پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 6 اسفند 1395 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1395 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 تیر 1395 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1395 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1395 بانکداری ایرانی 30 مهر 1395 بانکداری ایرانی 30 آبان 1395 بانکداری ایرانی 30 آذر 1395 بانکداری ایرانی 30 دی 1395 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1395 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 3 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 4 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 5 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 6 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 7 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۵    
اکران عمومی فیلم "فروشنده" اصغر فرهادی در شهر لندن به دعوت صادق خان شهردار لندن
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
حملات باج افزاری هفته های اخیر نشان می دهد که مهاجمان با سوءاستفاده از نسخه های آسیب پذیر سرویس Remote Desktop و یا رمز عبور ضعیف وارد سرور می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۵    
امارات متحده عربی نامه ای در اعتراض به بی احترامی کارکنان فرودگاه ریگا به سفیر جدید این کشور و مصونیت دیپلماتیک به وزارت خارجه لتونی، ارسال کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
نماینده مردم تاکستان درمجلس با بیان اینکه بسته بندی شکیل و خرید به موقع کشمش از کشاورز از مولفه های جدانشدنی صادرات کشمش در بازار جهانی به شمار می آید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۷    
رئیس کل بیمه مرکزی از الزامی شدن تهیه و ارایه صورت های مالی شرکت های بیمه بر اساس استانداردهای بین المللی گزارشگری IFRS خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۷    
نشست هم اندیشی برای اختصاص کمک های مردمی جمع آوری شده توسط بانک سینا در مناطق محروم با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل بانک سینا، نماینده دادستان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۷    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه 3 شبکه بزرگ مفاسد اقتصادی با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شدند، گفت: در 3 ماه اخیر حدود 157 کانال تلگرامی که ارتباط های مستهجن برقرار می کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۷    
شهردار تهران با اشاره به دو معضل ریا و ربا به عنوان خطری برای جامعه اسلامی گفت: اگر در جامعه ای این دو وجود داشته باشد، نشان از جنگ با خداست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
وزیر بهداشت با تقبیح برخی بی اخلاقی های رسانه ای، به انتشار کلیپی علیه جامعه پزشکی واکنش نشان داد و گفت: با سلب اعتماد مردم از یک بخش، همه کشور زیان می بیند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۲    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نیمه شب گذشته افراد مسلح ناشناس یک معلم سراوانی را در پی اختلافات طایفه ای به قتل رساندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تهدید فدراسیون فوتبال و تیم ملی اصلا وجود ندارد و این بحث فضاسازی است، تاکید کرد: هیچ خطری فوتبال ملی را تهدید نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه هاشمی به وحدت اصلاح طلبان اعتقاد داشت، گفت: وی در انتخابات 92 توانست این نقش را ایفا کند و فوت هاشمی باید ما را قوی کند تا با حفظ وحدت این مسیر را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۷    
در آخرین بروز رسانی اینستاگرام افراد می توانند به صورت آلبوم ده عکس را در یک پست منتشر کنند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۷    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به نرم افزار اسنپ اشاره کرد و گفت: اسنپ یکی از موارد موفق در صنایع و اقتصاد خلاق به حساب می آید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۷    
اولین گزارش فصلی شورای حکام در سال 2017 درباره اجرای برجام در ایران عصر روز جمعه در اختیار 35 عضو این شورا قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۲    
در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری که امروز در مجتمع آدینه برگزار شد، اعضاء به اتفاق ارا تصویب کردند که مصطفی کواکبیان نامزد ریاست جمهوری دوازدهم شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: دانشگاه ها باید نقش و تاثیرگذاری بسیاری در اشتغال برای جوانان داشته باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایران گفت: متاسفانه هر روز نزدیک به 10 نفر در صف انتظار پیوند عضو فوت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۲    
در روزهای گذشته تشکل های صنفی فرهنگیان با صدور بیانیه های جداگانه از کمپین بودجه عادلانه که در فضای مجازی به راه افتاده است. حمایت کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۷    
