سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۸:۳۸Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 16 بهمن 1398 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 29 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1395 بهار نیوز 16 بهمن 1396 بهار نیوز 1 اردیبهشت 1398 بهار نیوز 31 خرداد 1398 بهار نیوز 31 تیر 1398 بهار نیوز 31 مرداد 1398 بهار نیوز 31 شهریور 1398 بهار نیوز 30 مهر 1398 بهار نیوز 30 آبان 1398 بهار نیوز 30 آذر 1398 بهار نیوز 30 دی 1398 بهار نیوز 29 اسفند 1398 بهار نیوز 1 بهمن 1398 بهار نیوز 2 بهمن 1398 بهار نیوز 3 بهمن 1398 بهار نیوز 4 بهمن 1398 بهار نیوز 5 بهمن 1398 بهار نیوز 6 بهمن 1398 بهار نیوز 7 بهمن 1398 بهار نیوز 8 بهمن 1398 بهار نیوز 9 بهمن 1398 بهار نیوز 10 بهمن 1398 بهار نیوز 11 بهمن 1398 بهار نیوز 12 بهمن 1398 بهار نیوز 13 بهمن 1398 بهار نیوز 14 بهمن 1398 بهار نیوز 15 بهمن 1398 بهار نیوز 16 بهمن 1398 بهار نیوز 17 بهمن 1398 بهار نیوز 18 بهمن 1398 بهار نیوز 19 بهمن 1398 بهار نیوز 20 بهمن 1398 بهار نیوز 21 بهمن 1398 بهار نیوز 22 بهمن 1398 بهار نیوز 23 بهمن 1398 بهار نیوز 24 بهمن 1398 بهار نیوز 25 بهمن 1398 بهار نیوز 26 بهمن 1398 بهار نیوز 27 بهمن 1398 بهار نیوز 28 بهمن 1398 بهار نیوز 29 بهمن 1398 بهار نیوز 30 بهمن 1398 
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۱    
گروه فناوری: یک شرکت هلدینگ در چین با سرمایه 29 میلیون دلاری، توانست رستوران کاملاً رباتیک و مبتنی بر هوش مصنوعی را افتتاح کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۵    
گروه سیاسی با وجود آن که به دلیل نحوه مواجهه شورای نگهبان با کاندیداهای غیراصولگرا بخش بزرگی از نامزدهای جریان اصلاحات و اعتدال پیش از آغاز رقابت های انتخاباتی از گردونه رقابت حذف شده اند و بنا بر ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۵    
گروه فرهنگی: قرن هشتم حافظ سرود: شکرشکن شوند همه طوطیان هند، زین قند پارسی که به بنگاله می رود. اگر سخنان اشرف غنی را بپذیریم، آنچه به بنگاله می رفت، "دری" بود نه "پارسی" ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۲    
گروه اقتصادی: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح نظارتی نوروز 30 بازرس در سطح استان حضور خواهند داشت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۵    
گروه اقتصادی: بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها و موسسات اعتباری شرایط صدور بن کارت برای وزارتخانه ها و شرکت ها و موسسات دولتی را اصلاح کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۰    
گروه عکس: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، نهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات و صنایع وابسته از 15 بهمن ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق در کرمان گشایش یافت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۰    
گروه علمی: آژانس مواد شیمیایی اروپا قصد دارد دو رنگ را ممنوع کند که در بخش بزرگی از تاتوهای رنگی به کار می روند. دلیل، خطر ابتلا به انواع سرطان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۶    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی کنارک افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد دختر بچه ای 5 ساله به نام "صفورا" در غفلت والدین هنگام بازی در اطراف منزل به داخل یک چاه آب سقوط کرد و جان باخته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۶    
گروه جامعه: برنامه "کوپرینگ" امروز (پنجشنبه) بر اساس داده های هواشناسی، ماه ژانویه سال جاری میلادی را گرمترین ژانویه تاریخ بر شمرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۱    
گروه جامعه: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش 573 هزار نفر در آزمون ارشد 99 شرکت کردند، گفت: این آزمون 28 و 29 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۹    
گروه اقتصادی: ورود جدی بانک مرکزی چین به بازارهای مالی این کشور برای جلوگیری از هرج و مرج بیش تر، موجب دلگرمی معامله گران شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۲    
گروه سیاسی: یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بازماندگان پرواز تهران-کی ف می توانند برای طرح شکایت به مجلس و کمیسیون اصل نود مراجعه کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۶    
گروه ورزشی: کریستین اریکسن ستاره جدید اینتر که از تاتنهام به این تیم ایتالیایی منتقل شده درباره شایعات قبل از انجام انتقالش به اینتر صحبت کرده و می گوید هرگز قصد انتقال به منچستریونایتد را نداشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۰    
گروه ورزشی: دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که این آخرین دربی او با استقلال با توجه به پایان کارش با سرخپوشان در آخر فصل محسوب می شود، به دنبال شکل دادن یک خاطره ویژه برای خود است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۲    
