سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۴:۴۱Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 3 فروردین 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۴    
دیوید بکهام نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در دنیای مد و فشن نیز حرف اول را می زند. این روز ها او و خانواده اش یکی از سرشناس ترین فعالان دنیای مد و لباس به شمار می روند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۹    
، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد به دلیل شرایط نامساعد جوی تردد در 11 محور مواصلاتی کشور ممنوع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۷    
پلیس مرزبان پرو از کشف بیش از 1.417 کیلو کوکائین در فرودگاه بین المللی خود خبر داد. این مواد مخدر با آرم و نام مسی بسته بندی شده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
با ابلاغ آیین نامه جدید دوره دکتری به دانشگاه ها ، دانشجویان این مقطع از سال جدید در شرایط مطلوب تری تحصیل خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۴    
در حال حاضر برای خرید خانه در مناطق شمالی شهر تهران مانند سعادت آباد باید حدود 560 میلیون تومان هزینه کرد این در حالی است که برای خرید مسکن در شرق تهران و محله تهرانپارس باید حدود 170 تا 180 میلیون ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۶    
از25 اسفند 1395 تا امروز، 103 هزار و 867 نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۳    
پسربچه 11 ساله ای در روستای پاقلعه منطقه گنجوان قربانی بازی با اسلحه ساچمه زنی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۰    
من بدترین اتفاق را رکودی می بینم که در کشور حاکم است و ما باید برای خروج از این رکود مدیریت در کشور را اصلاح کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۷    
این قاضی در سال 2012 علیه ایران حکم صادر و اعلام کرد این کشور باید 2 میلیارد دلار به قربانیان حوادث 11 سپتامبر و 5 میلیارد دلار غرامت بپردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۸    
پورشه به طور میانگین از فروش هر خودروی خود 17 هزار دلار سود عملیاتی کسب می کند؛ این رقم نسبت به سایر خودروسازان دیگر بیشتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۶    
کورتیس اسکاپاروتی فرمانده نیروهای ناتو در اروپا روز پنجشنبه در واکنش به حمله تروریستی روز چهارشنبه لندن گفت: قاره اروپا اکنون یکی از خطرناک ترین مکان های جهان شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۹    
دو عنوان کتاب از مجموعه خاطرات سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس به نام های "هجوم به تهاجم" و "نبرد سید جابر" چاپ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۶    
معاون گردشگری کشور پُرطرفدارترین مقاصد مسافران نوروزی را معرفی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران دوشنبه هفته آینده به روسیه می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۳    
معاون گردشگری کشور با اشاره به ثبت 9 میلیون نفرشب اقامت در کشور تا اول فروردین از تخفیف 30 درصدی هتل های مشهد تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۸    
به منظور یکپارچه سازی روند توسعه آموزش عالی درمراکز غیر دولتی ، مصوبه شورای گسترش آموزش عالی در خصوص تعیین شاخص های صدور مجوز رشته در کلیه زیر نظام های غیر دولتی – غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۶    
رییس جمهور فرانسه امروز(پنجشنبه)از نمایشگاه کتاب پاریس و غرفه ایران دیدن کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۳    
کشورهای اروپایی باید در آینده منتظر اقدامات تروریستی بیشتر از سوی اتباع کشورهایشان باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۱۲    
فوساتی که فکر می کرد کارلوس کی روش با حرف هایش عصبی می شود ، رودست خورد!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۹    
فصل 95-96 برای استقلال و منصوریان دو روی یک سکه بود. نیم فصل اولی پر از التهاب و بی ثباتی که جایگاه شخص سرمربی تیم را کاملا به خطر انداخته بود و هیچ تضمینی برای بقای او وجود نداشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۶    
علی قائم مقامی یکی از تهیه کنندگان سینما برای ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با همراهی کیومرث پوراحمد به فرمانداری تهران رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۳    
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت گفت: سال گذشته دولت با کسری بودجه مواجه نشد و منابع بودجه از طریق درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرگی و واگذاری دارایی های مالی و اوراق محقق شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
