پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۲:۵۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۵    
تصاویری از مشهد مقدس و حرم رضوی در 160 سال پیش. این تصاویر منسوب به لوئیجی پشه عکاس ایتالیایی (1818–1891) است و گمان می رود که بین سال های 1840 و 1860 به ثبت رسیده باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۸    
عکسی از نازنین بنیادی بازیگر ایرانی الاصل هالیوودی به همراه مادرش آماده شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۵    
گردشگر استرالیایی که با خودروی شخصی خود از کشورهای مختلف عبور کرده و به ایران رسیده بود در جاده های استان گلستان تصادف کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۹    
بزرگترین سامانه تلویزیون تعاملی و سامانه آموزش الکترونیکی اصناف کشور با همکاری و سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی همراه اول و هلدینگ توسعه اعتماد مبین توسط رئیس جمهور رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۱    
معمولاً متخصصان توسعه، برای پیش بینی و پیشبرد برنامه های توسعه و ترقی کشور عوامل مختلفی را معرفی و بررسی می کنند که از آن جمله عوامل مدیریتی مانند برنامه ریزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۵    
در روز قدس همه آمدند تا به جهانیان نشان بدهند انقلاب زنده است و شعار و موضوع فلسطین را نه تنها فراموش نکرده ایم بلکه با قدرت بدنبال تحقق آن هستیم. اما این روز حاشیه هایی جزیی داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۵    
یکی از سؤال هایی که همواره در میان ملت های خاورمیانه مطرح می شود این است که چرا خاورمیانه برای آمریکا و غرب این قدر مهم است؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۲    
به رغم زحمت قابل تقدیر جامعه پزشکی برای کاستن از درد و رنج بیماران، متاسفانه گاهی هم شاهد اخباری مبنی بر تقصیر یا قصور پزشکی منجر به فوت یا نقص عضو یا منافعی از مریض، می باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۹    
هرچند هنوز دوسوال اصلی نقل و انتقالات قرمزها پاسخ ندارد امادلگرمی این تیم همچنان به پرفسور روی نیمکت است مردی که جدایی طارمی و بیرانوند را هم مشکل ساز ندانسته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۵    
با توجه به نزدیکی بنادر استان بوشهر با بنادر کشور قطر، صادرات مواد غذایی از بنادر دیر، بوالخیر تنگستان و گناوه به قطر افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۹    
اعضای خانواده هنرمند شریفی نیا پس از سال ها در کنار یکدیگر و در قاب دوربین قرار گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۱۷    
شاخص کل فرابورس ایران از آغاز امسال بازدهی بیش از 3 درصدی را ثبت کرد و خردادماه نیز تقویت تامین مالی خصوصی بخش فرهنگ و هنر رقم خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۳۵    
نیمار، ستاره برزیلی تیم بارسلونا ، در گفتگو با خبرنگاران در سائوپولو اعلام کرد دوباره از نامزد هنرپیشه خود، برونا مارکزین، جدا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۵    
کاربران شبکه های اجتماعی عربستان سعودی لحظاتی پیش فیلمی منتشر کردند که گفته می شود شب گذشته زمان عملیات پلیس و نیروهای امنیتی در یکی از مناطق مکه علیه تروریست ها ضبط شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۹    
به دنبال کاهش قیمت نفت و سبقت گرفتن هزینه ها از میزان درآمدهای عربستان، ذخایر ارزی این کشور طی 3 سال گذشته 246 میلیارد دلار آب رفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۶    
بانکداری ایرانی - مدیرعامل صندوق ضمانت سپرده ها با اشاره به ضمانت سپرده های بانکی تا سقف 100 میلیون تومان توسط بانک مرکزی گفت: 99.5 درصد سپرده گذاران از نظر تعداد، مشمول تضمین ضمانت سپره ها هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۰    
به نظر می رسد رئیس جمهور آدرس خصوصی سازی را کاملا گم کرده است، چرا که به گواه همه صاحب نظران و مسئولان و از آنها مهم تر آمار و ارقام واگذاری ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: برخورد عراقی ها در تجارت با ایران سلیقه ای، حزبی و منطقه ای است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۸    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز اعلام کرد تقاضای قطر برای خرید 10 درصد از این شرکت را رد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: تا 31 خرداد ماه بیش از 700 هزار اظهارنامه مالیاتی مربوط به صاحبان مشاغل دریافت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۲    