گروه فرهنگی: خواننده محبوب پاپ معتقد است پرسپولیس چیزی برای قهرمانی کم ندارد و می تواند برای چهارمین فصل پی درپی قهرمان لیگ برتر شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۷    
گروه سلامت: سرطان سینه، دومین علت مرگ و میرهای ناشی از سرطان در زنان است. بنیاد ملی سرطان سینه در ایالات متحده آمریکا گزارش میدهد که هر دو دقیقه، یک زن به این سرطان مبتلا می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۰    
گروه ورزشی: مهدی قائدی بیشتر از 21 سال سن ندارد و اگر به قیافه اش استناد کنید، به این باور می رسید که با یک پسربچه دبیرستانی 16، 17 ساله طرف هستید اما او هر میزان سن و شکل و قیافه داشته باشد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۲۶    
گروه ورزشی: بعد از تحولات اخیر در فوتبال اروپا در امر ترانسفر بازیکن من سیتی و لیورپول بالاتر از دو غول فوتبال اسپانیا و اروپا قرار گرفتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۵    
گروه اقتصادی: در پنجمین روز هفته، دلار کاهشی شد تا پیش بینی بخش بیشتری از معامله گران بازار سکه محقق شود؛ روز سه شنبه، زمانی که قیمت سکه در واکنش به افزایش قیمت دلار، راه کاهشی را در پیش گرفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۳    
گروه جامعه: هواشناسی بوشهر در اطلاعیه های ویژه هواشناسی کشاورزی و دریایی وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار را به صورت افزایش نسبی و کاهش ناگهانی و شدید دما توصیف کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۱    
گروه ورزشی: اسطوره فوتبال آرژانتین اقدام عجیب و بحث برانگیزی انجام داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۷    
گروه اقتصادی: قیمت پراید در روز 16 بهمن نیز افزایش را تجربه کرد و بار دیگر به پیشروی خود ادامه داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۹    
گروه فرهنگی: کارگردان و نویسنده "خوب، بد، جلف2. ارتش سری" درباره شوخی ها وسبک کمدی این فیلم گفت: این سبک شوخی که در فیلم می بینید، صد درجه بالاتر اش در جامعه هم هست. من درحد عرف جامعه حرف زدم ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۶    
گروه اقتصادی: معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: آمارها نشان می دهد روند تورم در هشت ماهه اخیر روند نزولی داشته است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
گروه حوادث: پسری که به خاطر تلویزیون دیدن با خواهرش درگیر شده و خواهر و پدرش را به قتل رسانده است از سوی اولیای دم بدون قید و شرط بخشیده شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۴    
گروه حوادث: مرد قصاب که با همدستی پسر نوجوان در خانه فساد دست به جنایت فجیع زده و سر دو زن را بریده بودند دیروز در دادگاه از خود دفاع کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۴    
مهدی نورمحمدزاده خواجه عبدالله انصاری، با مناجات های عاشقانه و عارفانه اش در تاریخ ادب و عرفان ما شناخته شده است، اما جالب است که همین فقیه اهل شعر و عرفان ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۲:۵۱    
گروه جامعه: صبح امروز پرواز ووهان به تهران در فرودگاه امام (ره) به زمین نشست. مسافران این پرواز دانشجویان ایرانی مقیم ووهان بودند که با شیوع کرونا ویروس در شرایط خطر از نظر سلامت قرار گرفته بودند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
گروه جامعه: سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای از کاهش 10 تا 15 درجه ای دما و بارش برف و باران از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در 27 استان خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۵    
گروه فرهنگی: پنجمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، چهارشنبه 16 بهمن با اکران فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی و بازی پری ناز ایزدیار، بابک حمیدیان، جواد عزتی و نوید پورفرج برگزار شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۵۱    
گروه فرهنگی: نمایش فیلم خورشید مجید مجیدی به فردا (17 بهمن ماه) ساعت 16 در پردیس سینمایی آزادی موکول و همزمان از تصویر طناز طباطبایی در این فیلم رونمایی شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۷    
گروه حوادث: معاون یک مدرسه غیر انتفاعی در تبریز که پسر دانش آموزی را کتک زده بود ضمن توبیخ از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از کار تعلیق شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۳    
گروه جامعه: تعداد زیادی از مردم ماسک به صورت می زنند. در ژاپن و کره جنوبی گزارشی از فروش انبوه ماسک در فروشگاه ها گزارش شده است اما متخصصان در مورد اثربخشی آنها نظر متفاوتی دارند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۹    
