پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 آبان 1396 بانکداری ایرانی 2 آبان 1396 بانکداری ایرانی 3 آبان 1396 بانکداری ایرانی 4 آبان 1396 بانکداری ایرانی 5 آبان 1396 بانکداری ایرانی 6 آبان 1396 بانکداری ایرانی 7 آبان 1396 بانکداری ایرانی 8 آبان 1396 بانکداری ایرانی 9 آبان 1396 بانکداری ایرانی 10 آبان 1396 بانکداری ایرانی 11 آبان 1396 بانکداری ایرانی 12 آبان 1396 بانکداری ایرانی 13 آبان 1396 بانکداری ایرانی 14 آبان 1396 بانکداری ایرانی 15 آبان 1396 بانکداری ایرانی 16 آبان 1396 بانکداری ایرانی 17 آبان 1396 بانکداری ایرانی 18 آبان 1396 بانکداری ایرانی 19 آبان 1396 بانکداری ایرانی 20 آبان 1396 بانکداری ایرانی 21 آبان 1396 بانکداری ایرانی 22 آبان 1396 بانکداری ایرانی 23 آبان 1396 بانکداری ایرانی 24 آبان 1396 بانکداری ایرانی 25 آبان 1396 بانکداری ایرانی 26 آبان 1396 بانکداری ایرانی 27 آبان 1396 بانکداری ایرانی 28 آبان 1396 بانکداری ایرانی 29 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۰۶:۳۶    
طبق تصمیم دولت، وزارت ارتباطات موظف شده که به منظور اتصال یکپارچه دستگاه های دولتی به شبکه دولت و پایش امنیت آن و انطباق شرایط فنی آن با سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات برای صدور مجوز لازم برای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۳    
توافق نامه اجرایی شدن ایده شهرهای جدید هوشمند در ایران بین بانک مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید با ایفای سه نقش عمده از سوی بانک مسکن در ساخت این شهرها امضا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۶    
افزایش قیمت سکه طی روزهای اخیر موجب شد تا رئیس اتحادیه طلا و جواهر به تشریح دلایل گرانی اخیر سکه بپردازد. وی اعلام کرده که قیمت سکه 200هزار تومان حباب دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۳    
حسین عیوضلو؛ استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۴    
مجمع عمومی عادی سالیانه بطور فوق العاده بیمه آسیا با حضور91/5 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۱    
بانک سامان در راستای افزایش راحتی مشتریان و سهولت دسترسی به خدمات بانکی، امکان خرید کارت هدیه از فروشگاه اینترنتی بانک سامان را فراهم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۱    
بیمه دانا از اولین روز حادثه زلزله غرب کشور با اعزام شش گروه ارزیاب خسارت به شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب، ازگله ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۳    
پس از وقوع زلزله در مناطق غرب کشور همزمان با تکمیل پرونده، پرداخت خسارت به حادثه دیدگان صورت می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۱    
نیروگاه های خورشیدی شرکت گسترش انرژی آتیه نو با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۱    
محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بانک صنعت و معدن می تواند یک حمایت کننده قوی برای صنایع کوچک و متوسط باشد و به طور قطع برای بازسازی واحدهای تولیدی و ورود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دومین نشست مشترک بانک توسعه تعاون با اتحادیه ها و تعاونی های ملی گفت: طبق اساسنامه بانک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۲    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست تخصصی با مدیران عامل اتحادیه های تعاون گفت: حمایت از بانک توسعه تعاون و افزایش سرمایه این بانک سبب ارتقاء سهم بخش تعاون خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۲    
در نشستی که به منظور استماع نظرات، مسائل و مشکلات تعاونی ها به منظور ارائه خدمات مطلوب تر توسط بانک توسعه تعاون با حضور مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره برگزار گردید مدیران عامل اتحادیه های سراسری با ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۱    
عبدالرحمن شهنوازی فرماندار زاهدان در نشست مشترک با علی فروزا ن خواه مدیرشعب پست بانک استان سیستان و بلوچستان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۱    
مدیرعامل بانک شهر به نمایندگی از شبکه بانکی کشور، از مناطق زلزله زده بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۹    
بانک صادرات ایران به عنوان یکی از 7 بانک عامل تعیین شده برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور، پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به آسیب دیدگان را با جدیت پیگیری می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۳    
اسامی برندگان سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه روی سایت این بانک قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۴    
از زمان انتشار خبر زلزله در غرب کشور تاکنون، همه نیروهای مسلح و نهادهای امدادی با حضور در منطقه تلاش کرده اند تا به خانواده های آسیب دیده کمک کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۴    
