جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۷    
توسعه کشت کلزا از برنامه های مصوب اقتصاد مقاومتی بوده و با برنامه ریزی مناسب و پیگیری وزارت جهاد کشاورزی خوشبختانه کشت کلزا در کشور در سالجاری سه برابر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۴    
کارشناسان بازار مسکن اعلام کردند افزایش انتشار شایعات بانکی منجر به رونق خرید و فروش واحدهای مسکونی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
یکی از طرفداران محمدرضا گلزار که پیش از این او را دیده بود و با او عکس گرفته بود, عکس های دو نفره را چاپ و پس از دیدار مجدد گلزار در اکران مردمی مادر قلب اتمی به وی هدیه کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
تغییر در ساختار سیاسی عربستان را باید از جایگزینی عادل الجبیر با سعودالفیصل در سمت وزیر خارجه در سال 2015 ردیابی کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۵    
چین در حال ساخت شهری بدون اتومبیل که قابلیت سکونت 80 هزار نفر را دارد، کاملا مناسب پیاده روی و پر از فضای سبز است. طراحی آن طوری است که مصرف آب، تولید زباله و آلودگی هوا بسیار کمتر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۵    
فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر و خط و نشان کشیدن تیم ها برای یکدیگر، سوژه امروز کارتون خبر ورزشی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۹    
رگولاتور روس مدیران تلگرام را به نقض قوانین این کشورمتهم کرده و تهدید کردند این اپلیکیشن را در روسیه مسدود می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۹    
سیستم کامپیوتری پارلمان انگلیس مورد حمله سایبری قرار گرفت. این خبر دو روز پس از انتشار خبر عدم تغییر پسورد برخی اعضای پارلمان پس از حمله هکرهای روس به سایت لینکداین صورت گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۶    
گوگل تصمیم گرفت با هدف ارتقای حریم شخصی، اطلاعات پزشکی افراد را از نتایج جستجوی خود حذف کند. همچنین آلفابت(پدر گوگل) قول داده است اسکن جی میل با اهداف فروش دیتا به کمپانی های تبلیغاتی را متوقف کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۳    
اسناد جدید نشان می دهد دولت سابق آمریکا به ریاست اوباما دستور حمله سایبری گسترده به روسیه را صادر کرده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۰    
مروری بر مهم ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۲    
نتیجه حاصل از اقدامات اصلاحی در مدیریت اشخاص گروهی بیمه نوین رشد 25 درصدی حق بیمه و 20 درصد کاهش نسبت خسارت در سال 1395 نسبت به سال قبل بود که این تغییر ملموس و قابل توجه به علت صدور بیمه نامه با حق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۹    
براساس هماهنگی بعمل آمده با سازمان بهزیستی کشور، وجوه شرعی فطریه عام و سادات و همچنین کفاره روزه هموطنان به منظور کمک به ایتام و نیازمندان تحت پوشش نهاد مذکور توسط پست بانک ایران همانند سال های گذشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۶    
در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان،سه نفر از زندانیان جرایم غیر عمد توسط کارکنان بانک مسکن مدیریت مرکز تهران آزاد شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۸    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ اصراری بر آماده سازی مدارس برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر نیست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۲    
مالزی برای نخستین بار در جهان در حوزه صنعت مالی اسلامی، اقدام به عرضه اولیه عمومی سهام وقف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۹    
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد: نقل و انتقالات مسکن با آغاز فصل تابستان و پایان ماه مبارک رمضان داغ می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس اداره بررسی و کنترل ریسک بانک صنعت و معدن عنوان کرد:مدیریت ریسک در بانکداری برای حفظ و بقای بلندمدت بانک ها حیاتی است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رییس جمهور ماه مبارک رمضان را ماه تمرین مهربانی و گذشت از یکدیگر دانست و با تاکید بر این که تقسیم جامعه به خوب و بد ما را به هدف نمی رساند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۸    
یکی از معروف ترین مجرمان آمریکایی که نیم قرن پیش به جرم سرقت از بانک دستگیر شده بود، در 100 سالگی و پس از پایان دوران محکومیت از زندان آزاد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۵    
صبح امروز در منطقه هتل صدف نوشهر یک پراید با یک کامیون برخورد کرد. در پی این تصادف پراید دو نیم شد و راننده 32 ساله خودروی پراید در این حادثه مصدوم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۳۸    
