چهارشنبه ۲۵ مهرساعت ۰۵:۱۲Oct 2018 17

خبرهای عصر ایران 31 فروردین 1397 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 1 فروردین 1397 عصر ایران 2 فروردین 1397 عصر ایران 3 فروردین 1397 عصر ایران 4 فروردین 1397 عصر ایران 5 فروردین 1397 عصر ایران 6 فروردین 1397 عصر ایران 7 فروردین 1397 عصر ایران 8 فروردین 1397 عصر ایران 9 فروردین 1397 عصر ایران 10 فروردین 1397 عصر ایران 11 فروردین 1397 عصر ایران 12 فروردین 1397 عصر ایران 13 فروردین 1397 عصر ایران 14 فروردین 1397 عصر ایران 15 فروردین 1397 عصر ایران 16 فروردین 1397 عصر ایران 17 فروردین 1397 عصر ایران 18 فروردین 1397 عصر ایران 19 فروردین 1397 عصر ایران 20 فروردین 1397 عصر ایران 21 فروردین 1397 عصر ایران 22 فروردین 1397 عصر ایران 23 فروردین 1397 عصر ایران 24 فروردین 1397 عصر ایران 25 فروردین 1397 عصر ایران 26 فروردین 1397 عصر ایران 27 فروردین 1397 عصر ایران 28 فروردین 1397 عصر ایران 29 فروردین 1397 عصر ایران 30 فروردین 1397 عصر ایران 31 فروردین 1397 
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
عکس منتخب نشنال جئوگرافیک عکسی است از عده ای که هانبوک، لباس سنتی کره جنوبی، بر تن دارند. این لباس های رنگارنگ ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
در اثر سقوط برج ایستگاه تلویزیونی میزوری در فوردلند آمریکا یک نفر کشته و چند تن زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
برگ بو یکی از عناصر مهم برای خوش طعم کردن غذاهاست ضمن این که مزایای بیاری هم در طب طبیعی دارد. متاسفانه این ادویه بی مردم فراموش شده است و ما تصمیم داریم شما را با مزایای سلامتی آن آشنا نماییم.
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۸    
برای نخستین بار در جهان عمل جراحی کاتاراکت (آب مروارید) توسط بهنام غفارزاده، جراح و متخصص چشم تبریزی برروی چشم خروس پنج ساله انجام شد ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۱    
به گزارش فیلم نت نیوز، در حاشیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر رامبد جوان اعلام کرد که از 26 اردیبهشت برنامه تلویزیونی خندوانه روی آنتن شبکه نسیم می رود. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
در اینجا به یک اشتباهی اعتراف می کنم و آن اینکه پیام رسانان خارجی همچون تلگرام که زمام و افسار آن همچون سگی هار در دستان بیگانگان باشد جای مناسبی برای طرح حرف های حسابی و و مذاکرات عالمانه نیست.
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۴    
در آستانه 120 ساله شدن سینمای ایران، نمایشگاه 120 عکس فیلم از 120 کارگردان تاریخ سینمای ایران در کاخ جشنواره سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر افتتاح شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
بازیگر سریال پرطرفدار علی کوچولو در دهه 1360 که سال ها در هلند زندگی مشغول تحصیل و فیلمسازی بود، به تازگی به همراه همسر خود نوشین خانی بازیگر فیلم سام و نرگس به شبکه ماهواره ای من و تو پیوست.
