چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 2 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 3 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 4 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 5 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 6 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 7 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 8 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 9 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 10 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 11 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 12 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 13 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 14 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 15 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 16 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 17 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 18 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 19 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 20 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 21 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 22 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 23 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 24 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 25 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 26 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 27 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 28 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 29 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 30 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۱    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - رییس جمهور: مدیران دولتی ما روزه سکوت گرفتند، با مردم کم حرف می زنند؛ نمی دانم از چه کسی می ترسند. اگر از اخم این و آن می ترسند کنار بروند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۰    
این شرکت امکان خرید محصولات بیمه سامان را با استفاده از اپلیکیشن "نوین پی" فراهم کرده و گامی نوین در زمینه خدمات رسانی به مشتریان برداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران پست معناداری را در اینستاگرام منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 21 ارز از جمله یورو نسبت به روز یکشنبه کاهش و نرخ 8 واحد پولی دیگر مانند پوند افزایش یافت؛ نرخ 10 ارز مانند دلار نیز ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۸    
بر اساس گزارش مرکز پاسخگویی بانک مسکن، در سال 96 تماس تلفنی با مرکز ارتباط با مشتریان، پراقبال ترین شیوه کسب اطلاعات برای مشتریان این بانک بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۹    
تهران با 10 بیمارستان، خوزستان با 6 بیمارستان و مازندران با 5 بیمارستان استان هایی هستند که دارای بیشترین بیمارستان های ملکی این سازمان هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۶:۲۹    
معصومه کریمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: یک عکس خیلی قدیمی مربوط به برنامه ساعت خوش به بهانه تولد امیر غفارمنش عزیز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۶:۱۴    
شرکت بیمه پاسارگاد در مراسم تقدیر از فعال ترین نهادهای مالی و شفاف ترین ناشران بازار سرمایه ایران توانست به عنوان شفاف ترین ناشر فرابورسی لوح تقدیر سازمان بورس و اوراق بهادار را دریافت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۱    
دکتر محمدرضا حسین زاده در دیدار با چند تن از جانبازانی که در بیمارستان بانک بستری بودند، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستور بررسی و حل مشکلات درمانی آنها را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
بانک صادرات ایران به منظور حمایت از پیام رسان های اجتماعی داخلی، اطلاع رسانی های شبکه ای خود را منبعد از طریق پنج پیام رسان سروش ، گپ ، آی گپ ، بیسفون و ایتا انجام خواهد داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره و تنی چند از مسولان ستادی، مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه سرپرست اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
در محور کرج-چالوس روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 غیر از ایام تعطیل رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
عبداللهی گفت:بخش تعاون یکی از ارکان اصلی اقتصادی به شمار می رود و اعضای این بخش مکلفند در تحقق شعارهای سال قدم بردارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۸    
سیف با بیان اینکه در حال حاضر نمی توانم برخی از مسائل را مطرح کنم، گفت: مدل جدید ارزی، بهترین تصمیم ممکن در برهه کنونی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
برگزاری نمایشگاه به منظور معرفی کالای ایرانی در عراق می تواند گشایش بازار را برای بازرگانان ایرانی به همراه داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۳    
بر اساس اعلام مرکز آمار نرخ تورم در فروردین ماه 1397 به 8,1 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8.2 درصد) 0.1 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۳    
این روزها کائنات پر است از هلهله ی شادی. سوم شعبان سال چهارم هجری قمری، زمینیان و آسمانیان پای کوبان و دست افشان نزول سوره ی عشق را شاهد بودند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۰    