در پی افزایش تقاضای واردات برنج از سوی ایران قیمت برنج در بازار جهانی به بالاترین قیمت در 3 سال گذشته رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۹    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی گفت: علت برگشت خوردن هندوانه و گوجه فرنگی ایرانی از عمان باقی مانده سموم نیست بلکه نداشتن گواهی باقی مانده سموم است که وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه اطلاع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۲۰    
معاون مخابرات منطقه تهران در پاسخ به پیگیری اختلال ادامه دار اینترنت 512 کیلوبیتی نامحدود، اعلام کرد: سرعت ارائه شده طبق مصوبات قانونی است و با توجه به ضریب اشتراک 8 سرویس نامحدود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۱    
اگرچه مال باختگان موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز حق دارند نگران سپرده هایشان باشند اما اکنون عده ای تلاش دارند آدرس غلط بدهند و بیانیه های تجمعات، از زبانی غیر از سپرده گذاران شنیده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۵    
حدود 17 سال است که مجوز خرید و فروش و پرواز با هواپیمای شخصی به ایرانیان داده شده که با توجه به نسبتا مناسب بودن قیمت آنها، استقبال از این صنعت روبه رشد بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۵    
ادغام و تفکیک وزارتخانه ها با هر هدف و برنامه ای که صورت پذیرد، هزینه های سنگینی برای کشور و مردم در بر خواهد داشت؛ حال بین تفکیک وزارتخانه ها یا اصلاح ساختار ادغام کدام را باید انتخاب کرد؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۹    
در حالی مدیرعامل قشم ایر از امضای یادداشت تفاهم خرید 10 فروند 737 مکس با بوئینگ خبر داده که این کمپانی هواپیماسازی هنوز خبری از این تفاهم نامه در سایت خود منتشر نکرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۹    
رئیس کمیسیون های تخصصی اتاق تعاون با اشاره به پیشنهاد افزایش عوارض حمل کالا از 3 به 5 درصد به شورای اقتصاد گفت: در صورت تصویب این پیشنهاد، تعطیلی بسیاری از بنگاه های تولیدی را تهدید می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۶    
زائران حج تمتع سال 96 با انعقاد قرارداد گروهی با سازمان حج و زیارت، تحت پوشش بیمه های درمان، عمر، حادثه و مسئولیت بار یکی از شرکت های داخلی بیمه قرار گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۶    
در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1908 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4.9 درصد افزایش را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۳    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با دعوت مردم به مدیریت مصرف آب در تابستان جاری گفت: در زمان حاضر 6 کلانشهر و 289 شهر کشور در معرض تنش آبی قرار دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۰    
برای ایجاد عرصه رقابت مساعد در میان شرکت های اروپایی، سرمایه گذاری مستقیم خارجی در اتحادیه اروپا باید محدود شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۷    
در حالی وزیر راه و شهرسازی همواره از شفاف سازی سخن می گوید که خود هیچ گاه هزینه ها و دلایل سفر توریستی و هر ساله بازدید از نمایشگاه هوایی پاریس را تشریح نکرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۴    
معاون راهبری شبکه شرکت مدیریت شبکه برق از 25 برابر شدن پاداش پرداختی به نیروگاه ها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق تولیدات خارجی یکی از موانع اصلی بر سر راه پیشرفت تولیدات داخلی است که با جلوگیری از ورود غیرقانونی کالا صنعت پوشاک احیا خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۸    
بازار قطر می تواند بازار پایداری برای ایران باشد و به طور مسلم اتفاقات اخیر، فرصت خوبی برای شناخته شدن کالاها و خدمات ایرانی در کشور قطر و همچنین ورود بازرگانان ایرانی به این کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۸    
