جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۱۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 19 مرداد 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 2 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 3 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 4 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 5 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 6 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 7 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 8 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 9 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 10 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 11 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 12 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 13 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 14 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 15 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 16 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 17 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 18 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 20 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 21 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 22 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 23 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 24 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 25 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 26 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 27 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 28 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 29 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 30 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۵    
ایلنا نوشت: کمترین محصول لکسوس در بازار 190 میلیون تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۴    
سود سهام عدالت در شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و تغییر شرایط خانوادگی چون طلاق، ازدواج، فوت و ... تاثیری بر روند دریافت سود نخواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۴:۰۵    
بانک پاسارگاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تأمین نقدینگی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و به منظور رونق کسب و کار و افزایش تولید و اشتغال، با ایجاد فرصتی مناسب برای مشتریان، کسبه، تجار و شرکت ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۴    
در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی از بانک تجارت به سبب مشارکت در برگزاری این رویداد فرهنگی تقدیر به عمل آمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۱:۲۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشدرآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، بانک شهر را حامی مدیریت شهری دانست بر نقش تاثیر گذار آن در کسب درآمدهای پایدار تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
شخصیت های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشورمان با تبریک و تسلیت شهادت محسن حججی از شهدای مدافع حرم تاکید کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۲    
کسر کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۹    
10روستای جذاب و ناشناخته ایران در شهرهای کرمانشاه، گیلان، آذربایجان غربی و ... قرار دارند که امکان گردشگری بکر را برای مسافران ایجاد می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - بعد از رد شدن پیشنهاد 100 میلیون یورویی بارسلونا برای جذب کوتینیو، کلوپ اعلام کرده این بازیکن فروشی نیست و لیورپول به هیچ قیمتی او را نمی فروشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۱    
: عبور از عصر کسب وکار تورم محور و رانتی به دوران کسب وکارهای رقابتی متکی بر بهره وری و نوآوری، یک انقلاب اقتصادی تمام عیار است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۲    
اگر چه یکسان سازی نرخ ارز یک مزیت برای اقتصاد کشور است اما هنوز شرایط و متغیرهای نظام تک قیمتی در کشور فراهم نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۹    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه چرا نرخ ارز یکسان نمی شود گفت: یکی از دلایل عمده اش کمبود نقدینگی ارزی بانک مرکزی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۷    
با نسخه های سرپایی پرداخت تسهیلات، شاید بتوان یک تعداد محدود شغل ایجاد کرد، ولی در عین حال همین تعداد افراد همزمان بیکار خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۷    
رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات گفت: به ضرس قاطع می گویم با ساخت خانه های لوکس و لاکچری موافقم، چرا که سرمایه گذاران با احداث این واحدها شغل ایجاد می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۱    
نرمش های کمر در سه دسته ساده، متوسط و مشکل توضیح داده میشود. ابتدا با نرمش های ساده شروع کنید و بعد از چند هفته که توانستید آنها را به راحتی انجام دهید میتوانید بترتیب به مراحل بعدی بروید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۵    
یک هنرمند و تصویرساز امریکایی از هر موقعیتی استفاده می کند تا اثرات جالبی را خلق کند و این بار خلاقیت خود را بر شیشه هواپیما به تصویر کشید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۱۳    
با سرمایه 50 میلیون تومان در بازار خودرو دست دوم می توان مگان مدل 1389 با کارکرد 92 هزار کیلومتر را خریداری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۴    
جزیره قشم به دلیل تعدد جاذبه های گردشگری، شرایط جغرافیایی و مراکز تجاری یکی از مقاصد انتخابی مسافران است، از همین رو به بررسی قیمت هتل های این جزیره پرداختیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۴    
بررسی جزئیات خلاصه دارایی ها و بدهی های سیستم بانکی نشان می دهد که نقدینگی با رشد 24 درصدی همراه بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۰    
شش نفتکش حامل فرآورده های نفتی بین یک ماه تا یک هفته است که در بزرگترین مجتمع پالایشگاهی ونزوئلا لنگر انداخته و منتظر دریافت پول از شرکت نفت دولتی PDVSA پیش از تخلیه محموله شان هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۰    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - شرکت سایپا در نامه ای به نمایندگی های فروش خود، افزایش قیمت پراید و تیبا به طور متوسط 1.25 درصد را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد: بیش از 3000 واحد مسکن مهر را در فازهای 11، 5 و 8 شهر جدید پردیس آماده کرده ایم که تا هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۷    
یک عضو فراکسیون امید خبر منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تقاضای این فراکسیون برای انصراف برخی از وزرا از جمله زنگنه، شریعتمدار و ربیعی را تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۷    
طنز و کاریکاتور طنز - بررسی برنامه نامزدهای شهرداری تهران، امروز سوژه ستون طنز روزنامه شهروند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - استقلال و پرسپولیس در بدترین شرایط مالی ممکن و در خطر حذف از آسیا قرار دارند این خبر سوژه کارتون امروز خبر ورزشی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۱    
مجله فوربس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد، ما هوتینگ مدیر عامل شرکت اینترنتی تنسنت در چین با ثروت 37 میلیارد دلار، عنوان ثروتمندترین چینی را به خود اختصاص داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۶    
اقتصاد امریکا حدودا 2.25 میلیارد دلار را از زمانی که روسیه واردات مواد غذایی غربی به این کشور را 3 سال پیش ممنوع اعلام کرد، ضرر کرده است و کسری تجاری آن سالیانه به 2.2 میلیارد دلار می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۳    
با توجه به اینکه شاخص اجاره بهای مسکن در بهار امسال 9.4 درصد نسبت به بهار 95 رشد داشته،کارشناسان از احتمال افزایش این شاخص مؤثر بر تورم در تابستان امسال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
با توجه به اینکه کیفیت خودروهای داخلی مطلوب نیست، افزایش تعداد استانداردها موجب افزایش کیفیت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
روند رشد اقتصادی از حالت منفی خارج شده اما معضل بیکاری به عنوان جدی ترین نارسایی اقتصادی به قوت خود باقی مانده و نتوانسته این معضل را در هم بشکند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۵    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: مشکل صنایع ما در حال حاضر ایجاد بازار و مصرف تولیدات داخلی است که سعی داریم روی این مباحث تمرکز و برنامه ریزی بیشتری کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۲    
اختلاط برنج ایرانی با خارجی از نمونه معضلاتی است که اصالت و سلامت برنج را برای خریداران زیر سؤال برده، معضلی که با سودجویی عده ای از فعالان حوزه فروش و توزیع برنج رقم می خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۶    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت:انجمن صنایع لبنی نقشی در قیمت گذاری کالاهای گروه اول ندارد، از این رو دستگاه های مربوطه باید پاسخگو باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با سرمایه گذاری و تولید مشترک هم ما به تکنولوژی روز دنیا دست می یابیم و هم طرف خارجی می تواند تولیداتی ارزان تر به بازار روانه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۳    
ساعت 9 و 17 دقیقه ی صبح 19 مرداد 93، معلمِ خلبان علی ایزدپناهی، باند فرودگاه مهرآباد را به مقصد طبس ترک کرد اما زودتر از آنکه فکر می کرد به مقصد رسید: دیار باقی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۰    
مهمترین رویدادهای این هفته به راه اندازی سامانه ثبت دادخواست و قراردادهای کار، برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ...