پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 2 دی 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 دی 1395 بانکداری ایرانی 2 دی 1395 بانکداری ایرانی 3 دی 1395 بانکداری ایرانی 4 دی 1395 بانکداری ایرانی 5 دی 1395 بانکداری ایرانی 6 دی 1395 بانکداری ایرانی 7 دی 1395 بانکداری ایرانی 8 دی 1395 بانکداری ایرانی 9 دی 1395 بانکداری ایرانی 10 دی 1395 بانکداری ایرانی 11 دی 1395 بانکداری ایرانی 12 دی 1395 بانکداری ایرانی 13 دی 1395 بانکداری ایرانی 14 دی 1395 بانکداری ایرانی 15 دی 1395 بانکداری ایرانی 16 دی 1395 بانکداری ایرانی 17 دی 1395 بانکداری ایرانی 18 دی 1395 بانکداری ایرانی 19 دی 1395 بانکداری ایرانی 20 دی 1395 بانکداری ایرانی 21 دی 1395 بانکداری ایرانی 22 دی 1395 بانکداری ایرانی 23 دی 1395 بانکداری ایرانی 24 دی 1395 بانکداری ایرانی 25 دی 1395 بانکداری ایرانی 26 دی 1395 بانکداری ایرانی 27 دی 1395 بانکداری ایرانی 28 دی 1395 بانکداری ایرانی 29 دی 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۶    
روز یأس امریکا در سوریه ، موازنه اتمی پوتین مقابل توسعه طلبی ناتو ، اعلام عمومی حقوق مدیران تا پایان سال آینده و همه دزدان ایده های ناب جوانان ایرانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۰    
آخرین بار است که می گویم ، اتحاد ادامه مشارکت نیست ، حمله با مهر و تسبیح به معاون روحانی ، ایرباس در پی بویینگ آمد ، حکم زنجانی در مسیر اجرای احکام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۵    
رییس جمهوری که در سفری سه روزه به سه کشور آسیای میانه، روز سه شنبه به ارمنستان رفته بود، در دومین مقصد خود به قزاقستان سفر کرد و دیروز نیز با دیدار از قرقیزستان به سفر خود پایان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۵    
فینال جام فوتسال شهدای رسانه یادواره شهدای عرصه رسانه ، پنجشنبه دوم دی ماه در سالن ورزشی مجتمع فرهنگسرای رسانه برگزار شد و تیم روزنامه اطلاعات با نتیجه 5 بر دو از سد تیم بسیج رسانه گذشت و به مقام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۵    
کاروان ورزشی بانوان بانک رفاه در چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی موفق به کسب 6 مدال در رشته های مختلف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۵    
شاخص کل فرابورس(آیفکس) در هفته پایانی پاییز امسال با رشد 6 واحدی مواجه شد و در ارتفاع 872 واحدی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۵    
در اجلاس روز سه شنبه 30 آذر ماه 95، اعضای جدید هیأت رئیسه را برای مدت سه سال انتخاب کرد که دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی با حداکثر آرا به عنوان یکی از اعضای این کمیته انتخاب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - پالیتیکال کارتونز این کارتون را با عنوان مشی ترامپ منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۰    
مدیرعامل شرکت بیمه البرز گفت: یکی از مهم ترین آثار برجام حضور موثر شرکت های بیمه خارجی در کشور و انجام مذاکرات مفید با بیمه مرکزی و شرکت های بیمه داخلی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۵    
بررسی اولویت های کالایی و کشورهای هدف صادراتی در فاصله سال های 92 تا 95 نشان می دهد تجار ایرانی توانسته اند پس از لغو تحریم ها، بازارهای خود را احیا کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۴    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که مذاکرات خود برای خرید هواپیما از شرکت فرانسوی ایرباس را از چند ماه قبل آغاز کرده بود سرانجام عصر امروز قرارداد نهایی خرید 100 فروند هواپیما را با این شرکت به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۴    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی هر گونه معامله سهام عدالت را باطل دانست و گفت: هر کسی که این برگه را خریداری کند، سر خود کلاه گذاشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص جایگزینی واحد تومان با ریال گفت که این جابجایی به مرور و در طول زمان انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم با انتقاد از عدم همراهی بانک های خصوصی در طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: دولت ابزاری برای اعمال بر این بانک ها که عمدتا به نهادهای انقلابی و عمومی وابسته اند ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۵    
طی حکمی ازسوی مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، سرپرست شعبه استان تهران منصوب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۲    
سرویس های جدید سامانه اینترنت بانک مسکن به منظورگسترش خدمات بانکداری الکترونیک و جلب رضایت مشتریان راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۱    
در پی برگزاری برنامه جامع ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی استان البرز که به همت استانداری استان برگزار شد، مدیریت شعب استان البرز بانک ایران زمین در بین بانک های خصوصی این استان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۵    
دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک پاسارگاد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۴    
تعداد پایگاه های شبانه روزی خودپردازهای بانک ملت در استان گلستان افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۸    
مدیر عامل بانک صادرات ایران یکی از نیروهای کارآمد و مجرب در عرصه مدیریتی کشور را به عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی این بانک منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در حال حاضر یک میلیون حامی از بیش از 200هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد حمایت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۴    
