جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۳:۳۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 15 اسفند 1393 - baharnews.ir

بهار نیوز 30 دی 1393 بهار نیوز 30 بهمن 1393 بهار نیوز 1 اسفند 1393 بهار نیوز 2 اسفند 1393 بهار نیوز 3 اسفند 1393 بهار نیوز 4 اسفند 1393 بهار نیوز 5 اسفند 1393 بهار نیوز 6 اسفند 1393 بهار نیوز 7 اسفند 1393 بهار نیوز 10 اسفند 1393 بهار نیوز 11 اسفند 1393 بهار نیوز 12 اسفند 1393 بهار نیوز 13 اسفند 1393 بهار نیوز 14 اسفند 1393 بهار نیوز 15 اسفند 1393 بهار نیوز 16 اسفند 1393 بهار نیوز 17 اسفند 1393 بهار نیوز 18 اسفند 1393 بهار نیوز 19 اسفند 1393 بهار نیوز 20 اسفند 1393 بهار نیوز 21 اسفند 1393 بهار نیوز 22 اسفند 1393 بهار نیوز 23 اسفند 1393 بهار نیوز 24 اسفند 1393 بهار نیوز 25 اسفند 1393 بهار نیوز 26 اسفند 1393 بهار نیوز 27 اسفند 1393 بهار نیوز 28 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1393 
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۶    
گروه بین الملل: فرونتکس نهاد نظارت بر مرزهای اتحادیه اروپا اعلام کرد که از 500 هزار تا یک میلیون پناهجو آماده مهاجرت از سواحل لیبی به سوی مرزهای جنوبی ایتالیا هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
گروه بین الملل: اتحادیه اروپا روز جمعه گروه دیگری از هواداران بشار اسد را تحریم کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
گروه ورزشی: سپ بلاتر با اشاره به حضور سال گذشته خود در ایران، خواستار حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های فوتبال شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
گروه ورزشی: استقلال با گلی که رضا عنایتی به ثمر رساند، قفل دروازه گیورگیف را باز کرد و فعلا به صدر جدول لیگ برتر تکیه زد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۶    
گروه سلامت: در مطالعه ای که سال 2008 انجام گرفت، مشخص شد رازیانه حاوی نوع خفیف استروژن است. این هورمون تولید شیر را افزایش می دهد که همین خاصیت رازیانه در زنان شیرده نیز مشاهده شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۳    
گروه سیاسی: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت که یک توافق خوب در مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران در دسترس است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۶    
گروه ورزشی: ملوان با شکست سپاهان به چهارمین پیروزی پیاپی خود رسید و صبا نیز موفق به شکست راه آهن شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۹    
گروه حوادث: امکانات پزشکی و سرعت عمل کادر اورژانس نوزادی مرده را دوباره زنده و به آغوش خانواده باز گرداند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
گروه اقتصادی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: براساس برنامه ریزی ها، دولت سال آینده 38 هزارنفر از جوانان را استخدام خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۵    
گروه ورزشی: در اولین دیدار هفته 22 لیگ برتر، استقلال خوزستان در مشهد با جبران گل خورده در نیمه دوم پس از سه هفته اولین امتیاز را دشت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۶    
گروه اقتصادی: محسن مهرعلیزاد، عضو اتاق بازرگانی و کاندیدای گروه خواستاران تحول اظهار داشت: اگر کسی پرچم تحول را بلند کرده و بر خلاف آن عمل کند عوام فریبی کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۶    
گروه بین الملل: در چندین وزارتخانه مصر از جمله وزارت کشور اصلاحات وزارتی صورت گرفت و در پی این اصلاحات وزیر کشور مصر نیز برکنار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۳    
گروه بین الملل: ایمن دین یکی از بنیان گذاران القاعده بود اما در سال 1998 راهش را عوض کرد و به جاسوس ام آی 5 و ام آی 6 دو سازمان جاسوسی و اطلاعاتی بریتانیا تبدیل شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۳    
گروه ورزشی: طبق اعلام صداوسیمای سراسری و شهرستانها برنامه های ورزشی که به صورت زنده روی آنتن می روند به شرح زیر می باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۰    
گروه سیاسی: یک عضو شواری مرکزی حزب اسلامی کار گفت: امروز بسیاری از مدیران میانی از دولت قبل هستند و سایه سنگین آنها در این دولت کاملاً مشخص است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
