سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۸Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 27 اسفند 1394 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 31 فروردین 1394 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1394 بهار نیوز 31 خرداد 1394 بهار نیوز 31 تیر 1394 بهار نیوز 31 مرداد 1394 بهار نیوز 31 شهریور 1394 بهار نیوز 30 مهر 1394 بهار نیوز 30 آبان 1394 بهار نیوز 30 آذر 1394 بهار نیوز 30 دی 1394 بهار نیوز 30 بهمن 1394 بهار نیوز 1 اسفند 1394 بهار نیوز 2 اسفند 1394 بهار نیوز 8 اسفند 1394 بهار نیوز 9 اسفند 1394 بهار نیوز 10 اسفند 1394 بهار نیوز 11 اسفند 1394 بهار نیوز 12 اسفند 1394 بهار نیوز 13 اسفند 1394 بهار نیوز 14 اسفند 1394 بهار نیوز 15 اسفند 1394 بهار نیوز 16 اسفند 1394 بهار نیوز 17 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1394 بهار نیوز 19 اسفند 1394 بهار نیوز 20 اسفند 1394 بهار نیوز 21 اسفند 1394 بهار نیوز 22 اسفند 1394 بهار نیوز 23 اسفند 1394 بهار نیوز 24 اسفند 1394 بهار نیوز 25 اسفند 1394 بهار نیوز 26 اسفند 1394 بهار نیوز 27 اسفند 1394 بهار نیوز 28 اسفند 1394 بهار نیوز 29 اسفند 1394 
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۳    
گروه بین الملل: کردهای سوریه در شمال این کشور برقراری یک نظام فدرالی را اعلام کرده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
گروه بین الملل: دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که کردها در مناطق تحت سیطره خود در شمال این کشور نظام فدرالی اعلام کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
گروه فرهنگی: جناب خان در اجرای شب دوم خندوانه از گریه هایش پای قصه های امیرعلی گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۲    
گروه اقتصادی: اقتصاد جهان در سالی که گذشت تحت تاثیر نوسانات بازارهای ارز، بسته های محرک اقتصادی در اروپا و ژاپن، دوشنبه سیاه در چین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۹    
گروه فرهنگی: صداوسیما سرانجام درباره سریال های نوروزی تصمیم قطعی اش را گرفت و هشت سریال را برای پخش از شبکه های سراسری و دیجیتال انتخاب کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۶    
گروه بین الملل: همسو با افزایش نگرانی های امنیتی در پی حمله انتحاری روز یکشنبه گذشته در آنکارا و انتشار برخی گزارش ها منسوب به منابع اطلاعاتی در رسانه ها ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۶    
گروه سیاسی: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دلنوشته ای به مناسبت فرارسیدن نوروز 1395 خطاب به مردم ایران نوشت: سال 94، سال شما بود که با برجام به دنیا گفتید در پی تعامل هستید و از جنگ گریزانید.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
گروه بین الملل: حمله انتحاری خونین یکشنبه گذشته در آنکارا پایتخت ترکیه را که 37 کشته و 125 زخمی برجای گذاشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۳    
گروه سیاسی: نوروز 95 آخرین عید نمایندگان مجلس نهم است. 30 نماینده مجلس مقصد سفرهای نوروزی شان را بیان کردند که نداشتن پول کافی برای مسافرت از پاسخ های جالب برخی از آن هاست.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۴    
گروه حوادث-رسانه ها: محمد شهریاری، سرپرست دادسرای ویژه مبارزه با قتل در روزنامه شرق نوشت: به یاد آوردن خاطرات بامزه برای من که دائم با قتل سر و کار دارم، کار سختی است و مثلا در بهترین حالت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۱    
گروه سیاسی: شورای نگهبان صحت انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۵    
یه عده دغدغه پول ندارن و فقط دنبال جذابیت و شلوغ بودن دوروبرشونن، یه عده هم فوبیای لایک و فالو دارند و اگر تعداد لایک و فالو روزانشون به چند k نرسه اصلا مریض میشن و فک می کنند دنیا به آخر رسیده .
