پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 4 بهمن 1398 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 16 بهمن 1396 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بهار نیوز 31 خرداد 1398 بهار نیوز 31 تیر 1398 بهار نیوز 31 مرداد 1398 بهار نیوز 31 شهریور 1398 بهار نیوز 30 مهر 1398 بهار نیوز 30 آبان 1398 بهار نیوز 30 آذر 1398 بهار نیوز 30 دی 1398 بهار نیوز 29 اسفند 1398 بهار نیوز 1 بهمن 1398 بهار نیوز 2 بهمن 1398 بهار نیوز 3 بهمن 1398 بهار نیوز 4 بهمن 1398 بهار نیوز 5 بهمن 1398 بهار نیوز 6 بهمن 1398 بهار نیوز 7 بهمن 1398 بهار نیوز 8 بهمن 1398 بهار نیوز 9 بهمن 1398 بهار نیوز 10 بهمن 1398 بهار نیوز 11 بهمن 1398 بهار نیوز 12 بهمن 1398 بهار نیوز 13 بهمن 1398 بهار نیوز 14 بهمن 1398 بهار نیوز 15 بهمن 1398 بهار نیوز 16 بهمن 1398 بهار نیوز 17 بهمن 1398 بهار نیوز 18 بهمن 1398 بهار نیوز 19 بهمن 1398 بهار نیوز 20 بهمن 1398 بهار نیوز 21 بهمن 1398 بهار نیوز 22 بهمن 1398 بهار نیوز 23 بهمن 1398 بهار نیوز 24 بهمن 1398 بهار نیوز 25 بهمن 1398 بهار نیوز 26 بهمن 1398 بهار نیوز 27 بهمن 1398 بهار نیوز 28 بهمن 1398 بهار نیوز 29 بهمن 1398 بهار نیوز 30 بهمن 1398 
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۸    
گروه اقتصادی: با به پایان رسیدن سال 2019، مثل همیشه همهٔ خودروسازان بزرگ میزان فروش خود را گزارش کرده اند و بنابراین حالا می توان فهمید کدام خودرو ها در این سال محبوب تر بوده اند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۱    
گروه عکس: همایش خودروهای تاریخی و سافاری به همراه رونمایی از پلاک های تاریخی خودرو در استان اصفهان در میدان امام علی (ع) برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۳    
گروه اقتصادی: مدیر توسعه صادرات و ارزش افزوده مناطق آزاد گفت: از سال 92 تا 98 در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور 81 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی و 5 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۴    
گروه جامعه: رییس کل سازمان نظام پزشکی در واکنش به آتش زدن کتاب هاریسون توسط یکی از مدعیان طب اسلامی، با انتشار بیانیه ای گفت: به حکم وظیفه قانونی، علمی، دینی و ضرورت حمایت و صیانت از حقوق بیماران ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۷    
گروه فیلم : زمین لرزه ای به بزرگی 6.9 ریشتر در نزدیکی دیاربکر ترکیه را لرزاند. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۲    
گروه فناوری: به دنبال هک شدن تلفن همراه مدیرعامل آمازون از راه واتس اپ، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد استفاده از واتس اپ به دلیل ناامن بودن، برای مقامات ارشد این سازمان از ژوئن 2019 ممنوع شده است. ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۱    
گروه فرهنگ و هنر: سرمای زمستان گویا قرار نیست گیشه سینمای ایران را رها کند. اتفاقی که هر چند امسال برای آن تمهیداتی اندیشیده شده بود، اما با اتفاقاتی که رخ داد ماجرا تغییر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۷    
گروه سیاسی: هر چقدر اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم وضعیت نامناسبی ندارند، اصولگرایان در شرایط بهتری به سر می برند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۶    
گروه ورزشی: مهدی رستم پور (خبرنگار و مجری ورزشی) مقیم خارج از کشور در یادداشتی نوشت: فرزاد ذوالقدری، عضو سابق تیم ملی تکواندوی ایران ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۹    
گروه ورزشی: رئال مادرید به دنبال پاک کردن خاطره تلخ سال 2006 مقابل رئال ساراگوسا است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۱    
گروه ورزشی: به نظر می رسد ستاره های بارسلونا نقش مهمی در رختکن این تیم ایفا می کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۷    
گروه علمی: محققان علوم پزشکی در دانشگاه لنکستر انگلیس اعلام کردند علت کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنانی که به طور مرتب ماست مصرف می کنند کشف کرده اند
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۹    
گروه حوادث: زمین لرزه ای به بزرگی 6.8 در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر جمعه شب شرق ترکیه را لرزاند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۶    
گروه ورزشی: کیمیا علیزاده مهمان کنفرانس مطبوعاتی مسابقات انتخابی تیم ملی آلمان برای توکیو 2020 بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۱۵    
گروه اقتصادی: یارانه معیشتی بهمن ماه پنج شنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۹    
گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد سوخته مردی در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت در حال انجام است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۲    
گروه جامعه: دولتمردان چینی برای جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کرونا ووهان را قرنطینه کرده اند؛ این شهر با نام شاهراه چین شناخته می شود و بسته شدن آن سیستم حمل و نقل چین را مختل کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۱    
گروه بین الملل: یک مقام سابق آمریکایی در یادداشتی می گوید دولت کشورش می تواند با ادامه سیاست موسوم به فشار حداکثری ایران را پای میز مذاکره بیاورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۸    
گروه بین الملل: منابع خبری خارجی گزارش دادند: تیراندازی در شهر روت ام زه (Rot am See) در ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان 6 کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۰    
گروه ورزشی: ستاره فرانسوی از اینکه هم تیمی مسی در بارسلونا است، احساس غرور می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۶    
گروه ورزشی: سرمربی سیتی مدعی شد لیورپول راه کسب پیروزی را پیدا کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
گروه علمی: هند که از سالها پیش در حوزه هوافضا برنامه ریزی های گسترده ای دارد، اکنون تصمیم گرفته است که یک ربات انسان نما که ظاهری با هویت یک زن هندی را دارد به فضا ارسال کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۴    
گروه عکس: در این گزارش تصاویری از آماده سازی ورزشگاه های توکیو جهت میزبانی المپیک 2020 را مشاهده می کنید.90 درصد مراحل آماده سازی این ورزشگاه ها پایان یافته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۹    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد نتایج این تیم با کیفیتش همخوانی نداشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۵۵    
گروه حوادث: شهروز مرد جوان تهرانی که بنگاهدار بود همسر جوانش را دو ماه پیش خفه کرد و در جریان تحقیقات قضایی ادعا های عجیبی را مطرح کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۷    
گروه ورزشی: تیم های رئال مادرید و بارسلونا دقایقی قبل در جریان قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی اسپانیا حریفان خود را شناختند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
گروه ورزشی: مدافع سابق پرسپولیس با کنایه ای جالب مدعی شد که در صورت کنکاش داستگاه قضایی و رییسی در خصوص پرونده های فوتبالی، آنها باید تمام کارهای دیگر خود را بی خیال شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۰    
گروه فرهنگی: پوستر فیلم سینمایی درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان، با تصویری درشت از دستان کار کرده و پینه بسته پیمان معادی، منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۱    
گروه جامعه: مدیرعامل سازمان آتش نشانی از شناسایی 35 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۶    
گروه بین الملل: وزیر خارجه آمریکا به شرکت ها بین المللی و کشورها هشدار داه است که در صورت همکاری با ایران تحریم خواهید شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۳    
گروه اقتصادی: عضو هیات رئیسه انجمن صادرکنندگان و بافندگان فرش دستباف گفت: امسال صادرات فرش ما به 45 میلیون دلار رسیده که این رقم یعنی یک فاجعه ملی برای تجارت کشور.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۲    
گروه سیاسی: خبرگزاری رسمی کویت از احضار سفیر ایران در این کشور در اعتراض به اظهارات فرماندهان سپاه خبر داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۹    
گروه اقتصادی: رییس کل بانک مرکزی نوشت: طرح گواهی اعتبار مولد گام به مرحله اجرایی رسیده و هفته آینده در آستانه دهه مبارک فجر با ظرفیت اولیه 50 هزار میلیارد تومان تامین اعتبار، کلید خواهد خورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۵    
گروه ورزشی: تنیسور سرشناس سوئیسی از شکست مقابل جان میلمن فرار کرد اما دیگر شانس های قهرمانی نتوانستند حریفان خود را شکست دهند و با اپن استرالیا خداحافظی کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۴    
گروه بین الملل: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد پس از مذاکرات میان اعضای توافق هسته ای ایران، بازه زمانی سازوکار حل اختلاف برجام تمدید شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۹    
گروه بین الملل: ده ها هزار عراقی در تظاهرات در بغداد خواهان خروج آمریکا از کشورشان شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۷    
گروه اقتصادی: پس از اینکه سازمان بهداشت جهانی از اعلام حالت فوق العاده بین المللی خودداری کرد و سرمایه گذاران در تلاش برای یافتن جزئیات شدت شیوع ویروس در چین هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۹    
