پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۱۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۴    
به دنبال وقوع 7 رخداد تسهیلاتی جدید در بانک مسکن طی بهار امسال، تعداد تماس های هموطنان با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در ماه میانی بهار، 42 درصد افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل شرکت ملی پست با تأکید بر ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی، گفت: بر اساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۹    
مجمع عمومی فوق العاده بانک قوامین با حضور سهامداران بانک در خردادماه سال جاری برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو گفت: دارو از دایره گیرندگان ارز یارانه ای کنار رفت و براساس تصمیم جدید مسئولان قرار است واردات دارو با دلار 4 هزار و 200 تومان و یوروی 5هزار و 200 تومان انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۱    
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اطلاع رسانی صحیح و به موقع و تزریق امید به جامعه را از برنامه های محوری این وزارتخانه عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۲    
کارشناس بازار مسکن گفت: تولید مسکن در سال گذشته در سراسر کشور از 800 هزارواحد مسکونی به کمتر از 400 هزار واحد مسکونی کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۷    
سفیر برزیل در تهران در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدرو برای گسترش همکاری های حوزه حمل و نقل خودرویی بین کشورش و ایران اعلام آمادگی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۸    
معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با اقدامات دولت دوازدهم برای حمایت از مصرف کنندگان، در اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 15 هزار تن برنج دولتی به بازار عرضه شده است و این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۸    
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور نساجی و پوشاک گفت: نظر وزارتخانه، تامین نزدیک به 70 درصد نیازهای داخلی نساجی و پوشاک از بازار داخل است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید حمایتی و ذخیره سازی روزانه بیش از هزار تن مرغ گوشتی توسط این شرکت خبر داد و گفت: این کار برای جلوگیری از ضرر تولیدکنندگان اجرا می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۱۳    
67 اصلاح آیین نامه ساماندهی کالا در بازارچه های غیررسمی موقت مرزی در جلسه امروز- یکشنبه- هیات وزیران بررسی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۱۳    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای برای بررسی مشکلات کامیون داران و همچنین رفع ایرادات طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در نشست امروز کمیسیون خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۰۳    
چین با اجرای برنامه راه ابریشم نوین در تلاش است تا مسیر ورود خود به برنامه های بازسازی افغانستان را تسریع کند و در کنار کمک به رشد این کشور به تثبیت اوضاع منطقه ای هم مساعدت نماید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از صنعت فرش دستباف تاکید کرد و گفت: باید به مکانیزم های رونق صادرات فرش توجه شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۰۳    
هلدینگ یو.ام.ام.سی * یکی از مجموعه های معدنی روسی با 18 سال سابقه فعالیت، آمادگی خود را برای همکاری با صنایع مرتبط ایران اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در کمیسیون با رای اعضا خبر داد و گفت: همچنین مواد 22 و 23 این لایحه با اصلاحاتی تصویب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۸    
فعالان عرصه های هنری و فرهنگی با مشارکت در این طرح به عنوان سفیران فرهنگی در ماه مبارک رمضان در باشگاه سفیران بانک صادرات ایران به عضویت در می آیند و از بهترین تلاش های صورت گرفته در پایان ماه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۸    
طرح خدمت به منظور تبادل چک و واریز وجه میان بانک ملی ایران و توسعه صادرات ایران تا 25 دی ماه سال جاری تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۳    
درهفته نخست برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با عاملیت بانک شهر در حال اجراست، 10 میلیارد ریال تراکنش صورت گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۸    
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: استفاده از کالای ایرانی یکی از افتخارات من است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۷    
باوجود گذشت 5 سال از ابلاغ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سامانه پنجره واحدامور گمرکی عملکرد جزیره ای دارد واطلاعات رابه صورت برخط دراختیار سامانه شناسایی ومبارزه باکالای قاچاق نمی گذارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: 60 هزار واحد مسکن مهرِ آماده افتتاح در این شهرها به دلیل مشکلات تحویل مالکان نشده و 60 هزار واحد بدون متقاضی نیز روی دست پیمانکاران مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۶    