اقدام تحسین برانگیز یک راننده تاکسی؛ بجای کرایه دعا و عاقبت بخیری برای جوانان.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۵    
نخستین آزمایشگر بومی ارابه فرود هواپیماهای ایرباس 320 به دست پژوهشگران صنعت هوایی کشور طراحی و ساخته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از شرکت های دانش بنیان در تولید کیفی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه های سراسر کشور را از بهترین دستاوردهای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
دبیر ستاد توسعه فناوری های انرژی معاونت علمی با اشاره به اهمیت نقش بازیگران مختلف در اعتلای وضعیت انرژی کشور گفت: در این حوزه شتاب دهنده ها و استارتاپ های زیادی وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید براینکه روابط ایران و عراق همواره رو به توسعه است، گفت: 14 درصد از مجموع صادرات غیرنفتی کشور به بازار عراق عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
وزیر نیرو در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی زاینده رود، گفت: در حالی که جمعیت روبه افزایش، بارش ها روبه کاهش و سرزمین رو به گرمتر شدن پیش می رود مسلما تامین آب شرب بدون تغییر در شیوه مصرف میسر نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
نخستین نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران با موضوع رمز ارزها، امنیت و آینده کسب و کار، برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۶    
معاون اول رییس جمهور گفت: مدتی است القا می شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است در حالیکه مردم پای نظام ایستاده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۱    
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با توجه به اینکه هیچ گونه عزم جدی از سوی دولت برای ساماندهی به این اوضاع وجود ندارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
سرپرست ریالی و نشر بانک مرکزی گفت: به دلیل استقبال از پیش فروش سکه و محدودیت های خطوط تولید سکه طلا در ضرابخانه، پیش فروش سکه با سررسید یکماه متوقف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
به دنبال تقویت ارزش دلار به علت انتظار برای افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا و کمتر شدن ریسک های ژئوپلتیکی در نظر سرمایه گذاران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
مجمع آنلاین، بستری مناسبی برای دسترسی برابر همه سهامداران به مجامع شرکت ها و حضور مؤثر در تصمیم گیری و رأی گیری ها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۷    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه در روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه 1397 با حضور بیش از 47 درصد صاحبان سهام برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۳    
در راستای حمایت از پیام رسان های داخلی، فعالیت این بانک در تلگرام از اول اردیبهشت ماه متوقف شده و هموطنان اخبار بانک سینا را می توانند با شناسه sina_bank@در نرم افزارهای سروش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۳    
مرحله نهایی دومین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مهر اقتصاد به میزبانی استان مازندران و با حضور مدیر عامل بانک در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا و دومیدانی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۳    
کدهای قرعه کشی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی بانک سرمایه جهت شرکت در قرعه کشی نهایی جشنواره کارت خوان 24 عیار اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
دونالد ترامپ رییس جمهوری تاجر پیشه آمریکا باز هم جنجال آفرید، این بار به سراغ اوپک رفت و در توئیتی نوشت: بار دیگر اوپک شروع کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۸    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از کاهش 76 درصدی واردات سیگار در سال 96 به دلیل افزایش تولید داخلی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۸    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز (شنبه) بازار آزاد تهران در حالی با 60 هزار ریال افزایش به 18 میلیون و 400 هزار ریال رسید که در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا کاهش داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به اتفاق معاون گردشگری، رئیس کل بانک مرکزی و معاون ارزی وی تا پایان هفته برای تصمیم گیری درباره تهیه و تبدیل ارز گردشگران خارجی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۳    
آمار سامانه ثبت معاملات املاک کشور از روند نزولی فروش و اجاره مسکن در فروردین ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته در کشور و شهر تهران حکایت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۳    
وزیر نیرو گفت: با توجه به وضعیت بارشها در تابستان سال جاری پیش بینی می شود 334 شهر با جمعیت حدود 35 میلیون نفر در معرض تنش آبی قرار بگیرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه تولید بنزین پالایشگاه ستاره خلیج فارس، هفته آینده به روزانه 24 میلیون لیتر افزایش می یابد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل دفتر توسعۀ صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: صادرات محصولات پتروشیمی و معدن در سال 96 به حدود 47 میلیارد دلار رسید که رشد 6.5 درصدی را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
دولت ترامپ درصدد است به خاطر مسائل امنیتی، میزان جریانات ورودی سرمایه گذاری از طرف چین در آمریکا و به ویژه شرکت های تکنولوژی را محدود کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۸    
