عصر ایران 26 اسفند 1393 عصر ایران 27 اسفند 1393 عصر ایران 28 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
بارش باران بهاری و همچنین کاهش تردد خودروها در تهران، باعث هواس تمیز و زیبا در تهران شد.برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ بر روی تصاویر کلیک کنید. تصاویر 360 درجه ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۶    
تهران - ایرنا - سرپرست مدیریت راهها استان تهران با اشاره به بسته بودند جاده چالوس اظهار کرد: به دلیل ریزش کوه در حد فاصل تونل های 8 و 9 در حوزه وانا، تکاور و منزلیه تا اطلاع ثانوی این راه بسته است .
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
جمعی از مسئولان و مقام های بلندپایه کشور عصر جمعه با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، رحلت والده ایشان را تسلیت گفتند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۶    
به گزارش خبرگزاری رویترز از دهلی نو ، وزیر تجارت هند روز جمعه گفت هند حدود هشت میلیارد و 800 میلیون دلار بابت واردات نفت از ایران بدهکار است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۴    
تهران - ایرنا - تعداد کشته شدگان حادثه انفجار امروز جمعه در دو مسجد در صنعا پایتخت یمن به 137 تن رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۳    
جان کری وزیر خارجه آمریکا در پیامی نوروز را تبریک کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت کاخ سفید، پیام جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به مناسبت نوروز به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۴    
وزیر امورخارجه ایران تصریح کرد دستیابی به توافق هسته ای تا مهلت تعیین شده امکان پذیر است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمابه نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۱    
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران گفت به دلیل نیاز به رایزنی و هماهنگی های بیشتر میان امریکا و کشورهای اروپایی، مذاکرات روز چهارشنبه 5 فروردین 94 از سر گرفته می شود. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۵    
وزیران خارجه ایران و آمریکا برای آخرین بار در این دور از مذاکرات دیدار کردند. به گزارش خبرنگار انرژی هسته ای خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اعزامی به لوزان سوییس محمد جواد ظریف و جان کری برای ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری تسنیم: محمود احمدی نژاد در پیامی به حسن روحانی تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۹    
تهران- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه گفت: تصادف در محور فیروز کوه - سمنان سه نفر کشته و سه زخمی بر جا گذاشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۴    
سایت فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا گزارش داد جان کری وزیر امور خارجه این کشور در پیامی درگذشت مادر حسن روحانی رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: بعد از نوروز و تحویل سال جدید مذاکرات هسته ای مجددا از چهارشنبه 5 فروردین ماه 94 از سرگرفته خواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، عصر امروز به علت بارندگی و همچنین وضعیت هوای نامناسب در منطقه امام زاده هاشم واقع در محور هراز کوه ریزش کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷    
به گزارش خبرنگار قضایی فارس متن پیام رئیس قوه قضائیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و اناالیه راجعون ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
در پی درگذشت والده دکتر حسن روحانی رییس جمهور، جان کری وزیر خارجه آمریکا و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا صبح روز جمعه با حضور در محل اقامت هیات ایرانی در لوزان سوییس درگذشت وی را به حسین فریدون ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و داریم بحث می کنیم و انتخاب های مختلفی برای ادامه مذاکرات داریم. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
میوه هایی نظیر سیب سبز، مرکبات به خصوص لیمو ترش، سبزیجات تازه نظیر تربچه، کلم بروکلی، گردو و بادام، جلبک های سبز خوراکی و چای سبز از بهترین منابع طبیعی جهت دفع سموم از بدن هستند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رییس جمهوری در پی دریافت خبر درگذشت مادرش لوزان را به مقصد تهران ترک کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۹    
نکته مهم اینکه شدت بیماری قارچ های حیوانی بسیار شدیدتر از قارچ های ساده است و فرد را دچار عفونت های وسیع و گسترده می کند و بیماران باید علاوه بر مصرف داروهای ضدقارچ از آنتی بیوتیک استفاده کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
تهران- مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از نظارت روزانه بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی تا پایان سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی تاکنون 8 دفتر تعلیق شدند
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
دزفول - ایرنا - بر اثر خارج شدن چهار واگن قطار مسافری تهران ، اندیمشک از خط ، مسیر خط آهن تهران ، جنوب مسدود شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