گروه جامعه: اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان نسبت به فعالیت و تقویت یک سامانه بارشی از اوایل صبح شنبه تا روز یکشنبه هفته آینده اخطاریه آنی صادر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۳    
گروه ورزشی: تیم ملی فوتسال دختران زیر 20 سال ایران در اولین بازی خود از تورنمنت کافا با 15 گل میزبان راشکست داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
گروه ورزشی: هم تیمی لبرون جیمز در NBA این روزها شرایط اسفناکی را تجربه می کند و چیزی برای خوردن و پوشیدن ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۵    
گروه علمی: محققان انگلیسی توانستند با استفاده فناوری "چاپ سه بعدی" صدای یک مومیایی 3 هزار ساله را بازسازی کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۰    
گروه جامعه: آموزش یکی از حقوق بشری، یک خیر عمومی و یک مسئولیت عمومی است؛ این در حالی است که هم اکنون نیز میلیون ها کودک و بزرگسال به آموزش دسترسی نداشته و به دلایل مختلفی از آن محروم اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۳    
گروه ورزشی: شکست عجیب اتلتیکو از کولتورال و حذف این تیم از کوپا دل ری شگفتی همگانی را به دنبال داشت و بدترین خاطره برای بازیکنان این تیم به ثبت رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۸    
گروه ورزشی: باشگاه منچستریونایتد از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اتفاقاتی که در بازی با لیورپول رخ داد، 20 هزار پوند جریمه شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
گروه جامعه: ویدئویی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که به آتش کشیده شدن یک کتاب پزشکی و علمی توسط یک مدعی طب سنتی به نام تبریزیان را به نمایش می گذارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۳    
گروه فرهنگی: فردی که زندگی اش دستمایه ساخته شدن فیلم گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی شده بود، تقاضای غرامت 300 میلیون دلاری از کمپانی سازنده فیلم کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۸    
گروه اقتصادی: سفارت عراق با ارسال نامه هایی به دولت ایران اعلام کرد که صادرات 6 محصول کشاورزی به داخل خاک این کشور ممنوع است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۸    
گروه فرهنگی: هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم برلین با نمایش فیلم سال سلنیجر من به کارگردانی فیلیپ فالاردو آغاز به کار می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۳    
گروه علمی: محققان موفق شدند با استفاده از سلول های بنیادی و بدون هیچ عوارض جانبی، به درمان درد در موش ها بپردازند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۸    
گروه علمی: فضانوردان "ایستگاه فضایی بین المللی" قصد دارند فردا یک پیاده روی فضایی انجام دهند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۲    
گروه اقتصادی: رئیس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با بیان اینکه نقش بورس کالا در مبادلات روبه پیشرفت است و این اتفاق به تضعیف بازارهای غیررسمی کمک می کند، گفت: بورس کالا مانند یک آینه ای شفاف ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۰    
گروه جامعه: به دلیل افزایش تلفات ویروس کرونا، دولت هند اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر تمام مسافران که از چین به این کشور وارد می شوند را افزایش داده است و در سرتاسر این کشور اعلام آماده باش کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۷    
گروه اقتصادی: اعضای کمیسیون تلفیق مجلس در حالی با بررسی لایحه بود 99، خانه های لوکس بالای 10 میلیارد تومان را مشمول مالیات دانستند که اما و اگرهای بسیاری بر روی اجرای این بخش از مصوبه مجلس وجود دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۰    
گروه ورزشی: در دور سوم مسابقات بین المللی شطرنج جبل الطارق که بازیکنان ایران هم حضور دارند، اتفاق جالبی رخ داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۹    
گروه حوادث: رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: در پی بروز چندین فقره تصادف زنجیره ای در پی یخ زدگی معابر شهری شیراز حدود 80 خودرو در نقاط مختلف این شهر با یکدیگر برخورد کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۴    
گروه جامعه: رییس دبیرخانه ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب سازی بهزیستی کشور با اشاره به چالش های معلولان در شرایط جوی خاص مانند روزهای برفی و یخبندان گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۸    
گروه ورزشی: ادن هازارد بعد از مدتها در تمرینات رئال مادرید پا به توپ شد و تلاش می کند تا به بازی برابر اتلتیکومادرید برسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۵    