گفتند استعفا بدهید (از تلویزیون) و تقاضای بازنشستگی کنید. من هم تقاضا کردم. سال 59 توی روزنامه نوشتند داود رشیدی پاکسازی شد، نه حقوق دادند و نه...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۷    
مستند پرتره عباس کیارستمی فروردین امسال در پنج سالن سینمایی تهران و چهار شهرستان میزبان علاقه مندان به سینما و این هنرمند فقید است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۴    
حال مهاجم جوان نفت پس از تصادفی سنگین بهتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۴    
توافق بر سر قیمت گاز صادراتی ایران به هند امکان پذیر نخواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۴    
کریستین مونجیو رییس هیات داوری بخش سینه فونداسیون و فیلم های کوتاه هفتادمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کن شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۵    
گمرک ایران اعلام کرد: با توجه به اینکه پنجم فروردین اولین روز کاری ادارات است واولین موج بازگشت مسافران نوروزی است، میزان استقرار نیرو در مبادی ورودی افزایش خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۲    
سازمان هواپیمایی کشوری از انجام 6447 پرواز داخلی و خارجی از روز 25 اسفند95 تا 2 فروردین 96 خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۹    
انتظار داریم با کمک مشترکان تهرانی بتوانیم حداقل 200 مگاوات در تابستان سال 96 مدیریت مصرف داشته باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۶    
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: 600 گشت ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی در سطح کشور با حضور فعال در عرصه های کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییرکاربری و تخریب اراضی برخورد خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۳    
معاون وزیر جهادبابیان اینکه برخی روزها که کشتارگاه ها تعطیل هستند،باید عرضه مرغ منجمد افزایش یابد،گفت:حضور دولت دربازار گوشت قرمز تا زمانی ادامه دارد که قیمت ها به حدود31هزارتومان کاهش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی با تشریح مشکلات ساختاری اقتصاد ایران، وجود دارایی های سمی در نظام بانکی، بدهی های دولت به اقتصاد و نرخ بهره وری اقتصاد ملی را سه بحران اقتصادی کشور عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۰    
مشاور سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به جزئیات نشست های خبری محسنی اژه ای در سال گذشته، گفت: بیشترین سوالات مطرح شده پیرامون مفاسد اقتصادی بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۷    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از الزام اپراتورهای ارتباطی برای پاسخگویی به مشترکان در طول ایام عید نوروز خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۴    
یک اقتصاددان با اشاره به اینکه اقتصاد ایران نیازمند رفع مشکلات ساختاری با بکارگیری اقتصاد خرد است گفت: تنها راهکار رونق اقتصاد تدوین نقشه راه است که باید از سوی مشاوران اقتصادی طراحی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۸    
سنندج- وجود 75 بقعه متبرکه و امامزاده واقع در مناطق روستایی و شهرهای مختلف استان کردستان بهترین فرصت در راستای توسعه و تقویت گردشگری مذهبی در این استان به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۲    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی و خشونت بار در لندن را محکوم و با خانواده قربانیان و آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۶    
مناطق آزاد برای اقامت مسافران در اقامتگاه های بومی طرحی را به نام کاشانه مهمان اجرا می کند که در آن مسافران با زندگی بومی اهالی یکی از مناطق آزاد آشنا می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۶:۰۳    
گسترش فرهنگ معمولا در طی تمدن به طور کلی همراه با یک نوع مبارزه با طبیعت و تبدیل امر طبیعی به امر تصنعی بوده است. نوروز دعوتی است برای بازگشت فرهنگ به طبیعت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۴    
فرانک والتر اشتاین مایر روز چهارشنبه پس از ادای سوگند به عنوان رئیس جمهوری جدید آلمان خطاب به آنکارا هشدار داد که عدم پیروی از اصل حاکمیت قانون و آزادی رسانه ها موجب خواهد شد تا هر آنچه که طی سال ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۴    
میزان صادرات فرآورده های نفتی ایران در روزهای پایانی سال 1395 به 450 هزار بشکه در روز رسید و کشورهای مختلفی از سرتاسر دنیا، از جمله کشورهای اروپایی میزبان این محصولات بودند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۴    
ایمان اسلامیان/کارشناس و تحلیلگر بانکداری