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۴    
پلیس از حدود ده هزار نفر از ساکنان و کارکنان منطقه ای در مرکز برلین خواسته بود تا در حین عملیات خنثی سازی، محدوده دو کیلومتر مربعی محل کشف بمب را تخلیه کنند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور فیلمسازان ایرانی و خارجی از پنجشنبه 30 فروردین ماه با اکران فیلم هایی در بخش های مختلف جشنواره آغاز و تا 7 اردیبهشت در پردیس سینمایی چارسو ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
دانشگاه دامغان نیز طی اطلاعیه ای اعلام کرد: احسان چیت ساز و محمد امین کرمی اوربادی دو دانشجوی دانشکده زمین شناسی این دانشگاه هستند که متاسفانه در سفر تحقیقاتی ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۵    
جامعه ای که فقط خبرهای بد و نگران کننده می شنود و حتی گاه از زبان مسئولان و نخبگان و از رسانه ها هم، در میان خبرهای بد و نگران کننده محاصره می شود و در عین حال اراده و راهکاری را از زبان متولیان و ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۸    
جانشین پلیس فتا پایتخت از دستگیری فروشنده بلیط های تقلبی کنسرت در سایت دیوار خبر داد. به گزارش ایلنا ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۱:۵۵    
استانداری یزد در اطلاعیه ای از تعرض دوباره به خط انتقال آب به این استان خبر داد. به گزارش ایرنا در اطلاعیه استانداری یزد که لحظاتی پیش منتشر شد آمده است ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۰:۵۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از فیلترینگ تلگرام ظرف چند هفته آینده خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۷    
در این آموزش به بررسی فیلم آموزشی از سری آموزش های روتوش صورت اصلاح پوست صورت و ریتاچ در فتوشاپ می پردازیم این آموزش مربوط به روتوش و صاف کردن پوست صورت در فتوشاپ می باشد در این تمرین به ریتاچ در ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۳    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به درخواست شهرداری برای آماده سازی شرایط اجرای طرح ترافیک 97، اجرای این طرح از نیمه اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۴    
در آستانه نشست کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) که قرار است در عربستان برگزار شود، بهای هر بشکه نفت خام به حدود 74 دلار افزایش یافت. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۸    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین را سنگین اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از احتمال وزش باد شدید و بارش تگرگ در تهران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۱    
رییس دفتر رییس جمهور طی یادداشتی درباره اظهارات اخیر خود درباره نحوه پرداخت ارز مسافرتی توضیحاتی ارایه کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۹    
مظاهریان گفت: وزارت راه و شهرسازی همواره به دنبال آن است تا بخش بیشتری از هزینه خرید مسکن، از سوی خانوارها را تسهیلات مسکن تشکیل داده، در عین حال ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۲    
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی گفت: اصولا اعطای معافیت آسان است اما اصلاح و یا حذف آن بسیار پیچیده و مقاومت های زیادی در برابر حذف یا کاهش آن وجود دارد لذا به هماهنگی و همکاری موثر کلیه سازمان ها ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۴    
ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب در سال 97 آغاز شد. به گزارش ایلنا، طرح جریمه مشمولان غایب در سال 97 آغاز شد و مشمولانی که دارای هشت سال تمام غیبت از خدمت سربازی هستند، می توانند با شرکت در این طرح ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۴    
پس از تصمیم گیری محافظه کارانه و بحث با باشگاه، تصمیم گرفتم که در پایان فصل از نیمکت آرسنال کنار بروم. افتخار می کنم که سال ها هدایت آرسنال را برعهده داشته و خاطرات زیادی دارم ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
جمعیت همیاران محیط زیست خوانسار در نامه ای به استاندار اصفهان از عملکرد مدیریت این شهرستان گلایه کردند. به گزارش عصرایران، در متن کامل این نامه آمده است: ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از لفاظی های نخست وزیر این رژیم ادعا کرد: تهران باید مواظب رفتارش بوده و هشدارهای ما را جدی بگیرد! ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از تکمیل ایستگاه های خط 3 مترو با بهره برداری از ایستگاه میدان اقدسیه در نیمه نخست امسال خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
ناکامی توپچی ها در فتح لیگ برتر و دیگر جام های بزرگ باعث نارضایتی عمیق هواداران از ونگر شده بود؛ به طوری که آنها تنها و تنها به رفتن او فکر می کردند اما حالا آنها با یک سوال مهمتر روبرو هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
کلینزمن که خود با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990 به قهرمانی رسید، معتقد است که داشتن تیمی که بازیکنانش رابطه نزدیکی داخل و خارج از زمین با هم داشته باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