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۲    
گروه جامعه: وکیل پرونده غلامحسین خالدی؛ محیط بان دربند از آزادی این محیط بان با رضایت اولیای دم در ساعت 9 صبح فردا (جمعه 28 اسفند ماه) خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۴    
گروه علمی:دانشجوی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد در روند تهیه پایان نامه کارشناسی ارشد خود توانست یک گونه ماهی کور جدید را شناسایی و نام گذاری کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۸    
گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که تنها باشگاه های این کشور نیستند که در ایران به میدان نمی روند، بلکه تیم های ملی این کشور هم حاضر با بازی رودرو در خاک ایران نیستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۰    
غلامحسین دهدشتی گروه سیاسی: امیرمختار کریم پور شیرازی به سال 1300 شمسی در روستای مجدآباد، از روستاهای اطراف فسا در شیراز، به دنیا آمده بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
گروه سیاسی: اولین وزیر مستعفی کابینه احمدی نژاد می گوید در نوروز 86 و در مواجهه با اقوام و آشنایان در توضیح علت کناره گیری از وزارتخانه، زیرآب رییس جمهور را می زده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۸    
گروه بین الملل: وزیر خارجه انگلیس بار دیگر گفت با وجود بشار اسد در سوریه، امکان برقراری صلح پایدار در سوریه وجود ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
گروه بین الملل: ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی گفته است که اگر ایران نیروهای خود را از سوریه خارج کند، عربستان آماده است با ایران وارد مذاکره مستقیم شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
گروه هنری: سینماژورنال درباره پیوستن کارگردانان مطرح سینمای ایران به شبکه های ماهواره ای نوشت: بعد از مهاجرت کارگردانانی چون سعید ابراهیمی فر ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
گروه ورزشی: بارسلونا و بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و یوونتوس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، راهی مرحله بعد این رقابت ها شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۲    
گروه حوادث: علت وقوع انفجار در بازار تهران که موجب مصدومیت 39 تن از شهروندان تهرانی شد همچنان در دست بررسی است و به گفته فرمانده نیروی انتظامی احتمالا انفجار مواد شیمیایی محترقه دلیل وقوع این حادثه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۹    
گروه جامعه: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی کشور تا ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) را اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۹    
گروه جامعه: جشن جهانی نوروز هر سال در یکی از کشورهای "حوزه فرهنگی نوروز" برگزار می شد. اما دو سال است که دیگر از برگزاری این جشن خبری نیست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
گروه جامعه: در تازه ترین رده بندی کشورهای جهان از نظر شاخص شادی کشور های اسکاندیناوی 5 رده نخست خود را از آن خود کردند و مردم سوریه و بروندی به ترتیب با جایگاه 156 و 157 در انتهای این رده بندی قرار ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
گروه جامعه: فهرست شادترین کشور های جهان در سال 2016 روزگذشته اعلام شد، در فهرست امسال دانمارک برای سومین بار اول شد، ایران هم امسال صد و پنجم شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۱    
گروه سیاسی: آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: وکلای ملت باید عالمانه عمل کنند و از روی فهم و برهان سخن بگویند تا فردای قیامت پیش پیامبر شرمنده نباشند؛ اگر به این صورت حرکت کردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۸    
گروه بین الملل: رئیس جمهور روسیه با رئیس رژیم صهیونیستی که برای دستیابی به ضمانت هایی از سوی روسیه به دنبال خارج کردن نیروهایش از سوریه به این کشور سفر کرده، دیدار کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۵    
گروه بین الملل: نامزد معرفی شده از سوی اوباما برای جانشین قاضی اسکالیا، با واکنش منفی جمهوری خواهان کنگره مواجه شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۲    