آخرین پایگاه داعش در سوریه هم برچیده شد. یکشنبه گذشته المیادین گزارش کرد که ارتش سوریه به همراه هم پیمانانش توانستند بیش از 80 درصد از شهر البوکمال سوریه را از دست داعش آزاد کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۱    
این روزها نیروهای ارتش سوریه و متحدانش از محور مقاومت، آزادسازی شهر البوکمال، آخرین پایگاه تروریست های داعش در این کشور را جشن گرفتند و همان طور که کمال خرازی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
با وجود گذشت یک ماه از دیدار رئیس جمهوری با اعضای ارشد جامعه روحانیت مبارز، تعابیر و تفاسیر منبعث از این ملاقات کماکان ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در جامعه ای که اخلاق ناسالم رواج یابد، اختلاس های سه تا چهار هزار میلیارد تومانی رقم می خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
شاخص بورس در آخرین روز آبان ماه با 513 واحد رشد، در جایگاه 88 هزار و 774 واحدی ایستاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
فروش خودروهای برقی در سه ماه سوم 2017 رکورد زد که دلیل اصلی آن افزایش در خور توجه تقاضای چین است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۸    
دولت باید برنامه های رفاهی را ارائه دهد تا منابع تخصیص یافته، در سهم خواهی وزارتخانه ها یا موضوع های کارشناسی نشده مورد نظر برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هزینه نشود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲    
شاخص هایی برای فقر در حیطه بین المللی داریم به طور مثال افرادی که روزانه یک تا دو دلار درآمد دارند اما هنوز در ایران به شاخصی برای خط فقر نرسیده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۹    
معاون امورباغبانی وزارت جهاد کشاورزی با پیش بینی تولید 5 تنی مرکبات امسال، گفت: امسال مرکبات و کیوی مورد نیاز کشور تامین است و برنامه صادرات آن طبق تهاتر کالا به کالا انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
با وجود تداوم افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت انواع سکه طلا در بازار آزاد تهران امروز (سه شنبه) رو به کاهش نهاد به شکلی که هر سکه تمام طرح جدید 7 هزار ریال افت قیمت داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی را ضرورتی تاریخی و دارای پایداری دانست و افزود: کارآفرینی اجتماعی، تحول نوین در جهان به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در تهدیدی آشکار گفته بود، در صورتی که بانک ها اطلاعات حساب ها را ندهند، اسامی آنها را منتشر می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
در کنار 8.5 برابر شدن قیمت بیت کوین طی سال جاری حجم مبادلات ارزهای مجازی در جهان نیز هزار درصد افزایش یافته و به 2 میلیارد دلار در روز رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
صرافی های تهرانی امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را با قیمت یک میلیون و 419 هزار تومان و هر دلار را با قیمت 4093 تومان به متقاضیان می فروشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
پس از آنکه رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی از عملکرد بانک مرکزی این کشور انتقاد کرد و تلویحا از دخالت در سیاست های پولی بانک مرکزی ترکیه خبر داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۹    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 513 واحد رشد کرد و از نیمه ارتفاع 88 هزار واحد گذشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۳    
روابط عمومی بانک دی در چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهش های ارتباطی شد و لوح ویژه خط کش طلایی افکارعمومی را دریافت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
رویداد تکنولوژی بیمه با هدف افزایش تعامل با استارتاپ های بیمه ای و نیز بهره مندی از راهکارهای نواورانه از هفتم تا دهم آذرماه برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
نشان ویژه کمپین تبلیغات وام ازدواج به روابط عمومی بانک کشاورزی اهدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۰    
راه آهن ایران با داشتن 13 هزار کیلومتر حدود 0.9 درصد کل خطوط ریلی جهان را به خود اختصاص داده و به ازای هر 6816 نفر یک کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷    
دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: افزایش قیمت نان از ابتدای آذرماه سالجاری طبق برنامه انجام می شود که حداکثر آن 15 درصد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۴    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به جزئیات فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران گفت: در گذشته کف صادرات یک میلیون دلاری برای انتخاب شرکت ها بعنوان صادرکننده نمونه در نظر گرفته شده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
