پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 7 بهمن 1398 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 16 بهمن 1396 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بهار نیوز 31 خرداد 1398 بهار نیوز 31 تیر 1398 بهار نیوز 31 مرداد 1398 بهار نیوز 31 شهریور 1398 بهار نیوز 30 مهر 1398 بهار نیوز 30 آبان 1398 بهار نیوز 30 آذر 1398 بهار نیوز 30 دی 1398 بهار نیوز 29 اسفند 1398 بهار نیوز 1 بهمن 1398 بهار نیوز 2 بهمن 1398 بهار نیوز 3 بهمن 1398 بهار نیوز 4 بهمن 1398 بهار نیوز 5 بهمن 1398 بهار نیوز 6 بهمن 1398 بهار نیوز 7 بهمن 1398 بهار نیوز 8 بهمن 1398 بهار نیوز 9 بهمن 1398 بهار نیوز 10 بهمن 1398 بهار نیوز 11 بهمن 1398 بهار نیوز 12 بهمن 1398 بهار نیوز 13 بهمن 1398 بهار نیوز 14 بهمن 1398 بهار نیوز 15 بهمن 1398 بهار نیوز 16 بهمن 1398 بهار نیوز 17 بهمن 1398 بهار نیوز 18 بهمن 1398 بهار نیوز 19 بهمن 1398 بهار نیوز 20 بهمن 1398 بهار نیوز 21 بهمن 1398 بهار نیوز 22 بهمن 1398 بهار نیوز 23 بهمن 1398 بهار نیوز 24 بهمن 1398 بهار نیوز 25 بهمن 1398 بهار نیوز 26 بهمن 1398 بهار نیوز 27 بهمن 1398 بهار نیوز 28 بهمن 1398 بهار نیوز 29 بهمن 1398 بهار نیوز 30 بهمن 1398 
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۵    
گروه اقتصادی: روند معاملات بازارهای سهام جهانی کماکان تحت تاثیر اخبار مربوط به ویروس کرونا قرار دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۰:۱۷    
گروه فرهنگی: در سینمای دهه 80 امکان مطرح شدن موضوعاتی فراهم شد که پیش از این ممکن نبود و در جوار این موقعیت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۱    
گروه فرهنگی: گرچه کار بازیگران فیلم بازی کردن و اساساً تماشا شدن است، اما همه ی آن ها از دیدن خودشان بر پرده ی سینما لذت نمی برند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۵    
گروه جامعه: فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه حدود 2.5 میلیون مرزنشین در کشور داریم، افزود: مرزبانی با مرزنشینان کشور که عموما عشایر و روستایی هستند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۴    
گروه فرهنگ و هنر: بیش از 50 فیلم سینمایی و تلویزیونی در سالروز شهادت بانوی دو عالم و تعطیلات پایان هفته از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۰۵    
گروه حوادث: به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان، خسارت های ناشی از بارندگی های اخیر و جاری شدن سیلاب در این استان تاکنون بیش از 220 میلیارد تومان برآورد شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۵۳    
گروه عکس: تصاویر پس از زلزله در خان زنیان استان فارس را نشان می دهد. این زمین لرزه ساعت 16 و 58 دقیقه و 26 ثانیه با قدرت 5.4 ریشتر حوالی خانه زنیان در 41 کیلومتری شیراز را لرزاند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۴۲    
گروه ورزشی: جاشوا کیمیچ، مدافع جوان بایرن مونیخ مدعی شد این تیم نسبت به نیم فصل اول پیشرفت کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۷    
گروه حوادث: ادعاهای مرد جوان مبنی بر فاش شدن راز ارتباط پنهانی همسرش با مردی بیگانه موجب شد تا این پرونده صبح دیروز برای بار دوم در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۸    
گروه ورزشی: بازیکنان سپاهان از مهاجم عمانی خود استقبال گرم، اما متفاوتی کردند. رسم تونل برای عبور یک بازیکن در ایران که زدن یار تازه توسط بازیکنان است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۰    
گروه اقتصادی: رشد قیمت مسکن با آغاز سال 1397 آغاز شد و این صعود قیمت مسکن در شهر تهران 16 ماه به طول انجامید ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۲    
گروه عکس: گروهی از معترضان هنگ کنگی به ساختمانی که به عنوان مرکز قرنطینه افراد وارد شده از چین در نظر گرفته شده بود، حمله کردند و با پرتاب کوکتل مولوتف تلاش کردند آن را به آتش بکشند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۲    
گروه جامعه: اعضای بدن جوان 23 ساله مرگ مغزی ساکن مشهد جان 6 بیمار نیازمند عضو را نجات داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۴    