با توجه به عدم پیک مصرفی تا محرم و برداشت محصولات کشاورزی تا دو ماه آینده امکان افزایش قیمت اقلام اساسی وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۸    
نایب رییس اتحادیه ماشین سازی وفلز تراش پردیس گفت: ممانعت از ورود کالاهای مشابه تولید داخل از یک طرف و بازارسازی و توجه به صادرات از طرف دیگر می تواند ناجی صنعت بیمار کشور باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۸    
اگرچه تک رقمی شدن نرخ تورم و کاهش آن به عنوان یکی از دستاوردهای دولت یازدهم مطرح می شود،اما زمانی این اُفتِ تورم قابل احساس خواهد بود که توفیق مذکور در کالاها و خدمات اساسی لحاظ شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۰    
دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: گرچه تقاضای نسبی از سوی تجار قطری برای تخم مرغ ایرانی وجود دارد اما سایر رقبا همچون ترکیه و اوکراین در روزهای نخست بدون چانه زنی قیمت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۴    
رکود در بازار مسکن به یکی از چالش برانگیزترین معضل های اقتصاد کشور تبدیل شده،عارضه ای که در طول ماه های اخیر با افزایش میزان صدور پروانه های ساختمانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۴    
برخی از مشاوران در شرق تهران از رشد 40 تا 50 درصدی قیمت اجاره خبر می دهند،این در حالی است که مسئولان معتقدند افزایش قیمت در فصل نقل و انتقالات بیش از 10 درصد نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل قاچاق کالا و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، روزهای بهتری را برای پوشاک ایران به ارمغان خواهد آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
کارشناسان معتقدند اگر قانون جدید مالیات های مستقیم به طور دقیق عملیاتی شود، وصول مطالبات معوق و پنهان نظام مند و بخش قابل توجهی از فرار مالیاتی کشف می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تحلیل بازار جهانی و داخلی طلا و سکه پیش بینی کرد که قیمت ها در آستانه تعطیلات عید فطر وضعیت متعادل و باثباتی خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۴    
از حدود هشت میلیون فقره چک مبادله شده در طول یک ماه، نزدیک به 1.5 میلیون فقره آن برگشت خورده است که نشان از رشد 36 درصدی چک های برگشتی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۴    
مالک 98 درصدی سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس به چند ابهام برخی فعالان بازار سرمایه در مورد سابقه، ارزشگذاری دستگاه فوق سنگین،نیروی انسانی، کیفیت سود و برنامه فروش سهام پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ضمن بیان شرط تداوم ثبات بازار ارز با اشاره به قدرت بانک مرکزی در حفظ ثبات نسبی بازار ارز سال های گذشته گفت: تا زمانی که کسب درآمدهای ارزی صادراتی تثبیت نشود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل بانک شهر از رشد 60 درصدی منابع این بانک طی 3 سال گذشته خبرداد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۵    
سه دیپلمات اروپایی گفتند، کشورهای اروپایی از تمدید تعلیق اقدامات متقابل علیه ایران توسط گروه کاری اقدام مالی (اف ای تی اف) برای یک سال دیگر حمایت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: در فصل تابستان سه میوه قاچاق وارداتی آواکادوی ترکیه، سیب فرانسه و گلابی چینی در بازار وجود دارد اما حجم و تقاضای آن اندک است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۹    
هیئت های نمایندگی کشورها در نزد اوپک با اشاره به دشوار بودن واداشتن کشورهای معاف از توافق به محدود کردن تولید، احتمال دستیابی به یک توافق کاهش تولید جدید را کم ارزیابی کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۹    
درحالی اعضای جدید هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تهران انتخاب شده اند که درخواست افزایش قیمت خارج از چارچوب ها باعث شده 10 هزار مسکن مهر پردیس با پیشرفت 70 درصدی متوقف شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۰    
تغییر شکلی وزارتخانه ها بدون برنامه مداری بعد از چند سال حاصلی جزء شکست نخواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۰    
شاخص بورس در خرداد امسال حدود 2500 واحد کاهش یافت و ارزش معاملات در این ماه نسبت به ماه قبل نصف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۶    