دوندگی بالا، قدرت دریبلنیگ و پاس های بلند این بازیکن نقاط قوت این بازیکن برای حضور در پست هافبک دفاعی است ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
اعتقاد دارم اگر قرار است درباره افراد قضاوت کنیم باید ابتدا خودمان را جای آنها بگذاریم. اینکه بیرون گود باشیم و کی روش را قضاوت کنیم، منطقی نیست.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
اما در روزهای پایانی سال همه چیز بهم ریخت، نفتی ها با قبول شکست مقابل استقلال خوزستان به تعطیلات نوروزی رفتند و سال نو را هم با شکست برابر استقلال آغاز کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
علی مبخوت، رومارینیو و علی خصیف ستاره های این تیم هستند. علی خصیف دروازبان و دو بازیکن دیگر مهاجمان الجزیره اند و در طول فصل هریک بیش از 10 گل زده اند. مبخوت در لیگ 11 و رومارینیو در لیگ 7 گل زده است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
حضور در جام جهانی افتخار بسیار بزرگی برای هر بازیکنی است. اگر من بتوانم به جام جهانی روسیه بروم، برای دومین بار خواهد بود که این افتخار نصیبم می شود که می توانم در این سن در جام جهانی بازی کنم ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
در پایان مرحله گروهی رقابت ها و جایی که هر تیم 6 بازی کرده است. تیم های آسیایی در 3 بازی در مقابل تماشاگران خودی بازی کرده اند اما استقلال به خاطر قانون بازی برابر تیم های عربستانی از این امتیاز ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۱    
پرسپولیس موفق ترین تیم لیگ برتر و موفق ترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید . تیمی که با گل نخوردن به این موفقیت ها رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۰    
شنول گونش سرمربی بشیکتاش به دنبال جدا کردن او بود که توسط هواداران فنرباغچه با پرتاب یک شی محکم به سرش مصدوم شد و خون از سر او جاری شد پس از این اتفاق بازیکنان بشیکتاش به سمت رختکن حرکت کردند ولی در ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۸    
البته کادر پزشکی استقلال در تلاش هستند تا هر طور که شده او را آماده بازی با خونه به خونه در فینال جام حذفی کنند تا استقلال با نفرات کامل به استقبال این بازی برود.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۶    
رئیس جدید دولت کوبا در حالی جانشین برادران کاسترو شد که وعده داد انقلاب را در این کشور دنبال کند و همچنان بر اصول آن پایبند باشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۶    
گرشاسبی ضمن تبریک و قدردانی بابت صعود مقتدرانه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان در خصوص آینده باشگاه نیز دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۵    
طارق کیال صحبت هایش را این گونه ادامه داد: چند روز بعد بدون این که بنده خبر داشته باشم، آقای آل شیخ یک جلسه ای با سوما برگزار کردند که من آ نجا نبودم ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۳    
ما دوست داشتیم آقای گل محمدی هم می ماند و به کارش ادامه می داد که این اتفاق هم رخ نداد. امیدوارم گل محمدی هم هرجا هست موفق باشد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۰    
با بالا رفتن سن مانژوکیچ، یووه به دنبال یک بال چپ مطمئن است و مارسیال با توجه به سن پایین و استعداد بسیار بالا، می تواند گزینه بسیار خوبی برای شیاطین سرخ باشد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۱    
این رسانه خبر از حضور الدعایه در جام جهانی را داده که بعید به نظر می رسد و مطمئنا مسئولان فوتبال عربستان چنین تصمیمی را نخواهند گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۷    
البته با توجه به رابطه نامطلوب آل شیخ وزیر ورزش عربستان و رامون دیاز به نظر می رسد این بازگشت محال باشد و نزدیکترین گزینه به هدایت الهلال کارانکا مربی اسپانیایی و دستیار سابق مورینیو باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۴    
وزیر آموزش وپرورش دردیدار رئیس کمیته آموزش و علوم دومای روسیه گفت: سیاست دولت ایران آن است که به انحصار زبان انگلیسی به عنوان دومین زبان آموزشی در مدارس پایان بدهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: طرح ترافیک 96 همچنان معتبر است و دارندگان مجوز طرح ترافیک 96 می توانند به محدوده طرح وارد شوند ضمن اینکه طرح ترافیک 97 از 15 اردیبهشت اجرا خواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۶    
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد: کلیپ منتشره درباره نوجوان فروشنده مضروب ارتباطی با شهرداری ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۹    
باشگاه بارسلونا رقم غیرمعمولی را برای فروش بلیت بازی برگشت مقابل رئال مادرید اعلام کرد. به گزارش ایلنا ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۸    
وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم انجام تحرک کافی و مصرف تغذیه سالم در بین مردم تصریح کرد: تلاش وزارت بهداشت این است که تا پایان سال 98 همه ایرانیان یک مراقب سلامت داشته باشند اما انتظار داریم که دانش ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پارلمان جمهوری چک دیروز طرح حزب کمونیست این کشور برای لغو ممنوعیت صادرات تجهیزات نیروگاهی هسته ای به نیروگاه بوشهر ایران را تصوب کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۱    
