پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 14 اسفند 1394 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 31 فروردین 1394 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1394 بهار نیوز 31 خرداد 1394 بهار نیوز 31 تیر 1394 بهار نیوز 31 مرداد 1394 بهار نیوز 31 شهریور 1394 بهار نیوز 30 مهر 1394 بهار نیوز 30 آبان 1394 بهار نیوز 30 آذر 1394 بهار نیوز 30 دی 1394 بهار نیوز 30 بهمن 1394 بهار نیوز 1 اسفند 1394 بهار نیوز 2 اسفند 1394 بهار نیوز 8 اسفند 1394 بهار نیوز 9 اسفند 1394 بهار نیوز 10 اسفند 1394 بهار نیوز 11 اسفند 1394 بهار نیوز 12 اسفند 1394 بهار نیوز 13 اسفند 1394 بهار نیوز 14 اسفند 1394 بهار نیوز 15 اسفند 1394 بهار نیوز 16 اسفند 1394 بهار نیوز 17 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1394 بهار نیوز 19 اسفند 1394 بهار نیوز 20 اسفند 1394 بهار نیوز 21 اسفند 1394 بهار نیوز 22 اسفند 1394 بهار نیوز 23 اسفند 1394 بهار نیوز 24 اسفند 1394 بهار نیوز 25 اسفند 1394 بهار نیوز 26 اسفند 1394 بهار نیوز 27 اسفند 1394 بهار نیوز 28 اسفند 1394 بهار نیوز 29 اسفند 1394 
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۴    
گروه فرهنگی: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در مطلب زیر مشاهده می کنید.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۷    
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۵    
گروه سیاسی: مردم در انتخابات هفتم اسفند بار دیگر ناظران سیاسی را شگفت زده کردند. راه یابی کامل اعضای نسبتا ناشناس لیست امید در تهران نتیجه ای بود که هیچ کدام از دو جناح بزرگ سیاسی کشور آن را پیش بینی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۵    
گروه حوادث: سقوط آسانسور محل برگزاری آزمون دکترا در دانشگاه علامه طباطبایی موجب مصدومیت 5 نفر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۵    
گروه فرهنگی: جرج کلونی بازیگر سرشناس سینمای آمریکا نیز به جمع مخالفان دونالد ترامپ پیوست.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۵    
گروه ورزشی: تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پدیده مشهد در هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر سایپا و ملوان پیروز شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۸    
گروه عکس: دو عکس از محمد مصدق بر روی ویلچر در بیمارستان نیویورک به تاریخ 9 مهرماه 1330 شمسی؛ نخست وزیر ملی گرای ایران یک روز پیش از این دو عکس که عکاس خبرگزاری اسوشیتدپرس برداشته برای شرکت در جلسه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۳    
گروه ورزشی: استقلال با یک گل راه آهن را شکست داد تا بار دیگر صدرنشین لیگ شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰    
گروه سیاسی: در پی اظهارات وقیحانه و شرمسارانه قاضی پور نماینده اصولگرای ارومیه، خانم حمیده زرآبادی که از لیست اصلاح طلبان به عنوان اولین منتخب قزوین به مجلس راه یافته است نامه ای به وی نوشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۷    
گروه سیاسی: محمدجواد ظریف در گفت وگویی ویدیویی با برنامه دید در شب به پرسش های متفاوتی درباره زندگی سیاسی خود و مذاکرات هسته ای پاسخ داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۱    
گروه سیاسی: یک نماینده اصلاح طلب در مجلس با تاکید بر این که باید در کشور شایستگی و نه جریان های سیاسی حاکم شود گفت که باید در مجلس از حرف حق دفاع کرد و مبنای کار حرف های راست و درست و نه جریانی باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۹    
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۹    
گروه سیاسی: حجت الاسلام سیدعلی خمینی با تأکید بر اینکه هر اتفاقی برای انسان می افتد از قبل در دایره علم خداوند وجود داشته است، گفت: گروه هایی که پیروز شدند، سرخوش و گروه هایی که شکست خوردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۱    
گروه سیاسی: در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
گروه ورزشی: آبی اناری ها تقریبا نیمی از پنالتی های خود را از دست داده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۹    
گزوه فرهنگی: باز هم فیلمی کمدی با بازی رضا عطاران صدر جدول فروش سینماها را از آن خود کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۶    
گروه سیاسی: رییس جمهوری در پیامی رحلت عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، فضلا و طلاب حوزه های علمیه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۹    
گروه اقتصادی: مجله فوربز فهرست ثروتمندترین افراد جهان را منتشر کرد. در این فهرست اسامی 1810 میلیاردر آورده شده که در مقایسه با سال گذشته تعداد آن ها 16 نفر کمتر است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