در شرایطی که حدود یک میلیون و 200 هزار تن برنج از مبادی قانونی به کشور وارد شده، چگونه می شود یک میلیون و 800 هزار تن از این محصول استراتژیک را حدود 100 هزار دستگاه تریلر می شود، به ایران قاچاق کرد؟!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
گوگل سرویس domain fronting خود که به منظور دور زدن فیلترینگ در کشورهای متعددی استفاده می شد را به تازگی حذف کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
در حالی که بازار سهام در روزهای ابتدای سال 1397 با رشد آرام قیمت ها مواجه شد، در طی روزهای گذشته روند قیمت ها کاهشی شده و گروه های اصلی شاهد افت قیمت ها هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۴    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن شهر تهران در فروردین ماه امسال 5602 مورد بوده که نسبت به ماه مشابه سال قبل 19 درصد کاهش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
بازار ارز و سکه درحالی خلوت شده و از تب و تاب افتاده که تقریبا همه صرافی ها تابلو اعلان قیمت هایشان را خاموش کرده اند و هیچ نوع ارز و سکه ای نه قیمت گذاری می کنند و نه می فروشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
محقق واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در قالب پژوهشی به واکاوی اهداف و توانمندسازهای مشارکت در زیست بوم پلتفرم از دیدگاه نوآوران طرف عرضه در صنعت نرم افزار پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۹    
وزیر کار گفت: با توجه به اینکه بخشنامه مزد از حدود دو هفته قبل در اختیار کارفرمایان قرار گرفته است، فرصت کافی برای محاسبه افزایش حقوق کارگران وجود داشته و این افزایش حقوق باید از فروردین ماه اعمال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
پلیس آلمان از بازداشت یکی از مدیران شرکت خودروسازی پورشه تحت تاثیر احتمال دست داشتن در رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن، خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
شرکت هواپیمایی قشم ایر در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرده که پروازهای این شرکت و دیگر ایرلاین های ایرانی به مقصد سه شهر ترکیه با دستور مقامات این کشور متوقف شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس شورای کار خودروسازی اوپل آلمان اعلام کرد تا پایان سال 2020 این شرکت با گروه "پژو-سیتروئن" ادغام شده و حدود 4000 نفر از کارکنان این گروه خودروسازی را ترک خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی رازی از تشکیل 20 گروه تخصصی با هدف انجام تحقیقات دامپزشکی و تولید فرآورده های بیولوژیک در موسسه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
موسسه ملل با اجرای طرح ویژه عیدانه ای از ملل یک فرصت ویژه در پایان امسال برای مشتریانی که بابت بدهی معوق به این بانک مشمول وجه التزام شده اند، فراهم کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
در آستانه چهارم شعبان خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی این روز را به هموطنان عزیز و جانبازان گرانقدر میهن اسلامی تبریک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
روسای شعب، یاور اجرایی بانک در تحقق اهداف سال هستند عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی بر کارکردها و مسئولیت های راهبردی روسای شعب تاکید کرد و گفت این کارکردها می تواند تحقق اهداف و برنامه های بانک در سال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با اعلام رشد 56 درصدی فروش املاک مازاد بانک در سه ماهه پایانی سال 96 ابراز امیدواری کرد که روند حفظ منافع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۷    
فعالان برتر سامانه مدیریت دانش بانک صنعت و معدن به تفکیک برترین دانش ثبت شده از لحاظ میزان بکارگیری آن توسط سایرین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
سارقانی که با نیسان اقدام به سرقت دستگاه های خودپرداز از سطح شهر تهران می کردند، شناسایی ودستگیر شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
معاون امور عمره وزارت حج عربستان در گفت و گو با روزنامه 'عکاظ' گفت: صعود عمره گزاران به کوه نور به دلیل برخی تخلف های شرعی و حفظ سلامتی زائران و عمره گزاران از این پس ممنوع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
بطحایی گفت: به زودی دو پیام رسان داخلی را برای استفاده های این وزارت خانه و مدارس معرفی می کنیم؛ به دنبال ایجاد انگیزه برای دانش آموزان و والدین جهت خروج از تلگرام و پیوستن به شبکه های پیام رسان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس بانک ملی ایران شعبه فرودگاه امام (ره) از آمادگی شعبه های این مجموعه برای تخصیص ارز مسافرتی به مسافران خارجی خبر داد و گفت: به زودی خود پردازهای ارزی در این مجموعه نصب و راه اندازی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
سازمان هواشناسی از باران و وزش باد شدید در 18 استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
هیات دولت با جایگزینی یورو به جای دلار در تکالیف ارزی اولین گام اجرایی برای خروج از سلطه اقتصاد دلاری برداشت و همزمان در حال اجرای سیاست تجارت با پول ملی را با کشورهای همسایه از جمله ترکیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
جهان انرژی در 24 ساعت گذشته شاهد تحولاتی چون برطرف شدن مازاد جهانی عرضه نفت، توافق جهانی اوپک نیازمند پیوستن اعضای بیشتر، جبهه گیری اوپک در مقابل انتقاد ترامپ از افزایش مصنوعی قیمت نفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱    