گروه ورزشی: دو بازیکن از تیم های استقلال و پرسپولیس امروز تست دوپینگ دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۰    
گروه سلامت: کبد هر روز خون شما را تصفیه می کند، با عفونت ها مبارزه می کند و زمانی که سالم باشد، توانایی باززایی و ترمیم خود را دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۹    
گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نسبت به طرح ادعایی عجیب از سوی یک کارتونیست و فعال رسانه ای مبنی بر ممنوعیت نوشتن "بسم الله الرحمن الرحیم" در برخی مدارس و همچنین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۷    
گروه عکس: روز گذشته سه شنبه (98/11/15) با وزش باد از آلودگی هوا تهران کاسته شد و تهرانی ها غروبی متفاوت را تجربه کردند/ جماران- محمود عارفی قوچانی
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۴    
گروه ورزشی:شش نفر برتر مسابقات وزنه برداری جام فجر در حالی مشخص شدند که در پایان رقابت ها جایزه دلاری خود را دریافت نکردند و محل مسابقات را ترک کردند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۴    
گروه اقتصادی: افزایش قیمت نفت که از دیروز آغاز شده است، امروز با شتاب بیشتری همراه شد و قیمت ها در این بازار 2.5 درصد بالا رفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۹    
گروه جامعه: معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از بیمه 280 هزار زن خانه دار خبر داد و گفت: همچنین 6500 دانشجو نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۸    
گروه جامعه: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تاکید بر لزوم تبیین نظم اجتماعی در کاهش مشکلات گفت: سالانه یک هزار و 77 نفر بر اثر تصادف در استان اصفهان جان خود را از دست می دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
گروه ورزشی: کمتر از 20 ساعت به دربی تهران مانده. اما بلیت ها هنوز به طور کامل فروش نرفته، چون هزاران هوادار استقلال و پرسپولیس که می خواهند بلیت بخرند، در هزارتوی خرید اینترنتی بلیت گرفتار شده اند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۲    
گروه اقتصادی: معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری به 170 میلیون تومان با نرخ سود 9 تا 18 درصدی خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۲۲    
گروه علمی: جالب و تعجب آور است اگر بدانید هورمون ها مسئول احساس خوشبختی در شما هستند. به گزارش اکتیو تایمز ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
گروه علمی: درد مفاصل، سردرد، اختلالات خواب، خستگی و مشکلات گردش خون: برخی افراد این علائم را هنگام تغییرات آب و هوا در فصول مختلف تجربه می کنند و به اصطلاح دچار حساسیت به هوا هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۴    
گروه سیاسی: دادستان تهران از دستگیری 12 مدعی نفوذ در فرایند انتخابات با گزارش شورای نگهبان اقدام فوری قوه قضاییه خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۸    
گروه جامعه: مونسان گفت:از ابتدای سال تا دی ماه،8میلیون گردشگر ورودی داشتیم که امیدواریم این تعداد به 10میلیون نفر برسد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۸    
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به سختی های لیگ برتر در نیم فصل دوم اشاره کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۷    
گروه اقتصادی: رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان این که اوضاع فرش چندان مناسب نیست، گفت: صنعت فرش به حالت احتضار درآمده و باید احیا شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۲    
گروه سیاسی: سایت دیده بان ایران؛ نوشت: در حالی ظهر امروز دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان در اطلاعیه های اعلام کرد که ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۸    
گروه هنری: باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صدا و سیما، نوشت: پرونده محسن لرستانی، خواننده معروف با پرونده شاخ های اینستاگرامی ارتباط دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۵۳    
گروه ورزشی: شاگردان نکونام در دیدار خانگی برابر شهرخودرو به برتری 2 بر صفر سیدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۲۰    
گروه جامعه: علت مرگ پرندگان در تالاب میانکاله توسط رئیس سازمان دامپزشکی تشریح شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۹    
گروه حوادث: فرمانده انتظامی رزن در استان همدان گفت: اعضای خانواده یک مقتول پس از رایزنی مسوولان این شهرستان و جلب رضایت آنها، از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۹    
گروه اقتصادی: مصرف سی ان جی پس از سهمیه بندی بنزین از 19 میلیون مترمکعب قبل از سهمیه بندی بنزین به 25 میلیون لیتر رسید که نشان دهنده رشد 31 درصدی است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۸    