گروه جامعه: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با نفوذ سامانه بارشی از بعدازظهر امروز ضمن تشدید بارندگی در ارتفاعات کاهش محسوس دما 6 تا 10 درجه سانتیگراد بویژه بخش های شمال و ارتفاعات استان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
گروه ورزشی: با نظر شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری حسین توکلی سرمربی تیم ملی بزرگسالان از کار برکنار و سجاد انوشیروانی که پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان فعالیت می کرد به عنوان سرپرست ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۶    
گروه سیاسی: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی از نتیجه ارزیابی و مشورتهای خود با وزیران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل بیانیه ای صادر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۳    
گروه بین الملل: هکرهای انانیمس با دعوت از تمامی هکرها برای متحد شدن با آن ها علیه دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور اعلام جنگ کرده و گفته اند روز "دروغ ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۰    
گروه بین الملل: آنجلینا جولی، بازیگر هالیوود و نماینده ویژه کمیسیونر عالی سازمان ملل در امور آوارگان در سفرش به لبنان این مساله را که دستیابی به صلح در سوریه همچنان دور از دسترس است را فاجعه آمیز و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۵    
گروه بین الملل: در پی لغو سفر رییس جمهوری ترکیه به جمهوری آذربایجان برای شرکت در نشستی، همتای آذربایجانی اردوغان به آنکارا رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۳    
گروه بین الملل: معاون وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد، اقدامات روسیه در سوریه نباید بر تصمیم هایی که درباره تحریم های مسکو گرفته می شود، تأثیر بگذارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۰    
گروه بین الملل: رئیس جمهوری آمریکا در جریان سفرش به عربستان در ماه آتی در نشست شورای همکاری خلیج فارس شرکت می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۴    
گروه بین الملل: صدراعظم آلمان معتقد است، همکاری با ترکیه برای حل بحران پناهجویان در اروپا همچنان امری ضروری است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۹    
گروه سیاسی: رئیس دفتر رئیس جمهور رئیس جمهور درباره زمان تحقق وعده های انتخاباتی رئیس جمهور در مورد برخی اتفاقات در عرصه سیاست داخلی، گفت: هر کاری در زمان خود و با سرعت مناسب خود باید انجام شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۳    
گروه جامعه: نماینده ویژه وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از بررسی وضعیت مصدومان حادثه انفجار بازار تهران، اظهار داشت: از 25 مصدوم انتقال داده شده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
گروه بین الملل: فرودگاه 'چانگی' سنگاپور با توجه به بررسی جهانی و نظرسنجی از مسافران برای چهارمین سال متوالی بهترین فرودگاه جهان شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۳    
گروه علمی: دانشمندان در چین اعلام کرده اند که با استفاده از هم جوشی هسته ای به اهداف خود برای ساخت خورشید مصنوعی نزدیک تر شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۰    
گروه بین الملل: سازمان های نوع دوست جهان همزمان با تداوم خروج نیروهای ارتش روسیه از سوریه خواستار دسترسی بی قید و شرط به تمام جوامع مختلف در این کشور جنگ زده شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۷    
گروه سیاسی: وزارت خارجه آلمان در بیانیه ای از ایران خواست آزمایش های موشکی خود را متوقف کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۴    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی هم در روزهای پایانی سال 94 درباره خرید ویلا و زمین در شهر های شمالی بدون در نظر داشتن شرایط لازم در ایام نوروز هشدار داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۸    
گروه فرهنگی: محمد معتمدی یادداشتی نوشته و در آن با زبان شعر و طنز به باطل شدنِ بیمه اش از سوی خانه موسیقی اعتراض کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
عماد افروغ می گوید: در انتخابات 88 می گفتند ما قصد نداشتیم در مناظرات اسم کسی را ببریم، اما امام زمان به ما الهام کرد که نام ببریم. گفتم: امام زمان به شما الهام کرد که کار غیر اخلاقی کنید؟