با شرایط فعلی نظام توزیع کشور، حتی با وجود سرمایه گذاری گسترده در صنایع بزرگ برای افزایش تولید کالاها، بدلیل عدم سیاستگذاری مطلوب و مناسب در فضای اقتصادی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۳    
شرکت هواپیماسازی ایرباس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، شرکت زاگرس ایرلاین ایران یادداشت تفاهمی برای خرید 28 فروند ایرباس جدید با این شرکت منعقد کرده که شامل 20 فروند ایرباس ای 320 نئو و 8 فروند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۰    
انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 13 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از مرز 8 میلیون تن عبور کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۷    
مرکز آمار اعلام کرد نرخ تورم شهری در خردادماه امسال به 7.4 درصد رسید که در مقایسه به تورم دوازده ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال، 0.3 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 9 سنت، معادل 0.2 درصد افزایش به 45 دلار و 31 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور در مراسم روز قدس امسال در جمع راهپیمایی کنندگان حضور یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۵    
برای سال جاری هدف گذاری صادرات 2.2 میلیارد دلار خودرو صورت گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۵    
مدیر عامل شرکت توسعه و مهندسی نفت جزئیات یکپارچه سازی میادین نفتی یاران شمالی و یاران جنوبی را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۲    
نفت روز جمعه اندکی افزایش یافت و بخشی از ریزش شدیدی که اوایل هفته جاری داشت را جبران کرد اما با بزرگترین کاهش قیمت نیمه اول سال در دو دهه گذشته روبروست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۲    
تازه ترین تحلیل آماری وضعیت صادرات اقلام عمده صنایع نساجی و فرش دستباف، طی 12 ماهه سال 1395 در قیاس با مدت مشابه سال قبل از آن، حاکی از کاهش ارزشی 1.7 درصدی و افزایش وزنی 8.1 درصدی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۹    
یک استاد دانشگاه می گوید اصلاح قانون کار نمی تواند به تنهایی مشکل بازار کار را حل کند بلکه همزمان با اصلاح آن باید قوانین تامین اجتماعی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۹    
طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار و ریسک گریزی که در نتیجه رویدادهای ژئوپلیتیکی ایجاد شد و به تقاضا برای این فلز ارزشمند کمک کرد، اندکی افزایش یافت
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۹    
امروزه فضای مجازی و استفاده از اینترنت توسط کودکان هم مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد و با توجه به گستردگی اینترنت در حوزه های مختلف، لزوم نظارت بر این فضا برای آنها امری ضروری به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۶    
صادرات ترکیه به قطر از زمانی که چهار کشور عربی در 5 ژوئن بایکوت دوحه را آغاز کردند، از سطح معمول سه برابر افزایش یافت و به 32.5 میلیون دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۳    
پژوهشگران مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس سیستمی برای کنترل هوشمند سرعت خودروها در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز عرضه کردند که در حال حاضر این سیستم بر روی 3 نوع خودروی ایرانی نصب شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۳    
مروری بر قوانین، گویای آن است که ملوانان،خدمه و کارکنان شناورهای دارای حداکثر 500 تن ظرفیت به شرط داشتن کارت معتبر تا شش نوبت در سال مجاز به واردات کالا تا سقف 40 میلیون ریال هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۳    
دو شرکت هواپیمایی ایرانی روز پنجشنبه با ایرباس برای خرید 73 فروند هواپیما توافق کردند که منعکس کننده افزایش چنین فروش هایی از سوی صنعت هوافضا به ایران با وجود خصومت فزاینده دولت ترامپ است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل سابق شرکت بورس اوراق بهادار با اشاره به اینکه در سال گذشته برای اولین بار ارزش معاملات بازار مالی بورس کالا از بازار فیزیکی آن پیشی گرفته و یکی از اهداف استراتژیک بورس کالا برای سال 95 محقق ...