دبیرکل کانون بانکهای خصوصی تعیین تکلیف نرخ سود را در انتظار شورای پول و اعتبار دانست و گفت: در تعیین نرخ باید همه جوانب را رعایت کرد، چراکه کاهش آن ممکن است حتی اجاره بها را هم بالا ببرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۳۵    
مشاور عالی رئیس سازمان گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با جزئیات آزمون سراسری سال 96 فردا یکشنبه 4 تیرماه به روی سایت این سازمان قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۳۵    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بنا به اطلاع رسانی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری نظر به عدم رویت هلال ماه شوال، فردا یکشنبه، 30 ماه مبارک رمضان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت تا پایان امسال برای ایجاد سامانه ثبت حقوق مدیران مهلت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۹    
پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره بانک دی ، مدیرعامل این بانک 640 میلیارد تومانی تعیین شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۶    
بانکداری ایرانی - دو شرکت بیمه ملت و پارسیان با اشاره به عدم ارایه صورت های سال مالی گذشته ، درباره دستورالعمل بیمه مرکزی توضیح دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۶    
10 صندوق سرمایه گذاری برتر از لحاظ شاخص ثبات معرفی شدند و یک صندوق هم در ماه گذشته اقدام به توزیع سود حدود 50 میلیارد تومانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۳    
به گزارش جماران، شبکه خبری العربیه عصر امروز (شنبه) گزارش داد که برخی خبرها از رویت هلال ماه شوال در عربستان سعودی حکایت دارند که در صورت تایید آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۳    
حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران به 54 هزار و 846 قرارداد و ارزش 7 هزار و 359 میلیارد ریال رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۰    
در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته دماسنج بازار سرمایه 83 واحد افت کرد، ولی شاخص کل هم وزن با 50 واحد رشد مواجه شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۰    
بازرس کل سازمان بازرسی استان یزد با اشاره به وضعیت مطلوب استان یزد از نظر سلامت مدیران دستگاه ها، گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۴    
وجه حق تقدم استفاده نشده سهام داران شرکت بیمه کوثر از اول تیرماه پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۱    
تیم فوتسال بانک سامان توانست با برتری بر تیم بانک دی، به مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات جام تدبیر دست یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۴    
با توجه به کاهش عرضه پیاز در بازار قیمت این محصول در مغازه های سطح شهر پایتخت به کیلویی 3 هزار تومان رسید و قیمت میوه های نوبرانه نیز خارج از میادین میوه و تره بار مرز کیلویی 10 تا 15 هزار تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۱    
بورس تهران امروز در حالی معاملات 90 میلیارد تومانی را تجربه کرد که با وجود آغازی امیدوار کننده اما در نهایت به دلیل غلبه عرضه بر تقاضای معامله گران اغلب حقیقی در نمادهای شاخص ساز نتوانست روزی با ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از مذاکره تولیدکنندگان ایرانی با شرکت های خارجی برای تولید ماشین آلات معدنی در کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۸    
قیمت طلا به علت عدم وجود ثبات اقتصادی و سیاسی در سراسر جهان به بالاترین رقم در یک هفته گذشته رسید و هر اونس 1256.71 دلار فروخته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۶    
رگولاتوری به اعتراض شرکت های خصوصی حوزه شبکه های رایانه ای، درباره چرخه معیوب کنترل کیفیت و تایید نمونه آزمایشگاه مرکز تحقیقات و صنایع انفورماتیک پاسخ روشنی نمی دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۸    
دکتر لشکربلوکی از رو نمایی شدن سامانه پرداخت وجوهات شرعی در بانک صادرات ایران به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۵    
معاون امور شعب و بازاریابی بانک شهر از صدور بیش از 400 هزار کارت شهروندی توسط این بانک خبرداد وگفت: برنامه بانک شهر توسعه این کارت ها تا تعداد 3 میلیون قطعه کارت در سالجاری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۴    
لوله گذاری خط انتقال گاز ترکیش استریم آغاز شده است و احتمالا روسیه به زمان بندی ساخت نیروگاه هسته ای آکویو در ترکیه برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۶    
