چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۶:۳۵Aug 2018 15

خبرهای بهار نیوز 24 دی 1396 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 16 بهمن 1396 بهار نیوز 6 دی 1396 بهار نیوز 7 دی 1396 بهار نیوز 8 دی 1396 بهار نیوز 9 دی 1396 بهار نیوز 10 دی 1396 بهار نیوز 11 دی 1396 بهار نیوز 12 دی 1396 بهار نیوز 13 دی 1396 بهار نیوز 14 دی 1396 بهار نیوز 15 دی 1396 بهار نیوز 16 دی 1396 بهار نیوز 17 دی 1396 بهار نیوز 18 دی 1396 بهار نیوز 19 دی 1396 بهار نیوز 20 دی 1396 بهار نیوز 21 دی 1396 بهار نیوز 22 دی 1396 بهار نیوز 23 دی 1396 بهار نیوز 24 دی 1396 بهار نیوز 25 دی 1396 بهار نیوز 26 دی 1396 بهار نیوز 27 دی 1396 بهار نیوز 28 دی 1396 بهار نیوز 29 دی 1396 بهار نیوز 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۳    
روزنامه بهار اعتراضات اخیر در چند شهر کشور را می توان به طور کلی به سه وجه اعتراضات اقتصادی، اعتراضات سیاسی و اعتراضاتی در حوزه مسائل اجتماعی تقسیم بندی کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۸    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن موضع گیری درباره شبهات مطرح شده در ارتباط با معصومین (علیهم السلام) اعلام کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس چالوس جزئیات مرگ یک متهم در بازداشتگاه را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۹    
سد اکباتان در همدان با ارتفاع 79 مترو ظرفیت مخزن 36 میلیون مترمکعب است، که این روز ها به دلیل کاهش بارش ها در همدان ورودی آب به سد کم شده و سطح ذخیره مخزن سد بسیار کاهش یافته است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۰    
احمدصالح صفار- روزنامه بهار محتوای این یادداشت صرفا مختص به خوانندگان محترم روزنامه بهار نیست، بلکه موضوعیت آن، به تحلیل وضعیت نوظهور و چشم انداز رسانه های مکتوب جامعه بصورت عام اشاره دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۰    
یک فوق تخصص گوارش گفت: ژنتیک، عوامل محیطی و ضایعات پیش سرطانی از عوامل دخیل در ایجاد هر بیماری از جمله سرطان است که می توان با رعایت نکات بهداشتی و تغذیه ای از بروز سرطان پیشگیری کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۹    
خبرگزاری ایسنا: رئیس انجمن واردکنندگان خودرو تصریح کرد: به دلیل تصمیمات گرفته شده در زمینه ثبت سفارش خودرو، قیمت خودروهای وارداتی بنزینی 38 ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۵    
رییس جمهور در پیامی درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و پرسنل کشتی نفتکش کشورمان در سواحل شرقی چین را به خانواده های داغدیده آنان تسلیت گفت و تاکید کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۲۴    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: بر اساس مصوبه صبح امروز کمیسیون تلفیق سال آینده 42میلیون نفر یارانه نقدی دریافت خواهند کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شب چهارم کنسرت های خود با اجرای گروه رستاک و محمد علیزاده ساعات خاطره انگیزی برای مخاطبان رقم زد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۸    
رییس پارلمان بخش خصوصی با اشاره به حال ناخوش اقتصاد گفت: ناکارامدی های بسیار موجب از بین رفتن اعتماد فعالان اقتصادی و بحران امنیتی و سیاسی در کشور شده است .
