پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 31 خرداد 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 خرداد 1397 عصر اترک 2 خرداد 1397 عصر اترک 3 خرداد 1397 عصر اترک 4 خرداد 1397 عصر اترک 5 خرداد 1397 عصر اترک 6 خرداد 1397 عصر اترک 7 خرداد 1397 عصر اترک 8 خرداد 1397 عصر اترک 9 خرداد 1397 عصر اترک 10 خرداد 1397 عصر اترک 11 خرداد 1397 عصر اترک 12 خرداد 1397 عصر اترک 13 خرداد 1397 عصر اترک 14 خرداد 1397 عصر اترک 15 خرداد 1397 عصر اترک 16 خرداد 1397 عصر اترک 17 خرداد 1397 عصر اترک 18 خرداد 1397 عصر اترک 19 خرداد 1397 عصر اترک 20 خرداد 1397 عصر اترک 21 خرداد 1397 عصر اترک 22 خرداد 1397 عصر اترک 23 خرداد 1397 عصر اترک 24 خرداد 1397 عصر اترک 25 خرداد 1397 عصر اترک 26 خرداد 1397 عصر اترک 27 خرداد 1397 عصر اترک 28 خرداد 1397 عصر اترک 29 خرداد 1397 عصر اترک 30 خرداد 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۷    
تیم ملی والیبال ایران آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از آغاز هفته پنجم لیگ ملت ها برگزار کرد؛ شاگردان کولاکوویچ در این هفته از مسابقات در سالن 12هزارنفری آزادی، میزبان حریفان خود خواهند بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۸    
خرم آباد- معاون جهاد دانشگاهی کشور از اتمام طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی تا پایان شهریور امسال خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۰    
برخی مدیران ارشد دولتی در حالی، سیاه نمایی را نکوهش می کنند که خود پیشگام سیاه نمایی بوده اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۵    
مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات از کشف خانواده جدیدی از بدافزارهای جاسوسی خبر داده که از پروتکل اپلیکیشن تلگرام در سیستم عامل اندروید، سوءاستفاده می کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۷:۰۲    
صدراعظم آلمان در سفری رسمی برای دیدار با مقامات اردن وارد امان پایتخت این کشور شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۶:۴۷    
پلیس راه راهور ناجا وضعیت ترافیکی امروز پنجشنبه 31 خرداد را اعلام کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۴:۵۴    
نماینده پارلمان قرقیزستان با اشاره به تحریم روسیه و چین توسط آمریکا گفت: بیشکک باید محصولات آمریکایی را تحریم کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۴:۰۶    
شیراز- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس گفت: این استان در اجرای قانون پیش فروش ساختمان رتبه اول کشور را دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۳:۵۵    
سه هزار و 210 پرواز از 33 شرکت هوایی، زائران خانه خدا را به منظور حضور در کنگره عظیم حج از کشورهای دنیا به مدینه منتقل می کند که برای عدم ایجاد تداخل ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۳:۵۵    
طبیعی است که با افزایش 100 میلیارد دلار هزینة پنتاگون، زمینه برای گسترش بحران های منطقه ای به وجود خواهد آمد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۱:۴۱    
کرمان - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان آخرین وضعیت انتخاب استاندار جدید کرمان را تشریح کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۱:۲۹    
. هدف این پژوهش، بررسی چالش اتاق های فکر سازمان های دولتی ایران از سال 1386 تا 1393 در تهران است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۰:۳۰    
بین الملل دیپلماسی - ایرانی ها ترجیح می دهند به جای هواپیماهای سوخوی سوپرجت 100 روسیه، هواپیماهای بویینگ و ایرباس آمریکا و اروپا را خریداری کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۰:۱۵    
پس از آنکه مایکروسافت به دلیل همکاری با دولت آمریکا تحت فشار قرار گرفت، به تازگی اعلام کرده در هیچ یک از پروژه های دولتی مربوط به جدا کردن کودکان از خانواده هایشان همکاری نمی کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۶    
پیشکسوت استقلال و تیم ملی، گفت: مقابل اسپانیا بی نظیر بازی کردیم و من قبل از مسابقه می دانستم با سازمان دفاعی قوی کار خواهیم کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۶    
ملی پوشان والیبال ایران اگرچه هیچ امیدی برای صعود در لیگ ملت ها ندارند اما در سه دیدار باقی مانده ای که میزبان هستند، برای بهبود موقعیت خود در جدول تلاش می کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۸    
کرمانشاه-نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پیروی ایرانیان از خط امام(ره) ترامپ را به زانو درمی آورد و نباید این خط امام راحل را گم کنیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۶    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا شامگاه چهارشنبه با پیروزی یک بر صفر تیم اسپانیا در ورزشگاه کازان به پایان رسید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد اقدامات شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد بر ضد اسرائیل تبعیض آمیز است ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۵:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: امکان پایبندی به تعهدات برجام همزمان با تداوم تحریم ها، به هیچ عنوان مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۵:۱۸    
رییس کل گمرک ایران در تشریح تازه ترین آمار از وضعیت تجارت خارجی کشور گفت: صادرات غیرنفتی کشور با افزایش قابل توجهی به 11 میلیارد و 242 میلیون دلار رسیده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۴:۵۱    
ری- مشاور عالی خانه ایثارگران کشور گفت: 120 هزار جانباز زیر 25 درصد تحت پوشش خانه ایثارگران قرار دارند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۱    
چهارمین دوره جایزه فرشته برگزیدگان خود را در دو بخش داستان کوتاه و عکس شناخت. داستان های برتر در قالب کتاب چاپ می شوند و عکس های برتر هم علاوه بر نمایش در شهرهای ایران ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۱    
