جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۵:۱۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 31 تیر 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 تیر 1395 بهار نیوز 2 تیر 1395 بهار نیوز 3 تیر 1395 بهار نیوز 4 تیر 1395 بهار نیوز 5 تیر 1395 بهار نیوز 6 تیر 1395 بهار نیوز 7 تیر 1395 بهار نیوز 8 تیر 1395 بهار نیوز 9 تیر 1395 بهار نیوز 10 تیر 1395 بهار نیوز 11 تیر 1395 بهار نیوز 12 تیر 1395 بهار نیوز 13 تیر 1395 بهار نیوز 14 تیر 1395 بهار نیوز 15 تیر 1395 بهار نیوز 16 تیر 1395 بهار نیوز 17 تیر 1395 بهار نیوز 18 تیر 1395 بهار نیوز 19 تیر 1395 بهار نیوز 20 تیر 1395 بهار نیوز 21 تیر 1395 بهار نیوز 22 تیر 1395 بهار نیوز 23 تیر 1395 بهار نیوز 24 تیر 1395 بهار نیوز 25 تیر 1395 بهار نیوز 26 تیر 1395 بهار نیوز 27 تیر 1395 بهار نیوز 28 تیر 1395 بهار نیوز 29 تیر 1395 بهار نیوز 30 تیر 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۸    
گروه ورزشی: محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۷    
گروه اقتصادی: قرارداد مشترک دو شرکت سایپا و سیتروئن به امضای مسئولان دو طرف رسید که بر اساس این قرارداد قرار است همکاری دو شرکت در زمینه طراحی و تولید خودرو و صادرات آن آغاز شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۰    
گروه جامعه: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، هوای گرم حاکم بر این استان طی سه روز آینده ماندگار است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
گروه اقتصادی: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عده ای می خواهند بگویند هیچ کاری در دولت یازدهم نشده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۶    
گروه اقتصادی: وزارت امور اقتصاد و دارایی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ دستوری در خصوص انتشار فیش های حقوقی مدیران سابق این وزارتخانه صادر نشده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۴    
گروه بین الملل: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به دنبال نشست های فوق العاده و طولانی شورای امنیت ملی و هیات دولت که تا بامداد امروز (پنجشنبه) به درازا کشید ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۸    
گروه سیاسی: نائب رئیس مجلس یکی از کارکرد های مهم احزاب را فعالیت های انتخاباتی خواند و گفت: حضور قوی احزاب در انتخابات موجب جلوگیری از رخنه فرصت طلبان می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۳    
گروه اقتصادی: تلگراف در گزارشی بر اساس فهرست فورچون 500، 10 شرکت بزرگ جهان را معرفی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
گروه فرهنگی: جواد نکونام که به تازگی از عرصه بازیگری فوتبال خداحافظی کرده، مهمان ویژه جشن رونمایی از تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۸    
گروه اقتصادی: سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران با سه هزار تومان رشد یک میلیون 85 هزار تومان قیمت خورد و نرخ دلار و پوند انگلیس نیز افزایش یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۷    
گروه اقتصادی: هم زمان با اولتیماتوم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ایجاد نمایندگی اپل در ایران، ظاهراً جمع آوری گوشی های هوشمند متعلق به این برند از سطح بازار شروع شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
گروه سلامت: رئیس انجمن سردرد ایران گفت: زنانی که در دوران بارداری و پس از زایمان به صورت پیش رونده، متوالی و با شدت دچار سر درد می شوند باید این مشکل را جدی گرفته و نسبت به درمان آن با مراجعه به پزشک ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۹    
گروه فرهنگی: معاون ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغیه ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی پیرامون مسائل برخورد با ناهنجاری های عمومی صادر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۱    
گروه سیاسی-رسانه ها: فصل انتخابات که نزدیک می شود تحرکات در میان گروه ها و جناح های سیاسی هم بالا می گیرد. رسانه ها خط مقدم هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۳    
گروه جامعه: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک بخش مهم از سیاست های رفاهی دولت را توجه به درمان اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۶    
گروه جامعه: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: باوجود همه مشکلات، تمام بدهی های ما به داروخانه ها پرداخت شده است و هیچ دانشگاهی نیز طلبی از سازمان تامین اجتماعی ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۲    