گروه بین الملل: زن مسلمان محجبه ای که در عین حال ناخدای یک کشتی در استرالیا نیز است به عنوان زن سال انتخاب شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
گروه ورزشی: ستاره پرتغالی رئال مادرید با خبرنگار تلویزیون مکزیک نامزد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
هر وقت هر کسی از هر چیزی سخن می گوید، ما باید تظاهر کنیم که در آن باره چیزهایی می دانیم. داده های اطلاعاتی به پول ما بدل شده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۴    
گروه بین الملل: یک گروه کارشناسی در آرژانتین تایید کرد آلبرتو نیسمن، دادستان ویژه رسیدگی به پرونده انفجار در مرکز یهودیان در بوئنوس آیرس به قتل رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۱    
گروه ورزشی: بعضی از روسای فدراسیون های ورزشی در جلسه هم اندیشی و اقدامات بازاریابی "کلش آف کلنز"بازی می کردند. اتفاقی که برنامه ورزش و مردم از آن فیلم گرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۱    
گروه سیاسی: سید محمد صادق خرازی نامساعد بودن حال رهبر معظم انقلاب را تکذیب کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
گروه بین الملل: یکی از رهبران حزب کارگران کردستان (پ ک ک) اعلام کرد آنکارا باید ابتدا راه حلی برای صلح بیابد٬ بعد موضوع خلع سلاح مطرح شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
گروه بین الملل: رئیس جمهوری چاد با ابراز آگاهی از محل ابوبکر شیکاو، رهبر گروه شبه نظامی بوکوحرام، خطاب به او هشدار داد: تسلیم شو یا ریسک مرگ را بپذیر!
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
گروه بین الملل: وزارت گردشگری و آثار باستانی عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش دست به تخریب و نابودی شهر باستانی نمرود واقع در شمال عراق زده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
گروه سلامت: در مورد موثر بودن موز در فرایند کاهش وزن اختلاف نظرهایی وجود دارد. برخی ادعا می کنند موز سرشار از کربوهیدرات است و نمی تواند به کم کردن وزن کمک کند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
گروه حوادث: برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در شهرستان شریف آباد قزوین سبب مرگ یک جوان شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
گروه جامعه: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدعی شد: اولین دستگاهی هستیم که در طول عمر کشور از مردم می خواهیم آزادانه عملکرد ما را نقد کند!
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۴    
گروه ورزشی: تعلیق شکایت نکونام علیه قلعه نویی، حضور مربی ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن، انتخاب مدیرعامل پیشین پرسپولیس به عنون مدیرعامل راه آهن و دوپینگ سه ورزشکار از مهمترین اخبار هفت روز گذشته ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال روستوف با خوشحالی از جذب آزمون می گوید که مهاجم ایرانی اش یک بازیکن همه کاره است و می تواند برای حریفان خطرناک باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
گروه ورزشی: بالاخره رکورد فوق العاده سیدمهدی رحمتی متوقف شد و رحمتی، به دنبال 120 حضور متوالی در بازی های لیگ برتر فوتبال ایران، در بازی پیکان برابر تیم نفت در روز 23 بهمن ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک گاراژ در جنوب پایتخت خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۶    
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو یکی از آن آدم هایی است که خیلی روی ظاهرش وسواس دارد و همیشه برای انتخاب لباس و مدل موهایش خیلی وقت می گذارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۶    
گروه اقتصادی: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن تشریح اهداف بودجه سال آینده تاکید کرد: حتی یک ریال و یا یک سنت از پیش بینی های بودجه سال 94 ارتباطی به نتایج مذاکرات ایران و گروه 1+5 ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۲    
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
گروه ورزشی: راهیابی مجدد بارسلونا به فینال رقابت های کوپادل ری اسپانیا رکورد استثنایی برای این تیم برجای گذاشت بطوریکه طی 7 سال اخیر5 مرتبه به بازی فینال راه یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
