جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۹:۰۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 5 مرداد 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 2 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 3 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 4 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 5 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 6 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 7 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 8 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 9 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 10 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 11 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 12 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 13 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 14 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 15 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 16 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 17 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 18 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 20 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 21 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 22 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 23 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 24 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 25 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 26 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 27 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 28 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 29 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 30 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۱    
این کارت پستال ها که متعلق به سال های 1890 تا 1900 میلادی هستند، به مانند یک ماشین سفر در زمان، ما را به فرانسه در آن سال ها می برند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۱    
دکتر محمود امراللهی، مدیرعامل این شرکت، طی روزهای گذشته در دو شعبه آپادانا و آیت الله کاشانی حضور یافت و ضمن دیدار با یکایک همکاران این شعبه ها، به صورت رو در رو با آن ها به گفتگو پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۸    
در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ، شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور از اول مرداد نسبت به پرداخت این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط اقدام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
آن قدر اوضاع قمر در عقرب شده که حتی اقشار کم درآمد به تقسیم خانه ها برای یافتن سرپناه، پناه آورده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۰:۴۸    
بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال اکنون برای فیلم جدیدش آماده می شود. اما اکنون ظاهری بسیار عجیب دارد. کافی است به موهای او دقت کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۰:۴۵    
تصاویری از اتوبوس حجاج مسلمانان کشمیر در هند هنگام عزیمت به فرودگاه جهت اعزام به کشور عربستان را مشاهده میکنید.حجاج هندی از این طریق به صورت گروهی با اقوام و دوستان خود خداحافظی و عازم سفر حج میشوند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
بازاری ها خصوصاً در مناطق توریست خیز هم خودشان را با کمبودهای موجود وفق داده اند. در بازار وکیل شیراز فرش فروشی را دیدیم که اعلام کرده بود ویزا و مسترکارت را می پذیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۸    
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: سپرده های مردم در بانک ها حتی در آشفتگی های ابتدای پیروزی انقلاب هم حفظ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۴    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام نامشخص بودن حضور در کابینه جدید ، گفت: از عملکردم راضی نیستم اما اقدامات مثبتی انجام دادم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به آلمان و بازدید از آزمایشگاه شرکت تالس ، مذاکراتی برای نصب سیستم های سیگنالینگ راه آهن سریع السیر و رادارهای فرودگاهی انجام داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۳    
لباسی از طلا، بازار طلای دبی قیمت فقط سه میلیارد تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۷    
فرمانده انتظامی استان از توقیف هفت دستگاه تریلی کشنده ولوو و کشف 161 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۶    
بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به تیرماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به تیرماه 1395 را معادل 10.3 درصد اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۲:۳۶    
معاون فنی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: با 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، این شرکت خرید 250 دستگاه واگن در سه سال آینده را در دستور کار خود قرار داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۷:۱۲    
هواپیمای بویینگ MD شرکت هواپیمایی آتا که صبح امروز قصد داشت اهواز را به مقصد تهران ترک کند، بعد از لحظاتی از آغاز عملیات take off مجبور به بازگشت به فرودگاه اهواز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۹    
بورس تهران در این روزها شرایط مساعدتری را نسبت به هفته های گذشته سپری می کند به طوری که دماسنج بازار در طی چند روز گذشته توانسته دو بار سقف شکنی کند و تا نیمه های کانال 81 هزار واحدی بالا رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات به انبوه سازان در بافت فرسوده مشروط به سپرده گذاری در صندوق پس انداز مسکن یکم موافقت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۸    
طی روز های گذشته کوچکترین فضاپیمای جهان به مدار زمین فرستاده شد. این فضاپیمای 4 گرمی مجهز به پنل خورشیدی، حسگرهای مختلف و رایانه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۵    
شهرک بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات تا 5 سال آینده در کشور ایجاد می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۵    