گروه اقتصادی: حجم سرمایه گذاری خارجی ها در امارات متحده عربی طی پنج ماه گذشته از مرز شش میلیارد و 710 میلیون دلار گذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۹    
گروه اقتصادی: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با اجرایی شدن برجام برخی گره های صنعت خودرو باز شده و برخی نیز در حال باز شدن است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۸    
گروه اقتصادی: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۵    
گروه فرهنگی: فرزاد فرزین گفت: پیش از این که برای اجرا به روی استیج بیایم، استرس دارم اما هر زمان که پا به صحنه می گذارم و مخاطبانم را می بینم، استرسم از بین می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۲    
گروه فرهنگی: هفتاد و هشتمین شماره ی ماهنامه ی سینمایی 24 با پرونده ای به مناسبت درگذشت عباس کیارستمی منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۰    
گروه فرهنگی: یک کارگردان و مدرس دانشگاه با بیان اینکه اهمیت مرحوم کیارستمی در شیوه های بیان ابتکاری است، گفت: سینمای آن مرحوم از ابتدا تا به امروز این گونه بود که همه ی معانی را بیان نکرده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۴    
گروه بین الملل: نخست وزیر تونس در اظهاراتی که هفته ها پس از طرح رئیس جمهوری این کشور برای تشکیل دولت وحدت ملی بیان شد، اظهار داشت که نمی تواند از سمت خود استعفا کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۲    
گروه ورزشی: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادف خودروی قهرمانی وزنه برداری کشور، جزئیات آن را تشریح کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۳    
گروه بین الملل: رجب طیب اردوغان در پی اعلام وضعیت فوق العاده به مدت 3 ماه در ترکیه ، از مردم این کشور خواست همچنان در صحنه حضور داشته باشند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۱    
گروه جامعه: سالیان سال است در پس پنجره اتاقت به بیرون می نگری و غرق در اندیشه هایت، آینده ای مبهم را پیش روی خود می بینی و نجوایی در پس ذهنت تو را به یاد نداشته هایت می اندازد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۸    
گروه اقتصادی: در پی کودتای نظامی نافرجام و اعلام وضعیت فوق العاده در ترکیه ارزش 'لیر' واحد پولی این کشور به پایین ترین سطح خود در مقابل دلار آمریکا رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۵    
گروه سیاسی: وزیر کشور از دستگیری یک گروه تروریستی در دو شب گذشته در منطقه شرق کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۴۴    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۸    
گروه اقتصادی: سخنگوی دولت گفت: بر اساس بررسی های سازمان بازرسی کل کشور تعداد معدودی از مدیران دولتی از این حقوق و مزایا استفاده کرده اند و بیشتر افرادی که این حقوق ها را دریافت کرده اند مربوط به بخش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۵    
گروه فرهنگی: در شرایط امروز شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام در ایران، با ترافیک بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک که زمانی در صدر توجه کاربران ایرانی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۸    
گروه بین الملل: رئیس جمهور ترکیه پس از نشست شورای امنیت ملی این کشور و جلسه دولت در مقابل دوربین ها حاضر شد و مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در این دو جلسه را اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۶    
گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از تقویت بخش بهداشت و درمان کشور گفت: در صورت تقویت و ارتقای مراکز آموزش فنی و حرفه ای و یادگیری حرفه توسط جوانان زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
گروه فرهنگی: گالری ها، فرهنگسراها و مراکز هنری تهران با برپایی نمایشگاه هایی در حوزه هنرهای تجسمی، میزبان علاقه مندان به هنر در نخستین روزهای مردادماه هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۳۴    
گروه جامعه- رسانه ها: روزنامه ایران نوشت: صدای ناله سنگین وزن ترین مرد ایران ماه هاست که آهنگ آشنای اهالی خیابان حافظ اهواز است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۹    
گروه سیاسی: مقامات قضایی آرژانتین با ادامه طرح چندین ساله ادعای دست داشتن ایران در بمب گذاری مرکز یهودیان آرژانتین، این بار دستگیری و تحویل وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران را خواستار شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۱:۰۲    
گروه بین الملل: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه احتمال داد که کشورهای خارجی در کودتای نافرحام در این کشور دخالت داشتند ولی وی از هیج کشوری نام نبرد.