گروه جامعه: قهوه خفاشی یکی از محبوب ترین قهوه های ماداگاسکار محسوب می شود. این نوع قهوه با قیمت بالاتری به دست مصرف کنندگان می رسد و آنها برای نوشیدن این قهوه همواره مشتاقند اما اصلا این قهوه خفاش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۱۲    
گروه علمی: بررسی عادات غذایی ده ها هزار نفر در آمریکا نشان می دهد که رژیم های غذاییِ سالم با میزان چربی و کربوهیدرات پایین، خطر مرگ و میر بر اثر عوامل مختلف را کاهش می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۰۶    
گروه علمی: بسیاری از افراد مایلند به سرعت وزن خود را کاهش دهند اما نمی دانند چگونه باید این کار را انجام دهند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۸    
گروه ورزشی: به نظر می رسد سر ناسازگاری با تاکتیک های کیکه ستین از همین ابتدا آغاز شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۳    
گروه ورزشی: استقلال و الریان تاکنون 8 بار در دیدار های لیگ قهرمانان رودرروی هم قرار گرفته اند که از این تعداد 5 مسابقه با برتری استقلال به پایان رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۲    
گروه اقتصادی: بانک مرکزی در گزارشی از رشد 2.1 درصد قیمت مسکن در تهران طی دیماه امسال خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۸    
گروه حوادث: به دنبال زلزله 5.4 ریشتری که عصر امروز در فارس رخ داده بود، 13 پس لرزه در این استان به وقوع پیوست و علاوه بر آن بافق استان یزد زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر را تجربه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۵    
گروه جامعه: رئیس سازمان بهداشت بشری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه اعلام کرد: از مجموع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین، 80 درصد آنها افراد بالای 60 سال هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۹    
گروه ورزشی: سرمربی و بازیکن سابق رئال مادرید، تجربه ای مشابه اتفاق تلخی که شب گذشته برای کوبی برایانت رخ داد را دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۷    
گروه ورزشی: تساوی مقابل ماشین سازی مطابق میل امیرقلعه نویی نبود و اینکه شاهد چند تغییر در ترکیب سپاهان باشیم، چندان عجیب نخواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۵۶    
گروه ورزشی: سرمربی کنونی تیم شهرداری ماهشهر در بین دو نیمه بازی تیمش برابر شهرداری بوکان در رختکن تیمش مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۰    
گروه اقتصادی: انتقال وجه بیش از ده میلیارد ریال به صورت درون بانکی و بین بانکی (ساتنا) باید همراه با درج بابت و ارائه اسناد مثبته به شعب بانک ها باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۷    
گروه ورزشی: باشگاه تراکتور از قاضی دیدار این تیم مقابل پرسپولیس شکایت کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۴    
گروه عکس: شرکت هواپیمایی بوئینگ موفق شد اولین پرواز آزمایشی بوئینگ 777 جدیدترین مدل تولید شده خود را که بزرگترین هواپیمای دو موتوره جهان است را انجام دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۲۵    
گروه اقتصادی: معاون واگذاری سهام و بنگاه های سازمان خصوصی سازی گفت: سعی ما این است، پرداخت سود سهام عدالت را از اوایل اسفند ماه آغاز و تا پایان سال این سود را برای تمامی مشمولان واریز کنیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۹    
گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سارقی که به بهانه پخش نذری با ورود به منزل شهروند اراکی، طلاجات وی را به سرقت برده بود، توسط پلیس آگاهی استان شناسایی دستگیر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۶    
گروه ورزشی: در رقابت های اُپن استرالیا، نیک کیریاس تنیسور اهل کشور میزبان به مصاف رافائل نادال رفت و با شکست از دور مسابقات حذف شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۳    
گروه ورزشی: شیوع ویروس کرونا در چین، میزبانی های این کشور آسیایی در رشته های مختلف ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۳    
گروه جامعه: با شناسایی چهارمین فرد مبتلا به ویروس ووهان در کره جنوبی، این کشور از شروع تدابیر قرنطینه خبر داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۹    