بانکداری ایرانی مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین ( آپ) روز یکشنبه ششم خرداد ماه97 در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار و گزارش هیأت مدیره این شرکت به سهامداران ارائه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۱    
مرکز پژوهشهای مجلس، در گزارشی دو دسته اقدامات "عاجل و فوری"و همچنین "میان مدت و بلند مدت را برای مدیریت بازار ارز ارائه کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اشاره به نامه وزیر صنعت به مدیرکل گمرک برای ممنوعیت صادرات محصولات فولادی بدون اخذ مجوز گفت: این امر عاملی می شود تا صادرات محصولات فولادی ضابطه مند شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۶    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ارز مورد نیاز برای واردات همه مواد اولیه تولید اختصاص نمی یابد، میانگین نرخ دلار برای مواد اولیه تولید را 5 هزار تومان دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۶    
سازمان بورس 23 شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس و فرابورس به همراه دیگر شرکت های ثبت شده این گروه را مکلف کرد از صورت های مالی نمونه استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۱    
بانک انصار با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام موفقیت آمیز بودن ادغام موسسه ثامن در این بانک این اقدام را در گرو همکاری و همدلی سپرده گذاران موسسه مذکور دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس از بانک محوری شدن تامین سرمایه در بخش مسکن انتقاد کرد و گفت: متاسفانه بی اعتمادی مردم نسبت به آینده بازار هدایت سرمایه ها به این سمت و سو را منحرف کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۱    
مدیر عامل بیمه آرمان در آئین معارفه سرپرست جدید معاونت فنی این شرکت، اولویت اول بیمه آرمان را وصول مطالبات و ایفای تعهدات عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در اردیبهشت ماه امسال به بیش از 19 هزار واحد رسید که نسبت به ماه پیش و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب 278.7 و 16 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۶    
دغدغه مندان مشکل کم آبی بر این باورند که در دهه های اخیر و برای مدیریت منابع آب باید اقدامات زیادی انجام می گرفت که این موضوع عملی نشد اما در شرایط کنونی و بنا به اذعان کارشناسان آبیاری نوین گرانترین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۶    
ماموران گمرک از دو محموله جداگانه 16 نفر را که قصد عبور غیرقانونی از مرزهای غربی داشتند، کشف کردند تا تعداد کشف قاچاق انسان از ابتدای امسال به 89 نفر برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۶    
دولت چین به شرکت های خصوصی این کشور امکان داده است تا برای استفاده های پالایشگاهی به طور مستقیم اقدام به واردات نفت از خارج کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۰    
بدافزار وی.پی.ان فیلتر که تاکنون بیش از پانصد هزار قربانی در جهان گرفته، بر اساس هشدار مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای کشور ممکن است تا ساعت های دیگر فضای مجازی ایران را نیز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۰    
در نشست هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان رانندگان حمل و نقل بار ومسافر، افزایش 20 درصدی نرخ کرایه حمل ونقل برای همه استان ها اعمال شد در حالی که پیش از این محدوده 10 تا 20 درصدی تعیین شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۰    
رکوردزنی دوباره پایبندی به توافق اوپک، احتمال بازگشت سطح تولید جهانی به میزان 2016 میلادی و امضای توافقنامه گازی میان روسیه و ترکیه برای ادامه ساخت ترک استریم از جمله مهمترین اخبار نفتی جهان در 24 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۶    
میزان صادرات میعانات گازی پارس جنوبی با وجود خروج آمریکا از برجام نه تنها کاهش نیافت، بلکه در اردیبهشت ماه رشد 149 درصدی را به ثبت رساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۶    
پسته ایران شهرت جهانی دارد و همواره زینت مجالس و محافل در ایام مختلف سال است، اما امسال با از بین رفتن بخش بزرگی از این محصول در استان کرمان، حسرت پسته های خندان بر دل کشاورزان مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۶    
وقتی 16 سال قبل، مسوولان صنعت نفت ایران مهر موافقت خود را زیرمتن قرارداد صادرات گاز به امارات میزدند هرگز گمان نمی کردند صفحات این قرارداد نه برای اجرا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۱    
دبیر کانون انجمن های صنایع غذایی از کم یاب شدن روغن خام در بازار خبر داد و گفت: در میان کالاهای اساسی فقط روغن نباتی مجوز افزایش قیمت دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۱    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: تبعیض و مشکلی در زمینه تخصیص دلار 4200 تومانی برای واردات و ثبت سفارش وجود ندارد اما سامانه نیما هنوز اختلال دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۶    
"این قیمتی که شما روی ملک گذاشتی مال سه ماه پیشه، الان مظنه تکون خورده، من متری نیم میلیون بالاتر می فروشم به شرطی که متری 250 تومنش به خودم برسه".