گروه اقتصادی: بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۸    
گروه ورزشی: مدیرعامل پرسپولیس گفت: برند پرسپولیس بسیار قوی است اما متاسفانه زیر دست و پاست.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۸    
گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس امروز با جذب اسپانسر جدید پرداختی های تیم را به 50 درصد رساند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۷    
گروه فرهنگ و هنر: کتاب جان استیوارت میل نوشته ویلیام تاماس با ترجمه خشایار دیهیمی منتشر شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۷    
گروه ورزشی: تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در سومین بازی خود در تورنمنت تایلند شکست پرگلی را تجربه کرد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۷    
گروه فناوری: قوانین فیزیک صرف نظر نقطه ی دید افراد، یکسان باقی می مانند. درنتیجه براساس این اصل، کامپیوترها می توانند مشخصات فضاهای منحنی یا فضاهایی با ابعاد بیشتر را شناسایی کنند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۶    
گروه بین الملل: نتایج بیشتر آرا در رقابت درون حزبی دمکرات ها در ایالت آیووا، حاکی ست پیت بوتجج، با کمی برتری از برنی سندرز، در راس قرار دارد، در حالی که پس از سندرز ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۱    
گروه بین الملل: تظاهرکنندگان ضد حکومتی در عراق، یک روز پس از کشته شدن یکی از تظاهرکنندگان در درگیری ها، با افراد حامی مقتدی صدر، روحانی پرنفوذ شیعه، درگیر شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۴    
گروه ورزشی: کنفدراسیون بسکتبال آسیا اعلام کرد که رقابت های قهرمانی آسیا در ردۀ زیر شانزده سال به جای ایران در لبنان برگزار خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۵۵    
گروه بین الملل: پس از گذشت یک ماه از شیوع ویروس کرونا در چین، تاکنون دست کم 490 نفر جان خود را از دست داده اند و اقدامات ایمنی و بهداشتی در سراسر جهان به طور جدی برای جلوگیری از شیوع بیشتر آن افزایش ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۵۴    
گروه علم و فناوری: اجرای پروژه ها به روش EPC در دوره سازندگی در ایران گسترش یافت. در این روش اجرا فعالیتهای پروژه در سه بخش اصلی مهندس (E)، خرید (P) و ساخت (C) دسته بندی میشوند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
گروه جامعه: بر اساس تصمیم جلسه مشترک سازمان های محیط زیست و دامپزشکی درباره مرگ پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله مقرر شد تا تأیید نهایی سازمان دامپزشکی کشورهرگونه شکار پرندگان در دو استان مازندران و ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال ایران شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
گروه ورزشی: زین الدین زیدان معتقد است بارسای بحران زده هم تا روز پایانی بزرگترین رقیب رئال خواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
گروه جامعه: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه یک بازنگری اساسی در سیستم آموزش و پرورش نیاز است، گفت: امروز انتقاد ما به سیستم است نه به معلمان.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۱    
گروه اقتصادی: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر؛پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از امروز چهارشنبه آغاز شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۱    
گروه فرهنگ و هنر: برگزیدگان سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۱    
گروه علمی: محققان دانشگاه فنی مونیخ(TUM) یک روش درمانی جدید برای ویروس "هپاتیت ب" ابداع کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۵    
گروه علمی: دستگاهی که مغز انسان را به یک رایانه متصل می سازد، احتمالا اواخر امسال برای اولین بار در مغز کار گذاشته خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۰    
گروه بین الملل: رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه نیروهای ارتش این کشور به موجب توافقنامه آدانا در خاک سوریه هستند هشدار داد اگر نیروهای رژیم اسد تا آخر فوریه از نقاط نظارتی ما عقب نشینی نکنند ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۶    
گروه جامعه: رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از طریق سایت ها و کانال های همسریابی و دوست یابی هشدار داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۹    
گروه اقتصادی: بانک مرکزی انگلیس از رکوردشکنی جدید حجم مبادلات پوند خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۶    
گروه ورزشی: در پی تعامل باشگاه پرسپولیس و کارگزار برند پرسپولیس و طی توافقی بانک گردشگری اسپانسر باشگاه پرسپولیس شد و قرار است کارت های هواداری نیز از طریق این بانک عرضه شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۲    
