سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۲:۰۳Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 13 دی 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 دی 1395 بانکداری ایرانی 2 دی 1395 بانکداری ایرانی 3 دی 1395 بانکداری ایرانی 4 دی 1395 بانکداری ایرانی 5 دی 1395 بانکداری ایرانی 6 دی 1395 بانکداری ایرانی 7 دی 1395 بانکداری ایرانی 8 دی 1395 بانکداری ایرانی 9 دی 1395 بانکداری ایرانی 10 دی 1395 بانکداری ایرانی 11 دی 1395 بانکداری ایرانی 12 دی 1395 بانکداری ایرانی 13 دی 1395 بانکداری ایرانی 14 دی 1395 بانکداری ایرانی 15 دی 1395 بانکداری ایرانی 16 دی 1395 بانکداری ایرانی 17 دی 1395 بانکداری ایرانی 18 دی 1395 بانکداری ایرانی 19 دی 1395 بانکداری ایرانی 20 دی 1395 بانکداری ایرانی 21 دی 1395 بانکداری ایرانی 22 دی 1395 بانکداری ایرانی 23 دی 1395 بانکداری ایرانی 24 دی 1395 بانکداری ایرانی 25 دی 1395 بانکداری ایرانی 26 دی 1395 بانکداری ایرانی 27 دی 1395 بانکداری ایرانی 28 دی 1395 بانکداری ایرانی 29 دی 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۵    
خودرو قیمت کارخانه ای قیمت بازار تیبا 24 میلیون و 850 هزار تومان 24 میلیون و 850 هزار تومان پراید SE111 20 میلیون و 900 هزار تومان 21 میلیون و 200 هزار تومان پراید 131 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی خبر داد، این بانک در حال طراحی و پیاده سازی سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی دسته چک صیاد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۴    
صنعت نفت هم اکنون، بخش اعظم مسوولیت مدیریت رفع تحریم های اقتصادی، بازگرداندن اقتصاد ایران به شرایط پیش از تحریم ها و ایجاد بسترها و زمینه های رونق اقتصادی را بر عهده دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۵    
مدیرامور بین الملل بانک توسعه صادرات بخشنامه ارزی جدید معاون اول رئیس جمهور را گامی در جهت شفافیت بازار ارز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اتحادیه ها و انجمن های صنفی کشوری می توانند از مزایای بخش تعاون بهره مند شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۳    
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی کالاهای مختلف در سال جدید میلادی با افزایش نسبی روبرو خواهد شد که علت اصلی آن امیدواری های مربوط به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا و چین خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۳    
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران درآغاز معاملات روز جاری با افزایش 22.3 واحدی به پله 78 هزار و 990 واحد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۴    
ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع "بازآفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین" در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۴    
شرکت بیمه پاسارگاد در اطلاعیه ای که به سازمان بورس اوراق بهادار ارائه کرد، به معرفی اعضا جدید هیات مدیره پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۴    
سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه ای، از مذاکره اعتماد مبین با رئیس جمهور در خصوص فسخ خرید مخابرات خبر داد و اعلام کرد: این سازمان به طور موقت از انتقال سهام شرکت منع شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۴    
نکته حایز اهمیت این است که در سال های گذشته روی موارد توسعه ای صنعت بیمه، ضریب نفوذ آن و تمام شاخص های تقویت کننده این صنعت کار نشده است و به همین خاطر به رغم روند رو به رشدی که از نظر تولید حق بیمه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۴    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه پاسارگاد با حضور بیش از 78/ 97 درصد سهامداران روز سه شنبه، هفتم دی ماه در دانشگاه خاتم برگزار شد و دستور جلسه این مجمع به رأی سهامداران گذاشته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۹    
در این حالت نقش برند و شهرت در انتخاب گزینه مورد نظر برای مصرف کننده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که در فروش خدمات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۹    
تقدیر دکتر نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از رئیس جمهور، هیأت وزیران و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای عدم گنجاندن موضوع ادغام درمان سازمان تأمین اجتماعی در لایحه برنامه ششم توسعه.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۹    