گروه سیاسی: یادگار امام تأکید کرد: یکی از بزرگترین عوامل برای توفیق یک حکومت این است که ببینیم برای تنّعم اقتصادی و اجتماعی مردم چقدر توفیق داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۶    
گروه اقتصادی: دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ با تاکید بر ایجاد شرکت های دانش بنیان گفت: برای ازدیاد برداشت نفت در کشور، باید از تکنولوژی های پیشرفته دنیا استفاده کنیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۳    
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی و نیمار به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست سال 2015 جهان انتخاب شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۳    
گروه ورزشی: جدیدترین رنکینگ برترین فرنگی کاران ماه جهان در سال 2015 میلادی اعلام شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
گروه ورزشی: پرسپولیس چگونه متحول شد که در آسیا با 6 امتیاز از دو دیدار مدعی اول صعود شده است؟ پاسخ این پرسش به درخشان کمک می کند تا پرسپولیس بهتری بسازد و آبروی از دست رفته در لیگ برتر را برگرداند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
گروه جامعه: رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان این که پدیده بیابان زایی و گسترش بیابان ها برآیند تغییرات جهانی اقلیم و تغییرات رژیم بارش در کشور است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
گروه فرهنگ و هنر: هواپیمای شخصی هریسون فورد - بازیگر معروف مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و ایندیانا جونز - در یک زمین گلف سقوط کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
گروه فرهنگ و هنر: مدیر پردیس سینمایی آزادی چیدمان اکران نوروزی را هوشمندانه توصیف کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
گروه اقتصادی: مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران گفت: با توجه به قیمت خرید دام از دامداران، گوشت قرمز حداکثر باید کیلویی 28 هزار تومان در بازار مصرف فروخته شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
گروه فرهنگ و ادب: بزرگ بودن شخصیتی فرهنگی را می توان از سخنانی که دیگر چهره های سرشناس و قابل اعتنا درباره اش به زبان آورده یا به قلم رانده اند، تعیین کرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
گروه فرهنگ و هنر: هیات مدیره دوره ی سیزدهم خانه سینما اولین بیانیه اش را صادر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۴    
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر تهران از مرگ کارگر افغان 18 ساله در عمق چاه فاضلاب خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۶    
گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو در 51 ضربه ایستگاهی قبلی خود برای رئال مادرید نتوانسته است گلزنی کند تا رکورد ضعیفی را از خود بر جای گذاشته باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۶    
گروه بین الملل: مسئولان کاخ سفید اعلام کردند که باراک اوباما به دنبال آغاز تلاشی جدید برای پیشبرد روند صلح میان تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطین در زمان باقی مانده از ریاست جمهوری اش است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۳    
گروه سیاسی: محمد جواد ظریف در مصاحبه با شبکه NBC گفته است: نمی خواهیم کسی را ریشه کن کنیم اما اسراییل باید ریشه کن شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
گروه فرهنگ و ادب: شمس لنگرودی که نامزد نهمین جشنواره شعر فجر شده از این جایزه کناره گیری کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۴    
گروه فرهنگ و هنر: بابک حمیدیان ، نازنین بیاتی و گوهر خیراندیش بازیگرانی هستند که در نوروز 94، دو فیلم روی پرده سینماها دارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۱    
گروه فرهنگ و هنر: کارگردان سریال خانه سبز - که مجموعه اش این شب ها از شبکه دو بازپخش می شود، می گوید: سریال خانه سبز را نمی بینم، چون می ترسم گریه کنم و دلم برایش تنگ شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۸    
گروه اقتصادی: رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا:در مقایسه میزان صادرات فرآورده در 11 ماهه نخست سال جاری با سال گذشته گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