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۴    
دوین نونس رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه تایید کرد که نهاد های امنیتی آمریکا در جریان عملیات های تجسسی خود بصورت تصادفی مکالمات اعضای تیم انتقالی ترامپ را شنود کرده بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی می گوید: اصلاً مسکن مهر بودجه دولتی نداشت که بخواهیم قطع کنیم. بودجه آن از طریق تسهیلات بانکی و خود منابع متقاضیان تأمین شده و می شود و این کاملاً بحث غلطی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۸    
تحلیل مجله گلوبال فاینانس نشان می دهد کشورهای آفریقایی در میان فقیرترین کشورهای جهان قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۸    
تغییر اقلیم باعث شده تا حدود 25 میلیارد مترمکعب تبخیر منابع آب افزایش یابد و میزان روان آب های کشور نیز 20 درصد کاهش داشته باشد که این مساله می تواند تهدیدی برای زیست نسل حاضر و نسل آینده به شمار آید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۸    
هواداران گروه تروریستی داعش از حادثه ای که بعدازظهر چهارشنبه در مقابل پارلمان بریتانیا رخ داد، ابراز شادمانی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
انتشار ویدئوی مربوط به مراسم عروسی در یکی از طوائف یعودی در سرزمین های اشغالی موجی از ابراز تعجب از سوی کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۵    
یک فعال محیط زیست راهکارها و توصیه های برای سفرهای نوروزی مسئولانه بیان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۲    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 1.9 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: در 10 محور کشور به دلیل مداخلات جوی ممنوعیت تردد اعمال می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۲    
رئیس مرکز فرماندهی کنترل وترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد که ترافیک درجاده کرج -چالوس ازمیدان امیر کبیر کرج تا تونل شماره پنج این مسیر سنگین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۲    
یک سرتیپ ارتش سوریه با بیان این که گروه های تروریستی هیچ امکانی برای کسب دستاورد نظامی در شرق دمشق ندارند، تاکید کرد رژیم سعودی و ترکیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۶    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش از 443 کالسکه بچه و اجزای آن از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۶    
تجارت ایران و کویت نشان می دهد که طی 10 سال گذشته صادرات ایران به کشور مذکور از سال 1384 تا 1389 دچار کاهش شدید بوده و مجددا جریان واردات از ایران و از سال 1392 احیا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خودروسازان در سال جدید باید به سمت رقابتی شدن حرکت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۷    
استان لرستان یکی از استان های غربی ایران بوده و این استان سرزمینی با آب و هوای معتدل و کوهستانی است که بین 46 درجه و51 دقیقه تا 50 درجه و22 دقیقه عرض شمالی در کوههای زاگرس میانی واقع شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۵۱    
در نشست های خبری سخنگوی دستگاه قضا از آغاز تا نیمه سال گذشته در مجموع 2 هزار 616 سوال پاسخ داده شده که 381 سوال مطرح شده از سوی اصحاب رسانه برای سال 95 بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۸    
وضعیت راه های کشور در روز پنجشنبه سوم فروردین ماه اعلام شده است تا مسافرانی که قصد سفر در این روز را دارند از وضعیت راه با خبر باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۲    
از ماه اکتبر سال 2014 عربستان سعودی سیاست متفاوتی را در قبال بازار نفت در پیش گرفت و حاضر نشد در راستای حفظ بهای نفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۹    
نیروهای ائتلاف آمریکایی و شبه نظامیان کُرد عملیات هلی برن برای محاصره شهر رقه به عنوان پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش به اجرا گذاشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۹    
در پرونده کانون ازدواج آسان 80 میلیارد ریال کلاهبرداری شده که 50 میلیارد ریال آن از طریق دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان و خانواده های متهمان به مالباختگان پرداخت شد و در اواخر بهمن ماه حکم این پرونده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۶    
فرمانده کل سپاه در کتاب "کالک های خاکی" گوشه ای از خاطراتش درباره فضای دانشجویی ابتدای پیروزی انقلاب را بیان می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۶    
در سال 95 بیش از 1600 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد که از این مقدار میزان 1 هزار 182 کیلوگرم آن مربوط به خرم آباد بوده است.