گروه جامعه: مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران وضعیت هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته را ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
گروه اقتصادی: جنسیس 2013، به بهای 265 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار به شرح جدول زیر است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
گروه جامعه: مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی و ادارات مشهد مقدس روز شنبه 15 اسفند ماه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۶    
گروه سیاسی: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: این انتخابات نشان داد که یک جناج را نمی توان حدف کرد جناحی که در انقلاب، نظام و مردم ریشه دارد با هیچ شعار و تهمت و به هیچ قیمتی حذف شدنی نیست.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۳    
گروه جامعه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس پایان سال و همچنین مناسبت های واقع شده در این روزها را تشریح کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۵    
گروه اقتصادی: هفته گذشته بازار پرثباتی را در بازار داخلی طلا شاهد بودیم و قیمت ارز هم با نوسان چندانی روبرو نبود که طبق پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر در هفته آتی نیز همین روند باثبات را در پیش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
گروه سیاسی: انتشار تعداد آرای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران {اینجا را کلیک کنید} حاوی نکات جالبی است؛ - سی نفر اول همه از لیست اصلاح طلبان و سی نفر بعدی از لیست اصولگرایان بودند. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۹    
گروه سیاسی: تکلیف 69 کرسی مجلس در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد که در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
گروه سیاسی: سایت محلی اتحاد خبر در بوشهر نوشت: در انتخابات خبرگان رهبری در استان بوشهر از مجموع 467945 نفری که در انتخابات خبرگان شرکت کردند آیت الله حسینی بوشهری با 374137 رای اول شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۴    
گروه سیاسی: سایت انصاف نیوز نوشت: خبرگزاری غیر خصوصی فارس که در انتخابات به حمایت از اصولگرایان مشغول بود، در خبری با روتیتر ادامه ی تلاش اصلاح طلبان برای لاپوشانی بداخلاقی های انتخاباتی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
گروه جامعه: شش پناهجوی ایرانی در اعتراض به اقدام پلیس فرانسه برای جمع کردن اردوگاه موسوم به جنگل در شهر بندری کاله در شمال شرق فرانسه اقدام به دوختن لب های خود کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۹    
گروه بین الملل: دیکتاتور کره شمالی روز جمعه به ارتش این کشور فرمان داد، در مواجهه با تهدیدهای روزافزون دشمنان، برای استفاده از تسلیحات هسته ای در هر زمانی آماده باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۰    
گروه سیاسی: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با سالنامه اعتماد از لحظه ای می گوید که با رئیس جمهور آمریکا سینه به سینه شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۰    
گروه بین الملل: نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد با توجه به برخوردهای غیرمنصفانه نهاد جمهوری خواه با او احتمال دارد به عنوان نامزد مستقل در این انتخابات کاندید شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۴    
گروه سیاسی: کنایه روزنامه قانون به برخی افراطی ها و رسانه هایشان که نمی خواهند نتایج انتخابات را بپذیرند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۹    
گروه سلامت: نتایج مطالعه محققان دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا نشان می دهد افرادی که به طور مداوم در معرض استرس قرار دارند دارای مشکلاتی در حافظه مکان یابی خود هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۳    
گروه اقتصادی: نخستین بانک در آلمان فعالیت خود با ایران را از سر گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
گروه اقتصادی: مسئول اداره کل حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: زعفران ایرانی که بخش اعظم آن در استان خراسان رضوی تولید می شود، در آستانه ثبت جهانی قرار دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
گروه سیاسی: آیت الله عباس واعظ طبسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بامداد جمعه در بیمارستان امام رضا (ع) دار فانی را وداع گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۹    