گروه فرهنگی: ایران است و آیین چند هزارساله ای که یدک می کشد. سنت ها و رسومی که هیچ کدام از آن ها بی علت و مناسبت نبوده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
گروه سیاسی: پادشاه عربستان قصد دارد بلوکی جدید علیه ایران در خاورمیانه تشکیل دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
گروه حوادث: با نزدیک شدن به چهار شنبه سوری صدای ترقه ها بیش از پیش شنیده میشوند این روزها اگر قدمی در خیابان ها بزنید بر سر هر کوچه ای فروشنده ای را می بینید در حال تبلیغات برای فروش ترقه ها هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
گروه جامعه: معاون برنامه ریزی و مالی سازمان نظام پزشکی با تاکید بر نظارت بیشتر برای بهبود وضعیت حضور پزشکان در بیمارستان ها ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۷    
گروه هنری: با توجه به استقبال کاربران محترم خصوصا جوانان عزیز، گروه فرهنگ و هنر بهارنیوز، جدیدترین آهنگ های خوانندگان موسیقی ایران را بر روی سایت قرار می دهد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
گروه اقتصادی: تکانه های قیمت خودرو در بازار به دلیل نزدیک شدن به شب عید، افزایش یافته و بالاخره مشتریان تصمیم گرفتند که وارد بازار شوند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۵    
گروه سیاسی: معاون وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه پرس تی وی تاکید کرد که لغو تحریم ها پیش شرط توافق نهایی هسته ای با گروه 5+1 است.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۲    
گروه سیاسی: یادگار گرامی امام با بیان اینکه بزرگترین سرمایه امام و از بزرگترین خواص ایشان باور به خدا بود، گفت: ایشان نه در زمان دستگیری، نه در زمان تبعید و نه در زمان پیروزی ظاهری ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۹    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت با انقاد از مقررات دست و پاگیر در حوزه تولید، گفت: واقعیت این است که در بخشی از حوزه ها ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
گروه سیاسی: سایت تیر پرس، نوشت: حامد زمانی خواننده نزدیک به گروه تندروی پایداری ضمن انتشار پوستر آهنگ ضد آمریکایی جدیدش با نام “مرگ = آمریکا” طی یادداشتی کشور آمریکا را مترادف با تمام خصوصیات منفی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
گروه اقتصادی: سرانجام با تصویب تبصره (21) لایحه بودجه سال آینده و کاهش 3000 میلیارد تومانی منابع توزیعی یارانه، این بار دولت نه مختار بلکه ناچار به حذف 5 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰    
گروه اقتصادی:ترجیح بسیاری از مردم هنگام سفر، اقامت در خانه های استیجاری است؛ خانه هایی که در ورودی شهرها یا پایانه های حمل و نقل ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۷    
گروه جامعه: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه آموزش در سطح جامعه کلید اصلی و اولیه مشارکت مردم است، گفت: آموزش باید همراه با اطلاع رسانی شفاف باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۷    
گروه اقتصادی: درحالی که دور آخر افزایش قیمت انرژی در کشور به افزایش نرخ برق باز می گردد مسایل قابل تاملی در تصمیم جدید وزارت نیرو وجود دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۴    
گروه جامعه: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با وزیر امور خارجه فرانسه دیدار و گفت وگو کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۱    
گروه بین الملل: به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا نیروهای کُرد سوریه با همراهی نیروهای وابسته به آشوریان توانستند با آزادکردن شهر تل حمیس و روستاهای اطراف در استان حسکه دومین پیروزی را بعد از آزاد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۳    
گروه سیاسی: در حالی که گروهی از نمایندگان تلاش های جدی خود را برای مشخص شدن نام 170 نفری که در جریان انتخابات مجلس هشتم از محمدرضا رحیمی کمک مالی دریافت کرده بودند با جدیت ادامه دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۱    
گروه جامعه: مردی که با ارسال پیامک های دروغین بیش از 10 میلیارد تومان از خریداران خودروهای مدل بالا کلاهبرداری کرده بود در دام پلیس گرفتار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰    
گروه فرهنگی: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در مطلب زیر مشاهده می کنید.