با حمایت وزیر ورزش، بهمن امسال در یزد میزبان بهترین تیم های باشگاهی جهان در فوتبال ساحلی خواهیم بود و در فروردین سال آینده جام بین قاره ای را در بوشهر برگزار می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۸    
مدیرکل دفترمبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به متنی که از گمرک اعلام شد و اینکه پرونده به سازمان تعزیرات ارسال نشد بنابراین اقدام شرکت کره ای که منجر به جریمه 3هزار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۵    
شاخص بورس در هفته پایانی پاییز امسال با ثبت افت 0.5 درصدی به رقم 80250 واحد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه گمرک در چند سال اخیر به خوبی عمل کرده است، گفت: رقم تخلف شرکت تولیدکننده لوازم خانگی کره ای بسیار بزرگ است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۸    
مناقصات دولتی آنلاین می شود. این خبری است که دیروز از بهارستان به رسانه ها رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۹    
روز چهارشنبه دلار با گذر از مرز 4 هزار تومانی به سقف 4 ساله رفت. در نخستین روز زمستان، شاخص بازار ارز با رشد 45 تومانی به قیمت 4 هزار و 10 تومان رسید تا به باور کارشناسان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۹    
فالگیر ادعا می کند، می تواند اسرار حال و آینده را که دیگران از آن بی اطلاعند، در خطوط کج و معوج نقش بسته بر دیواره فنجان قهوه یا یک دسته کارت با تصاویری عجیب و چیدمانی خاص ببیند و از آنها مطلع شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۶    
سهراب نزدیک به 10 سال است که از بخشی از جنگل های کشور محافظت می کند و در طول این سال ها مشکلات بسیاری برای او پیش آمده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۰    
با این که از ظهر چهارشنبه با ملتهب شدن بازار ارز، اکثر صرافی ها فروش دلار را متوقف و قیمت آن را از تابلوهای خود پاک کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۷    
ایران و ارمنستان در حضور روحانی و سرکیسیان روسای جمهور ایران و ارمنستان، 5 یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری امضا کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۷    
روزنامه اطلاعات در گزارشی با نگاهی به فرهنگ فرزندخواندگی در داخل و خارج از کشور، نوشت: شرح ماجراهای زندگی دکتر علی اصغر سروری، استاد ژنتیک، به افسانه ای شبیه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۰    
تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای تغییر نرخ بهره در هفته گذشته کارشناسان و سرمایه گذاران بازار ارز را غافلگیر کرد و بازار تماما تحت تاثیر جلسه کمیته عملیات بازار باز فدرال رزرو قرار گرفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۰    
معاون امور آمایش و توسعه منطقه ای سازمان برنامه بودجه کشور گفت: در حمایت از توسعه اشتغال پایدار بسته های حمایتی تدوین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۷    
امروز انرژی در معادلات سیاسی دنیا نقش بی بدیلی را ایفا می کند به طوریکه بسیاری از کارشناسان، زمین را سیاره نفت توصیف کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۱    
پزشکان از یک تکنیک ویژه پزشکی برای درمان تومور بزرگ مغزی یک بیمار 35 ساله که دچار اختلال در گفتار شده بود، استفاده کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه های لازم برای توسعه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۲    
پس از تظاهرات دانشجویان کانادایی در اعتراض به افزایش شهریه دانشگاه ها و برگزاری تجمعات مختلف و پرتعداد، مسؤولان دانشگاه های این کشور با درخواست دانشجویان موافقت کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۹    
ترکیه یک بار دیگر دچار آشفتگی شد. سفارت آمریکا از روز سه شنبه در لاک حفاظتی فرو رفته؛ نمایندگی های ایران در این کشور نیز در حالت تعطیلی به سر می برند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۹    
گروهی از محققان چینی موفق به توسعه یک برنامه هوش مصنوعی شدند که می تواند شخصیت زن ها را تنها با استفاده از نگاه آنها شناسایی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۶    
عصر روز چهارشنبه به وقت محلی، قطعنامه "مقابله با ریزگردها" به ابتکار و پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اجماع به تصویب رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۷    
مدیر صادرات یک شرکت اتوبوس ساز داخلی از امضای قرارداد همکاری و تولید مشترک با یک شرکت خودروسازی ترک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴    
آغاز هفته جاری با یک خبر داغ همراه بود؛ خبری که از سوی وزیر کار و در یک سفر استانی اعلام شد و یک خبر خوش در پایان هفته که معاون وزیر اقتصاد برای تعاونی ها داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۱    
سرپرست امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به رویداد TGC به عنوان اولین رویداد بین المللی بازی در ایران و همچنین موفقیت بازی های موبایلی در فروشگاه های آنلاین جهانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۵    
متخصصان معتقدند مصرف گوشت فرآوری شده می تواند علائم آسم را تشدید کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۲    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو کشور طی دو روز آینده، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعدازظهر روز شنبه چهارم دی و تداوم بارش باران و برف خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برنامه ششم توسعه به عنوان برنامه مکان محور بر روی سواحل مکران متمرکز شده است.