گروه فرهنگی: پریناز ایزدیار در نشست خبری فیلم مغز استخوان توضیح داد که چرا همیشه نقش های اندوهگین و غمناک را بازی می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۹    
گروه اقتصادی: یک خبرگزاری آمریکایی از تلاش بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی جهان برای کاهش مالیاتش خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۷    
گروه حوادث: زوج چینی مبتلا به کرونا آخرین لحظات زندگی خود را با عشق به یکدیگر سپری کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۹    
گروه حوادث: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری خرده فروشی که اقدام به بلع 347 گرم مخدر صنعتی شیشه کرده بود، خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۲۲    
گروه جامعه: معاون وزیر بهداشت ضمن اعلام آماده باش سراسری بیمارستان ها علیه کروناویروس جدید، در عین گفت: به همراه دانشجویان ایرانی در پرواز امروز، 65 نفر عراقی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۷    
گروه اقتصادی: معاون واگذاری سهام و بنگاه های سازمان خصوصی سازی کشور گفت: مطابق برآوردهای صورت گرفته مبلغ واریز سود سهام عدالت به ازای هر سهم یک میلیون تومان بالای 200 هزار تومان است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۳    
گروه ورزشی: کالچیو مرکاتو می گوید درحالیکه بایرن مونیخ مهمترین گزینه برای جذب لروی سانه به حساب می آید ولی باشگاه یوونتوس هم تلاشهای خود برای به خدمت گرفتن این ستاره آلمانی سیتی را آغاز کرده.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۱۱    
گروه ورزشی: متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، سبک سرمربی گری زیدان و لمپارد را شبیه به هم می داند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۹    
گروه ورزشی: لوسین فاوره سرمربی دورتموند و متس هوملس ستاره این تیم به شکست برابر دورتموند واکنش نشان دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۷    
گروه ورزشی: باید به شدت نگران بود؛ چرا که مسی حالا از باشگاه بارسلونا دلخور است و خطر جدی قطع ارتباط بین دو طرف وجود دارد. بندی در قرارداد مسی، باشگاه را عملا هیچ کاره کرده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۵    
گروه ورزشی: نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی، مصاحبه جالبی با نیمار انجام داده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۲    
گروه ورزشی: نه تنها باشگاه بارسلونا که بروسیا دورتموند هم از مصدومیت های متوالی عثمان دمبله متحمل ضرر شده است.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۰    
گروه ورزشی: ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که ویرژیل فن دایک بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس به حساب می آید.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۳    
گروه علمی: یک شرکت خرده فروشی آنلاین چینی برای ارسال محموله ها در مراکز شیوع ویروس کرونا از ربات ها و همچنین سرویس های آنلاین استفاده می کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۰    
گروه علمی: شرکت دایسون که به علت تولید جاروبرقی و خشک کن های دستی شهرت دارد، در اقدامی جالب هدفونی را ابداع کرده که می تواند هوا را تصفیه کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۴    
گروه فرهنگی: جورج استاینر منتقد سرشناس ادبی و مقاله نویس فرانسوی - آمریکایی که به تحقیق درباره قدرت و محدودیت های زبان و فرهنگ می پرداخت در سن 90سالگی درگذشت.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۰    
گروه فرهنگی: بازیگری که با بازی در سریال سیاسی مدیر شب درخشید، در سریالی سیاسی برای نتفلیکس جلوی دوربین می رود.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۷    
گروه ورزشی: علیرضا جهانبخش، روز گذشته به عنوان بهترین بازیکن ماه برایتون انتخاب شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۲    
گروه سیاسی: عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: از ائتلاف احزاب اصلاح طلب اطلاعی ندارم اما طبق مصوبه شورای عالی اصلاح طلبان، اصلاحات در تهران لیست نمی دهد.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۹    
گروه جامعه: ژاپنی ها نگران هستند ویروس کرونا برای برگزاری المپیک 2020 مشکل ایجاد کند.
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۷    
گروه علمی: محققان دانشگاه UCLA آمریکا با همکاری محققان دانشگاه MIT یک برچسب انسولین طراحی کردند که توانایی اندازه گیری و مدیریت قند بیماران مبتلا به دیابت را دارد و در صورت نیاز قادر است انسولین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۳    
گروه اقتصادی: هیات دولت در جلسه امروز خود با پیشنهاد ارائه شده در رابطه با تعیین تکلیف و ترخیص خودروهای مانده در گمرک موافقت کرد و احتمالا به زودی ترخیص خودروها آغاز می شود.