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: نباید دود این اختلاف به چشم بخش خصوصی برود. نمی توان گفت بعد از 2 سال این پنجره تعطیل شود و یکی دیگر ایجاد شود چون متولی آن تغییر پیدا کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
سید مهدی رحمتی بابت پذیرفته نشدن درخواست فرجام خواهی محرومیتش به شدت شاکی شده و مسوولان فوتبال را تهدید به افشاگری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
برندگان مراسم ششمین دوره کتاب سال سینما مشخص شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
اصغر فرهادی، انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری را به نمایندگی از خود و فیلم فروشنده برای شرکت در مراسم اسکار به آکادمی معرفی کرد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
معاون وزیر نیرو گفت: 48سد با ظرفیت 13 میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آب در سال جاری در مناطق مختلف کشور به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۷    
ایران و اندونزی دو کشور مسلمان در حال توسعه در غرب و جنوب شرق آسیا اشتراک های فراوانی دارند و این اشتراک ها هزاران فرصت به ویژه در حوزه تجارت و انرژی برای دو کشور فراهم کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۷    
دنیا به سرعت درحال تغییر است و کشورها برای عقب نماندن از تغییراتی که نمی توان مانع آنها شد باید بتوانند به فناوری های جدید دست یابند تا زندگی و رفاه را برای مردم خود تامین کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۲    
غولی بانکی رویال بانک اسکاتلند روز جمعه اعلام کرد که در سال گذشته 2016 میلادی نزدیک به 7 میلیارد پوند زیان مالی متحمل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۲    
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت که به دلیل سکون نسبی هوا در 3 روز آینده، شاهد افزایش غلظت آلاینده ها و ناسالم شدن هوای استان خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۷    
'ملک سلمان بن عبدالعزیز' پادشاه عربستان سعودی در تور آسیایی خود روز یکشنبه آینده در صدر هیات 600 نفره وارد مالزی می شود تا در میان ناکامی های خود در منطقه خاورمیانه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۷    
- روسیه با بیش از 17 میلیون کیلومتر مربع مساحت از اروپا گرفته تا آسیا و قطب شمال از دو بلای غیرطبیعی آتش سوزی و سوانح پرشمار رانندگی با قربانیان بسیار رنج می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
هوآوی واچ 2 طراحی کاملاً اسپرتی را به ارمغان آورده و چند روز قبل از رونمایی تصاویر رسمی آن منتشرشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۷    
دو روز مانده به MWC یا همان کنفرانس سالانه موبایل در بارسلونای اسپانیا، خیل عظیمی از لورفتن ها پیش از مراسم های رسمی شکل گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۷    
حساب کاربری کمند امیرسلیمانی در اینستاگرام هک شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۲    
محسن مسلمان جایی در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
دانشمندان چینی توانستند علت وجود تفاوت در شکل و تعداد الماس های مکعبی و شش وجهی را کشف کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۲    
بررسی های گروه کردیت سوییس از بهترین بازارهای جهان طی 117 سال نشان می دهد که کشورهای غنی از کالا مانند آفریقای جنوبی، استرالیا، ایالات متحده آمریکا و کانادا بهترین بازارهای سهام بودند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۷    
رییس اداره حفاظت از محیط زیست پلدختر گفت: سمندر لرستانی گونه ای بسیار زیبا و کمیاب که در معرض خطر انقراض ویا بحرانی قرار دارد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۷    
کریم انصاری فرد با دو گلی که شب گذشته برای تیمش در لیگ اروپا به ثمر رساند، توانست عنوان بهترین بازیکن مرحله یک شانزدهم نهایی را از آن خود کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۲    
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آیه ای از قرآن گفت: بهترین زن، زنی است که نامحرم او را ندیده باشد. امروز که گاهی مطلع می شویم در همین اصفهان عروسی ها و جشن ها و مراسم مختلط و مبتذل برگزار می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
کارلوس کی روش، سرمربی شهیر تیم ملی ایران که برای دیدن یکی از بازیکنان دورگه جدید به انگلیس رفته بود در ادامه این سفر خود به هلند رفت و با رضا قوچان نژاد، مهاجم ملی پوش کشورمان ملاقاتی داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
وجود 800 خانه تاریخی در شهر تبریز به نوعی این شهر را به عنوان پایتخت و ویترین خانه های تاریخی در ایران تبدیل کرده که معرفی این آثار و ابنیه تاریخی که هم اکنون به موزه تبدیل شده اند باعث رونق یافتن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