گروه استان ها_ رئیس پلیس آگاهی ناجا در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان سمنان ، رعایت حقوق مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را خط قرمزی دانست که پلیس با جدیت و برابر قانون برای حفظ آن مجاهدت می کند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
به گزارش رویترز، یک مسئول اروپایی گفت آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اروپا صبح روز جمعه با هدف گفتگو ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
ساعت 24- در پی درگذشت امروز والده مکرمه حجت الاسلام و المسملین حسن روحانی رییس جمهوری جان کری وزیر امور خارجه و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا با حضور در محل اقامت هیات ایرانی در لوزان سوییس درگذشت آن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
وزیران خارجه ایران و آمریکا در حالی روز جمعه برای هشتمین بار دیدار می کنند که انتظار است موضوعات باقی مانده برای رسیدن به تفاهم سیاسی امروز از روی میز برداشته شوند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده رئیس جمهور را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۲    
محمدهادی ملکیان از دانش آموزان مصدوم شده در انفجار مین درگذشت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در کتاب خاطراتش درباره مادرش این گونه می نویسد: مادرم مقید به مستحبات، خواندن قرآن و نماز اول وقت، دعا و توسل بود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۰    
مطمئن باشید که ما هم از طریق فدراسیون ،هم از طریق یگان های انتظامی هم از طریق وزارت ورزش و جوانان این موضوع به شدت پیگیری می شود و تمام مستندات خود را به مراجع قانونی و حتی مجلس شورای اسلامی ارسال ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
کارلوس کی روش استعفاکرد این خبری است که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ساعتی قبل در اختیار رسانه ها گذاشته است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۱    
در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه کبری (س)، والده مومنه و مجاهده حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به رحمت الهی پیوست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۵    
ساعت 24-حفظ آب بدن فقط با نوشیدن روزی هشت لیوان آب انجام نمی گیرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۴    
این سوء تفاهم که نفت، ملی نشد بلکه دولتی شد از دو جا برمی خیزد. یکی این که واژه ملی را تنها مقابل دولتی تعریف کنیم حال آن که به معنی خلع ید است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
مادر روحانی درگذشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
نوشهر - ایرنا - رییس پلیس راه استان مازندران با اعلام این مطلب که در تردد خودروها در جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج از صبح جمعه ممنوع شده است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۶    
تهران- ایرنا- نایب رییس انجمن پیشگیری و درمان چاقی هشدار داد: مصرف آجیل های کهنه و دارای آلودگی که اغلب در آنها لارو (تخم حشرات) وجود دارد، سبب بروز سرطان می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
تهران - خبرگزاری ایتارتاس روسیه روز جمعه در گزارشی از لوزان سوییس به نقل از یک مقام ایرانی اعلام کرد که وزیر خارجه انگلیس روز شنبه به مذاکرات هسته ای ایران می پیوندد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
نورمحمد دُرپور که یکی از بزرگان دوتارنوازی خطه خراسان محسوب می شد، از دنیا رفت. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، این هنرمند که به مدت دو سال از بیماری رنج می برد ، سرانجام 28 اسفندماه درگذشت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
خبرگزاری تسنیم: تا ساعاتی دیگر علاوه بر واریز اولین سهمیه بنزین سال 94 به کارت های سوخت خودروها و موتورسیکلت ها، سهمیه وانت بارهایی که پروانه آنها برای حمل ونقل عمومی صادر نشده است کاهش می یابد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
برای تشخیص دقیق مراحل گرفتگی استفاده از ابزار (فیلترهای مخصوص) لازم است و به طور کلی مشاهده خورشید گرفتگی بدون ابزار به چشم آسیب می رساند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
خبرگزاری تسنیم:نرخ پیامک از ساعت 24 امشب گران می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
تماشاگران فیلم های احساسی و رمانتیک بیش از دوستداران فیلم های کمدی تمایل به خوردن تنقلات دارند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
فرمانده ناجا از ثبت بیش از 37 میلیون تردد خودرو طی روزهای اخیر در جاده های کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هفته گذشته که آخرین هفته سال 1393 بود یکی از پرنوسان ترین هفته ها را در بازار طلا و سکه شاهد بودیم و قیمت سکه تمام در طول هفته گذشته حدود15تا18هزار تومان و نیم سکه به ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸    
خبرگزاری تسنیم: ساعت رسمی کشور از فردا شب یک ساعت به جلو کشیده می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵    
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس ، طبق اعلام سازمان هواشناسی هم اکنون در بیش از نیمی از کشور بارش باران و به تناوب بارش برف در جریان است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۴    
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، برابر آخرین اخبار و بررسی های موجود ترافیک در ابتدای محور کرج چالوس ( از میدان امیرکبیر تا سد کرج ) سنگین گزارش شده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۳    