گروه فرهنگی: کوئنتین تارنتینو عنوان کرد که در حال حاضر جنگی میان فیلم های اورجینال و فیلم های ابرقهرمانی و پرهزینه شکل گرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۰    
گروه جامعه: رسانه های چینی می گویند یکی از دلایل احتمالی ابتلا به ویروس کشنده کرونا ، این خوراک خفاش است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۶    
گروه فرهنگی: جان کارلن بازیگر سرشناس سریال های تلویزیونی بر اثر حمله قلبی در 86 سالگی درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۱    
گروه ورزشی: سران توپچی های لندن آماده هستند تا قرارداد گابریل مارتینلی را 3 برابر کنند تا مانع جدایی او از این تیم شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۹    
گروه علمی: محققان موفق شدند ذرات نوترینویی که از درون زمین نشات گرفته اند را اندازه گیری کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۹    
گروه سیاسی: فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر قرار بود سختگیری در تأیید صلاحیت نامزدها برای انتخابات مجلس نتیجه مثبت بدهد نباید در مجلس دهم چنین اتفاقی مهمی می افتاد که 90 نماینده ردصلاحیت شوند بنابراین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۸    
گروه اقتصادی: طبق اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، وضعیت هفته اخیر بازار سکه و طلا بگونه ای بوده است که به دلیل نوسان نرخ ارز و باتوجه به نوسانات محدود قیمت های جهانی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۸    
گروه جامعه: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۶    
گروه ورزشی: سرمربی ایتالیایی سابق آلبانی به نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۵    
گروه ورزشی: زمان بازی تیم های فوتبال شهرخودرو ایران و الرفاع بحرین مشخص شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۵    
گروه جامعه: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کوچه هلند در منطقه 8 پایتخت ثبت ملی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۶    
گروه اقتصادی: قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی که سرمایه گذاران به ارزیابی مجدد ریسک شیوع ویروس کرونای جدید در چین پرداختند، کاهش پیدا کرد اما همچنان در مسیر ثبت رشد هفتگی قرار گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۵    
گروه ورزشی: فاکس اسپورت رده بندی برترین تیمهای باشگاهی در فوتبال آسیا را منتشر کرد که در آن کاشیمای ژاپن در صدر قرار دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۰    
گروه جامعه: یک روانپزشک سطح بهداشت روان جامعه را تا حدود زیادی در گرو عملکرد مسئولان دانست و بر ضرورت آموزش مهارت های زندگی همچون نحوه کنترل خشم و مدیریت استرس در سطح جامعه تاکید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۷    
گروه اقتصادی: طبق اعلام مسوولان، پس از سهمیه بندی بنزین میزان مصرف این فرآورده نفتی کاهش یافت و در روزهای اول اجرای این طرح اعداد متفاوتی در این مورد مطرح می شد که درنهایت عدد 22 میلیون لیتر در روز ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
گروه فناوری: مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام عدد 176 هزار و 383 ترابرد از ابتدای سال جاری ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۵    
گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی می گوید: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۴    
گروه ورزشی: اعضای کادرفنی استقلال در فرودگاه جلسه ای برگزار کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۳    
گروه فناوری: بیت کوین کماکان باارزش ترین ارز دیجیتالی در جهان است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۲    
گروه جامعه: برنامه اقدام فوری گردشگری ایران با هدف خنثی سازی تبلیغات منفی و ترمیم چهره کشور از روز شنبه اجرا می شود، برنامه ای که طبق گفته وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
گروه ورزشی: پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شد و حالا با کادر جدید برای پوکر قهرمانی تلاش می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۹    
گروه اقتصادی: مقام مسئول عمران شهرهای جدید ایران از افزایش سود بانکی واحدهای مسکن مهر در اختیار دلالان از 4 درصد به 18 درصد خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۸    
گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اقلیت بودن اصلاح طلبان در مجلس یازدهم، گفت: جریان های حامی جوانان اصولگرا اکثریت را در مجلس بعدی خواهند داشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۸    
گروه اقتصادی: این روزها خرید خودرو در برنامه فروش خودروسازان به خرید بلیت بخت آزمایی شباهت زیادی پیدا کرده و شاهد حاشیه بازار50 میلیون تومانی در برخی مدل ها هستیم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۸    
گروه ورزشی: تنور مسابقات لیگ برتر با آغاز هفته دوباره داغ خواهد شد و علاقه مندان می توانند شاهد رقابت تیم های محبوبشان در این مسابقات باشند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۷    
گروه اقتصادی: تخصیص سهمیه بنزین نوروزی، این پیشنهاد البته نه از سوی مقامات اقتصادی و سیاستگذاران حوزه انرژی که از سوی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، علی اصغر مونسان رسانه ای شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۷    
گروه جامعه: دبیر ستاد توسعه فناوری های آب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حجم آب ورودی به سدها در سال جاری تا آخر آذرماه نزدیک به 6 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۷    
گروه ورزشی: استقلال در شرایطی فردا به مصاف الکویت می رود که در یک هفته اخیر تمرینات مناسبی نداشته و در مجموع برای دیدار حساس مقابل نماینده کویت آمادگی لازم را ندارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
گروه بین الملل: رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی از رونمایی از بخش سیاسی طرح صلح واشنگتن برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" تا پیش از دیدار با نخست وزیر این رژیم در سه شنبه آتی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
گروه ورزشی: ترانمره راورز با برتری برابر تیم لیگ برتری واتفورد حریف یونایتد در دور بعدی جام حذفی انگلیس شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۵    
گروه ورزشی: رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با انتقاد از وزارت ورزش و مدیران باشگاه های ایرانی گفت: جلسه ما در کنفدراسیون آسیا هیچ دستاوردی نداشت؛ کدام پیروزی وقتی AFC برایتان تره هم خرد نمی کند!
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۵    
گروه سیاسی: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر طیفی از جامعه باید کاندیدای خود را در انتخابات ببیند و متناسب با سلیقه سیاسی خود امکان مشارکت در انتخابات را داشته باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۴    
گروه ورزشی: سادیو مانه در بازی برابر ولورهمپتون آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد تا باعث نگرانی هواداران تیمش شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۱    
گروه ورزشی: مربی گل گهر سیرجان می گوید باشگاه برای جذب بازیکن خارجی با 15 بازیکن مذاکره کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۱    
گروه ورزشی: مجوز پرواز کاروان باشگاه استقلال برای سفر به امارات صادر نشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۱    
گروه ورزشی: ملی پوش هندبال مردان ایران پس از عدم صعود به نیمه نهایی قهرمانی آسیا و از دست رفتن سهمیه جهانی به اوضاع بد هندبال اشاره کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰    
گروه فناوری: به تازگی فهرستی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های بازی برای تبلت های آیپد اپل منتشر شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۹    
گروه اقتصادی: بعد از اعلام نتایج اعتراض برخی خانوارها نسبت به عدم دریافت کمک معیشتی، پاسخی که برخی معترضان دریافت کردند آنها را قانع نکرده و ظاهرا با آنچه در مصوبه دولت آمده برای تعیین معیارهای ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۰    
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با بیان اینکه جامعه بازنشستگان هم چشم انتظار برگزاری جلسه دستمزد سال 1399 هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۰    
گروه اقتصادی: نمودار 12 ماهه روند رشد قیمت مسکن شهر تهران منتهی به آذرماه 1398 از کاهش 4.2 درصدی سرعت رشد قیمت ها نسبت به سال قبل حکایت دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۰    
گروه اقتصادی: زمزمه های راه اندازی اختیار معاملات و خرید و فروش استقراضی از سال 1395 به گوش می رسد و از آن زمان تاکنون نه تنها زمان راه اندازی آن از زبان مسئولان متغیر بوده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۹    
گروه فناوری: کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری راهکارهای مهمی را که می تواند امنیت گوشی و اطلاعات شخصی کاربران را بالا ببرد و مانع نفوذ هکرها شود، معرفی کرده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۸    
گروه جامعه: سرپرست حوزه تربیت و یادگیری علوم تجربی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره اقبال بسیار زیاد دانش آموزان به رشته علوم تجربی و آسیب های ناشی از کنکور گفت ...
  • ۱