سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۰:۱۸Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 30 مهر 1395 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 31 فروردین 1395 بهار نیوز 31 اردیبهشت 1395 بهار نیوز 31 خرداد 1395 بهار نیوز 31 تیر 1395 بهار نیوز 31 مرداد 1395 بهار نیوز 31 شهریور 1395 بهار نیوز 30 آبان 1395 بهار نیوز 30 آذر 1395 بهار نیوز 30 دی 1395 بهار نیوز 30 بهمن 1395 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 1 مهر 1395 بهار نیوز 2 مهر 1395 بهار نیوز 3 مهر 1395 بهار نیوز 4 مهر 1395 بهار نیوز 5 مهر 1395 بهار نیوز 6 مهر 1395 بهار نیوز 7 مهر 1395 بهار نیوز 8 مهر 1395 بهار نیوز 9 مهر 1395 بهار نیوز 10 مهر 1395 بهار نیوز 11 مهر 1395 بهار نیوز 12 مهر 1395 بهار نیوز 13 مهر 1395 بهار نیوز 14 مهر 1395 بهار نیوز 15 مهر 1395 بهار نیوز 16 مهر 1395 بهار نیوز 17 مهر 1395 بهار نیوز 18 مهر 1395 بهار نیوز 19 مهر 1395 بهار نیوز 20 مهر 1395 بهار نیوز 21 مهر 1395 بهار نیوز 22 مهر 1395 بهار نیوز 23 مهر 1395 بهار نیوز 24 مهر 1395 بهار نیوز 25 مهر 1395 بهار نیوز 26 مهر 1395 بهار نیوز 27 مهر 1395 بهار نیوز 28 مهر 1395 بهار نیوز 29 مهر 1395 بهار نیوز 30 مهر 1395 
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۶    
گروه فرهنگی: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۷    
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
گروه فرهنگی: چهاردهمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم "تیرانا" علاوه بر بزرگداشت عباس کیارستمی، در بخش های مختلف میزبان سینماگران ایرانی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۲    
گروه فرهنگی: آخرین آمار فروش برخی فیلم های سینمایی از سوی پخش کنندگان اعلام شد و در این میان فروشنده با بیشترین تعداد سالن بعد از 40 روز نمایش بیش از 12 میلیارد فروخته و در کنار آن فیلم های تازه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۰    
گروه اقتصادی: معاون خانه صنعت و معدن ایران گفت: در مناطق آزاد رسالت این بود که مرکزی برای صادرات کالا ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۹    
گزوه اقتصادی: رییس سازمان چای کشور از پرداخت بیش از 152 میلیارد تومان برگ سبز خریداری شده از چایکاران خبر داد و گفت: 35 درصد مطالبات باغداران چایکار باقی مانده است که به زودی تامین و پرداخت می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۷    
طی نیمه نخست امسال بیش از 21 هزار تن کیوی به 22 کشور جهان صادر شده است و در این میان روسیه با سهمی بیش از 60 درصد از بازار صادراتی کیوی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت از برنامه ریزی برای افزایش 10 میلیارد دلاری صادرات کالا و خدمات در سال جاری خبرداد و گفت: صادرات امسال به 68 میلیارد دلار برسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۲    
گروه اقتصادی: بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی واقعی ایران به دلیل افزایش سریع تر از حد انتظار تولید نفت و صادرات در دوران پساتحریم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۰    
گروه اقتصادی: رئیس اتاق بازرگانی ایران خواستار بازنگری در سند استراتژی توسعه صادرات کشور شد و گفت: بخش خصوصی منتظر اجرای وعده بانک مرکزی برای اجرای سیاست ارز تک نرخی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۸    
گروه اقتصادی: معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که امسال با خرید 14 میلیون تن گندم در کشور رکورد خرید گندم شکسته شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۷    
گروه اقتصادی: رییس کل بانک مرکزی گفت: تمامی زمینه سازی های مورد نظر در این زمینه انجام و زمان اجرای آن به زودی اعلام خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۶    
گروه اقتصادی: با پایان یافتن آخرین مناظره بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بازارهای آسیا در اوایل روز پنجشنبه با افزایش شاخص مواجه شده و ارزش پزوی مکزیک نیز در مقابل دلار بالا رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
گروه اقتصادی: در آخرین هفته مهر ماه شاخص کل توانست 436 واحد رشد کند و کانال 78 هزار واحدی را پشت سر گذارد در این مدت حجم معاملات هم تا حدودی تقویت شد و بازار بی رمق سرمایه توانست اندکی تحرک را در 5 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۱    