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۶    
وزیر انرژی روسیه اظهار کرد بازگشت به سطح تولید نفتی که در اکتبر سال 2016 وجود داشت و مبنای توافق فعلی با اوپک برای کاهش تولید قرار گرفت، یکی از گزینه ها برای تسهیل محدودیت های عرضه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۶    
یکصدو هفتمین اجلاس سازمان جهانی کار با سه محور پایان بخشیدن به خشونت و آزار و اذیت در محیط کار،گفت وگوهای اجتماعی و همکاری های موثر در حمایت از اهداف توسعه پایدار، از فردا آغاز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که آرد باید مستقیما در تولید نان مورد استفاده قرار گیرد و هرگونه افزودنی مانند سبوس، غیرقانونی و غیربهداشتی بوده و مردم نباید بخرند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران از توزیع نامناسب منابع اعتباری در واحدهای تولیدی انتقاد کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
اگرچه انتظار می رفت کاهش تعرفه واردات لپ تاپ، کاهش قیمت را در پی داشته باشد، ولی با نوسانات نرخ ارز نه تنها قیمت ها افزایش یافت بلکه از طرفی کالاها با نرخ آزاد قبلی اجازه ترخیص نیافتند و این بازار با ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
چندین سال است که بحران آب گریبان گیر کشور شده و هرساله وضعیت از سال قبل بدتر می شود؛ تا جایی که امسال بدترین سال طی 50 سال اخیر گزارش شده و با کاهش آب های سطحی و زیرزمینی آینده خوبی برای حوزه آب پیش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل شایعه استفاده از وایتکس رقیق شده در آجیل های کهنه و قدیمی برای فروش دوباره و عرضه به بازار را تکذیب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تشریح شرایط سرمایه گذاری توتال در میدان نفتی پارس جنوبی بعد از خروج این شرکت از ایران به دلیل تحریم های آمریکا، گفت که با خروج توتال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
شرکت سونی ضمن اعتراف به عدم موفقیت این شرکت در رقابت با سایر غول های تکنولوژی، اعلام کرده که چشم انتظار توسعه فناوری شبکه اینترنت 5G است تا بتواند بار دیگر به گوشی های هوشمند Xperia روحی دوباره ببخشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
بر اساس اعلام شرکت امنیت سایبری آواست، بسیاری از گوشی های چینی ساخت شرکت زد تی ای (ZTE) دارای یک بدافزار پیش فرض بوده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
مدیر عامل آب منطقه ای یزد با اشاره به اعلام اخطارهایی به صاحبان تخصیص سهم پساب به دلیل عدم استفاده از سهم خود تاکنون که منجر به ایجاد مانداب کنونی در منطقه تصفیه خانه یزد شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: استان خوزستان علی رغم آنکه یک استان مرزی است اما محل گذر است و مبدا ورودی کالای قاچاق به درون کشور نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان چای کشور گفت: با به کارگیری روش های تولید محصول ارگانیک، می توان چای داخلی را از محصولی سالم، به محصول ارگانیک در جهان ارتقاء داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۲:۵۵    
بانکداری ایرانی برخی بانک ها در روزهای ابتدایی سال جاری ، بار دیگر نرخ های سود بالا را به ویترین خود برگردانده اند و پیشنهاد افتتاح حساب سپرده با سود 21 درصد و بالاتر را به مشتریان می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۰    
بانکداری ایرانی سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم دیگر به بانک ها اعتماد نمی کنند و ترجیج می دهند ارزها را در خانه نگه دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۰    
خروج آمریکا از برجام با تحلیل های متفاوت و گاه متضادی همراه شده است. امروز به صورت روشن می دانیم که این خروج عوارض مشخصی برای اقتصاد ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تاکید بر اثر ارز، طلا، بورس و سکه در بازار مسکن، گفت: قیمت مسکن نسبت به تورم افزایش می یابد و کسانی که نیازمند مسکن هستند خرید کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۰    
دنیای اقتصاد : بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته، هفته را توفانی آغاز کرد و شاخص کل این بازار با رشد 349 واحدی همراه شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۰    
بانکداری ایرانی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه در حالی حلقه مفقوده میان دانش، شرکت های دانش بنیان و ثروت آفرینی را پر می کند که افزایش ارزش افزوده تولید داخلی نیز از اهداف ثانویه تامین مالی مزبور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۵    
دنیای اقتصاد : انتظار رشد قابل توجه سکه در اولین روز هفته محقق نشد، ولی این فلز گرانبها توانست از مرز دو میلیون و 20 هزار تومان عبور کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۰    
نام این خلبان ابراهیم است و خانواده فرزند به دنیا آمده تصمیم گرفتند اسم پسربچه نجات یافته را برای قدردانی از خلبان، ابراهیم بگذارند. ...