موسسه ثامن برای مشتریانی که از بستن حساب های خود پیشمان شدند طرح جدیدی را راه اندازی کرده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر گروه طرح و برنامه بانک مسکن با اشاره به ابلاغ بخشنامه استفاده از تسهیلات بدون سپرده مسکن گفت: امکان دریافت وام 120 میلیون تومانی خرید مسکن با استفاده از اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن قبل از مهرماه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۰    
اگر نگران نمایش سوابق پزشکی خود از طریق جستجوگر گوگل هستید، از این پس می توانید سوابق یاد شده را از آن پاک کنید تا افراد ثالث به آنها دسترسی پیدا نکنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۷    
هتاکی و شعار علیه رئیس جمهوری، علی مطهری و جهانگیری آن هم در روزی که مردم آمده بودند تا یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی فریاد بزنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۴    
شرکت هواپیمایی ارزان قیمت گو اِیر مجوز ایجاد خط پروازی مستقیم به ایران را از دولت هند دریافت کرد و در نظر دارد تا پایان سال مالی جاری این خط فعالیت خود را آغاز کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۱    
زندگی با سوال و مساله و خواست و اراده و قصد و پرسش و پرسیدن و جستن و جست و جو کردن، سر و کار و مشغولیت و مراجعت دارد، یعنی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۴:۰۸    
وجه تمایز آقای روحانی با بنی صدر خود را در چندین اصل بنیادین نشان خواهد داد. در حوزه اندیشه دکتر روحانی از تبار اندیشه امام و از رهروان راه اوست، در حالی که بنی صدر از تبار اندیشه غرب است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۹    
دلیل ملقب شدن رژیم صهیونیستی به رژیم آپارتاید، نژادپرستی و قوانین مصوب آن ها در حمایت از یهودیانِ صهیونیست و طرد سایر ساکنان سرزمین فلسطین می باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۶    
کم کم ابعادی از پشت پرده انتشار اخباری در خصوص ورشکستگی بانک ها در حال آشکارشدن است ، آنجا که مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توییتی معنا دار پای بدهکاران بزرگ بانکی و مخالفان دولت را به ماجرا باز می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۳    
گویی برهم زدن نظم و توهین بخشی از وظایف آنهاست؛ گویی آنچه به آنها تکلیف می کنند باید اجرا شود و فرصت تعقل از آنان گرفته شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۵۰    
روزی که باید روز اتحاد ملت ایران علیه رژیم اشغالگر قدس و موج حمایت از حقوق ملت فلسطین باشد، برای عده کمی دستاویز حمله به منتخب ملت در 29 اردیبهشت شد و به جای شعار مرگ بر اسراییل شعار علیه حسن روحانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۴    
ناقوس مرگ برای داعش به صدا درآمده است. گروهی تروریستی که درعراق تا دو سال پیش مثل بولدوزر ویران می کرد و سر می برید حالا سوراخی برای پنهان شدن ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۴    
از آنجایی که برای بارور کردن یک شغل جدید به حمایت های ویژه احتیاج است، در این راستا حمایت دولت و بخش خصوصی را توامان می طلبد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۱    
کیفیت(چونیت) واژه ای است که آن را در برابر کمیت(چندیت) قرار می دهند. کمیت از مقدار، زمان، ساعت معین و به هنگام در کلاس حاضرشدن و وقت شناس بودن حکایت دارد و کمیت عاملی ایستاست که در تمامی دانشگاه ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۱    
اهمیت اعتدال روحانی و دستاوردی به نام برجام در شرایط امروز به خوبی احساس می شود. حالا مثلث صهیونیسم، آل سعود و جمهوریخواهان حتی در انزوای ایران هم خود را شکست خورده می بینند و پروژه ایران هراسی تا حد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۸    
موسس روسی نرم افزار پیام رسان تلگرام مدعی شد آژانس های اطلاعاتی آمریکا تلاش کرده اند وی و شرکتش را برای ایجاد دسترسی های غیرقانونی در پلتفورم این نرم افزار متقاعد کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۸    
این روزها بازنشستگی آغازی برای کار جدید است، روزهایی که بعد از یک عمر دوندگی، گویا دوباره به نقطه شروع رسیده ای، زمانی که فرد باید بعد از سال ها تلاش و زحمت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۲    
ایران در ماه می امسال 8.6 هزار تن بذر کتان از قزاقستان خریداری کرده، در حالی که این رقم در می سال گذشته 4.2 هزار تن بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۲    