مراسم تبادل تفاهم نامه همکاری بیمه ای بین بیمه دانا و هولدینگ کشاورزی،غذایی و دارویی با حضور مدیران ارشد دو شرکت برگزار شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۴    
خسروشاهی مهم ترین مشکل برای صنعت بیمه را نوسان ها و نااطمینانی های فضای کسب وکار می داند و حجاریان مهم ترین مشکل را قوانین قدیمی و موانع دولتی و حاکمیتی می داند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۹    
من اقتصاد خوانده ام و از لحاظ فلسفی معتقدم بازار بهترین تصمیم را می گیرد. ولی فراموش نکنید که شکست بازار هم یک مفهوم واقعی است و عملکرد بازار همیشه با منافع اجتماعی مطابقت ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۴    
مشاور رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه مردم کمترین استفاده از نظام بانکی را دارند، گفت: ارتباطات ابزار تحول در نظام بانکی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۴    
مدیرعامل بانک خاورمیانه با تاکید بر اینکه نرخ سود باید توسط بازار تعیین شود، گفت: با توجه به نقش تامین مالی در نظام بانکی، در هیچ جای دنیا بانکها محبوب نیستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۹    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه حدود 10 درصد تراکنش های بانکی در شعبه بانک ها انجام می شود، گفت: این تراکنش ها به شبکه های دیگر مانند خودپردازها و پوزهای فروشگاهها منتقل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۹    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به اینکه سیاست بانک مرکزی موجب شد ارز به جای تک نرخی، سه نرخی شود، از برخی مفاد دستورالعمل جدید بانک مرکزی درمورد بازار ارز انتقاد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۹    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی از ترسیم نقشه راه بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت: مردم از بانکها رضایت ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۳    
هند در حال آماده کردن هیئتی برای اعزام به ایران است تا از سهم خود از بازار برنج ایران در برابر شرکت های پاکستانی دفاع کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۳    
المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شبکه بانکی کشور با حضور بانک های دولتی و خصوصی در رشته های مختلف فرهنگی و ورزشی برگزار شد و در پایان، تیم بانک صادرات ایران موفق شد با کسب 19 امتیاز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۸    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه مثبت بود و 72 واحد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۸    
اینکه مسئولان این دولت بارها می گویند در دولت قبل متوسط 75 هزار شغل ایجاد شده، نتیجه استدلالی غلط و بازی با آمار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۸    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی ظهور پدیده FinTechها را از جمله مصادیق و روندهای ایجاد تغییر در صنعت بانکی خواند و گفت: نوآوری های ساختار شکن فین تک ها از مصادیق ایجاد تحول در صنعت بانکی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
وزیر ارتباطات با اشاره به توسعه شبکه ملی اطلاعات گفت: امروز شاهد آن هستیم که شبکه ملی اطلاعات وارد عرصه های جدیدی شده است و امروز در این حوزه بیش از 100 هزار شغل در کشور ایجاد شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۳    
روش کامپوزیت ونیر در ترمیم ترک خوردگی، انحراف و فاصله غیرطبیعی دندان ها کاربرد دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۸    
شب گذشته رامبد جوان با میزبانی از مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مهمان خانه های مردم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۳    
اگرچه بانک ها در تلاشند تا دادن سود بانکی را شرعی نشان دهند؛ ولی نگاهی به نظر مراجع محترم تقلید، ظرافت های دیگری را در این موضوع گوشزد می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۸    
وزارتخانه در راستای تعادل بخشی به بازار گوشت طرح توزیع گوشت قرمز تازه گوسفندی را در دستور کار خود قرار داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۸    
در حال حاضر وضعیت خوبی در زمینه ذخایر آب در سدها نداریم و تمامی سدهایی که با هدف تأمین شرب احداث شده اند، در وضعیت نامناسبی قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۳    
مدلینگ جوان در جریان جراحی زیبایی جان خود را از دست داد. " ملانیا مونتگرو " مدلینگ مشهور کشور اکوادور بر اثر ایست قلبی در جریان جراحی پلاستیک جان خود را از دست داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۳    