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید از سوال خود از وزیر کشور و فرماندهان ناجا در جلسات آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی روزهای آتی خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه روز نکبت و مصادف با هفتادمین سالگرد تأسیس رژیم جعلی اسرائیل مدعی شد: در برابر هر تهدیدی از سوی ایران آماده ایم! ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که ترامپ به احتمال زیاد از برجام خارج می شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورکر ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۱    
بازیگر فیلم سینمایی آژانس شیشه ای رازهای بازیگری را با دانشجویان کارگاه های دارالفنون جشنواره جهانی فیلم فجر در میان گذاشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
این حادثه در ساعت 12:50 صبح امروز در محور گلوگاه دامغان در منطقه توسکاچشمه به وقوع پیوسته است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
به سنت هر سال نشریه تایم اسامی 100 چهره تاثیرگذار سال 2018 را اعلام کرد و چون هر سال چهره های هنری در این میان از جایگاهی مهم برخوردار هستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
کامران پارسی نژاد با بیان این که جنبه تولید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران مهم نیست، می گوید: بین نویسنده های ما و ناشران ارتباطی برقرار نمی شود و ناشران ما فقط فروشنده هستند. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
آقای استاندار و مدیرکل ارشاد استان هم پیگیر هستند. تا دیشب که پیگیر بودیم نتیجه ای نداد و گفتند که چیز خاصی نیست و باید یکسری سؤال شود. در عین حال باید جزئیات را از دستگاه قضایی پیگیری کنید.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
علاوه بر این مهمترین خواسته و دغدغه در شعارهای مردم در زمان انتخابات مسئله رفع حصر بوده است، بنابراین انتظار از او با توجه به قول هایی که در زمان انتخابات داد این است که رفع حصر صورت گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
برخورد دو دستگاه خودرو سمند و پراید در تونل یک محور کرج- کندوان (جاده_چالوس)، منجر به مصدومیت 4 نفر و جان باختن 2 تن از سرنشینان، شد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۷    
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معتقد است با کمک جشنواره جهانی فیلم می توان ارزش های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگو به سایر کشورهای جهان معرفی کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۸    
دستها روی ماشه است و موشک ها آماده شلیک است، اگر دشمن بخواهد بر این سرزمین اراده شومی کند، موشک ها شلیک خواهد شد تا هر دشمنی را به خاک مذلت بنشاند.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۵    
ناتالی پورتمن برای این که مخالفت خود را علیه رژیم صهیونیستی نشان دهد، قصد ندارد یک جایزه افتخاری اسراییلی را بپذیرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۲    
صدیقی: این شبکه های مجازی که ان شالله به زودی مفتخریم به اینکه اسرارمان پیش بیگانه نیست و خودکفا شدیم و به خود اتکا می کنیم و از شبکه های بومی استفاده می کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۰    
جمعی از کودکان کار با حضور در سینما فلسطین مهمان برنامه های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۵    
کنفرانس مطبوعاتی یورن دانر تهیه کننده فنلاندی صبح جمعه 31 فروردین در محل گذر اجتماعات با حضور رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، رضا کیانیان رییس کاخ جشنواره و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۳    
تبدیل این طرح به قانون تا قبل از انجام آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
پرسپولیس امروز و از ساعت 11 تمرین تاکتیکی خود برای جدال با ذوب آهن را در استادیوم شهید کاظمی پشت سر گذاشت و فردا راهی اصفهان خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
با پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن همواره مسئولیت دارید. باید به تلاشم ادامه دهم و به هم تیمی ها کمک کنم. با وجود هر آنچه که گفتم، من 33 ساله هستم، دو سال دیگر از قراردادم مانده و پس از آن ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰    
من برای چنین بازی هایی به بارسا آمدم. اینکه بتوانم در چنین دیدارهای مهمی بازی کنم، خیلی باعث خوشحالی من است
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۹    
هیچ طرحی برای تعطیلی روز چهارم شعبان در مجلس مطرح و مصوب نشده است. اگر طرحی به تصویب برسد تمامی ادارات هم تعطیل هستند و به تبع آن مدارس هم تعطیل خواهند بود.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۹    
الهلالی ها تقاضای خود را به صورت رسمی به الوصلی ها داده اند و منتظر پاسخ از سوی باشگاه اماراتی هستند
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۷    
مهاجم اسپانیایی توئیت کرد:" سه امتیاز مهم کسب کردیم. این بهترین راه برای آماده شدن برای بازی روز یکشنبه بود. می خواهم بابت رفتارم پس از تعویض عذرخواهی کنم، وقتی ناکام هستم، خیلی عصبانی می شوم."