در پی ابهامات بوجود آمده در اطلاعات و گزارشهای مالی شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس، عرضه اولیه سهام این شرکت در روزجاری منتفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۹    
شرکت گو ایر، ایرلاین ارزان قیمت حمل و نقل مسافر در هند قصد دارد تا پایان سال مالی جاری پروازهایی مستقیم به 9 کشور جهان از جمله ایران برقرار نماید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۶    
بانک مهر اقتصاد در قالب طرح ارمغان مهر تا سقف 5 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 18 درصد به متقاضیان ارائه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۶    
کارگران ساختمانی، پرستاران، پزشکان، آرایشگران، باربران و چرخی های بازار تشکل صنفی خود را دارند اما چرا به 4 میلیون کشاورز حق پیگیری مطالبات را نمی دهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۳    
آمارهای به دست آمده از منابع تجاری و موسسه تامسون رویترز نشان می دهد که میزان واردات نفت شرکت اسار اویل هند از ایران در ماه می 0 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۳    
در حالی که برخی معتقدند رونق عرضه های اولیه برای بهبود وضعیت کنونی بازار سهام راهگشا است، گویا نخستین عرضه اولیه فرابورس ایران در سالجاری با ابهامات زیادی روبروست که به لغو این عرضه خواهد انجامید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۳    
بیش از 70 درصد از طرح احداث خطوط لوله صادرات گاز به کشور عراق، به طول 595 کیلومتر و همچنین ایستگاه های تأسیسات تقویت فشار گاز، به عنوان یکی از طرح های عظیم صنعت گاز کشور، با حمایت بانک پاسارگاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۰    
ساخت مدارس امید آینده ، که سال پیش در دستور کار بانک آینده قرار گرفته بود، مطابق با برنامه ریزی صورت پذیرفته، امسال به صورت هم زمان و مصادف با عید سعید قربان در سراسر کشور افتتاح خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۷    
عبدالرضا احسانی نیا فرماندار رامهرمز در نشست مشترک با عباس استواری مدیر شعب پست بانک استان خوزستان اظهار داشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۰    
بانکداری ایرانی - بانک صادرات ایران؛ از قدیمی ترین بانک های کشور ؛ در دوره های مالی گذشته با مشکلاتی روبرو بوده که صورت های مالی بانک نشان از آن دارد که در حال عبور از آن تنگناهاست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۵    
قیمت نفت روز جمعه به دلیل کاهش ارزش دلار افزایش داشت، اما پنجمین هفته متوالی کاهش خود بعد از تصمیم اوپک و سایر تولید کنندگان برای تمدید توافق کاهش تولید را پشت سر گذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۰    
پیوند قدیمی نفت ایران با غول نفتی توتال بعد از تحریم ها، اواسط پاییز سال گذشته بود با امضای HOA بین شرکت ملی نفت ایران با شرکت توتال برای توسعه فاز یازدهم میدان گازی پارس جنوبی مهر تمدید خورد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۷    
با استفاده از 44 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 12 میلیارد تومان تسهیلات ریالی بانک صنعت و معدن 8 طرح صنعتی در استان قم به بهره برداری رسیده و موجب ایجاد 481 شغل مستقیم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۷    
نخستین محموله بوتان فازهای 17 و 18 پارس جنوبی درحالی آماده بارگیری و صادرات در ماه جاری می شود که قرار است با بارگیری محموله LPG این فازها همه فرآورده های تولیدی این پالایشگاه در چرخه ارزآوری قرار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۷    
یک مقام مسئول کارگری دستاوردهای سفر هیات اعزامی نمایندگان گروه کارگری ایران به یکصد و ششمین اجلاس سازمان جهانی کار را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۷    
طبق پیش بینی صورت گرفته در سال جاری اشتغال مستقیم صنعت خودرو و قطعه باید به 400 هزار نفر برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۴    
یک عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به شکاف در نوع آموزش عالی کشور از امکان جذب بالای بازار فناوری اطلاعات و مخابرات کشور برای فارغ التحصیلان آموزش دیده و متخصص این رشته ها خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حواشی راهپیمایی روز قدس واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۱    
دلار آمریکا در سومین ماه امسال با نوسانات کمی همراه بود؛ به طوری که در این ماه 26 تومان نوسان قیمت پیدا کرده است و 3727 تومان را به عنوان ارزان ترین نرخ و 3753 تومان را به عنوان بالاترین نرخ در این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۱    