کنفرانس جنبه های نمایشی در ادبیات فارسی پنجشنبه 31 خرداد در دانشکده دین و رسانه قم برگزار می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۳    
پروژه بومی سازی طراحی و ساخت سیستم های انتقال مخابرات نوری (POTN) که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، به مرحله اجرا رسید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۸    
معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاستگذاری و فرمانده ستاد مرکزی ارتش این کشور امروز در امان با شاه اردن دیدار کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۶    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، مفاسد اخلاقی و ضرب، جرح و خشونت همچنین خودکشی را پنج آسیب نخست و جدی اجتماعی در خراسان شمالی اعلام کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۳    
فرهنگ تلویزیون - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه، میزبان ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۸    
مرورگری که آگهی های بازرگانی دروب سایت ها را مسدود می کند، اکنون آماده آزمایش پلتفورمی است که به ازای تماشای تبلیغات از پیش تعیین شده، جوایزی به شکل ارز دیجیتال به کاربر می دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۸    
قزوین- رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:جشنواره رضوی فرصت بسیار خوبی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه به ویژه نسل جوان است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۷    
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی 14 ناحیه و شهرک صنعتی، هم چنین یک منطقه ی ویژه اقتصادی احداث شده است که استقبال از 11 شهرک صنعتی استان کم بوده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱    
با تداوم جنگ تعرفه ای واشنگتن علیه پکن، وزارت تجارت چین در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا به استفاده از چماق عادت کرده، اما این رویکرد کارایی ندارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
یک رسانه اروپایی نوشت مدعی قهرمانی جام جهانی روسیه برابر ایران زجر کشید تا به پیروزی رسید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۴    
مسئول امور بانوان والیبال کارگری خراسان شمالی گفت: اولین دوره مسابقات پیشکسوتان بانوان والیبالیست در بجنورد با اعلام تیم های برتر به کار خود پایان داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
مرکز همکاریهای علمی بین المللی وزارت علوم به منظور تسهیل امور مربوط به شرکت اعضای هیات علمی در رویدادهای علمی بین المللی سامانه تسهیلات ارزی اعضای هیات علمی را راه اندازی کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی با اسپانیا در جام جهانی 2018 گفت که باید از کسانی به تیم ملی ضربه زدند سوال شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
امیر مؤمنان علیه السلام فرمود: برای کسی که بر غذای خود نام خدا ببرد ، ضمانت می کنم که از آن غذا، به هیچ درد و رنجی گرفتار نمی شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۵    
هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی کردن برابر یک تیم دفاعی را سخت عنوان کرد و معتقد است پیروزی برابر ایران به سختی به دست آمد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۲    
مرحله سوم از تور بین المللی دوچرخه سواری ترکیه با کسب عنوان قهرمانی محمد گنج خانلو و حفظ پیراهن امتیازی برای وی برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۴    
به نظر می رسد که عزمِ جزم نیروهای مقاومت سوری برای کلید زدن عملیات بزرگ آزادسازی محور جنوبی سوریه از لوث گروه های تروریستی تکفیری به مذاق ایالات متحده آمریکا و همچنین متحدان غربی عربی آن خوش نیامده ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۴    
برخی از روابط پشت پرده حکّام مرتجع عرب با رژیم صهیونیستی به عنوان عادی سازی روابط یاد می کنند و برخی دیگر معتقدند که این روابط، چیزی فراتر از عادی سازی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۲    
کارشناس سیاسی قرقیز گفت: رئیس جمهور فعلی قرقیزستان در برخی موارد توانست سیاستمداران فاسد واقعی را دستگیر کند و مردم از وی انتظار محکومیت این افراد و بازگشت اموال آنان به دولت را دارند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۲    
رئیس جمهور ترکمنستان دستور ساخت اتوبان عشق آباد-ترکمن باشی به مبلغ 2.4 میلیارد دلار را صادر کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت مینه سوتا خبر داد که کره شمالی به دنبال نشست اخیر سنگاپور، بقایای اجساد 200 نظامی آمریکایی را که در جنگ کره کشته شدند، به ایالات متحده تحویل داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۲    
نگارش سریال روزهای خوش در 30 قسمت به تهیه کنندگی مهران مهام در حال پیگیری است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۷    
ثروتی درباره نویسندگان نامه مذاکره با آمریکا گفت: اسرائیل و آمریکا درباره چنین افرادی بارها اعلام کرده اند که سرمایه های آنها در ایران هستند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۳    
محمدجواد ظریف در مقاله مهمی به شروط دوازده گانه وزیر امور خارجه آمریکا پاسخ داد و طی آن اهم مطالبات دولت و ملت ایران از واشنگتن را برشمرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۱    
دبیر کمیته برنامه ریزی مانه و سملقان سهم اعتباری شهرستان در سال جاری را با کاهش 10 درصدی، 43 میلیارد تومان اعلام کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۵    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به تمرکز رسانه ها در بحث جام جهانی روسیه، عربستان و آمریکا از این خلا رسانه ای استفاده کردند و با حملاتی به یمن قصد رسیدن به بندر الهویزه را دارند.