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۹    
برف و سرما بسیاری از کشورهای نیمکره شمالی زمین را فرا گرفته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی جان باختن 32 پرسنل نفتکش "سانچی" در آبهای چین را تایید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۵    
می گل هشترودی-روزنامه بهار سن بالای ازدواج و دلایل آن خیلی وقت است که نقل مجالس شده و مسئولان مربوط و غیر مربوط به این موضوع، هر کدام دلیلی برای آن می آورند و راهکاری پیشنهاد می کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۸    
عادل اعطا-روزنامه بهار شاهنامه، نمود اصلی تاریخ اجتماعی- سیاسی ایران است. به درستی می توان رفتارها، کنش ها و واکنش های جامعه ایران در ارتباط با گشایش ها و مصائب اجتماعی را در آن دید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۶    
گروه سیاسی: روزنامه بهار نوشت: جدیدترین نتایج رتبه بندی روزنامه ها اعلام و اعضای داوری این طرح، روزنامه بهار را در بین 5 گروه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا از نویسنده کتاب جنجالی "آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ" انتقاد کرد و رسانه ها را مقصر قرار گرفتن این کتاب در کانون توجه دانست.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۱    
گروه سیاسی: رئیس جمهوری صبح امروز (یکشنبه- 24 دی96) در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فارابی تاکید کرد که حکمرانی شایسته، جامعه را در مسیر درست هدایت می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۳    
شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر با ارائه گزارش 100 روزه شهرداری و بررسی عملکرد شهرداری قبلی درباره قراردادهای شهرداری با ناجا که به گفته او پولش صرف انتخابات شده، افشاگری کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۵    
گروه سیاسی: همزمان با انتشار خبر جان باختن چهارمین بازداشت شده اعتراضات اخیر این بار در سنندج، که البته هنوز هیچ مقام رسمی استان کردستان در باره آن واکنشی نشان نداده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۸    
به دنبال پخش برنامه دورهمی از شبکه نسیم، یک جوان کرد نامه ای خطاب به مهران مدیری نوشت و ضمن انتقاد از مهران مدیری و برنامه دورهمی، خواستار توجه بیشتر به مردم زلزله زده بدون تمسخر نمودن شد .
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۱    
مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه فوج لرزه های سومار هنوز هم ادامه دارد، گفت: سومار از 21 دی تا امروز (24 دی) 224 مرتبه لرزیده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۵    
نگاهی به صفحه نخست روزنامه های یکشنبه، 24 دی 1396
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۶    
متاسفانه تلگرام رفع فیلتر شد و صمیمیت ها از بین رفت، من دوباره مجبورم مثل سابق هر روز خانوادمو با کمربند و چاقو بزنم و آب جوش بریزم روشون...!
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۶    
نزهت امیری را اولین بانوی ایرانی در زمینه رهبری ارکستر می دانند. او که سال 1384 چهار کنسرت را با همکاری ارکستر حسین دهلوی رهبری کرده بود قرار است یکبار دیگر در تالار وحدت در مقام رهبر ارکستر روی صحنه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۹    
روزنامه جهان صنعت - سجاد وجدانیان: در هفته اول دی ماه اعتراضاتی در واکنش به گرانی ها شکل گرفت. این اعتراضات که شروع آن از مشهد بود، به تدریج هم گسترش یافت و هم به خشونت کشیده شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۵    
واشنگتن پست نوشت: تلگرام با 40 میلیون کاربر فعال در ایران مجددا هم روی اینترنت خانگی و هم موبایل در دسترس عموم قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۳    
مصرف چربی لزوما موجب چاق شدن شما نمی شود و حتی ممکن است از بدن و مغز شما نیز محافظت کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی،شمال،شمال شرق و مرکز کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۲    
بالاخره نشست حزب الدعوه به توافق بین نوری مالکی و حیدر العبادی برای تشکیل یک ائتلاف جهت ورود به انتخابات نینجامید و العبادی از تشکیل ائتلاف "النصر و الاصلاح" خبر داد و نوری مالکی نیز در راس ائتلاف ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۲    
شفقنا- می گویند پاییز امسال رکورد زده آن هم رکوردی 67 ساله. رکورد کمترین بارندگی ثبت شده طی 7 دهه گذشته. بارندگی های پاییز امسال نسبت به مدت مشابه بلند مدت 56 درصد کاهش داشته است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۱    
پکن - ایرنا - فرمانده چینی عملیات امداد و نجات کشتی سانچی ایرانی گفت: به رغم پیش بینی های قطعی ما مبنی بر جان باختن تمام دریانوردان ایرانی در همان ساعت نخست به دلیل شدت انفجار و انتشار گازهای سمی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۵:۲۶    
غلامعلی امیرنوری پس از سال ها با دکلمه دوباره شعر ابتدایی دعای ربّنا با صدای محمدرضا شجریان، برای استاد آواز ایران آرزوی سلامتی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۰    
هرچند که انسان جایزالخطاست و پزشک هم انسان؛ اما جنس خطای پزشکی با همه خطاها فرق می کند، خطای پزشک می تواند جان بگیرد، داغ بگذارد و دل بیقرار کند...