زمانی که عربستان سعودی در ماه مه متعهد شد هر آنچه لازم باشد، برای دفاع از قیمت های نفت جهان بکار می گیرد، انتظار نداشت بازار تنها یک ماه بعد عزم این کشور را به آزمایش بگذارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۱    
شرکت های انرژی آمریکایی با وجود سقوط قیمت های نفت به پایین ترین سطح در 10 ماه گذشته، برای بیست و سومین هفته متوالی به شمار دکل های حفاری افزودند و به روند احیای یک ساله فعالیت حفاری ادامه دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۸    
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: نخستین رویداد ایده پروری در حوزه مدیریت مصرف در چهار محور، نیمه تیرماه سال جاری برگزار می شود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۸    
بیمه آسیا نماز گزاران عید سعید فطر را تحت پوشش بیمه حوادث گروهی قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۵    
بانک ملت 500 دستگاه جدید پایانه بانکی غیرنقد را در سطح کشور نصب و راه اندازی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۵    
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران ضمن ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد در دولت یازدهم عنوان کرد که احیای شورای گفت و گو در دولت یازدهم مهمترین دستاورد وزارت اقتصاد در مورد روابط میان بخش خصوصی و دولتی است اما ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۵    
بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار افزایش یافت اما به دلیل استمرار اشباع عرضه جهانی در برابر دورنمای ضعیف ماندن تقاضا برای پنجمین هفته متوالی کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۵    
بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال بیش از 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات به منظور تهیه لوازم و وسایل و کالاهای مورد نیاز خانوارها پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۲    
پس از آنکه صبح امروز (شنبه) در یکی از ترمینال های فرودگاه مهرآباد صدای تیراندازی به گوش رسید، این شایعه و نگرانی به وجود آمد که شاید خبر از یک حادثه تروریستی جدید باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۶    
پیرو مذاکرات و مکاتبات انجام شده با شرکت بیمه اتکائی سوئیس ری پس از برجام و با توجه به تاکید مدیرعامل محترم مبنی بر کسب دانش روز دنیا در حوزه بیمه های فنی و اتکایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۶    
وزیر گمرکات و تجارت ترکیه گفت، صادرات این کشور به قطر از زمان تحریم 4 کشور عربی علیه این کشور در 5 ژوئن نسبت به زمان عادی 3 برابر شده و به 32.5 میلیون دلار رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۰    
بانک مرکزی اروپا اعلام کرد: ریسک های رشد جهانی درحال کم شدن است اما ریسک های جدیدی درحال ظهور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه ای با حضور وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بیمارستان های خصوصی کشور، موضوع افزایش تعرفه های پزشکی این بخش از درمان کشور را بررسی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۲    
رئیس اتحادیه کارگران پیمانی و قراردادی کشور گفت: با تغییراتی که در سازمان تامین اجتماعی در حوزه مدیریت در ابتدای دولت یازدهم به وجود آمد، عاملی در جهت ثبات بیشتر تامین اجتماعی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۶    
تصمیم گروه اقدام مالی (FATF) ضامن توسعه روابط بانکی با ایران در چارچوب برجام است
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۳    
مرحله سوم تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان از فردا چهارم تیر آغاز و سپرده های تا 500 میلیون ریال از طریق 80 شعبه موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۳    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: ادغام موسسه های مالی، افزایش اعتماد مردم را به دنبال دارد زیرا امروز مردم به ثبات نهادهای بزرگ پولی بیشتر از نهادی کوچک اطمینان دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۰    
بررسی آمار بارش ها تا شب گذشته نشان می دهد میزان بارش ها در استان های شمالی و استان های جنوبی با میانگین درازمدت 48ساله برابر شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۳    
گروه بین المللی اقدام مالی (FATF) که اقدامات تنبیهی علیه ایران را به مدت یک سال متوقف کرده بود، روز جمعه اعلام کرد که با توجه به پایبندی تهران به تعهدات خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۲:۵۳    
بار دیگر بازار پول یا همان سپرده های بانکی بیشترین بازدهی بازارها را در بهار امسال به ثبت رساند. گرچه بورس تهران در میانه بهار با ثبت بازدهی بیش از 5 درصدی توانسته بود بهترین عملکرد بازارها را داشته ...
  • ۱