گروه اقتصادی: یک کارشناس مسکن گفت: افرادی که طی سال های اخیر واحدهای نوساز ساختند و موفق به فروش نشدند هم اکنون به اجاره دهندگان حرفه ای بخش مسکن تبدیل شده اند و این بازار را از حالت سنتی درآورده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از سال تحصیلی جاری امر هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایان پایه نهم انجام خواهد شد گفت: مشاوران در مدارس متوسطه اول به ما کمک می کنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
گروه اقتصادی: طرح استیضاح چیت چیان از اواخر سال 92 کلید خورد و پس از جذب امضای تعدادی از نمایندگان و سپس منتفی شدن استیضاح در اواخر اردیبهشت ماه سال گذشته ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
گروه ورزشی: نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی، راه اندازی کشتی بانوان را بسیار غافلگیرکننده و توسعه و رشد آن را شوکی بزرگ برای کشورهای رقیب دانست.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
گروه فرهنگی: کاوه میرعباسی از انتشار ترجمه رمان صد سال تنهایی اثر معروف گابریل گارسیا مارکز و همچنین ترجمه عشق در روزگار وبا دیگر اثر این نویسنده مطرح خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
گروه ورزشی: قاسم رضایی و افشین بیابانگرد، فرنگی کاران اوزان 98 و 71 کیلوگرم ایران، به ترتیب در رده دوم و سوم برترین های جهان در جدیدترین رده بندی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی جای گرفتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۴    
گروه ورزشی: مهاجم بارسلونا در تعداد هت تریک با کریستیانو رونالدو برابر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۱    
گروه بین الملل: دیلی میل در گزارشی نوشت تروریست های داعش پس از ربودن زنان ایزدی، آن ها را در اختیار سوداگران جنسی بین المللی قرار می دهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۱    
گروه اقتصادی: در برخی نقاط شهر تهران می توان خانه هایی با ارزش یک میلیون تومان در هر متر مربع پیدا کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
گروه جامعه: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از وجود ابهام در تعداد خودروهای در حال تردد در پایتخت خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
گروه جامعه: قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت از تسویه بدهی بیمه ها با پزشکان خانواده استان های فارس و مازندران تا پایان دی ماه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۲    
گروه علمی: محققان دریافته اند که رکورد طولانی ترین پرواز بی وقفه متعلق به گونه ای از حشرات شبیه به سنجاقک ها با نام رایج dragonfly است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۲    
گروه اقتصادی: آخرین تراشه حافظه گوشی های هوشمند سامسونگ، قدرت ذخیره ای برابر با یک رایانه دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
گروه ورزشی: در حالی که پایگاه اینترنتی گاتزتا یونان از قبول پیشنهاد 1.2 میلیون یورویی یکی از تیم های فوتبال کره ای برای جذب قرضی کریم انصاری فرد خبر داده بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
گروه ورزشی: جودوکار وزن 100- کیلوگرم ایران بر خلاف ماه های گذشته دیگر از ناامیدی و مشکلات حرف نمی زند و پس از کسب یک طلا و یک برنز در تورنمنت های اروپایی و کسب موقت سهمیه المپیک با اطمینان از عزمش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
گروه فرهنگی: محمدرضا گودرزی معتقد است، با وجود نزدیک به دوهزار نویسنده، تیراژ 700 نسخه ای کتاب نشان می دهد خود نویسندگان هم کتاب های خودشان را نمی خوانند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۰    
گروه فرهنگی: سال 94 جزو سال های پرفراز و نشیب موسیقی بود و اتفاق های تلخ و شیرین زیادی در آن رقم خورد؛ برخی از آن ها، از روزهای روشن برای موسیقی خبر می دادند و برخی دیگر ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
گروه اقتصادی: در جریان حذف یارانه بگیران پردرآمد، بالغ بر 900 هزار نفر از حذف شدگان معترض شدند که در نهایت بیش از نیمی از آنها به لیست سازمان هدفمندی یارانه ها برگشتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۱    
گروه جامعه: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت ضمن تشریح برنامه های اورژانس کشور ویژه تعطیلات نوروز، از به کارگیری بیش از 4000 دستگاه آمبولانس ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۱    
گروه سیاسی: نشست خبری رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه برگزار می شود. حجت الاسلام حسن روحانی یکشنبه ساعت 16 نشست خبری خود پس از برگزاری انتخابات هفتم اسفند را با حضور رسانه های داخلی و خارجی ...