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۶    
کلوپ درباره بازگشت به دورتموند گفت:" واقعا نمی خواهم برگردم زیرا روزهای خوبی در آنجا داشته ام. روزهایی استثنایی در ماینز و دورتموند سپری کردم و به نظر می رسد که روزی به آنجا برخواهم گشت ولی مطمئنا نه ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳    
افرادی که از رهبری فاصله گرفتند، عاقبت بخیر نشدند و قطعا سعادت از آن کسی است که همواره در کنار ولایت و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب باشد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵    
متقاضیان خلبانی بسیاری از میان خانم ها داریم که برخی واجد شرایط هستند و برخی نه که از آن ها هم در دور بعد مجددا امتحان گرفته خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
یکطرفه شدن محور چالوس از مازندران به سمت تهران از بعداز ظهر امروز در برنامه قرار دارد که درباره آن اطلاع رسانی دقیق انجام خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۰    
التهاب ارزش ارز باید رخ می داد اما جهش رخ داده، قیمت واقعی نبود و قیمت حدود چهار هزار و 200 تومان است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۳    
"میگوئل دیاز کانل" – فرد سمت چپ تصویر- روز پنج شنبه از سوی مجمع ملی – پارلمان – کوبا به عنوان رییس جمهوری جدید کوبا انتخاب شد/ عکس: شینهوا ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۸    
لاوروف گفت که ترامپ در تماس تلفنی خود با همتای روسش، از پوتین دعوت کرده که این دو دیداری در کاخ سفید داشته باشند.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
با توجه به نزدیک شدن ماه های گرم سال و با توجه به گرمسیر بودن مناطق زلزله زده، نیاز به وسایل سرمایشی به شدت رو به افزایش است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۰    
آقای دکتر عارف تاحدودی از جمع نمایندگان جدا هستند و مثلاً در گروه فراکسیون در فضای مجازی نیز حضور ندارند و در این شرایط، طبیعتاً دبیر فراکسیون باید فردی پاشنه ورکشیده باشد.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۳    
انتشار کلیپی از نحوه برخورد زننده ماموران نیروی انتظامی با یک خانم به بهانه بدپوششی نشان از این دارد که نهادهایی که خود را متولی ارشاد مردم می دانند هنوز به تغییر در رویکردهای فرهنگی باور ندارند و به ...
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
من به معاون پارلمانی ناجا تاکید کردم که فصل گرما شروع شده و این رفتارها مجددا در حال تکرار است و جلوی این کار را باید گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۷    
روسیه روز چهارشنبه از کشف آزمایشگاه شیمیایی و انبار مواد شیمیایی در شهر دوما خبر داده بود.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۴    
واکنش مهناز افشار به رفتار ماموران گشت ارشاد: "کابوس شما را نه تاریخ فراموش خواهد کرد، نه ما"
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
ثبت نام در این طرح با توجه به ابلاغ قانون بودجه سال 97 از سوی دولت و همچنین ابلاغ شیوه نامه اجرایی جریمه مشمولان غایب از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا آغاز شده است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
عراقچی تاکید کرد این یک برداشت کاملا غلط و یک اشتباه بزرگ است چنانچه کسی تصور کند ایران در هر شرایطی به برجام متعهد باقی خواهد ماند.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۵    
حال حاضر برای حریق های سهوی که توسط مردم و گردشگران اتفاق می افتد شش ماه تا سه سال حبس و برای حریق های عمدی 10 سال حبس توسط قانونگذار تعیین شده است
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۹    
رییس اصلاحات با صراحت به آقای روحانی گفتند که شما وعده های انتخاباتی داده اید که تقریبا به بسیاری از آنها عمل نکرده اید مردم حساس شده اند این ناامیدی کار اصلاح طلبان را برای انتخابات بعدی مشکل می کند.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۶    
معاون پارلمانی نهاد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: البته برخی از مسائل به صورت موردی که دارای اهمیت است مطرح می شود اما در این خصوص خیر، چیزی مطرح نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۱    
الگوی باروری در سنین مختلف مادران نیز نشان می دهد که بیشترین میزان فرزند آوری در گروه سنی مادران 30 تا 34 سال با رقم 64988 برابر 32.54 درصد بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۱    
گزارش نهایی سازمان هواپیمایی از علت وقوع سانحه هواپیمای پرواز تهران- یاسوج تقریبا به اتمام رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۱    
تهدید ترانه علیدوستی به انتشار بدرفتاری مامورین پلیس و شهرداری و ... از این به بعد