گروه جامعه: معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: دختران از پسران در مصرف مشروبات الکلی پیشی گرفته بطوریکه این مسئله معضل اساسی جامعه محسوب می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۹    
گروه فرهنگ و هنر: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر که به دبیری ابراهیم داروغه زاده از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود و امسال حال و هوای جشنواره، متفاوت از سال های دیگر به نظر می رسد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۹    
گروه ورزشی: تکلیف هافبک استقلال برای حضور در بازی با الریان امشب مشخص خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۹    
گروه جامعه: سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار گزارش اولیه سانحه مربوط به خروج هواپیمای مسافری از باند فرودگاه ماهشهر، از جمع آوری مستندات اولیه، مصاحبه با خلبان و پرسنل فرودگاه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۹    
گروه جامعه: زمین لرزه ای به بزرگی 5.4 ریشتر دقایقی قبل حوالی خانه زنیان در استان فارس را لرزاند. این زلزله در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داد. اولین تصاویر از خسارت های زلزله شیراز منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۳    
گروه سیاسی: در یک ماه گذشته، دیدار های وزرای امور خارجه ایران و عمان، به شکل قابل توجهی افزایش یافته و گمانه وساطت عمان میان ایران و غرب را تقویت کرده است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۰    
گروه علم و فناوری: پایگاه خبری "اسپیس" منتخبی از تصاویر فضایی برتر روزهای اخیر را منتشر کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۸    
گروه سیاسی: رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی رد صلاحیت های سیاسی با اغماض بیشتر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۴    
گروه بین الملل: یک دادگاه مصری شکایت ها علیه ممنوعیت پوشیدن روبنده را برای زنانی که عضو هیئت علمی دانشگاه قاهره هستند، رد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۳    
گروه فرهنگ و هنر: گزارش عملکرد موسسه سینما شهر با اعلام حمایت بلاعوض هفت میلیارد و 500 میلیون ریالی این موسسه از 50 فیلم سینمایی برای اکران آن ها منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۲    
گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفته شد که ذخایر کشور از محل تولیدات داخل تامین شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۰    
گروه بین الملل: داعش در نواری صوتی آغاز مرحله جدید جنگ با اسرائیل را اعلام کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۰۰    
گروه اقتصادی: سومین مرحله حمایت معیشتی فردا شب (سه شنبه) به حساب 19 میلیون خانوار واریز می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۸    
گروه ورزشی: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من تهدید نکردم از استقلال می روم و همواره گفته ام و باز هم می گویم سرباز استقلال هستم و می خواهم به تیم محبوبم کمک کنم.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۷    
گروه بین الملل: سخنگوی گروه طالبان افغانستان رسما مسئولیت ساقط کردن هواپیمای منسوب به ارتش آمریکا را بر عهده گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۷    
گروه جامعه: منطقه خانه زنیان همچنان روی خط زلزله است به گونه ای که دو زمین لرزه دیگر دوباره این منطقه را لرزاند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۴    
گروه سیاسی: تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۱    
گروه بین الملل: نخست وزیر بریتانیا از صدور ویزای سریع بریتانیا برای محققان، ریاضی دانان و دانشمندان در ماه آینده میلادی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۷    
گروه فرهنگ و هنر: پردرآمدترین سلبریتی های جهان در شبکه "اینستاگرام" معرفی شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۹    
گروه سلامت و زیبایی: کاشت مو یا زراعة الشعر در حقیقت پیوند مو به صورت طبیعی بوده که عملی با ریسک بسیار کم در کلینیک های زیبایی انجام می شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۲    