گروه اقتصادی: وزیر انرژی روسیه از افزایش سرمایه گذاری ها در زیر ساختهای انرژی این کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۹    
گروه اقتصادی: شرکت هالدو تاپسو دانمارک به منظور همکاری و مشارکت در صنایع پتروشیمی ایران با محور تامین کاتالیست، دانش فنی و سرمایه گذاری در دوران پسا برجام اعلام آمادگی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۸    
گروه اقتصادی: آژانس تحلیلی خودرو اتو استات روسیه اعلام کرد که بازار خودروی روسیه تا پایان سال 2016 میلادی رشد 10 درصدی خواهد داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۷    
گروه اقتصادی: رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس گفت: سایه دلار باید از روی اقتصاد ایران برداشته شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۸    
گروه اقتصادی: از نیمه دوم مهرماه سال جاری صادرات محصولات گروه سایپا به کشور عراق از سر گرفته شده و تا پایان آبان ماه 1500 دستگاه خودرو به این کشور ارسال خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۶    
گروه فرهنگی: متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تا پایان روز یکشنبه دوم آبان ماه نسبت به ثبت درخواست برای صدور کارت غرفه داران و متصدیان غرفه فرصت دارند تا از طریق حساب کاربری خود در وب سایت نمایشگاه ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۴    
گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی مناطق کشور و سواحل دریای خزر طی سه روز آینده خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۰    
گروه حوادث: حبیب الله خنجری اظهار داشت: تعداد مصدومان زلزله زرند به 14 نفر رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۹    
گروه اقتصادی: رییس اتحادیه طلا و جواهر می گوید: قیمت طلا و سکه به دلیل کم بودن دادوستد و نداشتن مشتری در هفته گذشته از ثبات بالایی برخوردار بوده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۸    
گروه حوادث: مشاور رییس و مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: نوزادی سه ماهه که چند روز پیش بر اثر استفاده از داروی غیرمرتبط با نسخه تجویزی دچار تشنج شده بود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
گروه فرهنگی: اثری از عباس کیارستمی در نخستین دقایق نمایشگاه هنر و اچ آی وی/ ایدز به فروش رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
گروه فرهنگی: کمپانی والت دیزنی اعلام کرده در تدارک تولید نسخه تازه ای از اثر ادبی کلاسیک"دن کیشوت" است و جانی دپ را برای بازی در نقش اصلی آن انتخاب کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
گروه اقتصادی: قیمت نفت امروز تحت الشعاع افزایش ارزش دلار قرار داشت و قیمت نفت برنت 7 سنت افزایش داشت و به 51 دلار و 45 سنت رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۳    
گروه علمی: شرکت هیوندای موتور انگلستان با همکاری یک کارشناس از دانشگاه گلداسمیت لندن با بررسی 1000 راننده انگلیسی دریافته اند که زنان به هنگام رانندگی به طور متوسط، 12 درصد عصبانی تر از مردان هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱    
گروه حوادث: یک مرد کفاش که سه سال قبل به اتهام قتل یک عکاس دستگیر و پس از محاکمه به اعدام محکوم شده بود، صبح دیروز با حکم قضات دادگاه کیفری استان تهران بی گناه شناخته و آزاد شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۸    
گروه ورزشی: آلکساندر نوری در گفت وگویی اسکایپی با برنامه فوتبال 120 درباره حضورش در فوتبال آلمان، آغاز کارش در مربی گری، حضور در وردربرمن و همچنین علاقه اش به ایران صحبت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۴    
گروه سیاسی: دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: آقای روحانی فقط رئیس جمهور موافقین خود نیست و یک رئیس جمهور مدبر باید به حرف های مخالفین سیاسی خود نیز توجه کند و در کلان تصمیم بگیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۹    
گروه جامعه: معاون گردشگری کشور گفت: تا زمانی که سند رسمی لغو روادید ایران و روسیه امضا نشود، پیشنهاد آژانس فدرال گردشگری روسیه را نمی توان اجرا کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۷    
گروه فرهنگی: کمند امیرسلیمانی که این روزها به طور موقت در نمایش سردار بازی می کند، گفت: حضور در صحنه ی تالار اصلی تئاترشهر پس از 35 سال برایم بسیار هیجان انگیز و شگفت آور بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۴    