حداقل سازی هزینه و حداکثر سازی سرعت گردش پول و تامین نقدینگی بدون افزایش پایه پولی از دیگر اهدافی است که بانک مرکزی در راستای تحقق آن گام بر می دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۳    
زنجیره تولید کشاورزی از مزرعه تا سفره حلقه گمشده این بخش بوده و باید گفت که تولید بدون این زنجیره بی فایده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۳    
نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده بیش از هزار و 300 تومان خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که تضمین دولت برای ارائه تسهیلات برای توسعه ناوگان قطار حومه ای ضروری است، گفت: اگر این تضمین وجود نداشته باشد، هیچ سرمایه گذاری صورت نخواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی اظهار امیدواری کرد که با رواج سریع تر کارت های اعتباری، سطح رضایت مردم از نظام بانکی افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۸    
: معاون وزیر جهادکشاورزی از عرضه گوسفند، گوشت تاره و منجمد به قیمت کیلویی 22 هزار و 500 تومان در بازار مصرف برای شکستن قیمت ها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۲    
بیش از 63 درصد آب مجازی صادراتی ایران از منابع آب آبی تامین می شود در حالی که عمده آب مجازی وارداتی ایران از محل آب سبز است؛بدین معنی که تراز تجاری آبی ما به ضرر منابع آب زیرزمینی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۲    
استاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به 30 ویژگی نروژ، عنوان کرد: تا سال 2025 مصرف بنزین برای خودروها در این کشور به پایان می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۷    
طبق توافق،از ژانویه کاهش تولیدنفت اوپک آغاز می شود؛ با این حال برخی کارشناسان پیش بینی می کنند که ممکن است کشورهایی مانع اجرای این توافق شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۳    
بانک سینا با ایجاد غرفه در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، میزبان شرکت کنندگان این همایش است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۸    
حوزه سرمایه انسانی بانک کشاورزی در راستای اهداف و سیاست های جدید خود با هدف پشتیبانی مستمر، افزایش رضایتمندی و بالابردن انگیزه در کارکنان این بانک که نهایتا بهبود خدمت رسانی به مشتریان را درپی خواهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۸    
گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 بانک صنعت و معدن، ضمن ارتقا از نسخه 2008 به نسخه 2015، برای یک سال دیگر تمدید شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۸    
بانک کشاورزی با حضور در اولین جشنواره ملی کشاورزی ایران که همراه با معرفی نمونه های کشوری بخش کشاورزی روز دوشنبه 13 دی در مرکز همایش های بین المللی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۸    
از ابتدای طرح مسکن مهر، تا پایان آبان ماه سال جاری مبلغ 504 هزار و 159 میلیارد ریال تسهیلات منعقد شده و میزان وصولی های این طرح نیز تا تاریخ مورد اشاره مبلغ 115 هزار و 123 میلیارد ریال است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۳    
عضو هیات مدیره بانک سپه از رشد 31 درصدی فعالیت های ارزی این بانک در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک در حمایت از اصحاب فرهنگ کشور خبر داد و گفت: بانک شهر حمایت از ارتقای فرهنگ کشور را بدون توجه به نگاه اقتصادی دنبال می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۸    
بانکداری ایرانی - شاپرک به شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت مانند "آپ" ابلاغیه جدیدی را در مورد تراکنش های خرید شارژ و پرداخت قبض حوزه USSD صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۳    
بانکداری ایرانی - بانک مهر اقتصاد در سالهای اخیر در پرداخت تسهیلات و قرض الحسنه و همچنین جذب سپرده رشد جالب توجهی را تجربه کرده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۳    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه خرید تضمینی به روش سنتی بدترین روش حمایت از تولیدکننده است، گفت: از توانایی های بالقوه بخش کشاورزی استفاده درست نمی کنیم و در این زمینه شاهد کم توجهی هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۳    
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از دادستان کل کشور درخواست کرد تا دادگاه های تجاری تشکیل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۳    
معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: 95 درصد بخش کشاورزی در ایران به صورت خصوصی اداره می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره بخشنامه دیروز خود در خصوص گشایش اعتبارات اسنادی با دلار 3 هزار و 600 تومانی گفت: در روزهای آینده نرخ ارز کاهش خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۸    
به گفته تحلیل گران اقتصادی، افزایش ارزش روبل در مقابل دلار آمریکا در سال 2016 میلادی به عنوان یکی از بهترین عملکردهای ارزی در جهان شناخته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه بانکها باید سرعت تحولات در حوزه بانکداری الکترونیک را بیشتر کنند گفت: بانکداری الکترونیک در ایران کهنه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۳    
وزیر امور اقتصاد ودارایی با تأکید بر اینکه دولت از وضعیت معیشت مردم رضایت ندارد، گفت: رشد اقتصادی تابستان 9.2 درصد بوده که البته دولت به دنبال تداوم و استمرار این رقم در فصول آتی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۳    
امروزه نقش روابط عمومی بر بنگاههای اقتصادی و پیشبرد اهداف اقتصادی در کشورها را نمی توان نادیده گرفت و از آن غافل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۸    
جرائم مطالبات معوق بانک با شرایط اعلام شده جدید مورد بخشش قرار می گیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۳    
به استناد دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف افزایش ضریب امنیت تراکنش ها در سامانه های USSD، از ابتدای دی ماه سال جاری، امکان اتصال به سامانه پیوند از سوی بانک ملت فراهم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۸    
جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان تهران به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف شعب در جذب منابع، تخصیص مصارف و پیگیری وصول مطالبات با حضور توکلی مدیر امور استان ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۲۳    
رییس جمهوری دیشب وعده اتمام مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم را داد، اما آیا با توجه به پیشرفت فیزیکی این طرح از آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون می توان به اتمام آن تا مرداد سال آینده امیدوار بود؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۲۳    
با وجود آن که موافقنامه پاریس سندی غیر الزام آور معرفی شده است، اما در متن اصلی موافقتنامه، تحقق اهداف مربوط به تعهدات میلیارد دلاری کشور کاملا الزام آور بیان شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۱۸    
تعریف پول به عنوان کالاهای خصوصی و یا تعریف آن به عنوان کالای عمومی تاثیرات متفاوتی بر نتایج آن خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۸    
در طول سال های گذشته یکی از اصلی ترین سیاست هایی که وزارت راه و شهرسازی برای عرصه ریلی کشور در نظر گرفته، بحث افزایش توان رقابتی این بخش با دیگر حوزه های حمل و نقل است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۸    
دستمزد سال 96 کارگران را بر مبنای نرخ تورم سال 95 تعیین می کنند، در حالی که افزایش قیمت ها سه ماهه اول هر سال خود را نشان می دهد و حقوق کارگران همان هفته اول تمام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۸    
مشترکان متعددی هستند که سیم کارتی را برای مدتها استفاده کرده اند، اما این سیم کارت به طور قانونی به نام آنها نیست و در صورتی که به هر دلیل دچار مشکل شود، فرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۳    
یکی از وجوه اختلاف نظر وزارتخانه های نفت و صنعت درباره نحوه تعیین قیمت خوراک پتروشیمی این است که وزارت صنعت که بر کاهش قیمت پتروشیمی اصرار دارد بر این باور است که سود حاصل از پایین بودن قیمت خوراک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۰۳    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور از بهبود وضعیت دریاچه ارومیه، خبر داد و گفت: نسبت به سال قبل تراز دریاچه ارومیه 32 درصد مثبت اعلام شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۷:۵۸    
شهردار اوشان، فشم و میگون با تاکید بر لزوم مسئولیت پذیری همه دستگاه های دولتی گفت: باید در شهرها علاوه بر شهرداریها سایر دستگاه ها نیز وظایف خود را به درستی انجام دهند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۷:۵۳    
رییس انجمن واردکنندگان خودرو از توقف ثبت سفارش واردات خودروهای مونتاژ شده در آمریکا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۷:۵۳    
مدیرکل موزه ملی ایران اعلام کرد، آثار استردادی ایران از ایتالیا که حدود سه ماه پیش و پس از 9 سال به ایران برگردانده شدند، فردا سه شنبه (14 دی) در موزه ملی ایران به نمایش درمی آیند.