مدیر کل گمرک بازرگان با اشاره به کشف بیش از 40 مورد قاچاق انسان در گمرکات کشور گفت: خوشبختانه با توجه به وجود دستگاه ایکس ری تا به حال هیچ قاچاق انسانی از طریق گمرک بازرگان صورت نگرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
اولین پروانه کاربرد نشان حلال در استان، برای گوشت تازه طیور از سوی اداره کل استاندارد استان تهران صادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۵    
ثبت سفارش برنج با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت از اول آذرماه آغاز خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه کمسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز موضوعاتی همچون تحقیق و توسعه در زمینه واحدهای صنعتی، ارتباط بین صنعت و دانشگاه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۹    
در ماه های گذشته شاهد افزایش قیمت نرخ ارز بوده ایم که پیش بینی ها بر ادامه دار شدن روند صعودی تاکید دارد زیرا در سال های اخیر تورم وجود داشته که متناسب آن نرخ ارز افزایش نداشته که همین امر برای تولید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۴    
رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۱    
تعداد نسخه های همراه بانک جدید نصب شده روی گوشی های تلفن همراه مشتریان بانک ملت از یک میلیون نسخه عبور کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۵    
بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود و همراهی با مردم کشور، ضمن بسیج نیروهای خود در استانهای غربی جهت امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۵    
بانک ایران زمین اقدام به نشر آگهی جهت اجاره املاک خود نموده و در نظر دارد املاک ذیل را بر مبنای اجاره بهاء پایه مزایده در معرض اجاره قرار دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۵    
بانک ایران زمین در نظر دارد نام ربات تلگرامی خود را از طریق کاربران و مشتریان انتخاب و به بهترین پیشنهاد یک جایزه ویژه 50 میلیون ریالی را اهدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن استان چهارمحال و بختیاری درجلسه شورای مدیران شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۶    
شعب آسیب دیده بانک کشاورزی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مجددا راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۳    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و دیرعامل بانک کشاورزی با بیان این که بانک کشاورزی تمام قد در میدان اقتصاد مقاومتی است، گفت: تمام مطالبات گندم کاران توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۹    
بانک ملی ایران در جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی بخش صنعت و معدن، تعداد 15 هزار و 585 فقره تسهیلات به ارزش 52 هزار و 383 میلیارد ریال در هفت ماه ابتدای امسال پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۰    
حسن روحانی رییس جمهور در پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز که امروز در اردوگاه باهنر برگزار شد؛ با بیان اینکه آرامش جامعه و امنیت غذایی کشور در سایه تلاش کشاورزان است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۴    
رییس اتاق تهران گفت: دولت باید برای ثبات نرخ ارز به فکر چاره اندیشی و راهکار باشد و باید نرخ ارز مانند کالا قیمت گذاری شود
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۱    
براساس آخرین نقشه های هواشناسی، با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشورطی امروز و فردا افزایش گسترده و شدت بارش ها در نیمه غربی کشور فعال خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۸    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: زمان دقیقی برای واریز سود سهام عدالت مشخص نشده اما به محض اجرایی شدن پرداختی ها، نخستین دوره واریز سود مشمولان صورت می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۵    
مدیر پژوهش فناوری و ساخت شرکت ملی حفاری ایران از حذف بروکراسی سنگین اداری برای انجام پژوهش های نفتی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۲    
بودجه 97، بزودی راهی بهارستان می شود تا به عنوان یکی از پیچیده ترین دستورکار های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۹    
مدیریت اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت:به دلیل کاهش ذخایر معدنی بزرگ طلا در جهان،افزایش قیمت در آینده پیش بینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۴    
نصیری از افزایش 40 درصدی چک های برگشتی به دلیل رکود حاکم بر بازار لوازم آشپزخانه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۵    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس گفت: اجرای سیاست های اصل 44 در گرو کاهش تصدی گری دولت است و نقش دولت باید از مداخله گری به سیاست گذاری و نظارت تغییر کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران از کاهش نرخ رشد اقتصادی در ماههای آینده ابراز نگرانی کرد و گفت: اصرار بیش از اندازه به ثبات نرخ ارز، تولید را دچار مشکلات زیادی کرده ست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۰    