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه گفت که بر اساس برآورد اولیه ، بارش برف و سرمای هفته گذشته حدود هفت میلیارد تومان به باغ های این شهرستان خسارت وارد کرده است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
چین برای آنکه بتواند اقتدار بیشتری در رویارویی اقتصادی بزرگ خود با آمریکا داشته باشد در حال افزایش روابط اقتصادی با همسایگان خود و متحدان واشنگتن از جمله کره جنوبی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برای تبدیل فرودگاه امام (ره) به هاب منطقه، باید ظرفیت مسافری این فرودگاه به بیش از 50 میلیون مسافر در سال افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۷    
برونو لومیر وزیر دارایی فرانسه گفت که اتحادیه اروپا باید از تعرفه های فولاد و آلومینیوم اعمال شده توسط آمریکا معاف شود تا بتواند با واشنگتن در مورد تجارت با چین همکاری کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۲    
قطع و وصل شدن های مکرر مکالمات تلفن همراه و ارسال نشدن پیامک ها در بیشتر خطوط متروی تهران از جمله مشکلاتی است که هر روز شهروندان را آزرده می کند و انتظار آنها برای رفع سریعتر این معضل هنوز به نتیجه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی می گوید، پیش فروش سکه در سررسید یک ماه به دلیل محدودیت این بانک در ضرب آن متوقف شده است ولی پیش فروش ها در سررسید های سه ماه تا 2 ساله در بانک ملی انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر از ارائه بیش از 4 هزار دستگاه کارتخوان به ناشران و اهالی کتاب در نمایشگاه کتاب پایتخت خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
معاون بازار شرکت بورس درباره واگذاری شرکت های بیمه ای می گوید خریدار بلوک 17.34 درصدی بیمه البرز به تایید بیمه مرکزی نرسیده و این معامله انجام نشده است. او درباره خریدار بلوک 18 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
فوق ثروتمندان آسیایی به شکل روزافزونی خرید جت های شخصی دست دوم را به جت های نو ترجیح می دهند؛ کارگزاران فروش می گویند خریداران به دنبال تخفیف های بزرگ و زمان انتظار کوتاه هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
بانک ملی ایران در سال گذشته با پرداخت بیش از 31 هزار و 871 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط، دولت را در عملیاتی کردن طرح های اشتغال زا یاری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
امنیت سایبری یکی از بزرگترین نگرانی های کسب و کارهای مدرن است و هکرها که طی چند سال گذشته جسورتر و مرموزتر شده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
زیرشاخص تکنولوژی، که قبل از هفته کلیدی اعلام درآمدهای شرکت های این بخش، 3 روز متوالی ضرر کرده بود، با سقوط سنگین 1.5 درصدی، بیشترین فشار را بر شاخص اس اندپی 500 وارد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل بانک کشاورزی با مرور موفقیت ها ودستاوردهای این بانک در سال 1396، بهبود کیفیت خدمات بانک و تلاش برای ارایه تسهیلات بیشتر وحمایت از تولید پایدار کشاورزی را به عنوان اولویت های راهبردی بانک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از آغاز ثبت نام کارت بلیت های مدت دار خبر داد و گفت: بلیت مترو از امروز 1000 تومان شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
سید حسین حسینی محمدی و یارالله نصیری روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت بوشهر و ایلام با ارسال نامه هایی خطاب به علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از خدمات این بانک قدردانی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
تمرکز برفراهم کردن بستر NFC در کلیه دستگاه های MPOSو POS جزو برنامه های اصلی ایران کیش در سال 97 است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از افزایش تولید بنزین در کشور تا پایان سال جاری به 105 میلیون لیتر خبر داد و گفت:87 میلیون از این بنزین، یورو 4 و 5 خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
معاون وزرات صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم خرید کالای ایرانی گفت: با توجه به مواضع خصمانه ای که در فضای بین المللی می بینیم، کشور باید از بعد اقتصادی به خودش متکی باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات روز گذشته با 28 سنت، معادل 0.4 درصد افزایش به 74 دلار و 6 سنت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۲    
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.68 درصد کاهش به 1336 دلار و 36 سنت رسید. قیمت طلای امریکا نیز در پایان معاملات دیروز با 0.8 درصد افت به 1338 دلار و 30 سنت رسید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
گردشگران خارجی که در ایران نمی توانند از کارت های اعتباری خودشان استفاده کنند، فروش ارز در صرافی ها هم که این روزها ممنوع شده، بانک ها هم که کار آن ها را راه نمی اندازند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
این تیتر یک شوخی، فراخوان قرعه کشی یا تبلیغات غیر واقعی اینترنتی و کانال های تلگرامی هم نیست؛ بلکه حراجی های اینترنتی یک گوشی 7 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
مراسم معارفه سرپرست اداره کل حقوقی بانک دی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
بانکداری ایرانی هزینه ای که شبکه بانکی بابت کارمزد پذیرندگی در سال گذشته پرداخت کرده نسبت به سال 95 افزایش نگران کننده ای داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۵    
بانکداری ایرانی در بازار پول رتبه بندی ها به کفایت سرمایه و مواردی از این دست خلاصه می شود . در بازار سرمایه نیز رتبه بندی ها به میزان شفافیت ، اطلاع رسانی ، نقد شوندی و غیره بستگی دارد.