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به افتتاح فاز نخست دولت الکترونیک در هفته آینده، گفت : موضوع دولت الکترونیک یکپارچگی خدمات و همگرایی دستگاه ها برای ارائه سرویس است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۵    
محققان چینی موفق به تولید نوعی پوست الکترونیک شدند که قابلیت تغییر رنگ دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۶    
محققان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تحقیقات آزمایشگاهی خود موفق شده اند نانوحامل هایی را با کاربرد در زمینه ژن درمانی برای درمان سرطان بسازند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۶    
مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 با حضور تیم های ایرانی در ژاپن آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۳    
جدیدترین آمار تجارت خارجی کشور در حالی بعد از 4 ماه وقفه اعلام شد که بیانگر کاهش 9.5 درصدی صادرات کشور است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۷    
یک شرکت حمل و نقل ریلی مسافری قصد دارد دو مسیر جدید قطار گردشگری شامل راه آهن لرستان و ارس را به مجموعه محورهای موجود شامل تهران-سوادکوه اضافه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۷    
کرمان - کلنگ احداث نیروگاه 100 مگاواتی خورشیدی بخش ماهان با حضور وزیر نیرو به زمین زده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۲    
به دلیل استفاده چینی ها از وسایل حمل و نقل جایگزین مانند دوچرخه و خودروهای برقی، تقاضای داخلی برای سوخت کاهش یافته و فرصت مناسبی برای افزایش صادرات محصولات سوختی چینی ها مهیا شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۹    
انگلستان به فرانسه پیوست و اعلام کرد تا سال 2040 با خودروهای سوخت فسیلی خداحافظی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۰    
سرو (نگین سبز) چهار هزار و پانصد ساله ابرکوه، با گذشت 1,642,500 روز از عمر خود، سرسبز و شاداب در پهنای کویر یزد در شهرستان ابرکوه مقاوم و استوار است و جهانیان را شگفت زده کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۷    
پرواز اهواز به تهران هواپیمایی آتا پس از برخاستن از فرودگاه اهواز به دلیل نقص فنی به مبدا بازگشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۱    
برای خرید خودرو پژو 207 جدید اتوماتیک در بازار باید حدود 49 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۱    
سود 125 هزار تومان متعلق به مشمولینی خواهد بود که سرمایه خود را تکمیل کرده اند و سود مربوط به سال 95 به حساب افراد واریز خواهد شد که امکان دارد این مبلغ با توجه به نتیجه مجامع سه شرکت اصلی به 150 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۹    
: اعطای تسهیلات ساخت مسکن صرفا در بافت های فرسوده به انبوه سازان از محل صندوق پس انداز مسکن یکم ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۵    
پنج عامل قیمت دلار را تا آستانه مرز 3 هزار و 800 تومان بالا بردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۵    
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: طرح ساخت تراموا و قطار سبک در شهر جدید پرند در مرحله مطالعات است که پس از اتمام این مرحله، کار ساخت آن آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۹    
افزایش مصرف بنزین در حالی این روزها مسوولان را نگران کرده که تا یک ماه پیش چالش اصلی دولت با منتقدان این بود که چرا گفتید خودکفا شدیم یا چرا نگفتید قرارگاه خاتم الانبیا ایران را در تولید بنزین از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۷    
در حاشیه آزادشدن حمید بقایی، روزنامه شرق با انتشار گزارشی این کاریکاتور را در صفحه اول خود کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۵    
مرغ و تخم مرغ کورس قیمتی گذاشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۰    
سقف سنی بیمه عمر بازنشستگان نیروهای مسلح و همسر آن ها افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۷    
بانکداری ایرانی - بیمه نوین در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه در سال قبل بیش از 283 درصد رشد در سودآوری را تجربه کرده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۷    
بانک صادرات ایران طی 15 ماهه گذشته، 6676 فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگی به معرفی شدگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۶    
مشکلات مالی در بانک ها به بخش مسکن نیز سرایت کرده و یکی از معضلاتی است که امروزه به رکود فراگیر در این بازار منجر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۳    
چند ماهی می شود که شرکت های پتروشیمی ایرانی قربانی گروگانگیری دولت چین شده و شاهد بولکه شدن پول فروش محصولات خود هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۳    
علی رغم تلاش سال های اخیر برای عرضه محصولات ارگانیک، اما وضعیت چندان رضایت بخش نیست چراکه بازار مملو از محصولات اصلاح شده ژنتیکی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۰    
یک کارشناس بورس گفت:عملکرد بازار سرمایه ، چشم انداز مثبتی پیش روی این بازار قرار داده است و سهامداران توانسته اند با دید بازتری به معاملات نگاه کنند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۰    
بانک کارآفرین جهت تصدی سمت رئیس شعبه در شهر قم، از همکاران بازنشسته سیستم بانکی با شرایط ذیل دعوت به همکاری می کند:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۷    
اگر انجمن های بخش خصوصی موافق همه تصمیمات دولتی ها باشند مورد توجه قرار می گیرند، اما اگر انتقاد یا مخالفتی کنند، نادیده گرفته شده و بنگاه های تولیدی آنها به خطر می افتد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری به آذربایجان غربی وضعیت بیمه کولبرها و بررسی وضعیت کار در بازارچه های مرزی این استان را مورد بررسی قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۰    
این هفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه تسهیلات 9 درصدی به برخی مشاغل خبر داد و گفت که دولت یازدهم مصمم است تا برنامه اشتغال فراگیر را به اجرا درآورد و افزایش حقوق طبقه های پایین جامعه و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۴    
نمایشگاه الکامپ و حضور شرکت های فناوری اطلاعات با ارائه دستاوردهایشان در نمایشگاه، فاز سوم شبکه ملی اطلاعات و جزئیات جانشینی اینترنت نامحدود به جای حجمی، از اخبار مهم هفته گذشته این حوزه بود.