یک کارشناس بازار سرمایه با پیش بینی این که شاخص بورسی در هفته های پیش رو ارتفاع 90 هزار واحد را نیز فتح خواهد کرد گفت: افزایش قیمت جهانی نفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
قائم مقام وزیر نفت گفت: ما در حال مذاکره با مشتریان جدیدی برای فروش نفت هستیم و بیشتر رویکرد ما افزایش صادرات نفت خام به کشورهای اروپایی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۸    
نام فیروزه با نیشابور گره خورده است به گونه ای که حتی در امریکا نیز وقتی نامی از فیروزه برده می شود ناخودآگاه با نام فیروزه نیشابور عجین شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۸    
در حالی حدود 2 سال از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما می گذرد که بر خلاف پیش بینی برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، این برنامه شبیه گران سازی بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه، پایان سیطره داعش بر سرزمین های اسلامی را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۹    
پروژه سرویس های بهداشتی بیشتر از 15 سال است که در ایران به شوخی گرفته شده، از همان موقع که اسفندیار رحیم مشایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۶    
لندن برای مبارزه با آلودگی هوا تصمیم دارد اتوبوس هایی بسازد که سوخت آنها قهوه باشد. عشق لندنی ها به قهوه می تواند سوخت یک سوم شبکه اتوبوس رانی پایتخت را تامین کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۳    
سازمان راهداری که در طول سال های گذشته با وجود برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات جدید به راننده های خودروهای عمومی فرسوده نتوانسته تغییری جدی در این فضا ایجاد کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۲    
آرژانتین مکررا به عنوان مکانی توصیف شده که انقلاب شیل بعدی در آن به وقوع خواهد پیوست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۲    
اداره عمومی زکات و مالیات سعودی در بیانیه ای از وضع مالیات بر ارزش افزوده پنج درصدی روی سوخت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۹    
بانک آمریکایی گلدمن ساکس انتظار دارد چشم انداز روشن بازار کار و تورم، بانک مرکزی امریکا را وادار کند نرخ بهره را در سال میلادی آینده چهار دور افزایش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۳    
بنابر اظهارات یکی از مدیران سازمان امنیت سایبری انگلستان، هکرهای روسی در طول سال گذشته، بارها به بخش های انرژی، رسانه و مخابراتی این کشور حمله کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۰    
میانگین مصرف بنزین ایران از ابتدای سال جاری تا 28 آبان ماه 81 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۰    
عمان تل با همکاری اریکسون موفق به اجرای آزمایشی نسل جدید و پرسرعت اینترنت 5G در مسقط، پایتخت عمان شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۷    
رئیس اتاق اصناف ایران ضمن انتقاد نسبت به اینکه پس از گذشت 11 ماه هنوز مشکلات پلاسکو حل نشده است، اعلام کرد که قرار شده مجوز ساخت ساختمان پلاسکو به سبک و سیاق سابق صادر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۷    
هرچند بهترین راه برای تشویق کاربران به استفاده از تولیدات داخلی، روش های سلبی نیست اما بار دیگر با ممنوعیت استفاده از نرم افزار ویز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۴    
رییس اتاق تعاون ایران می گوید تنها بخش اقتصادی ایران که می تواند به اشتغال پایدار کمک کند، بخش تعاون است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۵۵    
بانکداری ایرانی -بانک سینا در گزارش تلفیقی سال 95 خود که در این هفته منتشر شد ، اعلام کرده است که همچون سال 94 هیچ بدهی به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی نداشته است و در مقابل مطالبات خود از بانکهای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۷    
گسترش روند انتشار اطلاعات نادرست و تبلیغات آنلاین به خاطر روشی که سیستم های تبلیغاتی متعلق به پلت فرم های دیجیتالی بزرگ مانند گوگل یا فیس بوک طراحی کرده اند تا توجه افراد را جلب کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۱    
بازوی پژوهش مجلس در یک گزارش تحلیلی به درخواست رئیس مجلس، به بررسی وضعیت سازمان تامین اجتماعی و ضرورت اصلاحات بنیادی پرداخته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۱    
از کارنامه شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی حاکی است: سهم مسکن از کل تسهیلات پرداختی بانک ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۰:۲۸    
از این رو برای افزایش سهم درآمدهای پایدار و ایجاد عدالت اجتماعی شهرداری تهران بنا دارد در یک روند چهارساله و یک شیب آرام الگوی اخذ عوارض تردد و همین طور شارژ شهری را در پایتخت پیاده سازی کند تا سهم ...