گروه جامعه: پایگاه اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور توصیه هایی را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به تکنسین های فوریت های پزشکی ارائه کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۸:۲۲    
گروه سیاسی: 11 بهمن مهلت بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس تمام می شود.97 نماینده مجلس در لیست ردصلاحیت شدگان هستند که به گفته سخنگوی شورای نگهبان 90 نفر از آن ها به دلیل سواستفاده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۸    
گروه اقتصادی: رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 گفت که براساس مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق یک میلیون و 100 هزار کارمند در سال آینده تا 80 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۲    
گروه جامعه: مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، امروز دوشنبه 7 بهمن 98 در هتل لاله تهران برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۴۰    
گروه اقتصادی: در حالی که قیمت انواع سکه و طلا امروز در بازار با افزایش مواجه بود اما قیمت ارز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۵    
گروه جامعه: زلزله 5.4 ریشتری در مقیاس امواج درونی امروز، "خانه زنیان" در استان فارس را لرزاند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۵    
گروه اقتصادی: بانک مرکزی انگلیس از ضرب سکه جدیدی به مناسبت خروج از اتحادیه اروپا خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۷:۳۱    
گروه ورزشی: سرگئی سماک قرارداد خود را با تیم زنیت تمدید کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۰    
گروه فرهنگی: از آن جایی که صنعت گردشگری آسیا به شمار درحال افزایش گردشگران چینی وابسته است، ویروس مرگباری که سبب محدودیت های مسافرتی در چین شده ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۷    
گروه فرهنگی: جدیدترین رمان جیمز پترسون که آن را با همکاری جیمز او بورن نوشته موفق شد کمی پس از انتشار در فهرست پرفروش های داستانی نیویورک تایمز قرار بگیرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۹    
گروه عکس: چشمه ها، رودخانه ها و دریاچه ها به شگفتی های سفید یخ زده تبدیل شده اند، دمای هوا در بسیاری از کشور ها جهان به زیر صفر رسیده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۶    
گروه ورزشی: سرمربی پیشین پرسپولیس با انتشار پیامی توییتری پیروزی این تیم را برابر تراکتور تبریک گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۳    
گروه فرهنگی: بازیگر پیشکسوت کشورمان گفت: نزدیک به یکسال می شود که هیچکس برای بازی با من تماس نگرفته است، اگر مردم دلیلش را می دانند من هم می دانم که چرا به یکباره از خاطر همه فراموش شدم.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۰    
گروه فرهنگی: فروش فیلمی که شانس اصلی بردن جوایز اصلی اسکار است، تا کنون از 200 میلیون دلار بیشتر شده و همچنان در حال افزایش است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۶    
گروه ورزشی: مدافع استقلال می گوید که بازیکنان این تیم با وجود خستگی، آماده بازی با الریان هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۴    
گروه فرهنگی: عکسی از گریم و چهره سارا رسول زاده در فیلم سینمایی هفت منتشر شد. او نخستین بازیگر زنی است که به این فیلم پیوسته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۰    
گروه فرهنگی: پیش تولید فصل دوم مجموعه نمایشی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی آغاز شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۴    
گروه حوادث: یک زن استرالیایی در مسابقه کیک خوری که در آن شرکت کنندگان سعی در خوردن تعداد هرچه بیشتری کیک "لامینگتون" کردند، جان خود را از دست داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۰    
گروه حوادث: هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت 7:50 صبح دوشنبه 7 بهمن ماه پس از فرود (لندینگ) در فرودگاه ماهشهر از باند خارج می شود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۶    
گروه فرهنگی: پرچم ایران در کنار پرچم آمریکا در لباس مگان پورمر هنرمند ایرانی_آمریکایی در مراسم گرامی، از حواشی پررنگ این مراسم بود. مگان پورمر روی لباسش نوشته بود: نه به جنگ با ایران!