مجلسی ها روز گذشته تغییری در قیمت حامل های انرژی لحاظ نکردند و این موضوع از دو بعد اقتصاد و اجتماعی قابل توجه است زیرا علم اقتصاد با توجه به بازارهای همسایه بر آن تاکید دارد که قیمت ها رشد کند اما ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
شهردار زاهدان با اشاره به همکاری گسترده بانک شهر در حمایت از پروژه های عمرانی این شهر، حمایت این بانک را راهگشای مشکلات شهری در زاهدان دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
دهستان سولقان، سنگان، کشار، کیگا، وردیج، واریش و امامزاده داوود قسمت هایی از منطقه کن هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
مدیر دفتر برنامه ریزی طرح های آب و فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بیش از 120 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تمامی طرح های آب و فاضلاب روستایی در کشور نیاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
در فاصله ای کوتاه تا مراسم اعلام برندگان هشتادونهمین دوره جوایز اسکار نگاهی خواهیم داشت به فیلم ها و سینماگرانی که بیشترین شانس را برای تصاحب مجسمه های طلایی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۰    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان این که امسال افزایش قیمتی در بازار نخواهیم داشت گفت: پیش بینی ها از بازار امسال این است که هیچگونه افزایش قیمتی را در بحث آجیل و خشکبار کشور شاهد نباشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت بیمه سرمد گفت: نرخ شکنی ها شرط ماندن در بازار رقابت شده است، شاید لازم بود زمان بیشتری به اجرایی شدن آزاد سازی اختصاص یابد و شاید در این کار عجله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
بر همین اساس از اشتیاق بانک های مالزیایی برای افتتاح حساب به رینگیت برای بانک های تجاری ایران استقبال می کنیم و در صورت نیاز می توان در نقل و انتقالات ارز از یوان چین و یا ین ژاپن نیز بهره گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
بانک مرکزی اعلام کرد، نرخ تورم در بهمن ماه 1395به 8.7درصد رسید که نسبت به دی ماه 0.1درصد افزایش نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۵    
در حالی وزارت کار تعطیلی 30 اسفند را تکذیب و آن را منوط به تصمیم هیات وزیران دانست که لحظه تحویل سال 96 ساعت 13 و 58 دقیقه روز 30 اسفند است و ظاهراً کارمندان و کارگران برای این روز باید مرخصی بگیرند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1396 ساعت 8 صبح امروز(جمعه) همزمان در تهران در 54 شهرستان کشور آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای نوآورانه از جمله اسنپ و تپسی گفت که مانع تراشی برای این شرکت ها مانع رشد کارآفرینی و خلاقیت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را در رابطه با افزایش تعرفه های درمانی در سال 96 ارائه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
دانشگاه آکسفورد قصد دارد اولین پردیس خود را در خارج از خاک انگلیس تاسیس کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
آثار هنرهای تجسمی گروهی از هنرمندان همزمان با روز درختکاری و تولد دوباره طبیعت با عنوان ازدواج رنگ ها به نمایش گذاشته می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
آخرین خورشیدگرفتگی سال 95 در حالی در روز یکشنبه، 8 اسفندماه رخ می دهد که این پدیده زیبای نجومی از ایران قابل مشاهده نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان اینکه استفاده از مالچ رُسی به جای مالچ نفتی برای مبارزه با ریزگردها آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
در حالی که مصرف کنندگان از خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو چندان راضی به نظر نمی رسند، چهار شاخص در ارزیابی وضعیت این خدمات مورد بررسی قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
مشترکان تلفن همراه در مواردی از قطعی های مکالمه گلایه هایی دارند. این در حالی است که مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که بیش از 90 درصد مکالمات اپراتورها با موفقیت به انجام می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۵    
وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف دولتی در سال 1395 در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و برای خروج از رکود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
در حال حاضر بیمارستان ها نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان از بیمه ها طلب دارند و اگر این مشکل به سرعت حل نشود، دور از انتظار نیست که ارائه خدمت در بیمارستان های وزارت بهداشت مختل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
درحال حاضر حدود 30 مرکز درمانی و بیمارستان که در مدیریت پسماند و تفکیک زباله مشکل داشتند تذکر گرفته اند و پیگیری می کنیم تا مشکلات زیست محیطی خود را حل کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
آموزش و پروش به جای اینکه به فکر کسب درآمد از سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان باشد، آن را به متخصصیانش واگذار کند و به فکر آموزش بچه ها باشد؛ این کار آموزش و پرورش غیرقانونی است.