گروه حوادث: کارشناس تغذیه مرکز بهداشت صومعه سرا گفت: وجود مقادیر خوب فیبر و عدم وجود کلسترول در حبوبات باعث ایجاد سیری و کمک به تثبیت قندخون در سطح مطلوب می شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
گروه حوادث: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 مورد آدم ربایی در تهران اتفاق افتاده که با تلاش مأموران پلیس گروگان ها به آغوش خانواده های خود بازگشتند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۸    
گروه فناوری: مدیران صنعتی به خبرگزاری یونهاپ نیوز گفته اند که سامسونگ الکترونیک و دولت کرۀ جنوبی سرمایه گذاری در جهت تحقیق برای یافتن علت آتش گرفتن گوشی های هوشمند گلکسی نوت 7 را آغاز کرده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۶    
گروه حوادث: دختر جوانی که در محله گیشا قربانی اسیدپاشی نامزد جوان و خشمگینش شده بود، صبح دیروز با حضور در دادسرای جنایی تهران زوایای پنهان روز حادثه را فاش کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
گروه حوادث: همزمان با دستگیری دومین مرد افغان در پرونده قتل زن سالخورده ایرانی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۴    
گروه سلامت: یک متخصص پوست و مو گفت: جوش های سرسیاه به دلیل چربی پوست و معمولا در سنین بلوغ به دنبال تغییرات هورمونی به وجود می آیند و در صورتی که به مدت طولانی درمان نشوند، به عفونت منجر می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۲    
گروه حوادث: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از 2 عضو یک باند خطرناک که با شگرد اجاره منزل شخصی از مسافران و اتباع خارجی زورگیری می کردند درحالی ادامه دارد که هنوز برخی از متهمان این پرونده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۱    
گروه اقتصادی: حدود 50 درصد خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه امسال در پایین ترین سطح کیفی قرار دارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۹    
گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک منزل مسکونی در غرب تهران خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
گروه فرهنگی:
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۳    
گروه ورزشی: در حالیکه سایت فیفا از برگزاری دیدار دوستانه ایران و عراق در 19 آبان ماه خبر داده بود به دلیل عدم توافق دو تیم، این بازی لغو شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۶    
گروه حوادث:
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۵    
گروه سلامت: خواب خوب قدرت افزایش بهره وری، شادی، تصمیم گیری های خوب و ایجاد ایده های جدید را دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۳    
گروه حوادث: معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: خودروی پژو پارس با دو عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۲    
گروه علمی: همانند بسیاری از مردم، من هم هرگز اسم شهر یینچوان را نشنیده بودم اما مقامات چینی خیلی مشتاق بودند مرکز استان نینگشیا در شمال چین را به من نشان دهند؛ چرا که این شهر را یک شگفتی فنی می دانند.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۰    
گروه حوادث: معاون عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به سست بودن خاک در شهر تهران تاکید کرد: حضور تونل های مترو در فرونشست ها بی دلیل نیست و در حوادث اخیر به جز چهارراه مولوی در مابقی موارد تونل های ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۸    
گروه اقتصادی: بعد از آنکه سال ها بانک ها با جذب منابع هنگفت دولتی از رسوب این پول استفاده کرده و در این جریان حواشی و چالش های بسیاری نیز رقم خورد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۷    
گروه اقتصادی: عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت معتقد است: این یک اشتباه بزرگ اقتصادی است که بازار خودروی ایران در اختیار خودروهای تولید شده در آمریکا قرار گیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۵    
گروه فرهنگی: 29مهرماه مصادف با سالروز تولد (1302) و 30 مهرماه (1380) سالمرگ درگذشت ساموئل خاچکیان کارگردان سینمای ایران است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۴    
گروه علمی: محققان دانشگاه وارویک در دانشگاه انگلستان و دانشگاه فودان در چین طی انجام یک پژوهش جدید دریافته اند که چگونه افسردگی بر ماده خاکستری مغز تاثیر می گذارد.