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۲    
گروه فرهنگی: صحبت های جمعه شب مسعود فراستی در برنامه هفت علیه اسکورسیزی و مرد ایرلندی، حسابی عاشقان سینما را شاکی کرده و ظاهرا همان معدود طرفداران فراستی را هم ناامید کرده.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۵۴    
گروه فرهنگی: صبح امروز محسن افشانی بازیگر تلویزیون و سینما در دادگاه عمومی و انقلاب تهران حاضر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۸    
گروه ورزشی: مدتی است که مجسمه مرحوم ناصر حجازی در شهر تهران نصب شده است و همسر و دختر اسطوره استقلال با مجسمه او عکس یادگاری گرفتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۲    
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با تاکید بر اینکه هدفمان کسب 3 سهمیه کامل المپیک 2020 است، گفت: می خواهیم در المپیک توکیو به بهترین نتیجه برسیم.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۸    
گروه ورزشی: از پیراهن تیم های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران، در نشست هماهنگی پیش از این مسابقه رونمایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۵    
گروه ورزشی: واکنش ها به مرگ کوبی برایانت، اسطوره NBA که در حادثه سقوط هلیکوپتر به همراه دختر 13 ساله اش جان باخت همچنان ادامه دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۰    
گروه فرهنگی:مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: استاد شجریان برای تعبیه راه عروقی جهت دارورسانی راحت به بیمارستان مراجعه کرده و امروز یا فردا مرخص می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
گروه حوادث: گزارش ها حاکیست که یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به ایرلاین آریانا افغان در منطقه غزنی سقوط کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۸    
گروه اقتصادی: مدیر عامل بورس انرژی گفت:با آغاز عرضه دو محصول پروپیلن و کالای نرمال هگزان پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، نیاز کشور از طریق منابع داخلی برطرف خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۰۴    
گروه اقتصادی: مدیرعامل تامین سرمایه نوین، افزایش سرمایه به قیمت اسمی را نقص در قانون تجارت و خلاف قوانین مدرن شرکت داری دانست و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۴    
گروه اقتصادی: حرکت شاخص کل بازار سرمایه بر مدار صعود همچنان ادامه دارد و امروز با پایان یافتن معاملات در این بازار، شاخص کل، قله 420 هزار و 668 واحد را فتح کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۳    
گروه جامعه: هفت نفر از عناصر مرتبط با پرونده "سحر تبر" امروز در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی مقیسه محاکمه شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۳    
گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هیچ کسی نمی تواند برد الکویت را به حساب خودش بنویسد و این برد فقط برای کادر فنی و بازیکنان استقلال است که با غیرت تلاش کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۸    
گروه اقتصادی: سازمان ملل متحد در جدیدترین گزارش خود از وضعیت اقتصاد جهان، وضعیت اقتصاد ایران در سال های 2020 و 2021 را نیز پیش بینی کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۸    
گروه اقتصادی: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز بیش از 400 میلیارد تومان از طریق خزانه طی امروز یا فردا برای پرداخت بازنشستگی های عقب افتاده در وزارت بهداشت خبر داد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۷    
گروه بین الملل: مقامات برزیل از کشته شدن دست کم 46 نفر و آوارگی بیش از 25 هزار نفر دیگر به دنبال سیلاب های گسترده در اثر طوفان ها و بارندگی های شدیدی که در جنوب شرقی این کشور رخ داده، خبر دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۷    
گروه جامعه: سازمان هواشناسی با صدور دو اخطاریه نسبت به افزایش آلودگی هوا در تهران و سه شهر دیگر و احتمال وقوع بهمن در جاده های شمال کشور هشدار داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۷    
گروه جامعه: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افتتاح تصفیه خانه هفتم آب تهران به ظرفیت پنج مترمکعب در ثانیه خبر داد و افزود ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۶    
گروه جامعه: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری قاچاقچی معروف مواد مخدر در یکی از شهر های جنوب کشور خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۳۶    
گروه ورزشی: کاپیتان پرسپولیس گفت: شجاع خلیل زاده یکی از بهترین بازیکنان ماست و امیدوارم اخلاقش بهتر شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۴    
گروه گردشگری: بدون اغراق می توان شهر دبی را پایتخت خرید خاورمیانه دانست. این شهر پر از مراکز خرید است ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۱    
گروه ورزشی: دوشنبه شب گذشته که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، در برنامه فوتبال برتر شبکه سه حاضر شد به صراحت اعلام کرد که سرمربی تیم ملی تا پنج روز آینده انتخاب خواهد شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۰    
گروه ورزشی: پلیس فتا پیگیر ماجرای توهین هواداران فوتبال در حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۵    
گروه ورزشی: دروازه بان رئال مادرید می گوید هدف او و یارانش کسب قهرمانی لالیگاست.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
گروه فرهنگ و هنر: شهریار عباسی حرفه ای نبودن چرخه تولید و توزیع کتاب و نداشتن جهان بینی مدون و مشخص توسط نویسنده را از دلایل جوان مرگی در ادبیات می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
گروه جامعه: رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: عامل کودک آزاری اخیر در شهرستان اراک بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
گروه جامعه: وزیر بهداشت از اعمال محدودیت در ارایه ویزا به مسافران چین که درخواست ورود به ایران دارند را خبر داد و گفت: به وزارت امور خارجه اعلام کردیم که ارایه ویزا به مسافران چین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۴    
گروه ورزشی: یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شرایط یحیی گل محمدی در تیم دشوار است.