به گزارش فارس به نقل از یی بابا، کاهش سریع سهم Internet Explorer از بازار مرورگرهای اینترنتی در سال های اخیر و از راه رسیدن رقبای قدرتمندتری مانند فایرفاکس و کروم شرکت مایکروسافت را مجبور به چنین ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
قم - ایرنا - مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اعلام کرد: واژگونی و تصادف دو اتوبوس درمسیرهای مواصلاتی این استان ، 24 مجروح برجای گذاشت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۵    
روزنامه" خبر جنوب" به عنوان تنها روزنامه کشور برای هفدهمین سال پیاپی در تمام روزهای تعطیلات نوروز منتشر می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۹    
خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق گزارش داد که عناصر گروه تروریستی داعش سرهای پنج نفر را در استان نینوا قطع کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۷:۲۳    
مقام های امنیتی در کابل می گویند که مردان خشمگین در مرکز شهر کابل، یک زن را که گفته شده قرآن را آتش زده بود، کشتند و بعد جسدش را سوزاندند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۷:۱۴    
مقامات عالی رتبه ایران و قدرت های بزرگ در شهر لوزان سوئیس در حال مذاکره در مورد برنامه اتمی ایران هستند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۶    
اوباما در پیام نوروزی گفت: "روزها و هفته های پیش رو حیاتی خواهند بود. مذاکرات ما پیشرفت داشته اما اختلافات همچنان باقی است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۵:۴۵    
وزیر خارجه ایران در آستانه سال نو شمسی در صفحه توییتر خود سال نو را به همه ایرانیان و مردم دنیا که روز اول بهار را جشن می گیرند تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۵:۴۳    
مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه با بیان این که بیشترین حوادث آتش سوزی منازل در روزهای اول و دوم عید نوروز توسط شمع های سفره نوروز ایجاد می شود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۵۴    
نیویورک- ایرنا- معاون وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره ایالات متحده در موضوع توافقات هسته ای با ایران با اذعان بر بومی شدن دانش هسته ای کشورمان بر ضرورت حل دیپلماتیک مسأله هسته ای ایران از طریق ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۳:۲۷    
تهران - ایرنا- دمکرات ها و جمهوریخواهان کنگره روز پنجشنبه موافقت کردند، رای گیری کمیته روابط خارجه سنا در مورد لایحه ای که باراک اوباما را ملزم خواهد کرد که هرگونه توافق هسته ای را برای تصویب به ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۴    
اربیل-ایرنا-مدیر کل امور ایزدیها در استان دهوک آمار آوارگان و کشته شدگان کردهای ایزدی را در جریان حمله تروریستهای تکفیری داعش به منطقه سنجار اعلام کرد و افزود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۱    
لوزان- ایرنا- یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرد که ساعاتی دیگر برخی از وزاری خارجه کشورهای 1+5 به لوزان خواهند آمد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۰:۳۰    
در حالی در روزهای اخیر مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه (5+1) به لحظات حساس خود نزدیک می شود که برخی اقدامات تخریبی و مشکوک در حال شکل گیری است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۹    
آسوشیتدپرس افزود: این قوی ترین نشانه از نزدیک شدن ایران و امریکا به توافق مکتوب قبل از پایان مهلت از پیش تعیین شده برای مذاکرات یعنی 31 مارس (10 فروردین 94) است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۸    
آستارا- در واپسین روزهای سال 93 هیئت دولت دستور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بندر مرزی آستارا را صادر کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور از اواخر امروز و بارش باران پراکنده در پایتخت طی 24 ساعت آینده خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۴    
اپراتورهای تلفن همراه در چندین مرحله با ارسال پیامک به مشترکانی که اطلاعاتشان در پایگاه داده این اپراتورها ناقص بود از مشترکان خواستند نسبت به تکمیل اطلاعاتشان اقدام کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری تسنیم: معاون عملیات مناطق همراه اول گفت: پهنای باند همراه اول برای جوابگوی نیاز اینترنتی مردم در ایام عید 40 درصد افزایش یافت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۳    
گروه مسکن– مهدیس فرقانی: با نزدیک شدن به فرا رسیدن سال جدید، نرخ اجاره هفته ای برخی از ویلاها در شهرهای پررفت و آمد شمالی به مرز 4 میلیون و 500 هزار تومان رسید! ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۳    
گروه مسکن: ثبت شدن یا نشدن نقل و انتقال خودرو در دفاتر اسنادرسمی موضوعی است که در چند سال اخیر به محل اختلاف نیروی انتظامی و دفاتر اسنادرسمی تبدیل شده است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۱    
ایرنا - تهران - در ششم آذر 1343 خبرنگاران بلژیکی از تاسیسات نفت آبادان بازدید می کنند. 29 اسفند 1329 - پس از تصویب طرح ملی شدن صنعت نفت در صحن علنی مجلس ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۷    
گروه ناجا- پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی نوروز 94 را اعلام کرد.